Double Digital

Agencja SEO

Czym zajmuje się agencja SEO? Jest to pytanie często zadawane przez osoby, które coś słyszały na temat tego zagadnienia, aczkolwiek zastanawiają się, czy zakres obowiązków z tym związany faktycznie jest tak duży, by zatrudniać agencję. Czy warto w ogóle pozycjonować strony internetowe oraz sklepy internetowe? Czy to się w ogóle opłaca? Nie lepiej od razu włączyć reklamę, by generowała sprzedaż? Czy agencja SEO również możesz prowadzić kampanie Google Ads?

Spis treści:

  • Agencja SEO — jak działamy i czym się zajmujemy?
  • Dlaczego warto wybrać naszą agencję SEO?
  • Pozycjonowanie stron internetowych — na czym polega?
  • Działania On-Page
  • Działania Off-Page
  • Czym jest pozycjonowanie lokalne (pozycjonowanie sklepów internetowych)?
  • SEO, SEM — dlaczego to połączenie jest tak skuteczne?
  • Grupa docelowa
  • Audyt SEO
  • Audyt SEO — jakie rodzaje wykorzystujemy?
  • Z jakich narzędzi korzystamy podczas audytu?
  • Jakie błędy najczęściej wykrywa audyt we wnętrzu strony?
  • UX w przypadku SEO — dlaczego jest tak ważne?
  • Podsumowanie

W tym wpisie postaramy się rozwiać wszelkie wątpliwości i odpowiedzieć na powyższe pytania. Zapraszamy do zapoznania się z treścią!

Zamów audyt swojej strony

Prowadzenie kampanii Google Ads

Agencja SEO — jak działamy i czym się zajmujemy?

Od lat działamy na polskim rynku marketingu internetowego, tym samym stale udoskonalając własne umiejętności. Cieszymy się ogromny zaufaniem wśród klientów, z których aż 95% przedłuża umowy o kolejne miesiące.

Naszą specjalnością jest pozycjonowanie stron internetowych oraz pozycjonowanie sklepów internetowych (e-commerce). Wiemy, jak ważny jest to element w sieci, bez którego żadna strona nie jest w stanie wznieść się na wyżyny swoich możliwości. Oczywiście pozycjonowanie stron internetowych oraz sklepów w wyszukiwarce Google łączymy również z kampaniami Google Ads, jeżeli nasz podopieczny wyrazi na to zgodę.

Zawsze przed rozpoczęciem jakichkolwiek działań marketingowych przeprowadzamy dokładny reaserch konkurencji, sprawdzamy, z jakich kanałów komunikacji korzystają oraz jak radzą sobie w wyszukiwarce Google.

Celem naszej agencji SEO jest pozycjonowanie stron naszych klientów w organicznych wynikach wyszukiwania najwyżej jak to tylko możliwe.

Zdajemy sobie również sprawę z faktu, iż jest to czasochłonne przedsięwzięcie, które wymaga ogromnego wkładu od całego sztabu specjalistów SEO oraz copywriterów. W przypadku działań SEO, efekty pojawić się mogą dopiero po kilku tygodniach lub nawet miesiącach, w zależności od wielkości konkurencji w danej branży.

Nie zmienia to jednak faktu, że SEO to klucz do zwiększenia widoczności witryny w sieci oraz utrzymywanie stałego ruchu organicznego (bezpłatnego) na relatywnie stałym (lub sukcesywnie zwiększającym się poziomie) przez najbliższe miesiące. Takich osiągnięć z pewnością nie da reklama, która po wyłączeniu — jak możesz się domyślić — znika, jak i ruch, który generowała.

Dlaczego warto wybrać naszą agencję SEO?

Naszą agencję SEO z pewnością wyróżnia zaufanie wśród klientów, którzy do tej pory skorzystali z naszych usług. Oczywiście znacznie więcej mówią o nas liczby, z którymi — krótko mówiąc — w żaden sposób nie się kryjemy. Chcemy, aby każdy, kto zechce rozpocząć z nami współpracę, miał pełny ogląd sytuacji.

