C
ZY 27 LISTOPADA 2020 COŚ DLA CIEBIE ZNACZY? JEŚLI PRACUJESZ W ECOMMERCE, MAM NADZIEJĘ, ŻE ODPOWIEDŹ BRZMI: TAK.
Double Digital analizuje początki Czarnego Piątku w Polsce i sugeruje marketerom sposoby jak najlepszego wykorzystania kalendarza.
Czwarty kwartał to najbardziej pracowity sezon dla klientów eCommerce, być może nawet bardziej niż sam Boże Narodzenie. Jedna konkretna data czwartego kwartału powinna wyskoczyć z twojego kalendarza niczym grzanki z Breville (dostępne są inne wysokiej jakości urządzenia kuchenne).
Ostatni dzień tygodnia listopada to złowieszczy Czarny piątek. Kiedy obejrzałeś tyle wiadomości o nadchodzącej rzezi, ile ja, kupujący walą innych kupujących po głowach telewizorami z płaskim ekranem i strzelają sobie nawzajem w golenie nad ostatnim czajnikiem na półce, nazwa nagle wydaje się odpowiednio ciemna.
Praca w handlu elektronicznym pozbawi Cię większości fizycznego chaosu, jakiego doświadczają pracownicy hali produkcyjnej w Czarny Piątek, ale nadal musisz być przygotowany na jeden z najbardziej pracowitych tygodni w roku. Jeśli nie jesteś do końca przygotowany, konkurenci cię prześcigną.
Co to jest Black Friday?
W Stanach Zjednoczonych Święto Dziękczynienia przypada w czwarty czwartek listopada. Kolejny dzień to nieoficjalny początek sezonu wakacyjnego co najmniej od końca XIX wieku, przede wszystkim dlatego, że jest to ostatni dzień po wielkim święcie przed Bożym Narodzeniem.
Czarny piątek stał się tak ważnym dniem zakupów w USA, ponieważ wiele firm zapewnia swoim pracownikom dzień wolny w ramach świątecznego weekendu Dziękczynienia. Detaliści szybko skorzystali z możliwości stworzonej przez tę praktykę, oferując fantastyczną sprzedaż ograniczonych zapasów bardzo pożądanych produktów, najlepszych marek dla kupujących, którzy chcą odhaczyć rzeczy ze swoich świątecznych list zakupów.

