Double Digital

Czym jest agencja performance?

Efektywnościowy marketing jest formą reklamy online, w której wszystkie decyzje opierają się na danych. Wyniki są mierzalne, np. są mierzalne. Te formy marketingu sprawdzają skuteczność zainwestowanego budżetu w media cyfrowe.

Spis treści:

  • Performance marketing – co to jest?
  • Agencja performance marketingu – czym się zajmuje?
  • Czym charakteryzuje się performance marketing?
  • Jak najlepiej wykorzystać współpracę z agencją performance?
  • Jaka jest różnica między agencją performance a reklamową lub firmą marketingową?
  • Jak znaleźć agencję marketingową z najwyższej półki, która przyniesie Ci wyniki?
  • Wniosek: dlaczego powinieneś uzyskać pomoc od agencji performance?
  • Marketing efektywnościowy — jakie są jego główne cechy?
  • Wyznaczanie celów w performance marketingu
  • Wskaźniki KPI — czym są?
  • Wskaźniki KPI — kategorie
  • Czy wskaźniki KPI są w ogóle potrzebne — jeśli tak, to po co?
  • Różne kampanie w performance marketingu
  • Sprawdź, za co zapłacisz prowadząc reklamę efektywnościową
  • Podsumowanie
nowe logo google partner
salesmanago partner
trustedshops

Zacznij od bezpłatnej wyceny

Opisz nam swój biznes, a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i przygotuje rekomendowane działania.

Zacznij od bezpłatnej wyceny

Zacznij od bezpłatnej wyceny

Performance marketing – co to jest?

Performance marketing to technika, która pomaga marketerom śledzić kampanie marketingowe i analizować skuteczność reklamy w porównaniu z innymi formami marketingu. Specjaliści od marketingu efektywnościowego stosują zarówno metody ilościowe, takie jak benchmarking zorientowany na wyniki, jak i podejścia jakościowe do mierzenia zwrotu z inwestycji (ROI) w celu decydowania o przyszłych strategiach kampanii.

Performance Marketing odnosi się do segmentu marketingu cyfrowego, który obejmuje: płatne wyszukiwanie, płatne media społecznościowe, reklamy displayowe, retargeting i e-mail marketing.

Marketing efektywnościowy to praktyka mierzenia zwrotu z inwestycji (ROI) w celu decydowania o przyszłych strategiach kampanii. ROI mierzy kwotę, jakiej można się spodziewać z inwestycji w projekt marketingu cyfrowego.

Na przykład po utworzeniu i promocji strony internetowej przez trzy miesiące, to: Wysoki zwrot z zainwestowanych środków może oznaczać zwiększenie budżetu lub wprowadzenie nowych pomysłów, w które będziesz mógł zainwestować. Niski ROI wskazywałby, że nie warto kontynuować projektu i powinien się zakończyć.

Agencja performance marketingu – czym się zajmuje?

Performance Marketing to proces marketingu towarów lub usług firmy za pośrednictwem reklamy, public relations i innych kanałów, mający na celu zwiększenie świadomości marki i generowanie potencjalnych klientów. Performance marketing to forma marketingu integrująca content marketing i SEO do generowania leadów z wyników wyszukiwania i wyświetlania reklam. Aby te kanały marketingowe działały, należy zbudować witrynę internetową dla firmy. Można to zrobić we własnym zakresie lub przez firmę zajmującą się projektowaniem stron internetowych, specjalizującą się w marketingu wydajnościowym.

Stwórz stronę internetową dla swojej firmy, która zawiera strategie SEO i treści, które generują leady. Obejmuje ona:

  • posty na blogu,

  • artykuły,

  • teksty,

  • komunikaty prasowe,

  • i inne istotne treści.

Użyj witryny do generowania zainteresowania, które następnie może przyczynić się do pozyskania nowych potencjalnych klientów przy pomocy formularza kontaktowego. Dodatkowo możesz zoptymalizować go dzięki strategiom marketingu w wyszukiwarkach (SEM) w celu zwiększenia konwersji.