Z tego też względu serdecznie chcemy zaprosić Cię do zapoznania się z naszym portfolio, w którym pokazujemy efekty, jakie udało nam się do tej pory uzyskać dla naszych podopiecznych.

Zawsze mierzymy wysoko!

Co nas wyróżnia?

Spersonalizowane raporty

W agencji SEO, która na co dzień współpracuje z wieloma klientami, wiemy, jak ważne są wysokiej jakości raporty dostarczane naszym podopiecznym. To normalne, że każdy chce wiedzieć, jak wyglądają postępy w trakcie współpracy. Niestety, wciąż wiele agencji SEO oferuje raporty, które odczytać mogą wyłącznie one same.

U nas takie sytuacje nie mają miejsca. Tworzymy raporty spersonalizowane pod naszych klientów w sposób, by każdy z nich miał “czarno na białym” zobrazowane, jak przebiega współpraca, jak prezentują się zyski i w jaki sposób minimalizujemy z każdym miesiącem koszty.

Podsumowując — tworzymy raporty dedykowane dla Twojego biznesu i celów, które chcesz zrealizować. Bez lania wody, bez niepotrzebnych cyferek.

Raporty w czasie rzeczywistym

To kolejny ważny element wchodzący do zakresu marketingu internetowego. Niejednokrotnie spotkaliśmy się z sytuacją, w której nasi klienci zwyczajnie narzekali, że nie mogli uzyskać raportów (w trakcie poprzednich współprac) wtedy, kiedy ich potrzebowali.

U nas wygląda to zgoła inaczej.

Każdy z naszych podopiecznych ma stały dostęp do wszystkich raportów związanych ze współpracą — kiedy chce, gdzie chce i jak chce. Raporty odświeżają co 15 minut, 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. Z nami nie przegapisz niczego.

Znajomość niezbędnych narzędzi

Efekty pozycjonowania stron będą widoczne wtedy, gdy dokładnie prześledzimy wszystkie zdarzenia, które się z nimi łączą, tzn. ruch, ilość wyświetleń, liczba kliknięć itd. Wiąże się z tym również optymalizacja współczynnika konwersji. Do tego wszystkiego potrzebne są specjalne narzędzia marketingowe, na które nie mogą sobie najczęściej pozwolić przedsiębiorcy, którzy tyle, co wystartowali z własnym biznesem.

Chcemy, aby nasi klienci stale zwiększali swoją widoczność w wynikach wyszukiwania, co wiąże się ze stałym monitoringiem wielu działań.

Do tego zabiegu używamy m.in.:

  • Google Analytics 4,

  • Google Search Console,

  • Senuto,

  • Ahrefs,

  • Screaming Frog,

  • i wielu innych.

Wiemy, jak korzystać z każdego z ww. narzędzi marketingowych. Każde z nich znacząco ułatwia naszą pracę, a zarazem pokazuje pełny ogląd sytuacji, dzięki czemu wiemy, jakie efekty przynoszą nasze działania z zakresu SEO (Search Engine Optimization).

Co zyskujesz?

  Wysoki współczynnik konwersji

  Niższe koszty

  Certyfikowany specjalista

  Wysoka skuteczność

  Elastyczne warunki

  Spersonalizowane raporty 

82%

Wzrost sprzedaży

95%

Ilość użytkowników

nowe logo google partner
salesmanago partner
trustedshops

Zacznij od bezpłatnej wyceny

Opisz nam swój biznes, a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i przygotuje rekomendowane działania.

Zacznij od bezpłatnej wyceny

Zacznij od bezpłatnej wyceny

Wykwalifikowana kadra

Nasza agencja marketingu internetowego to grupa specjalistów, którzy na co dzień zajmują się zwiększaniem widoczności witryny każdego z naszego klientów w organicznych wynikach wyszukiwania.

Prócz samej znajomości SEO na zaawansowanym poziomie, posiadamy specjalistów z wielu dziedzin, dzięki czemu zawsze dobieramy odpowiedniego eksperta do branży naszego klienta. To samo tyczy się kampanii Google Ads, oraz promocji w mediach społecznościowych.

