


Efektywnościowy marketing jest formą reklamy online, w której wszystkie decyzje opierają się na danych. Wyniki są mierzalne, np. są mierzalne. Te formy marketingu sprawdzają skuteczność zainwestowanego budżetu w media cyfrowe.
Spis treści:
Opisz nam swój biznes, a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i przygotuje rekomendowane działania.
Performance marketing to technika, która pomaga marketerom śledzić kampanie marketingowe i analizować skuteczność reklamy w porównaniu z innymi formami marketingu. Specjaliści od marketingu efektywnościowego stosują zarówno metody ilościowe, takie jak benchmarking zorientowany na wyniki, jak i podejścia jakościowe do mierzenia zwrotu z inwestycji (ROI) w celu decydowania o przyszłych strategiach kampanii.
Performance Marketing odnosi się do segmentu marketingu cyfrowego, który obejmuje: płatne wyszukiwanie, płatne media społecznościowe, reklamy displayowe, retargeting i e-mail marketing.
Marketing efektywnościowy to praktyka mierzenia zwrotu z inwestycji (ROI) w celu decydowania o przyszłych strategiach kampanii. ROI mierzy kwotę, jakiej można się spodziewać z inwestycji w projekt marketingu cyfrowego.
Na przykład po utworzeniu i promocji strony internetowej przez trzy miesiące, to: Wysoki zwrot z zainwestowanych środków może oznaczać zwiększenie budżetu lub wprowadzenie nowych pomysłów, w które będziesz mógł zainwestować. Niski ROI wskazywałby, że nie warto kontynuować projektu i powinien się zakończyć.
Performance Marketing to proces marketingu towarów lub usług firmy za pośrednictwem reklamy, public relations i innych kanałów, mający na celu zwiększenie świadomości marki i generowanie potencjalnych klientów. Performance marketing to forma marketingu integrująca content marketing i SEO do generowania leadów z wyników wyszukiwania i wyświetlania reklam. Aby te kanały marketingowe działały, należy zbudować witrynę internetową dla firmy. Można to zrobić we własnym zakresie lub przez firmę zajmującą się projektowaniem stron internetowych, specjalizującą się w marketingu wydajnościowym.
Stwórz stronę internetową dla swojej firmy, która zawiera strategie SEO i treści, które generują leady. Obejmuje ona:
posty na blogu,
artykuły,
teksty,
komunikaty prasowe,
i inne istotne treści.
Użyj witryny do generowania zainteresowania, które następnie może przyczynić się do pozyskania nowych potencjalnych klientów przy pomocy formularza kontaktowego. Dodatkowo możesz zoptymalizować go dzięki strategiom marketingu w wyszukiwarkach (SEM) w celu zwiększenia konwersji.
Wysoki współczynnik konwersji
Niższe koszty
Certyfikowany specjalista
Wysoka skuteczność
Elastyczne warunki
Spersonalizowane raporty
Reklama wykorzystuje efektywną taktykę marketingową do monitorowania i optymalizacji działań marketingowych. Czy agencja reklamowa może poprawić ich skuteczność? Performance marketing daje firmom reklamowym wybór modułów marketingowych idealnie dopasowanych do strategii marketingowej firmy, a także dostosowanych do konkretnych celów. Performance marketing daje możliwość kontrolowania sukcesu zarówno w początkowych etapach kampanii internetowej, jak i kolejnych faz kampanii internetowej, jaka jest wdrożona.
Marketing wydajnościowy daje możliwość monitorowania bezpośrednio po udanej kampanii i określenia, co działa, a co nie, a następnie wprowadzenia niezbędnych zmian. Marketing efektywnościowy często umożliwia firmom uzyskanie lepszych wyników w zakresie współczynników konwersji, zamówień, sprzedaży i leadów generowanych przez kampanie online, przy jednoczesnym zwiększeniu efektywności ich budżetów.
