Fizyczne lokalizacje również są mocno dotknięte przez pandemię, ale nadal mogą generować świadomość. Zachęcaliśmy firmę oferującą pokoje zagadek, aby ludzie pozostawali w domu zajęci wszelkiego rodzaju zabawnymi łamigłówkami rodzinnymi, które mogą dla nich stworzyć online, łamigłówkami, zagadkami itp. Po zakończeniu pandemii ludzie będą chcieli cieszyć się życiem.
1. Bądź kreatywny
Ludzie tkwią w pomieszczeniach. Oni są znudzeni. Doprowadzają ich do szaleństwa i potrzebują czegoś fajnego do zrobienia. Włącz w to swoje produkty i usługi. Na przykład, polecamy marki kosmetyków do makijażu i kosmetyków, zachęcające mężczyzn i kobiety do pozostania w domu i przygotowania się na specjalne spotkanie z druga osobą. Zaplanuj dla siebie wyjątkową randkę, ubierz się, otwórz butelkę wina i jak najlepiej wykorzystaj złą sytuację.


2. Bądź pozytywny
Pokaż swoim klientom, że Ci na nich zależy. Podziękuj swoim pracownikom za ciężką pracę i wsparcie. Dziel się pozytywnymi wypowiedziami, zabawnymi wiadomościami. Radzimy restauracjom, aby udostępniły kilka samouczków z przepisami swoim ulubionym klientom poza menu, aby nadal mogli cieszyć się wyśmienitą kuchnią.
3. Generuj świadomość
4. Okazuj troskę o bezpieczeństwo
Ludzie są teraz przerażeni, niektórzy bardziej niż inni i martwili się, że każda powierzchnia, z którą się zetkną, może mieć wirusa. Oznacza to, że nawet jeśli prowadzisz działalność eCommerce dostarczającą produkty, ważne jest, aby zapewnić klientów o środkach ostrożności, które podejmujesz, aby ich produkty były bezpieczne i czyste. Musi to być coś więcej niż post na Facebooku, powinien również znajdować się na Twojej stronie internetowej, e-mail powinien być wysyłany do obecnych klientów itp. Wspieranie klientów oznacza stawianie ich przed zyskami. Najlepsze siłownie proaktywnie informują swoich klientów, że zamroziliby swoje płatności bez konieczności dzwonienia przez klientów z tego powodu, a nawet organizują zajęcia na żywo, aby pomóc ludziom zachować sprawność i zdrowie.
5. Nie ignoruj tematu, o którym wszyscy mówią
Bardzo subiektywne, ale na całym świecie nikt nie może uciec od tego, co się dzieje. Istnieje argument, że nie chcesz przypominać ludziom o zagładzie i mroku, ale nadal możesz dwa razy pomyśleć o udostępnianych treściach. Niedawno zapytaliśmy klienta usługi przekazów pieniężnych o powody opublikowania artykułu o głównych powodach przeprowadzki do danego miasta, na którym przedstawiliśmy trzy szczęśliwe kobiety z torbami na zakupy. Wzruszające komunikaty o utrzymywaniu kontaktu z bliskimi byłyby o wiele bardziej odpowiednie i nie trzeba by wspominać o niczym negatywnym.
6. Dodaj nakładkę do swojej witryny
Bardzo ważne jest, aby na swojej stronie internetowej mieć jasne oświadczenie, które wskazuje na Twoją politykę dotyczącą koronawirusa i w jaki sposób będziesz nadal wspierać klientów. Nakładka powinna szybko informować klientów na każdej stronie, że jesteś otwarty dla firm lub o zmianach w usłudze i jak można się z Tobą skontaktować.