Double Digital

Czym się zajmuje agencja performance?

Spis treści

Efektywnościowy marketing jest formą reklamy online, w której wszystkie decyzje opierają się na danych. Wyniki są mierzalne, np. są mierzalne. Te formy marketingu sprawdzają skuteczność zainwestowanego budżetu w media cyfrowe.

Performance marketing – co to jest?

Performance marketing to technika, która pomaga marketerom śledzić kampanie marketingowe i analizować skuteczność reklamy w porównaniu z innymi formami marketingu. Specjaliści od marketingu efektywnościowego stosują zarówno metody ilościowe, takie jak benchmarking zorientowany na wyniki, jak i podejścia jakościowe do mierzenia zwrotu z inwestycji (ROI) w celu decydowania o przyszłych strategiach kampanii.

Performance Marketing odnosi się do segmentu marketingu cyfrowego, który obejmuje: płatne wyszukiwanie, płatne media społecznościowe, reklamy displayowe, retargeting i e-mail marketing.

Marketing efektywnościowy to praktyka mierzenia zwrotu z inwestycji (ROI) w celu decydowania o przyszłych strategiach kampanii. ROI mierzy kwotę, jakiej można się spodziewać z inwestycji w projekt marketingu cyfrowego.

Na przykład po utworzeniu i promocji strony internetowej przez trzy miesiące, to: Wysoki zwrot z zainwestowanych środków może oznaczać zwiększenie budżetu lub wprowadzenie nowych pomysłów, w które będziesz mógł zainwestować. Niski ROI wskazywałby, że nie warto kontynuować projektu i powinien się zakończyć.

Agencja performance marketingu – czym się zajmuje?

Performance Marketing to proces marketingu towarów lub usług firmy za pośrednictwem reklamy, public relations i innych kanałów, mający na celu zwiększenie świadomości marki i generowanie potencjalnych klientów. Performance marketing to forma marketingu integrująca content marketing i SEO do generowania leadów z wyników wyszukiwania i wyświetlania reklam. Aby te kanały marketingowe działały, należy zbudować witrynę internetową dla firmy. Można to zrobić we własnym zakresie lub przez firmę zajmującą się projektowaniem stron internetowych, specjalizującą się w marketingu wydajnościowym.

Stwórz stronę internetową dla swojej firmy, która zawiera strategie SEO i treści, które generują leady. Obejmuje ona:

  • posty na blogu,

  • artykuły,

  • teksty,

  • komunikaty prasowe,

  • i inne istotne treści.

Użyj witryny do generowania zainteresowania, które następnie może przyczynić się do pozyskania nowych potencjalnych klientów przy pomocy formularza kontaktowego. Dodatkowo możesz zoptymalizować go dzięki strategiom marketingu w wyszukiwarkach (SEM) w celu zwiększenia konwersji.

Czym charakteryzuje się performance marketing?

Reklama wykorzystuje efektywną taktykę marketingową do monitorowania i optymalizacji działań marketingowych. Czy agencja reklamowa może poprawić ich skuteczność? Performance marketing daje firmom reklamowym wybór modułów marketingowych idealnie dopasowanych do strategii marketingowej firmy, a także dostosowanych do konkretnych celów. Performance marketing daje możliwość kontrolowania sukcesu zarówno w początkowych etapach kampanii internetowej, jak i kolejnych faz kampanii internetowej, jaka jest wdrożona.

Marketing wydajnościowy daje możliwość monitorowania bezpośrednio po udanej kampanii i określenia, co działa, a co nie, a następnie wprowadzenia niezbędnych zmian. Marketing efektywnościowy często umożliwia firmom uzyskanie lepszych wyników w zakresie współczynników konwersji, zamówień, sprzedaży i leadów generowanych przez kampanie online, przy jednoczesnym zwiększeniu efektywności ich budżetów.

