Pierwszym krokiem jest zrozumienie głównych danych oferowanych przez platformę Google Ads do analizy widoczności naszego konta, zarówno w sieci wyszukiwania, jak i w sieci reklamowej:
- Udział w wyświetleniach w sieci reklamowej : liczba wyświetleń uzyskanych w sieci reklamowej podzielona przez liczbę szacunkowych wyświetleń, które możesz uzyskać.
- Udział w wyświetleniach w sieci wyszukiwania : liczba wyświetleń uzyskanych w sieci wyszukiwania podzielona przez szacowaną liczbę możliwych do uzyskania wyświetleń.
- Utracony udział w wyświetleniach w sieci reklamowej (budżet) : odsetek przypadków niewyświetlania reklam w sieci reklamowej z powodu braku budżetu (dane dostępne na poziomie kampanii)
- Utracony udział w wyświetleniach w sieci reklamowej (w rankingu) : procent przypadków niewyświetlania reklam w sieci reklamowej z powodu niskiego rankingu reklamy.
- Utracony udział w wyświetleniach w sieci wyszukiwania (ranking) : procent przypadków niewyświetlania reklam w sieci wyszukiwania z powodu niskiego rankingu reklamy.
Wyszukiwarka przy dopasowaniu ścisłym: uzyskane wyświetlenia podzielone przez szacowaną liczbę wyświetleń, jakie można uzyskać w sieci wyszukiwania dla wyszukiwanych haseł, które dokładnie pasują do Twoich słów kluczowych lub pobliskich odmian słowa kluczowego. (Niedostępne w kampaniach produktowych)