Indywidualne podejście

Naszą agencję SEO z pewnością wyróżnia kwestia indywidualnego podejścia do każdego klienta. Nie ma znaczenia, czy chcesz przeznaczyć na reklamy w ciągu miesiąca 1000 zł, czy 100 000 zł. W każdym przypadku zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby zwiększyć Twoje zyski i wypromować stronę internetową (lub sklep).

Jest to też podpunkt, który ma powiązanie z tym, o którym pisaliśmy nieco wyżej. W przypadku widoczności strony internetowej ważny jest specjalista, który prócz znajomości SEO, SEM będzie wiedział, jak trafić do klientów w danej niszy.

Wejdź na wyższy poziom marketingu online z Double Digital

Szeroki pogląd

Bogate doświadczenie w branży pozwala nam stale zwiększać efekty oraz jeszcze skuteczniej realizować cele biznesowe naszych klientów. Działamy na wielu płaszczyznach marketingu internetowego, co przekłada się na wiedzę i większe możliwości.

W marketingu internetowym bardzo ważne jest posługiwanie się wieloma kanałami komunikacji oraz odpowiednie prosperowanie w każdym z nich. Dzięki temu, jak wspominaliśmy wcześniej, pozyskaliśmy sporo wiedzy, którą wiemy, jak wykorzystywać, czy to w przypadku SEO, kampanii PPC, promocji w mediach społecznościowych itd.

Z nami nie musisz się martwić o to, że stracisz pieniądze. Z nami możesz wyłącznie zastanawiać się, jak szybko zwiększysz sprzedaż.

Krótkoterminowe umowy i przejrzyste warunki współpracy

Zdajemy sobie sprawę z faktu, że życie potrafi być przewrotne. Dlatego oferujemy krótkoterminowe umowy z miesięcznym okresem wypowiedzenia, wyłącznie po to, by dać Ci większy komfort. Jesteśmy tu dla Ciebie!

Strategia dopasowana do Twojego biznesu

Nigdy nie idziemy na skróty. Mimo że niejednokrotnie współpracowaliśmy z firmami z tej samej branży, zawsze tworzyliśmy (i tworzymy) strategie marketingowe, które stricte będą odpowiadać zamysłowi danej organizacji. Nie opieramy się na utartych schematach, idziemy za trendami, patrzymy, co będzie dla Ciebie najskuteczniejsze, przeprowadzamy audyt i zaczynamy działać.

Oszczędność

Pozycjonowanie stron internetowych i sklepów internetowych wiąże się ze sporymi wydatkami, które będą zależeć m.in. od ilości konkurencji w danej branży, wielkości stron (lub sklepu) oraz wyników, jakie podopieczny chce osiągnąć. Z racji, że w digital marketingu działamy już od lat, wiemy, jak oszczędzać pieniądze naszych klientów, przy jednoczesnym zwiększaniu zysków z powierzonych nam środków.

Stale również opieramy się na danych, nigdy nie brniemy z postanowieniami w ciemno, by realizować cele naszych klientów. Każdy krok jest dokładnie przemyślany, przez co pierwszy zwrot z inwestycji we współpracę pokazuje się nawet po miesiącu.

Popraw skuteczność w wyszukiwarce Google

Popraw skuteczność w wyszukiwarce

Pozycjonowanie stron internetowych — na czym polega?

Powyżej opisaliśmy Ci, jak działamy, jako agencja SEO. Teraz natomiast chcemy przedstawić Ci, czym właściwie jest pozycjonowanie stron internetowych, jak to działa i co robimy, jako agencja SEO, aby zwiększyć zasięgi w organicznych wynikach wyszukiwania.

SEO to niezbędny element marketingu internetowego

Dokładnie tak, SEO to must have każdej strony internetowej, która chce bezpłatnie generować ruch i tym samym sprzedaż w swoim wnętrzu. Pozycjonowanie może odbywać się na wiele sposobów jak np. na pozycjonowanie lokalne itd. Nie zmienia to jednak faktu, że jeżeli chcesz zaistnieć w sieci, musisz zostać zauważony. Zatem w jaki sposób to robimy?