  Wysoki współczynnik konwersji

  Niższe koszty

  Certyfikowany specjalista

  Wysoka skuteczność

  Elastyczne warunki

  Spersonalizowane raporty 

Czym charakteryzuje się performance marketing?

Reklama wykorzystuje efektywną taktykę marketingową do monitorowania i optymalizacji działań marketingowych. Czy agencja reklamowa może poprawić ich skuteczność? Performance marketing daje firmom reklamowym wybór modułów marketingowych idealnie dopasowanych do strategii marketingowej firmy, a także dostosowanych do konkretnych celów. Performance marketing daje możliwość kontrolowania sukcesu zarówno w początkowych etapach kampanii internetowej, jak i kolejnych faz kampanii internetowej, jaka jest wdrożona.

Marketing wydajnościowy daje możliwość monitorowania bezpośrednio po udanej kampanii i określenia, co działa, a co nie, a następnie wprowadzenia niezbędnych zmian. Marketing efektywnościowy często umożliwia firmom uzyskanie lepszych wyników w zakresie współczynników konwersji, zamówień, sprzedaży i leadów generowanych przez kampanie online, przy jednoczesnym zwiększeniu efektywności ich budżetów.

Kampania performance dla Twojej firmy

Kampania performance dla Twojej firmy

82%

Wzrost sprzedaży

95%

Ilość użytkowników

Dodatkowo możemy wyróżnić tu kilka poszczególnych czynników sprzyjających podczas prowadzenia marketingu efektywnościowego:

  • szybka i dobrana do Twoich potrzeb reakcja — sprawdzanie czasu na bieżąco odnośnie do reakcji użytkowników, a także transakcji, jakie są przez nich przeprowadzane. Ten sposób umożliwia dopasowanie działań kampanii błyskawicznie po jej sprawdzeniu, co przełoży się na jej większą efektywność,

  • pomiar zysku w aktualnym czasie — w performance marketingu masz możliwość dokładnej kontroli swoich zysków, dodatkową zaletą jest fakt, że nie jest konieczne zakończenie działań kampanii reklamowej, aby móc to sprawdzić. Możesz równie dobrze weryfikować to w podczas jej trwania,

Potrzebujesz konsultacji?

  • optymalne powiązanie wydajności do kosztów — takie działania marketingowe gwarantują adekwatną relację kosztów w stosunku do korzyści. W tym przypadku budżet, a dokładniej koszty, jakie zostały przeznaczone na kampanię, opierają się o faktyczne rezultaty, jakie wynikły z prowadzonych działań. Działania marketingowe prowadzone w ten sposób przyczyniają się do odpowiedniej efektywności ekonomicznej,

  • dobór kampanii pod własne preferencje — w performance marketingu każda firma może wybierać moduły marketingowe, które będą odpowiednio wpasowywać się w cele i plany firmy, również umożliwia to stosownie dopasować się do grupy docelowej, do której chce dotrzeć dana firma.

    Dla wielu osób tego typu działania marketingowe mogą wydawać się dosyć trudne. W takiej sytuacji warto skorzystać z programów partnerskich. Dobrze wybrana agencja performance marketingu będzie w tym przypadku idealnym rozwiązaniem. Firmy partnerskie do Google mają profesjonalne podejście do wszystkich działań w ramach kampanii. Ponadto są w stanie pozyskać wielu nowych klientów, co daje Ci znacznie większe szanse na osiągnięcie sukcesu sprzedażowego w internecie. Dobra agencja performance marketingu posiada również odpowiednie narzędzia analityczne, które znacznie usprawniają pracę, wspomagają biznes, a także szybko analizują dane.

Jak najlepiej wykorzystać współpracę z agencją performance?

Agencje performance to świetne miejsca na rozpoczęcie Twojej przygody z uruchomieniem pierwszej kampanii marketingowej. Takie Agencje (najprawdopodobniej) posiadają profesjonalne podejście i wieloletnie doświadczenie, dzięki którym znacznie prościej będzie Ci zrozumieć Twoich przyszłych odbiorców, tym samym efektywniej angażując ich w zakup własnego produktu.