Dodatkowo możemy wyróżnić tu kilka poszczególnych czynników sprzyjających podczas prowadzenia marketingu efektywnościowego:

  • szybka i dobrana do Twoich potrzeb reakcja — sprawdzanie czasu na bieżąco odnośnie do reakcji użytkowników, a także transakcji, jakie są przez nich przeprowadzane. Ten sposób umożliwia dopasowanie działań kampanii błyskawicznie po jej sprawdzeniu, co przełoży się na jej większą efektywność,

  • pomiar zysku w aktualnym czasie — w performance marketingu masz możliwość dokładnej kontroli swoich zysków, dodatkową zaletą jest fakt, że nie jest konieczne zakończenie działań kampanii reklamowej, aby móc to sprawdzić. Możesz równie dobrze weryfikować to w podczas jej trwania,

  • optymalne powiązanie wydajności do kosztów — takie działania marketingowe gwarantują adekwatną relację kosztów w stosunku do korzyści. W tym przypadku budżet, a dokładniej koszty, jakie zostały przeznaczone na kampanię, opierają się o faktyczne rezultaty, jakie wynikły z prowadzonych działań. Działania marketingowe prowadzone w ten sposób przyczyniają się do odpowiedniej efektywności ekonomicznej,

  • dobór kampanii pod własne preferencje — w performance marketingu każda firma może wybierać moduły marketingowe, które będą odpowiednio wpasowywać się w cele i plany firmy, również umożliwia to stosownie dopasować się do grupy docelowej, do której chce dotrzeć dana firma.

    Dla wielu osób tego typu działania marketingowe mogą wydawać się dosyć trudne. W takiej sytuacji warto skorzystać z programów partnerskich. Dobrze wybrana agencja performance marketingu będzie w tym przypadku idealnym rozwiązaniem. Firmy partnerskie do Google mają profesjonalne podejście do wszystkich działań w ramach kampanii. Ponadto są w stanie pozyskać wielu nowych klientów, co daje Ci znacznie większe szanse na osiągnięcie sukcesu sprzedażowego w internecie. Dobra agencja performance marketingu posiada również odpowiednie narzędzia analityczne, które znacznie usprawniają pracę, wspomagają biznes, a także szybko analizują dane.

Jak najlepiej wykorzystać współpracę z agencją performance?

Agencje performance to świetne miejsca na rozpoczęcie Twojej przygody z uruchomieniem pierwszej kampanii marketingowej. Takie Agencje (najprawdopodobniej) posiadają profesjonalne podejście i wieloletnie doświadczenie, dzięki którym znacznie prościej będzie Ci zrozumieć Twoich przyszłych odbiorców, tym samym efektywniej angażując ich w zakup własnego produktu.

Istnieje wiele sposobów na współpracę z jednostką organizacyjną performance. Możesz zatrudnić ich do czynności jednorazowych lub na bieżąco z nimi współpracować. Jeśli zatrudnisz ich do współpracy jednorazowej, zwykle pobierają opłatę za godzinę lub opłatę za projekt. Jeśli będziesz z nimi współpracować na bieżąco, będą rozliczać się według czasu potrzebnego na wykonanie danego zadania, godziny lub opłaty projektowej. lub miesięczna opłata zaliczkowa. Niektóre agencje performance oferują swoje usługi za darmo, aby promować swoją markę. Możesz także współpracować z nimi, aby stworzyć długoterminową strategię dla swojej firmy, tworząc plany marketingowe, innowacyjne pomysły i rozwijając kampanie medialne.

Jaka jest różnica między agencją performance a reklamową lub firmą marketingową?

Agencje reklamowe i firmy marketingowe różnią się od agencji performance. Agencje reklamowe odpowiadają za kampanie reklamowe, brandingowe i marketingowe. Nie biorą odpowiedzialności za sam produkt lub usługę. Z drugiej strony agencja performance weźmie na siebie większą odpowiedzialność za reklamę i marketing produktu lub usługi.

