Double Digital

Digital marketing dla szkół i uniwersytetów

Spis treści

Digital marketing dla szkół, uniwersytetów i uczelni ma duże znaczenie. Jeśli nie promujesz swojej instytucji online, tracisz szansę na zaangażowanie i przyciągnięcie większej liczby studentów. 

Większość studentów odnajduje się w mediach cyfrowych. Media społecznościowe są częścią ich codziennego życia, a Google to miejsce, w którym mogą wyszukiwać wszystko – w tym kursy, na które chcą uczęszczać.

Co więcej, Twoja obecność w Internecie może mieć ogromny wpływ na reputację Twojej instytucji. Uczniowie, rodzice i członkowie społeczności kierują się prezentacją uczelni w sieci i w ten sposób kształtują swoją opinię na temat Twojej instytucji.

Dobra wiadomość jest taka, że ​​taktyki digital marketingu mogą być niezwykle skuteczne dla instytucji edukacyjnych. 

Jakie cele może zrealizować digital marketing dla uczelni?

  • Więcej zapytań i zapisów
  • Zaangażowanie w społeczność uczelni
  • Poprawienie reputacji uczelni

Nasze usługi marketingowe pomogą większej liczbie osób Cię znaleźć i zwiększyć Twój autorytet w Internecie. Jesteśmy agencją digital marketingu, która kieruje się wynikami. Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić Ci wysoki zwrot z inwestycji.

Precyzyjne targetowanie reklam

Jako instytucja edukacyjna prawdopodobnie masz szereg kursów, które kierowane są do różnych odbiorców. Możliwość usprawnienia reklam i kierowania na określone grupy może znacznie zwiększyć skuteczność Twoich kampanii.

Zamiast po prostu reklamować Twoją instytucję jako całość, możemy pomóc Ci w tworzeniu precyzyjnie ukierunkowanych reklam dla określonych grup odbiorców. Dzięki naszym narzędziom możemy kierować reklamy do konkretnych osób i kierować ich na określony kurs.

Reasumując zamiast promować instytucję edukacyjną jako ogół, możemy kierować określone osoby na odpowiedni kurs, którym są zainteresowani. Używamy bardzo trafnych komunikatów, dzięki czemu CTR w kampanii będzie na wysokim poziomie.

Lookalike - wykorzystaj grupy podobnych odbiorców

Zazwyczaj instytucje edukacyjne posiadają bazy danych tysięcy osób, które ukończyły, zapisały się na kurs lub nawet zapytały o kurs. Informacje te można wykorzystać do zwiększenia zasięgu i przyciągnięcia większej liczby zapisów w przyszłości.

Podobna grupa odbiorców to grupa docelowa, którą tworzysz na podstawie istniejącej grupy odbiorców. Osoby te mogły w przeszłości nie mieć nic wspólnego z twoją instytucją, ale mają wiele wspólnych cech z osobami, które miały.

Innymi słowy, możemy użyć naszych narzędzi, aby znaleźć 1% osób, które są podobne do osoby w Twojej bazie danych. 

Dlaczego takie działanie jest istotne? Jeśli wiesz, że osoby o cechach x, y i z często zapisują się na określony kurs, możesz zacząć kierować reklamy do osób, które mają dokładnie takie same zachowania.

Grupy podobnych odbiorców ciągle się zmieniają zwłaszcza w branżach takich jak edukacja, w których cechy docelowej grupy odbiorców mogą się radykalnie zmienić w ciągu ponad 3-letniego okresu nauki. 

Innymi słowy, osoby, które wcześniej zapisały się na kurs, mogą nie wykazywać tych samych zachowań w momencie, w którym trafiły do naszej grupy tak samo jak nowa grupa docelowa.

Dlatego chociaż korzystanie z podobnych odbiorców jest nadal ważną strategią, należy je połączyć z poszukiwaniem nowych zachowań odbiorców..

Smart Prospecting to sposób na precyzyjne targetowanie i znajdowanie nowych perspektyw poza opcjami lookalike. Jest to skuteczna strategia, która łączy się z lookalike dla branż takich jak edukacja.