Wzrost sprzedaży
Ilość użytkowników
Dodatkowo możemy wyróżnić tu kilka poszczególnych czynników sprzyjających podczas prowadzenia marketingu efektywnościowego:
szybka i dobrana do Twoich potrzeb reakcja — sprawdzanie czasu na bieżąco odnośnie do reakcji użytkowników, a także transakcji, jakie są przez nich przeprowadzane. Ten sposób umożliwia dopasowanie działań kampanii błyskawicznie po jej sprawdzeniu, co przełoży się na jej większą efektywność,
pomiar zysku w aktualnym czasie — w performance marketingu masz możliwość dokładnej kontroli swoich zysków, dodatkową zaletą jest fakt, że nie jest konieczne zakończenie działań kampanii reklamowej, aby móc to sprawdzić. Możesz równie dobrze weryfikować to w podczas jej trwania,
optymalne powiązanie wydajności do kosztów — takie działania marketingowe gwarantują adekwatną relację kosztów w stosunku do korzyści. W tym przypadku budżet, a dokładniej koszty, jakie zostały przeznaczone na kampanię, opierają się o faktyczne rezultaty, jakie wynikły z prowadzonych działań. Działania marketingowe prowadzone w ten sposób przyczyniają się do odpowiedniej efektywności ekonomicznej,
dobór kampanii pod własne preferencje — w performance marketingu każda firma może wybierać moduły marketingowe, które będą odpowiednio wpasowywać się w cele i plany firmy, również umożliwia to stosownie dopasować się do grupy docelowej, do której chce dotrzeć dana firma.
Dla wielu osób tego typu działania marketingowe mogą wydawać się dosyć trudne. W takiej sytuacji warto skorzystać z programów partnerskich. Dobrze wybrana agencja performance marketingu będzie w tym przypadku idealnym rozwiązaniem. Firmy partnerskie do Google mają profesjonalne podejście do wszystkich działań w ramach kampanii. Ponadto są w stanie pozyskać wielu nowych klientów, co daje Ci znacznie większe szanse na osiągnięcie sukcesu sprzedażowego w internecie. Dobra agencja performance marketingu posiada również odpowiednie narzędzia analityczne, które znacznie usprawniają pracę, wspomagają biznes, a także szybko analizują dane.
Agencje performance to świetne miejsca na rozpoczęcie Twojej przygody z uruchomieniem pierwszej kampanii marketingowej. Takie Agencje (najprawdopodobniej) posiadają profesjonalne podejście i wieloletnie doświadczenie, dzięki którym znacznie prościej będzie Ci zrozumieć Twoich przyszłych odbiorców, tym samym efektywniej angażując ich w zakup własnego produktu.
Istnieje wiele sposobów na współpracę z jednostką organizacyjną performance. Możesz zatrudnić ich do czynności jednorazowych lub na bieżąco z nimi współpracować. Jeśli zatrudnisz ich do współpracy jednorazowej, zwykle pobierają opłatę za godzinę lub opłatę za projekt. Jeśli będziesz z nimi współpracować na bieżąco, będą rozliczać się według czasu potrzebnego na wykonanie danego zadania, godziny lub opłaty projektowej. lub miesięczna opłata zaliczkowa. Niektóre agencje performance oferują swoje usługi za darmo, aby promować swoją markę. Możesz także współpracować z nimi, aby stworzyć długoterminową strategię dla swojej firmy, tworząc plany marketingowe, innowacyjne pomysły i rozwijając kampanie medialne.
Agencje reklamowe i firmy marketingowe różnią się od agencji performance. Agencje reklamowe odpowiadają za kampanie reklamowe, brandingowe i marketingowe. Nie biorą odpowiedzialności za sam produkt lub usługę. Z drugiej strony agencja performance weźmie na siebie większą odpowiedzialność za reklamę i marketing produktu lub usługi.
Agencje performance mają wiele obowiązków, które wykraczają poza kampanie reklamowe i marketingowe. Współpracują również ze swoimi klientami, aby upewnić się, że są w stanie osiągnąć swoje cele w zakresie sprzedaży, przychodów, pozyskiwania klientów itp. Agencje wydajności pomagają również swoim klientom w kwestiach takich jak strategie cenowe, produkcja i dystrybucja itp.
Opisz nam swój biznes, a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i przygotuje rekomendowane działania.
Jeśli szukasz agencji reklamowej z najwyższej półki, musisz znaleźć najlepsze agencje marketingowe. Nie jest łatwo sklasyfikować firmę jako najlepszą w Polsce, ale jest kilka rzeczy, które możesz zrobić, aby dowiedzieć się, czy będzie ona w stanie zapewnić Ci wyniki. Na ranking agencji reklamowej wpływa wiele czynników, a jednym z nich jest ich performance marketing.