Istnieje wiele sposobów na współpracę z jednostką organizacyjną performance. Możesz zatrudnić ich do czynności jednorazowych lub na bieżąco z nimi współpracować. Jeśli zatrudnisz ich do współpracy jednorazowej, zwykle pobierają opłatę za godzinę lub opłatę za projekt. Jeśli będziesz z nimi współpracować na bieżąco, będą rozliczać się według czasu potrzebnego na wykonanie danego zadania, godziny lub opłaty projektowej. lub miesięczna opłata zaliczkowa. Niektóre agencje performance oferują swoje usługi za darmo, aby promować swoją markę. Możesz także współpracować z nimi, aby stworzyć długoterminową strategię dla swojej firmy, tworząc plany marketingowe, innowacyjne pomysły i rozwijając kampanie medialne.

Wejdź na wyższy poziom marketingu online z Double Digital

Jaka jest różnica między agencją performance a reklamową lub firmą marketingową?

Agencje reklamowe i firmy marketingowe różnią się od agencji performance. Agencje reklamowe odpowiadają za kampanie reklamowe, brandingowe i marketingowe. Nie biorą odpowiedzialności za sam produkt lub usługę. Z drugiej strony agencja performance weźmie na siebie większą odpowiedzialność za reklamę i marketing produktu lub usługi.

Agencje performance mają wiele obowiązków, które wykraczają poza kampanie reklamowe i marketingowe. Współpracują również ze swoimi klientami, aby upewnić się, że są w stanie osiągnąć swoje cele w zakresie sprzedaży, przychodów, pozyskiwania klientów itp. Agencje wydajności pomagają również swoim klientom w kwestiach takich jak strategie cenowe, produkcja i dystrybucja itp.

Chcesz zoptymalizować skuteczność w internecie?

Jakie efekty możesz uzyskać zlecając nam prowadzenie kampanii Google Ads?

wynik narastający google ads
  • Dopasowanie odpowiednich kanałów reklamowych
  • Wzrost sprzedaży z 75 tys. miesięcznie do 380 tys. w listopadzie
  • Uzyskaliśmy narastający wynik od stycznia do listopada
  • Rok do roku poprawiliśmy wynik sprzedażowy w grudniu (poza sezonem) trzykrotnie 
  • Zwiększyliśmy ruch na stronie o ponad 100%
  • Poprawiliśmy wartość średniego koszyka zakupowego o 18%
  • Łączna wartość sprzedaży za cały 2021 rok, to 2 568 779 PLN
nowe logo google partner
salesmanago partner
trustedshops

Zacznij od bezpłatnej wyceny

Opisz nam swój biznes, a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i przygotuje rekomendowane działania.

Zacznij od bezpłatnej wyceny

Zacznij od bezpłatnej wyceny

Jak znaleźć agencję marketingową z najwyższej półki, która przyniesie Ci wyniki?

Jeśli szukasz agencji reklamowej z najwyższej półki, musisz znaleźć najlepsze agencje marketingowe. Nie jest łatwo sklasyfikować firmę jako najlepszą w Polsce, ale jest kilka rzeczy, które możesz zrobić, aby dowiedzieć się, czy będzie ona w stanie zapewnić Ci wyniki. Na ranking agencji reklamowej wpływa wiele czynników, a jednym z nich jest ich performance marketing.

Aby uzyskać najlepszy marketing efektywnościowy, ważne jest, aby agencja dobrze rozumiała Twoją firmę i jej cele. Możesz dowiedzieć się, czy firma ma duże doświadczenie w Twojej niszy, przeprowadzając sprawdzenie przeszłości. Oto kilka strategii, które możesz zastosować, aby znaleźć najlepszą agencję reklamową w Polsce: Zapytaj dookoła. Dowiedz się, co Twoi znajomi na FB mają do powiedzenia o firmie. Jeśli korzystali z ich usług, zapytaj ich, czy są z nich zadowoleni. Zapoznaj się ze stroną agencji. Poszukaj na niej referencji lub skontaktuj się z ich klientami.