Zacznijmy nieco od teorii. Otóż ponad 90% wszystkich zapytań w wyszukiwarce w Polsce, to zapytania w wyszukiwarce Google. Jest to ogromna ilość wyszukań każdego dnia, tygodnia, miesiąca i roku, co daje ogromne pole do popisu.

Jakby nie patrzeć, zasada ta w teorii jest banalnie prosta — Ty wpisujesz określone zapytanie do wyszukiwarki, a Google na nie odpowiada. Proste, prawda? Dla osoby szukającej tak, dla tego, kto chce zostać zauważony, już niekoniecznie.

Pozycjonowanie w marketingu internetowym — jak zostać zauważonym?

Głównym celem naszej agencji SEO jest, jak już wspominaliśmy wyżej, zwiększanie widoczności w organicznych wynikach wyszukiwarki Google. Zatem widoczność witryny będzie zależeć od tego, jak odpowiesz na zapytania użytkowników, którzy w danym momencie będą poszukiwać określonej odpowiedzi.

Co więcej, musisz przekonać wyszukiwarkę Google, że to właśnie Twoja strona będzie tą odpowiednią, w której to użytkownik znajdzie wszystkie potrzebne informacje — tym się właśnie zajmujemy.

W przypadku SEO ważną kwestią są działania dotyczące content marketingu, co to jednak znaczy? Content marketing są to treści (przeważnie w formie pisanej, choć dużo zależy od miejsca publikacji), które będą przyciągać ruch do witryny. Są to treści zaopatrzone w odpowiednie słowa kluczowe oraz nagłówki przykuwające uwagę, oraz objętość, która niesie określoną wartość dla czytelnika.

Szybki Formularz

SEO w 2023 wciąż jest stosunkowo tanim wyjściem do innych rozwiązań

Optymalizacja współczynnika konwersji poprzez SEO jest znacznie tańszym rozwiązaniem, aniżeli działania reklamowe w wyszukiwarce, gdzie koszty będziesz ponosić za każde kliknięcie.

Jako dobra agencja SEO przeważnie zawsze proponujemy naszym klientom rozpoczęcie promocji właśnie w ten sposób, ponieważ jest to stosunkowo tani zabieg, który może generować ruch przez długie miesiące bez dodatkowych nakładów pieniężnych.

Jak to jednak wygląda w praktyce?

Współpraca z naszą agencją SEO będzie wiązać się z opracowaniem odpowiedniej strategii SEO, którą będziemy wdrażać przez najbliższe miesiące. Jest to czasochłonny zabieg, aczkolwiek z pewnością opłacalny. Dzięki realizacji celów stale zwiększamy widoczność strony w sieci, co przekłada się na większą ilość nowych klientów i oczywiście zysków, bez ponoszenia kosztów na płatne kampanie Google Ads.

Jest to główna cecha, która różni SEO od Google Ads, choć obie te formy promocji można połączyć ze sobą. Jest to zabieg spotykany bardzo często, do którego powstał nawet odrębny termin SEM (Search Engine Marketing), o którym więcej powiemy poniżej.

SEO to również budowanie świadomości marki w wyszukiwarce, poprzez content marketing, o którym również więcej dowiesz się poniżej.

Zamów kontakt z ekspertem - oddzwonimy w 30 minut

Na co zwracamy uwagę przy SEO strony www?

Nasza agencja digital marketingu zwraca uwagę na całokształt pozycjonowania. Otóż SEO, to nie tylko treści, choć bardzo dużo będzie zależeć właśnie od nich.

Co zatem sprawdza nasza agencja SEO?

Profesjonalna agencja SEO powinna rozróżniać działania SEO, na te wewnątrz strony, jak i te na zewnątrz. Poniżej opiszemy, co wchodzi w skład naszej pracy w obu tych obrębach.

