Double Digital

Google Analytics 4 — wszystko, co musisz wiedzieć

Spis treści

Usługi Google możemy podzielić na wiele rodzajów. Wiele z nich jest skupiona wokół analizowania danych. Jakby nie patrzeć, większość narzędzi, którymi dysponuje Google, sprowadza się do odpowiedniej weryfikacji promowanych reklam przez przedsiębiorców oraz przez agencje.

Stosunkowo niedawno Google wprowadziło nowe narzędzie (Google Analytics 4), które zaczęło zastępować powoli Google Universal Analytics. Można nazwać to swego rodzaju przełomem, który znacząco ułatwi analizę działań na Twojej stronie.

Z tego artykułu dowiesz się, czym jest Google Analitycs (GA4), opowiemy Ci również, jak zaimplementować go na Twojej witrynie. Dodatkowo przedstawimy wiele nowych funkcji i faktów, które z pewnością ułatwią Ci pracę w przyszłości.

Google Analytics GA4 — czym dokładnie jest?

Jest to nowa wersja Google Analytics, z którą już wielu z nas miało do czynienia lub dopiero zamierza mieć w przyszłości. GA4 Analytics jest zastąpieniem Universal Analytics, które powoli odchodzi do tzw. lamusa.

Technologia nieprzerwanie idzie w przód. Powstaje coraz więcej możliwości, dzięki którym można śledzić współczynnik konwersji, oraz to, jak zachowują się użytkownicy w internecie. Dane pobierane są przez system cały czas, aby dokładnie opisywać wszystkie zdarzenia. Z tego względu Analytics 4 działa w zupełnie inny, nowy sposób. Natomiast dane, które do tej pory serwował nam Universal Analytics, z miesiąca na miesiąc stają się coraz mniej dokładne.

Google Analytics (GA4) vs UA (usługi Universal Analytics) — różnice

Usługi UA opierają się na hitach, natomiast celem Google Analytics 4.0 są monitorowane zdarzenia. Jest to usługa (najnowsza) pozwalająca bardzo dokładnie analizować wszystkie dane związane z ruchem na Twojej witrynie, innych stronach oraz w aplikacjach mobilnych (co jest bardzo istotne).

Coraz więcej firm, prócz własnych stron www posiada też aplikacje mobilne, które również nakłaniają użytkowników do wykonania danej czynności. Dzięki Google Analytics 4 mamy możliwość mierzenia ruchu z obu tych miejsc w tym samym czasie (jednoczesne śledzenie). O tym więcej będzie poniżej.

Google (GA4) jest darmowym narzędziem (na szczęście), który pozwala zbierać dane na temat użytkowników, czy to w naszej witrynie, aplikacji mobilnej, jak i w innych miejscach.

W ten oto sposób każdy, kto zajmuje się analityką na ów narzędziu, jest w stanie zrozumieć zachowania użytkowników (to, co zmotywowało ich do wykonania określonej czynności). To samo dotyczy ruchu oraz miejsca, w którym się on rozpoczął. Podsumowując — obecnie mamy możliwość poznania całej drogi, którą przeszedł klient — od rozpoczęcia ścieżki, następnie po skorzystanie z usługi lub oferty aż po zakończenie (lub też niepowodzenie).

Zmiany wprowadzone w Analytics GA4 skupiają się na całej relacji klienta z Twoją firmą, stroną i aplikacją, a nie wyłącznie na kliknięciach. Usługa pozwalająca działać w ten sposób jest w stanie znacząco usprawnić proces podejmowania dalekosiężnych decyzji przez marketerów. Warto dodać, że ów proces pomaga lepiej zrozumieć klienta i dokładniej dopracować odpowiednią strategię biznesową stricte skupiającą się na wyznaczonych uprzednio celach.

Co jeszcze?

GA4 Google oferuje więcej ciekawych zmian, które przy dobrym obeznaniu z narzędziem mogą znacznie wpłynąć na wyprzedzenie konkurencji. A są to m.in.:

  • sprawniej (lepiej) łączy się z reklamami Google, które użytkownicy widzą na tysiącach różnych platform,

  • gromadzenie danych jest skuteczniejsze, mimo zwiększonej ochrony prywatności użytkowników (Google Analytics GDPR, czyli po naszemu RODO),

  • nowa usługa jest lepiej dopasowana do najnowszych standardów oraz narzędzi, które dopiero powstaną w przyszłości.