Zaangażuj potencjalnych studentów - wykorzystaj remarketing

Wiele osób, które odwiedzają Twoją witrynę lub widzą Twoją reklamę po raz pierwszy, najczęściej nie dokonuje żadnej interakcji, ani nie rejestruje się. Można jednak zbierać użytkowników na listy remarketingowe.

Osoby, które przeglądały określoną stronę kursu w Twojej witrynie, mogą być śledzone za pomocą plików cookie i wyświetlać odpowiednią reklamę tego kursu. Oznacza to, że potencjalni studenci widzą reklamy spersonalizowane i dopasowane do ich zainteresowań.

W digital marketingu coraz trudniej jest utrzymać zaangażowanie uczniów. 

Plik cookie to mały plik, który przechowuje informacje o wizycie danej osoby w Twojej witrynie bez śledzenia jakichkolwiek informacji osobistych lub poufnych. Plik cookie poinformuje Twoją platformę reklamową, kiedy użytkownik odwiedzi inną witrynę, taką jak Facebook. Wtedy odpowiednia reklama zostanie wyświetlona temu użytkownikowi. 

Użytkownicy nie zawsze od razu wykonują pożądane działania na stronie. Czasem chcą dokładniej poznać ofertę lub potrzebują więcej czasu na zastanowienie się, czy kurs jest dla nich odpowiedni. Być może chcą rozważyć inne opcje lub nie znaleźli tego, czego szukali, ale wspaniałe jest to, że nadal możesz śledzić wpływ tych reklam. Google Analytics pokaże Ci tak zwane „wspomagane ścieżki konwersji”, na których możesz dokładnie zobaczyć, jak skuteczne są Twoje reklamy remarketingowe i ile osób dokonało konwersji z reklam bezpośrednio i pośrednio. 

Remarketing to przypomnienie, które mówi „jesteśmy tutaj i mamy kurs, którego szukasz”. Remarketing przynosi sprawdzone rezultaty i jest jednym z najskuteczniejszych sposobów na zwiększenie liczby założonych celów.

Optymalizacja konwersji dla uczelni i uniwersytetów

Zanim ktoś zapisze się na Twój kurs, będzie szukał potwierdzenia jakości i kompetencji, które masz zamiar dostarczyć. Budowanie zaufania jest ważną częścią strategii marketingowej każdej instytucji edukacyjnej i istnieje kilka sposobów na łatwe osiągnięcie tego celu na stronach kursów. Jednym z najlepszych sposobów, aby to zrobić, jest pokazanie studiów przypadków osób, które odniosły sukces na twoich kursach w przeszłości. Wykorzystywane jako reklamy filmy przedstawiające byłych studentów, którzy ukończyli Twój kurs, a teraz mają pracę w branży, zainspirują przyszłych studentów. Studia przypadków wideo mogą również przedstawić Twoją instytucję w dobrym świetle i zbudować Twoją reputację w Internecie. Można je również umieścić na stronie internetowej z sekcją, w której ludzie mogą zobaczyć więcej niż taki przykład.

Materiał wideo jest często określany jako najbardziej angażujący i osobisty format reklamy, który może pokazać wyjątkową osobowość i markę Twojej instytucji. To coś więcej niż post na blogu lub artykuł Filmy mają moc przyciągania uwagi i inspirowania większej liczby uczniów do wybrania Twojej szkoły, uniwersytetu czy uczelni.

Wyraźne wezwanie do działania dla materiałów do pobrania, takich jak wytyczne dotyczące kursów i pakiety informacyjne, to idealny sposób na zaangażowanie użytkowników zanim będą gotowi do naciśnięcia przycisku „zapisz się”. Zbieranie użytkowników na każdym etapie ścieżki konwersji, to świetny sposób na zwiększenie liczby potencjalnych uczniów, których możesz wykorzystać do remarketingu i utrzymania zaangażowania w swojej ścieżce konwersji. 

Formularz kontaktowy

Odbierz darmową konsultację

Zobacz na naszym blogu

5/5 - (4 opinie)