Aby uzyskać najlepszy marketing efektywnościowy, ważne jest, aby agencja dobrze rozumiała Twoją firmę i jej cele. Możesz dowiedzieć się, czy firma ma duże doświadczenie w Twojej niszy, przeprowadzając sprawdzenie przeszłości. Oto kilka strategii, które możesz zastosować, aby znaleźć najlepszą agencję reklamową w Polsce: Zapytaj dookoła. Dowiedz się, co Twoi znajomi na FB mają do powiedzenia o firmie. Jeśli korzystali z ich usług, zapytaj ich, czy są z nich zadowoleni. Zapoznaj się ze stroną agencji. Poszukaj na niej referencji lub skontaktuj się z ich klientami.
Agencje performance są dla Ciebie idealnym rozwiązaniem, jeśli chcesz dobrze pozycjonować się w wyszukiwarce, jak również być zauważalny w social mediach. Mogą pomóc we wszystkich aspektach Twojego biznesu, od strategii przez marketing aż po sprzedaż.
Agencje zajmujące się marketingiem efektywnościowym są świetnym miejscem na uzyskanie pomocy i niezbędnych informacji o tym, jak dobrze możesz poprowadzić własną firmę.
01
Wzrost sprzedaży
Zwiększymy Twoją sprzedaż przy aktualnym budżecie, który przeznaczasz na reklamy.
02
Więcej zapytań
Zacznij generować więcej leadów na stronie, dzięki automatyzacji i naszemu doświadczeniu.
Świadomość i zasięg
Buduj z nami rozpoznawalność marki, która przekłada się na realizację założonych KPI
03
Kampanie w performance marketingu charakteryzują się:
modułowością,
optymalizacją,
networkingiem sieciowym,
mierzalnością.
Kampanie marketingu efektywnościowego są oparte na tzw. modułach, jednym lub kilku. Ich ilość jest zależna od tego, jakie działania marketingowe oraz cele podejmie dana firma. W reklamach performance marketingowych sukces nie jest zależny od innych elementów wchodzących w skład kampanii. Z tego względu można poddać go samoistnej analizie oraz ocenie.
W zależności od efektywności poszczególnych modułów można je optymalizować. Mamy tu na myśli ich efektywność. Sugerując się ich skutecznością, można je wzmocnić bądź usunąć, gdy nie będą przynosić zamierzonych efektów. Dlatego tak istotne jest stałe kontrolowanie poszczególnych segmentów reklamy.
Optymalizacja w skrócie polega na stałej kontroli pewnych elementów kampanii, które następnie zmienia się tak, by przynosiły coraz to lepsze efekty, tym samym poprawiając skuteczność kampanii.
Jako przykład możemy podać tu kilka istotnych elementów, na które warto zwrócić uwagę, podczas gdy nasza reklama efektywnościowa jest już włączona:
poprawa podziału budżetu — dzięki tej opcji możesz już podczas funkcjonowania kampanii zmieniać budżet reklamowy. Pomoże Ci to pokazać Twoją kampanię reklamową na wysokim poziomie wyszukiwania, tam samym może zwiększyć współczynnik konwersji, oraz zwrócić uwagę nowych klientów,
zmiana środowiska reklamowego — tutaj do wyboru jest: Google AdMob, Google Ads, Display & Video 360 oraz reklamy spoza Google,
przekształcenie materiałów reklamowych oraz tekstów ekspozycyjnych,
stworzenie dodatkowych opcji umożliwiających kliknięcia.