Agencje performance mają wiele obowiązków, które wykraczają poza kampanie reklamowe i marketingowe. Współpracują również ze swoimi klientami, aby upewnić się, że są w stanie osiągnąć swoje cele w zakresie sprzedaży, przychodów, pozyskiwania klientów itp. Agencje wydajności pomagają również swoim klientom w kwestiach takich jak strategie cenowe, produkcja i dystrybucja itp.

Jak znaleźć agencję marketingową z najwyższej półki, która przyniesie Ci wyniki?

Jeśli szukasz agencji reklamowej z najwyższej półki, musisz znaleźć najlepsze agencje marketingowe. Nie jest łatwo sklasyfikować firmę jako najlepszą w Polsce, ale jest kilka rzeczy, które możesz zrobić, aby dowiedzieć się, czy będzie ona w stanie zapewnić Ci wyniki. Na ranking agencji reklamowej wpływa wiele czynników, a jednym z nich jest ich performance marketing.

Aby uzyskać najlepszy marketing efektywnościowy, ważne jest, aby agencja dobrze rozumiała Twoją firmę i jej cele. Możesz dowiedzieć się, czy firma ma duże doświadczenie w Twojej niszy, przeprowadzając sprawdzenie przeszłości. Oto kilka strategii, które możesz zastosować, aby znaleźć najlepszą agencję reklamową w Polsce: Zapytaj dookoła. Dowiedz się, co Twoi znajomi na FB mają do powiedzenia o firmie. Jeśli korzystali z ich usług, zapytaj ich, czy są z nich zadowoleni. Zapoznaj się ze stroną agencji. Poszukaj na niej referencji lub skontaktuj się z ich klientami.

Wniosek: dlaczego powinieneś uzyskać pomoc od agencji performance?

Agencje performance są dla Ciebie idealnym rozwiązaniem, jeśli chcesz dobrze pozycjonować się w wyszukiwarce, jak również być zauważalny w social mediach. Mogą pomóc we wszystkich aspektach Twojego biznesu, od strategii przez marketing aż po sprzedaż.

Agencje zajmujące się marketingiem efektywnościowym są świetnym miejscem na uzyskanie pomocy i niezbędnych informacji o tym, jak dobrze możesz poprowadzić własną firmę.

Double Digital w liczbach

100+

Realizowanych projektów

100%

Zadowolonych klientów

10 lat

Doświadczenia

10 mln

zarządzanego budżetu rocznie

Odtwórz wideo

Marketing efektywnościowy — jakie są jego główne cechy?

Kampanie w performance marketingu charakteryzują się:

  • modułowością,

  • optymalizacją,

  • networkingiem sieciowym,

  • mierzalnością.

Modułowość w performance marketingu

Kampanie marketingu efektywnościowego są oparte na tzw. modułach, jednym lub kilku. Ich ilość jest zależna od tego, jakie działania marketingowe oraz cele podejmie dana firma. W reklamach performance marketingowych sukces nie jest zależny od innych elementów wchodzących w skład kampanii. Z tego względu można poddać go samoistnej analizie oraz ocenie.

W zależności od efektywności poszczególnych modułów można je optymalizować. Mamy tu na myśli ich efektywność. Sugerując się ich skutecznością, można je wzmocnić bądź usunąć, gdy nie będą przynosić zamierzonych efektów. Dlatego tak istotne jest stałe kontrolowanie poszczególnych segmentów reklamy.

Optymalizacja

Optymalizacja w skrócie polega na stałej kontroli pewnych elementów kampanii, które następnie zmienia się tak, by przynosiły coraz to lepsze efekty, tym samym poprawiając skuteczność kampanii.