W jakim czasie możemy obserwować zdarzenia?

Wszystkie działania możemy obserwować w czasie rzeczywistym. Ponadto mamy możliwość monitorowania wybranych (przez siebie) okresów historycznych, co może dużo powiedzieć o aktywności użytkowników.

GA4 Google — dlaczego jest to tak ważne narzędzie?

Google Analytics 4 w porównaniu do Universal Analytics dostarcza rzetelnej wiedzy na temat całej ścieżki zakupowej (decyzyjnej) użytkownika. Dużo z tych początkowych czynności powstaje właśnie w przypadku aplikacji mobilnych, gdzie mierzalność doświadczeń i zachowań użytkowników do pewnego czasu była ograniczona i mało efektywna. Teraz się to zmieniło, oczywiście, na lepsze.

Dlatego tak istotny jest pomiar całej drogi, którą przemierzy klient, począwszy od aplikacji mobilnej, aż do wykonania określonej czynności na Twojej stronie www. Dzięki temu rozwiązaniu marketerzy i SEO-wcy są w stanie (poprzez strumień danych) tak zoptymalizować doświadczenia użytkownika, że efekty będą widoczne w stosunkowo krótkim czasie.

Przed wprowadzeniem ów narzędzia (Google Analytics 4.0) specjaliści od reklam, jak i sami przedsiębiorcy prowadzący weryfikację na własną rękę musieli się rozdrabniać. Z jednej strony musieli używać Google Analytics po to, by monitorować ruch na stronie www. Z drugiej zaś używać Google Analytics for Firebase, aby sprawdzić, jak wygląda sytuacja w aplikacji mobilnej.

Wcześniej Google Analytics 4 był w wersji beta znany App + Web, czyli mówiąc najprościej -> aplikacje mobilne + Internet. Dzięki temu rozwiązaniu mamy możliwość zastosować śledzenie wielu kanałów komunikacji jednocześnie.

Usługi Google Analytics 4 bardziej skupione na użytkowniku

Jak już wspominaliśmy wcześniej, GA4 Google oprócz monitoringu wielu zdarzeń jednocześnie skupia się znacznie bardziej na samym użytkowniku korzystającym z danych urządzeń w określonym czasie, niż na samych urządzeniach.

Jest to coś, czego niestety wielu analitykom brakowało w Universal Analytics, czyli ogólnej (całościowej, spójnej) analizy zachowań użytkowników.

Dane z Google Analytics 4 oraz z Google Analytics (Universal Analytics) różni strumień danych. Informacje pobierane z obu tych narzędzi wyglądają inaczej, mimo podobnej nazwy. Zatem dlaczego dual tagging jest tak istotne?

Póki UA funkcjonuje, dual tagging będzie potrzebny, by odpowiednio konfigurować Google Analytics 4.0 oraz utrzymać (wciąż pobierać raporty w ten sam sposób) z Universal Analytics.

Jest to o tyle dobre rozwiązanie, że w momencie, gdy będziesz się uczyć nowych zasad panujących w Analytics GA4, wciąż będziesz mógł jednocześnie pobierać (poprzez śledzenie równoległe) raporty ze starszej usługi webowej, którą jest właśnie UA.

Można powiedzieć, że jest to jeden z wielu kroków w przód, dzięki którym będziesz w stanie w przyszłości wyprzedzić konkurencję. Dlaczego? To proste, ponieważ w jednym czasie “na spokojnie” uczysz się funkcji nowego urządzenia, a mimo to nadal pobierasz dane z raportów ze starszej wersji. W momencie, gdy ona zniknie z obiegu, Ty już będziesz obeznany z nową (Google Analytics 4). Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej — napisz do nas, z chęcią Ci pomożemy!

Enhanced measurement — jedna z wielu korzyści Analytics GA4

Wpierw jednak zacznijmy od tego, czym jest Enhanced measurement. Jest to zbiór metryk, dzięki którym efektywniej oprzesz się na zdarzeniach. Zdarzenia w Google Analytics 4 są bardzo istotne, z tego względu, że w stosunkowo prosty sposób możesz “wyciągać” z nich wiele ciekawych informacji, które następnie wdrożysz na stronie.

Dodatkowym atutem jest możliwość włączenia śledzenia (szerokiego), które pozwoli na pobieranie raportów z wielu kanałów, a to wszystko w jednym, wspólnym panelu.