Działania On-Page

Działania on-page, jak sama nazwa wskazuje, są to czynniki mające wpływ na pozycjonowanie stron internetowych, które znajdują się w jej wnętrzu. Możemy podzielić je na:

Responsywność witryny

W pozycjonowaniu stron bardzo ważna jest ich responsywność. Co to jednak znaczy? Otóż responsywność jest to dopasowanie całej zawartości strony (układu, architektury, treści, zdjęć, filmów, wezwań CTA itd.) do urządzenia, z którego w danym momencie korzysta użytkownik.

W zakresie SEO jest to bardzo ważny element, od którego będą zależeć dalsze losy indeksowania witryny w sieci. Nieodpowiednie dostosowywanie się zawartości strony do urządzeń np. mobilnych może skutkować większym współczynnikiem odrzuceń, który z pewnością nie pomoże w budowaniu świadomości marki. Co więcej, da jasny sygnał Google, że dana strona niestety nie jest zbyt wartościowa dla potencjalnych klientów.

Zacznij od bezpłatnej wyceny

Opisz nam swój biznes, a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i przygotuje rekomendowane działania.

nowe logo google partner
salesmanago partner
trustedshops

Zacznij od bezpłatnej wyceny

Zacznij od bezpłatnej wyceny

Treści na stronie internetowej — zasada działania content marketingu

Pozycjonowanie stron internetowych to wyżej wspominany content marketing, choć nie jest on jedynym czynnikiem, którym ma bezpośredni wpływ na ranking witryny.

Nasza agencja SEO zajmuje się tworzeniem treści od A do Z. Opisujemy dokładnie stronę www, używamy sloganów reklamowych oraz dostosowujemy język do grupy docelowej. Można powiedzieć, że w pewien sposób wysycamy każdą z optymalizowanych stron treścią, po to, by była widoczna na więcej słów kluczowych w sieci. Pozycjonowanie stron, jak wspomnieliśmy to content marketing, czyli tworzenie różnego rodzaju treści, np. opisów produktów do sklepów internetowych, czy merytorycznych wpisów blogowych.

Wartościowe treści przyciągają ruch, zwiększają zaufanie klienta do marki oraz budują wizerunek właściciela strony, jako eksperta w danej dziedzinie.

Frazy kluczowe

Wartościowe treści znajdujące się na poszczególnych stronach powinny zawierać w sobie wysokiej jakości słowa kluczowe, które będą przyciągać ruch. Jako doświadczona agencja SEO wykorzystujemy do ich analizy różnego rodzaju narzędzia (płatne i bezpłatne), które pomagają nam określić, które z nich są najbardziej wartościowe i wygenerują zarazem największy ruch.

Istotną kwestią jest wysycenie strony internetowej odpowiednią ilością fraz kluczowych — oczywiście nie może być ich za dużo, ale też nie może być ich za mało. Dzięki temu rozwiązaniu algorytmy zaczynają pozycjonować witrynę coraz wyżej, o ile stwierdzą, że spełnia ona wszystkie wymagania.

Słowa kluczowe dzielą się na różne rodzaje. Najbardziej powszechnym są słowa dokładne, choć można interpretować je również jako ogólne. Tutaj główną rolę gra w szczególności ilość wyrazów znajdujących się we frazie. Im jest krótsza, tym bardziej ogólna, ale też najczęściej wyszukiwana. Innym natomiast rodzajem są tzw. long tail keywords, czyli słowa kluczowe z długiego ogona, w których mieści się 3 lub więcej wyrazów.

Tego typu frazy są wyszukiwane rzadziej, natomiast istnieje znacznie większe prawdopodobieństwo, że potencjalny klient po znalezieniu określonego produktu pozycjonującego się na taką frazę, najzwyczajniej w świecie go kupi.

W przypadku marketingu internetowego frazy kluczowe grają pierwsze skrzypce w SEO, jak i w kampaniach Google Ads. To właśnie od nich będzie zależeć, czy zostaniesz zauważony.