Jako przykład możemy podać tu kilka istotnych elementów, na które warto zwrócić uwagę, podczas gdy nasza reklama efektywnościowa jest już włączona:

  • poprawa podziału budżetu — dzięki tej opcji możesz już podczas funkcjonowania kampanii zmieniać budżet reklamowy. Pomoże Ci to pokazać Twoją kampanię reklamową na wysokim poziomie wyszukiwania, tam samym może zwiększyć współczynnik konwersji, oraz zwrócić uwagę nowych klientów,

  • zmiana środowiska reklamowego — tutaj do wyboru jest: Google AdMob, Google Ads, Display & Video 360 oraz reklamy spoza Google,

  • przekształcenie materiałów reklamowych oraz tekstów ekspozycyjnych,

  • stworzenie dodatkowych opcji umożliwiających kliknięcia.

Networking

Networking, czyli w najprościej rzecz ujmując, jest podtrzymywaniem i budowaniem relacji, np. w social mediach.

Wymierność

Wymierność jest kolejnym atutem z zakresu performance marketingu. Dzięki niemu można zaobserwować, a także zmierzyć pewne czynniki reakcji oraz transakcji, jakie zachodzą w wybranej przez Ciebie grupie docelowej. Warto wiedzieć, że to właśnie mierzalność jest jednym z kluczowych elementów stanowiących przewagę na innymi typami kampanii reklamowych, np. w porównaniu do klasycznych jej modeli.

Pamiętaj, że efekty, oraz skuteczność Twojej kampanii będą widoczne najbardziej wtedy, gdy będziesz miał możliwość ich zmierzenia. Mamy tu na myśli pomiar oraz obserwacje pewnych zachowań zachodzących w grupie docelowej, do której chcesz dotrzeć swoimi działaniami.

A oto kilka przykładów, w jaki sposób i gdzie możesz zmierzyć ten czynnik:

  • reakcja (np. polubienie) przez użytkownika Twojego funpage’a na Facebooku,

  • dokonanie zakupu,

  • liczba kliknięć w Twoją reklamę,

  • pobranie autorskiego e-booka lub audiobooka,

Wyznaczanie celów w performance marketingu

Czym jest performance marketing, już poniekąd wiesz. Teraz warto byłoby zwrócić uwagę na cele, które chcesz osiągnąć. W modelu efektywnościowym głównym celem jest stworzenie jak największych zasięgów Twoich reklam, w tym także liczby powiązań między użytkownikami oraz ilość zakupów konkretnego produktu dokonywana przez klientów.

Wyznaczanie celów znajduje odzwierciedlenie w kilku istotnych wskaźnikach, które omówimy poniżej, aby lepiej zobrazować Ci, na czym to polega. Agencja prowadząca Twoją kampanię reklamową dobiera wskaźniki w taki sposób, aby działania marketingowe były zgodne z celami Twojej firmy. Najlepsi specjaliści w branży e-commerce biorą pod uwagę jeszcze kilka innych kluczowych kwestii, takich jak:

  • okres trwania kampanii,

  • budżet, jaki został przeznaczony na działania marketingowe,

  • potencjał danej niszy oraz konkurencji,

  • cechy, które posiada Twój produkt,

Przez profesjonalizm, jakim dysponuje agencja, nie musisz mieć obaw o to, czy Twoja kampania będzie w dobrych rękach.

Wskaźniki KPI — czym są?

Wpierw warto opisać, co w ogóle znaczy KPI. Jest to skrót pochodzący z języka angielskiego, który oznacza — Key Performance Indicators, określa one tzw. kluczowe wskaźniki efektywności (Twojej reklamy). Inaczej mówiąc, są to dane obrazujące, jak działania podjęte przez Ciebie w biznesie internetowym przybliżają Cię do osiągnięcia wcześniej zamierzonych celów.

Musisz wiedzieć, że ilość wskaźników nigdy nie będzie taka sama do każdego typu marketingu. Różne wskaźniki odpowiadają odmiennym sytuacjom. Jedne będą skupiać się na prezentowaniu Twojej reklamy (na przykład) na YouTube, inne zaś będą dotyczyć sprzedaży bezpośredniej.