Popraw ROI dzięki kampanii performance

Popraw ROI dzięki kampanii performance

Wniosek: dlaczego powinieneś uzyskać pomoc od agencji performance?

Agencje performance są dla Ciebie idealnym rozwiązaniem, jeśli chcesz dobrze pozycjonować się w wyszukiwarce, jak również być zauważalny w social mediach. Mogą pomóc we wszystkich aspektach Twojego biznesu, od strategii przez marketing aż po sprzedaż.

Agencje zajmujące się marketingiem efektywnościowym są świetnym miejscem na uzyskanie pomocy i niezbędnych informacji o tym, jak dobrze możesz poprowadzić własną firmę.

Szybki Formularz

Jaki jest Twój cel?

01

Wzrost sprzedaży

Zwiększymy Twoją sprzedaż przy aktualnym budżecie, który przeznaczasz na reklamy.

02

Więcej zapytań

Zacznij generować więcej leadów na stronie, dzięki automatyzacji i naszemu doświadczeniu.

Świadomość i zasięg

Buduj z nami rozpoznawalność marki, która przekłada się na realizację założonych KPI

03

Wzrost rentowności
90%
Jakość ruchu
79%
Rozpoznawalność marki
82%

Marketing efektywnościowy — jakie są jego główne cechy?

Kampanie w performance marketingu charakteryzują się:

  • modułowością,

  • optymalizacją,

  • networkingiem sieciowym,

  • mierzalnością.

Modułowość w performance marketingu

Kampanie marketingu efektywnościowego są oparte na tzw. modułach, jednym lub kilku. Ich ilość jest zależna od tego, jakie działania marketingowe oraz cele podejmie dana firma. W reklamach performance marketingowych sukces nie jest zależny od innych elementów wchodzących w skład kampanii. Z tego względu można poddać go samoistnej analizie oraz ocenie.

W zależności od efektywności poszczególnych modułów można je optymalizować. Mamy tu na myśli ich efektywność. Sugerując się ich skutecznością, można je wzmocnić bądź usunąć, gdy nie będą przynosić zamierzonych efektów. Dlatego tak istotne jest stałe kontrolowanie poszczególnych segmentów reklamy.

Zamów kontakt z ekspertem - oddzwonimy w 30 minut

Optymalizacja

Optymalizacja w skrócie polega na stałej kontroli pewnych elementów kampanii, które następnie zmienia się tak, by przynosiły coraz to lepsze efekty, tym samym poprawiając skuteczność kampanii.

Jako przykład możemy podać tu kilka istotnych elementów, na które warto zwrócić uwagę, podczas gdy nasza reklama efektywnościowa jest już włączona:

  • poprawa podziału budżetu — dzięki tej opcji możesz już podczas funkcjonowania kampanii zmieniać budżet reklamowy. Pomoże Ci to pokazać Twoją kampanię reklamową na wysokim poziomie wyszukiwania, tam samym może zwiększyć współczynnik konwersji, oraz zwrócić uwagę nowych klientów,

  • zmiana środowiska reklamowego — tutaj do wyboru jest: Google AdMob, Google Ads, Display & Video 360 oraz reklamy spoza Google,

  • przekształcenie materiałów reklamowych oraz tekstów ekspozycyjnych,

  • stworzenie dodatkowych opcji umożliwiających kliknięcia.

Rozpoczynasz nowy projekt?

Zadzwoń pod ten numer i porozmawiaj z ekspertem lub wyślij wiadomość

9,040

Optymalizacji miesięcznie

95%

Przedłużanych umów

+35%

Średnia poprawa skuteczności

Szukasz możliwości do poprawienia skuteczności?

SEO
Paweł Ambroży

Pozycjonowanie a optymalizacja SEO

Pozycjonowanie a optymalizacja SEO Zanim zaczniemy, ważne jest, aby zrozumieć, że pozycjonowanie i optymalizacja SEO, choć ściśle powiązane, to dwa różne terminy. Pozycjonowanie odnosi się

Czytaj więcej »

Networking

Networking, czyli w najprościej rzecz ujmując, jest podtrzymywaniem i budowaniem relacji, np. w social mediach.