Implementacja GA4 Google w sklepach internetowych

Mówiąc o różnych sklepach internetowych, mamy na myśli silniki, na których zostały one oparte. Wyróżnimy kilka najistotniejszych, by lepiej zobrazować Ci, jak to działa:

Google Analytics 4 PrestaShop

Warto wpierw rozpocząć od faktu, że w roku 2023, a dokładniej — w lipcu Universal Analytics przestanie funkcjonować. Z tego też względu tak ważne jest przestawienie się na nowe narzędzie, ulepszone, którym jest Google Analytics (GA4).

Jeżeli tyle, co założyłeś konto w Google Analytics, usługa sama zaproponuje Ci nowe rozwiązanie, którym jest Google Analytics GA4. Natomiast, jeżeli wcześniej już korzystałeś z poprzedniej wersji (Universal Analytics), konieczna będzie zmiana na nową usługę, czyli GA4.

Jak to zrobić? Jakby nie patrzeć, jest to stosunkowo prosty proces nawet dla osoby, która nie jest za bardzo zaznajomiona z tym tematem. Zmieniając usługę Universal Analytics na GA4, wystarczy, że w zakładce wybierzesz “Wprowadzenie”. Kolejną czynnością będzie naciśnięcie przycisku “Utwórz usługę” i w zasadzie to już prawie wszystko. Wtedy na silniku Prestashop Google Analytics 4 zostanie połączone z poprzednią wersją.

Ostatnim elementem, jaki będziesz musiał dodać, będzie globalny tag witryny. Jak to zrobić? Wchodzisz w sekcję <head> kodu HTML i wpisujesz wartość (gtag.js).

Drugą natomiast opcją będzie dodanie przy pomocy Google Tag Manager Analytics 4.

Kod możesz dodać poprzez moduły, jak i przez kod strony. Jeżeli jednak zamierzasz użyć modułów, warto, abyś skorzystał z:

Google Analytics 4 WordPress 

Na WordPress Google Analytics 4 będzie naprawdę ciekawym rozwiązaniem. Ogromna ilość przedsiębiorców korzysta właśnie z tego silnika, dlatego też warto wdrożyć na niego WordPress GA4.

GA4 WordPress posiada nowe nazewnictwo wielu raportów. Oczywiście zmiana terminologii dotyczy narzędzia bez znaczenia, gdzie zostanie ono wdrożone. Prócz tego brakuje kilku raportów, w tym także wskaźników. Jednym z nich jest np. Top Landing Pages, który niestety musisz stworzyć od początku w Analytics 4 WordPress.

Działania może ułatwić Ci MonsterInsight w darmowej wersji, przynajmniej na początku. Jeżeli będziesz potrzebował większej ilości danych, wtedy lepszym wyjściem będzie inwestycja w MonsterInsight Pro.

Jest to jedno z najlepszych rozwiązań dla WordPress, z którego już do tej pory skorzystało ponad 2,5 miliona stron www. Głównym powodem jest jego proste działanie, dodatkowo nie wymaga żadnych specjalnych umiejętności związanych z kodowaniem, co jest ogromnym plusem, dla osób prowadzących strony internetowe.

Ponadto MonsterInsight pozwoli Ci na analizę danych stricte w pulpicie WordPress.

Google Analytics 4 Woocommerce

Na samym początku będziesz zobowiązany do skonfigurowania konta Google Analytics. Następnym krokiem, który musisz wykonać, jest przejście do tworzenia usługi.

By móc dodawać usługi, potrzebujesz mieć dostęp do roli Edytora. Jeżeli samodzielnie założyłeś konto, ów dostęp zostanie przydzielony Ci automatycznie. Pamiętaj, by wpisać odpowiednią dla kraju strefę czasową oraz walutę. Są to informacje podstawowe, a zarazem bardzo istotne, bo to właśnie one będą informować Cię o zdarzeniach.

Następnie wybierz Sieć, kolejnym krokiem będzie podanie adresu URL Twojej strony internetowej, np. “biznesonline.pl”. Podaj również nazwę strumienia, tzn. np. “Biznes online Sp. j.” Pojawi Ci się również możliwość włączenia lub wyłączenia pomiaru zaawansowanego. Google poleca, aby został on uruchomiony. Pomoże Ci on w rejestrowaniu zdarzeń oraz wyświetleń, jakie miały miejsce na Twojej stronie. Pamiętaj, że jeżeli zmienisz zdanie, zawsze możesz go wyłączyć.

Na sam koniec klikasz “Utwórz strumień”.