Ponadto jest kilka czynników, które integrują ze sobą wszystkie wskaźniki KPI:

  • muszą być one obiektywne, transparentne i proste w zrozumieniu — istotą tego czynnika jest podanie w wybranej (i każdej) chwili konkretnych wartości, jakie wskazują,

  • muszą być wymierne — z tego też powodu stosuje się wskaźniki wizualizujące liczby. Jest to o tyle ważne, że to właśnie one pokazują pewne tendencje, jakie mają miejsce podczas prowadzenia działań marketingowych. Może to znacznie ułatwić podejmowanie szybszych, a zarazem kluczowych decyzji w danym momencie,

  • nie mogą się “kłócić” między sobą — mamy tu na myśli sytuacje, w której wybrane przez Ciebie kluczowe wskaźniki zostały zoptymalizowane pod niski budżet na każde z działań promocyjnych wraz z wielkimi zasięgami, które dzięki nim chcesz osiągnąć. Tego typu działania rozmijają się ze sobą i nie mają prawa dobrze funkcjonować.

  • każdy wskaźnik wybrany na początku przez Ciebie musi odnosić się do określonych celów, które sobie wyznaczyłeś. Chodzi tu o to, żeby każdy z nich wskazywał, czy kierunek Twoich działań idzie w dobrą stronę.

Wskaźniki KPI — kategorie

Warto wymienić najistotniejsze wskaźniki co do ich kategorii, którym należy się sugerować podczas performance marketingu:

Wskaźnik KPI dotyczący kontaktu z grupą docelową

Kontakt z grupą docelową to inaczej interakcje, które zachodzą między grupą docelową, w której stronę ma być skierowany przekaz Twojej firmy. Tego typu działania występują po tym, gdy pewna ilość osób z grupy docelowej dowiedziała się o istnieniu Twojej strony, dzięki innym (wcześniejszym) działaniom reklamowym.

Jako przykład wskaźnika KPI interakcji, możemy wziąć:

  • odwiedziny przez użytkowników Twojej strony internetowej (jeżeli owe odwiedziny były dłuższe niż 2 minuty),

  • wiadomości (maile) lub też kontakt telefoniczny nawiązany z Tobą po przejrzeniu witryny przez użytkownika.

Jakie korzyści daje Ci współpraca z naszymi ekspertami Google Ads?

Zespół i komunikacja


✔ Certyfikowany ekspert Google Ads z minimum 5-letnim doświadczeniem

✔ Bieżący kontakt mailowy, telefoniczny lub wideo spotkanie

✔ Wsparcie innych obszarów marketingu digital w Twojej firmie

✔ Wsparcie całego zespołu ekspertów

Transparentność i personalizacja

✔ Działania prowadzone na Twoim koncie Google Ads

✔ Miesięczne podsumowanie skuteczności eksperta Google Ads wraz z planem rozwoju i wnioskami

✔ Spersonalizowany raport dostępny i aktualizowany 24/7

Przewagi technologiczne


✔ Nielimitowane ilości kampanii, grup reklam słów kluczowych

✔ Konfiguracja Google Analytics 4 oraz Google Tag Manager

✔ Konfiguracja opinii konsumenckich - dla sklepów

✔ Konfiguracja opinii o produkcie - dla sklepów

✔ Mapy ciepła i nagrania sesji użytkowników na stronie

Zapytaj o swój indywidualny pakiet obsługi. Dopasujemy zakres współpracy do Twoich potrzeb!
Wskaźnik KPI dotyczący wydajności

Ten wskaźnik jest stricte powiązany z liczbami. Odpowiadają mu wszystkie interakcje, jakie zaszły na Twojej stronie. Ich ilość jest uzależniona od tego, jak dobrze znana jest klientom Twoja marka. Im jest bardziej rozpoznawalna, tym lepiej jest prawdopodobnie zauważana na rynku. KPI wydajności, przygotowuje jedynie interakcje z Twoimi przyszłymi klientami.