Wymierność

Wymierność jest kolejnym atutem z zakresu performance marketingu. Dzięki niemu można zaobserwować, a także zmierzyć pewne czynniki reakcji oraz transakcji, jakie zachodzą w wybranej przez Ciebie grupie docelowej. Warto wiedzieć, że to właśnie mierzalność jest jednym z kluczowych elementów stanowiących przewagę na innymi typami kampanii reklamowych, np. w porównaniu do klasycznych jej modeli.

Pamiętaj, że efekty, oraz skuteczność Twojej kampanii będą widoczne najbardziej wtedy, gdy będziesz miał możliwość ich zmierzenia. Mamy tu na myśli pomiar oraz obserwacje pewnych zachowań zachodzących w grupie docelowej, do której chcesz dotrzeć swoimi działaniami.

A oto kilka przykładów, w jaki sposób i gdzie możesz zmierzyć ten czynnik:

  • reakcja (np. polubienie) przez użytkownika Twojego funpage’a na Facebooku,

  • dokonanie zakupu,

  • liczba kliknięć w Twoją reklamę,

  • pobranie autorskiego e-booka lub audiobooka,

specjalista google ads
nowe logo google partner
salesmanago partner
trustedshops

Zacznij od bezpłatnej wyceny

Opisz nam swój biznes, a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i przygotuje rekomendowane działania.

Zacznij od bezpłatnej wyceny

Zacznij od bezpłatnej wyceny

Wyznaczanie celów w performance marketingu

Czym jest performance marketing, już poniekąd wiesz. Teraz warto byłoby zwrócić uwagę na cele, które chcesz osiągnąć. W modelu efektywnościowym głównym celem jest stworzenie jak największych zasięgów Twoich reklam, w tym także liczby powiązań między użytkownikami oraz ilość zakupów konkretnego produktu dokonywana przez klientów.

Wyznaczanie celów znajduje odzwierciedlenie w kilku istotnych wskaźnikach, które omówimy poniżej, aby lepiej zobrazować Ci, na czym to polega. Agencja prowadząca Twoją kampanię reklamową dobiera wskaźniki w taki sposób, aby działania marketingowe były zgodne z celami Twojej firmy. Najlepsi specjaliści w branży e-commerce biorą pod uwagę jeszcze kilka innych kluczowych kwestii, takich jak:

  • okres trwania kampanii,

  • budżet, jaki został przeznaczony na działania marketingowe,

  • potencjał danej niszy oraz konkurencji,

  • cechy, które posiada Twój produkt,

Przez profesjonalizm, jakim dysponuje agencja, nie musisz mieć obaw o to, czy Twoja kampania będzie w dobrych rękach.

Decydujesz się na kampanię w Google Ads?

✔ Działania prowadzone na Twoim lub naszym koncie Google Ads – Dowolnie

✔ Dodatkowy budżet do 1200 zł

✔ Set bannerów o wartości 1000 zł

✔ Certyfikowany ekspert Google Ads – tutaj więcej

✔ Odpowiedzi na maile w ten sam dzień

✔ Konsultacje i wsparcie dodatkowych działań marketingowych

✔ Spersonalizowany raport dostępny i aktualizowany 24/7 – Zobacz tutaj

✔ Nielimitowane ilości kampanii, grup reklam słów kluczowych

✔ Miesięczne podsumowanie skuteczności eksperta Google Ads

✔ Utworzenie lub aktualizacja Google Analytics

✔ Utworzenie lub aktualizacja Google Tag Manager

✔ Wykorzystanie AI

✔ Konfiguracja opinii konsumenckich – więcej informacji

✔ Konfiguracja opinii o produkcie – więcej informacji 

✔ Koszt przygotowania i aktywacji kampanii 1200 zł  0 zł

✔ Mapy ciepła i nagrania sesji użytkowników na stronie – NOWOŚĆ

Łącznie oszczędzasz 3400 zł

Dostępne typy kampanii:

Performance MAX – NOWOŚĆ

Wejdź na wyższy poziom marketingu online z Double Digital