Zadzwoń pod ten numer i porozmawiaj z ekspertem lub wyślij wiadomość
Optymalizacji miesięcznie
Przedłużanych umów
Średnia poprawa skuteczności
Jak zdobyć linki zewnętrzne, aby skuteczniej pozycjonować się w wynikach wyszukiwania? Linki zewnętrzne, zwane również backlinkami, są jednym z najważniejszych czynników, które Google bierze pod
Czym jest mapa strony internetowy i dlaczego musisz ją wdrożyć? Mapa strony to niezbędny element każdej skutecznej strategii SEO. Pomaga ona botom wyszukiwarek zrozumieć strukturę
W jaki sposób Google znajduje strony internetowe? Zrozumienie, w jaki sposób Google odkrywa i indeksuje strony internetowe, jest kluczowe dla skutecznego SEO. Proces ten jest
Pozycjonowanie a optymalizacja SEO Zanim zaczniemy, ważne jest, aby zrozumieć, że pozycjonowanie i optymalizacja SEO, choć ściśle powiązane, to dwa różne terminy. Pozycjonowanie odnosi się
Czym jest pozycjonowanie strony w Google? Pozycjonowanie strony w Google to dynamiczny świat, w którym dzisiejsze trendy mogą stać się przestarzałe jutro. Wchodząc w
Pozycjonowanie sklepów internetowych Twoje tajne narzędzie w walce o klienta “Pozycjonowanie sklepów internetowych — Twoje tajne narzędzie w walce o klienta”. Wydaje się tajemnicze? W
Networking, czyli w najprościej rzecz ujmując, jest podtrzymywaniem i budowaniem relacji, np. w social mediach.
Wymierność jest kolejnym atutem z zakresu performance marketingu. Dzięki niemu można zaobserwować, a także zmierzyć pewne czynniki reakcji oraz transakcji, jakie zachodzą w wybranej przez Ciebie grupie docelowej. Warto wiedzieć, że to właśnie mierzalność jest jednym z kluczowych elementów stanowiących przewagę na innymi typami kampanii reklamowych, np. w porównaniu do klasycznych jej modeli.
Pamiętaj, że efekty, oraz skuteczność Twojej kampanii będą widoczne najbardziej wtedy, gdy będziesz miał możliwość ich zmierzenia. Mamy tu na myśli pomiar oraz obserwacje pewnych zachowań zachodzących w grupie docelowej, do której chcesz dotrzeć swoimi działaniami.
A oto kilka przykładów, w jaki sposób i gdzie możesz zmierzyć ten czynnik:
reakcja (np. polubienie) przez użytkownika Twojego funpage’a na Facebooku,
dokonanie zakupu,
liczba kliknięć w Twoją reklamę,
pobranie autorskiego e-booka lub audiobooka,
Opisz nam swój biznes, a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i przygotuje rekomendowane działania.
Czym jest performance marketing, już poniekąd wiesz. Teraz warto byłoby zwrócić uwagę na cele, które chcesz osiągnąć. W modelu efektywnościowym głównym celem jest stworzenie jak największych zasięgów Twoich reklam, w tym także liczby powiązań między użytkownikami oraz ilość zakupów konkretnego produktu dokonywana przez klientów.
Wyznaczanie celów znajduje odzwierciedlenie w kilku istotnych wskaźnikach, które omówimy poniżej, aby lepiej zobrazować Ci, na czym to polega. Agencja prowadząca Twoją kampanię reklamową dobiera wskaźniki w taki sposób, aby działania marketingowe były zgodne z celami Twojej firmy. Najlepsi specjaliści w branży e-commerce biorą pod uwagę jeszcze kilka innych kluczowych kwestii, takich jak:
okres trwania kampanii,
budżet, jaki został przeznaczony na działania marketingowe,
potencjał danej niszy oraz konkurencji,
cechy, które posiada Twój produkt,
Przez profesjonalizm, jakim dysponuje agencja, nie musisz mieć obaw o to, czy Twoja kampania będzie w dobrych rękach.
✔ Działania prowadzone na Twoim lub naszym koncie Google Ads – Dowolnie
✔ Dodatkowy budżet do 1200 zł
✔ Set bannerów o wartości 1000 zł
✔ Certyfikowany ekspert Google Ads – tutaj więcej
✔ Odpowiedzi na maile w ten sam dzień
✔ Konsultacje i wsparcie dodatkowych działań marketingowych
✔ Spersonalizowany raport dostępny i aktualizowany 24/7 – Zobacz tutaj
✔ Nielimitowane ilości kampanii, grup reklam słów kluczowych
✔ Miesięczne podsumowanie skuteczności eksperta Google Ads
✔ Utworzenie lub aktualizacja Google Analytics
✔ Utworzenie lub aktualizacja Google Tag Manager
✔ Wykorzystanie AI
✔ Konfiguracja opinii konsumenckich – więcej informacji
✔ Konfiguracja opinii o produkcie – więcej informacji
✔ Koszt przygotowania i aktywacji kampanii 1200 zł 0 zł
✔ Mapy ciepła i nagrania sesji użytkowników na stronie – NOWOŚĆ