KPI wydajności (dla przykładu) — skupia się na:

  • liczbie wyświetlanej przez użytkowników reklamy wizualnej,

  • widzialności Twojego produktu bądź usługi w różnych wyszukiwarkach, takich jak Facebook, Google itd.

KPI transakcji

KPI transakcji obrazuje efekty, jakie uzyskały Twoje działania marketingowe w stosunku do ilości sprzedanych produktów bądź usług. Można powiedzieć, że jest to końcowy rezultat sprzedażowy.

Jako przykład owego wskaźnika możemy opisać w tej sytuacji:

  • liczbę zamówień, której dokonali klienci na Twojej stronie,

  • finalnie uzyskana sprzedaż (np. na koniec każdego miesiąca).

Czy wskaźniki KPI są w ogóle potrzebne — jeśli tak, to po co?

Jak pisaliśmy wyżej, wskaźniki KPI są bardzo istotną częścią sprawdzającą, jak skuteczne są podejmowane przez Ciebie działania. Jednakże warto podkreślić, że na tym ich rola się nie kończy. Bowiem to właśnie one wyznaczają pewien bardzo ważny standard, do którego powinieneś dążyć, by efekty były jak najlepsze. Mowa tu m.in. o:

  • rzetelnych, a zarazem prostych w odczytaniu wskazówkach, jakimi dysponują wskaźniki KPI. Jest to bardzo istotny czynnik, który pozwala zespołowi przeprowadzającemu wybrane zadanie, sprawdzić jak wyglądają wyniki, których się od niego oczekuje,

  • przyczynieniu się do bardzo szybkiego wykrywania ewentualnych błędów lub przeoczeń, które w jakiś sposób osłabiają skuteczności pracy zespołu,

  • narzędziu, które znacznie ułatwia prognozowanie dalszych progresów oraz efektów, dzięki którym zespół jest w stanie przygotować strategię marketingową na długi czas do przodu,

  • informacji zwrotnej, która umożliwi wprowadzenie niezbędnych modyfikacji w razie ewentualnych potrzeb, które następnie przyczynią się do dalszego rozwoju Twojego biznesu w pełni,

  • prostym sposobie, dzięki któremu jasno sprecyzujesz koszty wydane na działania marketingowe.

Różne kampanie reklamowe w performance marketingu

  • Kampanie w e-mail marketingu oraz newslettery — e-mail marketing i newsletter jest bardzo efektywny podczas działań reklamowych. To właśnie oba te sposoby mają na celu zwiększenie konwersji na Twojej stronie, tym samym zwiększając ilość lojalnych Ci klientów,

  • marketing w wyszukiwarkach internetowych — w jego skład wchodzi np. optymalizacja wyszukiwarki pod SEO lub SEA, czyli pod reklamy pojawiające się w niej,

  • marketing w social mediach — social media marketing można powiedzieć, że stał się nieodzowną częścią wielu firm na rynku. Aktualnie już niezliczona ilość firm reklamuje się w mediach społecznościowych, takich jak Instagram lub Facebook. Jest to bardzo ważna kategoria marketingu, z tego względu, że w mediach społecznościowych dziennie “przesiaduje” setki milionów użytkowników,

  • marketing afiliacyjny — jest to marketing, w którym firma rozmieszcza swoje linki na stronach internetowych innych osób. Osoba obsługująca taką witrynę udostępnia pewną część powierzchni reklamowej, z której reklamodawca następnie może korzystać. Można powiedzieć, że jest to bardzo dobry biznes, ponieważ w prosty sposób możesz zwiększyć swoje zasięgi,

  • content marketing — content marketingiem nazywamy formę strategii, która opiera się na pozyskiwaniu klientów dzięki interesującym, a zarazem wartościowym treściom. Występuje on w mediach społecznościowych, jak również na Twojej stronie internetowej, innymi słowy — wszędzie. Dzięki dobrze zaprojektowanym tekstom klient łatwiej będzie mógł przejść przez ścieżki konwersji, a następnie finalnie prawdopodobnie zakupi Twój produkt. Należy podjąć ogromne zaangażowanie w branding, ponieważ jest on bardzo ważny w budowaniu świadomości własnej marki.