Aby odpowiednio skonfigurować dane w Woocommerce Google Analytics 4, musisz dodać do istniejących tagów tag Analytics. Ostatnim krokiem będzie wklejenie identyfikatora “G-” do systemu CMS, który jest udostępniany w polu GA. Podsyłamy również całą instrukcję. Zapraszamy do zapoznania się.

Sprawdź również ciekawą, w pełni darmową wtyczkę. Może Ci się przydać:

Google Tag Manager — czym jest?

No właśnie, wcześniej wspomnieliśmy o tym narzędziu. Uważamy jednak, że nie każdy może być zaznajomiony z funkcjami, które w sobie posiada. Dlatego też warto o nich pomówić.

Z pomocą Google Tag Managera będziesz mógł zainstalować kilka różnych tagów na Twojej stronie internetowej. Tę usługę każdy może nabyć za darmo. Niemniej ów nową usługę każdy może posiadać bezpłatnie, lecz wpierw musi utworzyć konto Google, także jest to jedyny wymóg, aby ją “zdobyć”.

Przy pomocy Google Tag managera będziesz mógł zainstalować takie tagi jak:

  • Google Analytics 4 Tag Manager,

  • Śledzenie ścieżki konwersji (generowanie przychodu) poprzez Google Ads (tutaj dowiesz się więcej na ich temat),

  • Skrypty do narzędzi z zewnątrz — heatmap itd.

Formularz kontaktowy

Odbierz darmową konsultację

Google Analytics (GA4) interfejs

Wraz z nadejściem nowszej generacji narzędzia zaszły też liczne zmiany w nowym interfejsie. Warto o nich wspomnieć, aby mieć pewność, gdzie będziemy mogli znaleźć poszczególne funkcje oraz do czego będą one służyć.

Raporty

Wpierw poruszymy temat sekcji odnośnie raportów. Na szczęście, są one ułożone w ten sam sposób, w jaki były ustawione w starym interfejsie, a zatem:

  • Podsumowanie raportów — w tej zakładce znajdziemy podstawowe dane o ruchu na naszej stronie wygenerowanym przez użytkowników, którzy znaleźli stronę www, dzięki różnym kanałom komunikacji. Do tego dochodzą również zdarzenia oraz współczynnik konwersji.

  • Czas rzeczywisty — informacje o ruchu, który został wygenerowany z aplikacji mobilnych oraz stron internetowych, które zostały dodane do Google Analytics 4.0.

  • Pozyskiwanie — jest to swego rodzaju identyfikator pomiaru związany ze źródłami, z których ów ruch powstał. Ponadto możemy sprawdzić tutaj skuteczność poszczególnych źródeł, dzięki którym mogli nas znaleźć użytkownicy.

  • Generowanie przychodu — w tym przypadku możesz skorzystać z danych dotyczących modułu Google Analytics 4 e-commerce (rozszerzonego). Sprawdzisz tu również dostępne dane o reklamach, które wyświetlili użytkownicy. Niemniej, aby móc to sprawdzić, wpierw należy podpiąć AdSense.

  • Zaangażowanie użytkowników — przy pomocy usługi GA4 w funkcji zaangażowanie możesz sprawdzić jakie treści przeglądają użytkownicy. Sprawdzisz tu również jakość wizyt na swojej stronie (czy były one efektywne, czy też nie), dotyczy to również aplikacji mobilnych.

  • Technologie — w tej funkcji możemy sprawdzić ruch, który został wygenerowany przez poszczególne strumienie danych. Dodatkowo otrzymasz tutaj dane nt. przeglądarki, z której w danym momencie korzystał użytkownik oraz o urządzeniu, którego w określonym czasie używał. Dzięki tym informacjom będziesz mógł wprowadzić ciekawe zmiany w swoim biznesie, czy to we własnym zakresie, czy też przy pomocy specjalistów.

  • Dane demograficzne użytkownika — by uzyskać informacje, wpierw będziesz musiał podjąć się konfiguracji usługi Google Analytics 4 poprzez podpięcie jej do swojego konta Google Ads. Następnie konieczne będzie włączenie funkcji reklamy. Działa to w ten sam sposób, w jaki działał w Universal Analytics.

Zakładka "Konfiguracja" Google Analytics (GA4)

W tej sekcji znajdziesz narzędzia, które skupiają się stricte na zbieraniu informacji, w tym tych pochodzących z określonych grup docelowych.