Nasza agencja SEO dokłada wszelkich starań, aby słowa kluczowe umieszczane w witrynie były jak największej jakości. Wiele agencji SEO bazuje na prostych narzędziach, które nie pokazują dokładnego, a zarazem szacunkowego ruchu w przyszłości, oraz używają fraz ogólnych, na które ciężko jest się wybić z racji na dużą konkurencję.

Rozpoczynając współpracę z nami, masz pewność, że pojawisz się w wysokich wynikach wyszukiwania.

 

Umów konsultację z ekspertem Double Digital

Prowadzisz samodzielnie działania marketingowe w swojej firmie? Chcesz zwiększyć sprzedaż, liczbę leadów? A może potrzebujesz tylko kilku wskazówek do Twojej strategii?

W czym pomoże Ci konsultacja z ekspertem?

ikona4,5

Jak dobrać odpowiednią strategię i platformy reklamowe dla Twojej firmy

szablon ikony29

Jak rozwiązać ewentualne problemy techniczne

szablon ikony25

Jak skalować swój biznes

szablon ikony3

Czego unikać w marketingu cyfrowym

szablon ikony

Jak analizować działania konkurencji

szablon ikony125

Jak optymalizować stronę internetową pod kątem UX

szablon ikony26

Jak zwiększyć sprzedaż dzięki odpowiedniej strategii marketingowej

szablon ikony22

Jak określić grupę docelową

szablon ikony1

Jak zbudować markę osobistą

szablon ikony30

Jak nie przepalać budżetu reklamowego

Zadzwoń pod ten numer i porozmawiaj z ekspertem lub wyślij wiadomość

Nagłówki

Nagłówki również sprawiają, że zwiększasz swoją widoczność w wynikach wyszukiwania. Jest to nieodłączny element content marketingu, gdzie treści dają bardzo dużo, ale nie są jedynym czynnikiem wpływającym na pozycjonowanie.

Bardzo ważne są zatem nagłówki, a dokładniej odpowiednia struktura na każdej podstronie oraz w każdym wpisie, kategorii i opisie produktowym. W tym przypadku zasada jest jedna, na każdej stronie, podstronie, opisie i kategorii ma znaleźć się wyłącznie jeden nagłówek H1, następnie umieszcza się nagłówki H2 oraz H3, które można ze sobą przeplatać. Należy tutaj dodać, że nagłówki H3 interpretuje się jako podtytuły do tytułów H2, tzn. że mogą być one uszczegółowieniem danego wątku.

W nagłówkach również używa się słów kluczowych. Są one swego rodzaju drogowskazem dla użytkownika, który często przelatuje po tekście wzrokiem, w ogóle go nie czytając. Dlatego bardzo ważne jest, aby każdy z nich był unikalny i interesujący. Jako agencja SEO z wieloletnim doświadczeniem dokładnie wiemy, jak podejść do tej kwestii.

Prędkość ładowania strony internetowej

Szybkość ładowania strony internetowej to kolejny kluczowy aspekt, wręcz pierwszorzędny. W dobie nieograniczonej ilości informacji użytkownik potrzebuje odpowiedzi na pytanie najszybciej, jak jest to możliwe. W tym też przypadku główną rolę odgrywa prędkość ładowania witryny.

Statystycznie rzecz biorąc, prędkość ładowania strony www nie powinna przekraczać 3 sekund. Po tym czasie zwiększa się prawdopodobieństwo wyjścia ze strony i pójścia użytkownika do konkurencji.

W tym przypadku usługi SEO obejmują m.in. sprawdzenie wszystkich grafik na stronie — zmniejszenie ich rozmiarów, oraz ogólna optymalizacja w sposób, by przyspieszyć proces ładowania. Tyczy się to również zmiany formatów plików.

Innym ważnym elementem są atrybuty ALT, na które niestety wiele serwisów www (a także agencje SEO) nie zwraca większej uwagi. Te czynniki mocno wpływają na algorytmy. To samo tyczy się również mapy strony, którą jak najszybciej należy zaimplementować do Google Search Console, po to, by Google wiedziało, co właściwie znajduje się na stronie.

nowe logo google partner