Warto wiedzieć, że e-commerce to w głównej mierze konwersja. Natomiast Google Ads, jak również Facebook Ads (i nie tylko) umożliwiają Ci rozliczenie wszystkich działań.

Jednakże mobile marketing wymaga od Ciebie wyboru pewnych danych, takich jak:

  • CTR (Click Through Rate),

  • CPL (Cost Per Lead),

  • wypełnienie formularza,

  • dokonanie zakupu przez klienta.

Dodając do tego jeszcze formę marketingu bezpośredniego, jesteś w stanie zoptymalizować łańcuch sprzedażowy w taki sposób, by Twoja kampania była wyświetlana wyłącznie potencjalnym klientom.

Twoje zaangażowanie w branże e-commerce pozwoli Ci rozwijać biznes nie tylko w wyszukiwarce, ale również w social media, co sprawi, że będziesz bardziej konkurencyjny na rynku. Twoja kampania zaś będzie rosnąć w siłę, jednakże wymaga to czasu, tak samo, jak jej pozycjonowanie.

Naszą skuteczność potwierdzają klienci

Ponad 40 opinii

Stwórz z nami zespół marzeń dla Twojego projektu i zyskaj pewność, że współpracujesz z elitą specjalistów w branży marketingu cyfrowego. Gwarantujemy dostęp do ekspertów posiadających nawet 10 lat doświadczenia, którzy są gotowi wykorzystać swoją wiedzę i umiejętności, aby zapewnić Ci przewagę na rynku. Niech nasza wiedza stanie się Twoim sukcesem!

Minimum 5 lat

doświadczenia Eksperta PPC

Minimum 7 lat

doświadczenia Eksperta SEO

Skontaktuj się z nami żeby dowiedzieć się więcej!

ruch reklamowy - traffic (1)

Sprawdź, za co zapłacisz prowadząc reklamę efektywnościową

Prowadząc reklamę efektywnościową, będziesz musiał zapłacić za pewne działania. Warto wypróbować pewne strategie, by zobaczyć, która może przynieść Ci najlepsze efekty.

  • CPL (Cost Per Lead) — jest to suma, którą reklamodawca będzie musiał zapłacić po otrzymaniu informacji o rejestracji potencjalnego klienta w wyniku działania reklam,

  • CPM (Cost Per Impression) — kwota, którą należy uiścić za każde 1000 wyświetleń,

  • CPC (Cost Per Click) — jest to opłata za każde pojedyncze kliknięcie w reklamę przez użytkownika,

  • CPS (Cost Per Sales) — jest to kwota należna do zapłaty w momencie, gdy reklama wygeneruje sprzedaż.

  • CPA (Cost Per Acquisition) — jest to koszt, który należy zapłacić za pewne działania, takie jak — kliknięcia, sprzedaż, a także wypełnienie formularza kontaktowego.

Podsumowanie

Mamy nadzieję, że udało nam się zobrazować Ci, czym jest performance marketing oraz w jaki sposób działają agencje zajmujące się marketingiem efektywnościowym. Serdecznie chcielibyśmy zaprosić Cię do współpracy. Dodatkowo możemy poprowadzić Twoje social media. Pracujemy z wieloma klientami w całej Polsce, ponadto jesteśmy firmą partnerską Google, co znacznie wyróżnia nas na rynku. Posiadamy szereg najlepszych specjalistów w tej dziedzinie. Chcemy pomóc w rozwoju Twojego biznesu. Zapraszamy do kontaktu. Sprawdź naszą ofertę, aby dowiedzieć się więcej.

Formularz kontaktowy

Odbierz darmową konsultację

Zobacz na naszym blogu

5/5 - (3 opinie)