  • Twoi użytkownicy — tutaj będziesz mógł stworzyć własną grupę odbiorców, do której będziesz kierować swoje działania marketingowe. O tym, jak ważna jest odpowiednio określona grupa docelowa, chyba nie musimy nikomu wyjaśniać. Co ciekawe w GA4 Analytics masz możliwość przewidywania pewnych zdarzeń u swoich odbiorców. Mamy tu dokładniej na myśli utworzenie grupy internautów, którzy na przestrzeni tygodnia przyczynią się do wzrostu współczynnika zakupowego.

  • Zdarzenia — w tym punkcie będziesz mógł modyfikować zdarzenia i dobierać je pod własne preferencje. Jest to możliwe dzięki uprzednio zebranym informacjom.

  • Podjęcie się danej czynności — zobaczysz tutaj sytuacje (zdarzenia), które są rozumiane przez GA4 jako konwersja.

Wprowadzanie Analytics 4 - e-commerce poprzez Google Tag Manager — asystent konfiguracji usługi Google

W tej sytuacji musisz wykonać kilka istotnych czynności, aby proces wdrażania GA4 do e-sklepu przeszedł pomyślnie.

  • Na samym początku musisz wejść w panel Google Analytics, a następnie kliknąć ikonkę “Administracja”. Następnie przechodzisz do “Asystent konfiguracji usługi Google Analytics 4”. Możesz też zrobić to w ten sposób — kliknij, utwórz usługę w GA i utworzy Ci się Google Analytics 4, ponieważ od dłuższego to narzędzie jest standardową wersją tego narzędzia.
  • Google Analytics 4 e-commerce rozszerzony jest bardzo ważnym elementem sklepów internetowych. Warto, abyś dokładnie zoptymalizował przesyłane do GA4 informacje ze swojego e-sklepu. Jest to o tyle istotne, że dzięki temu będziesz mógł znacznie efektywniej kontrolować zachowania użytkowników na Twojej stronie. Analogicznie, im więcej informacji otrzymasz, tym więcej wniosków na przyszłość będziesz mógł z tego wyciągnąć. Następnie najprawdopodobniej będziesz w stanie utworzyć znacznie większy zwrot ze swoich inwestycji, właśnie poprzez lepszą optymalizację danych. Warto tutaj również pamiętać o określeniu bramki płatności. Wybierz, które bramki płatności będziesz chciał zlikwidować (wykluczyć). To samo dotyczy skrzynek mailowych. Jest to ważny element, ponieważ transakcje będą przypisywane danym bramkom, a nie kanałom komunikacji, dzięki którym udało się pozyskać klienta.
  • Dzięki Google Analytics 4 Tag Manager będziesz mógł pobierać informacje na temat zdarzeń z kampanii leadowych (jeżeli zastanawiasz się, jak generować leady, zerknij do innego naszego artykułu!). Zabieg ten jest znacznie prostszy niż w momencie, gdy korzystałeś z Universal Analytics.
  • Pamiętaj, że cele, które były określane w UA, tutaj nazywane są konwersjami. Jeżeli zastanawiasz się, czy w Tag Manager Analytics 4 możesz ustawić zdarzenia w taki sam sposób, jaki miał miejsce w Universal Analytics, to odpowiedź brzmi, tak. Niemniej, zwróć szczególną uwagę na ustawienia parametrów. Jest to bardzo ważne, ponieważ w UA ów parametrów było wyłącznie 4, natomiast w GA4 Tag Manager jest ich ponad 20! Dlatego wszystko rób z rozwagą, aby Google Analytics 4 Google Tag Manager usprawniał Twój biznes!

    Wydaje Ci się to skomplikowane? W żaden sposób Ci się nie dziwimy! Podejrzewamy, że przyszedłeś zaczerpnąć tu informacji, a mimo prostych wyjaśnień wciąż nasuwają Ci się pewne ale? Nic straconego! Napisz do nas, porozmawiamy i wyjaśnimy wszystkie najważniejsze kwestie. Niektóre rzeczy warto przedyskutować inaczej niż w formie bloga! Zapraszamy po więcej informacji nt. Google Tag manager Google Analytics 4.

Monitorowanie zdarzeń w sklepach e-commerce (GA4 e-commerce)

Jak każdy przedsiębiorca i marketer wie, szczegółowe pomiary zachowań użytkowników w sklepach internetowych do podstawa i zarazem warunek konieczny do zwiększenia sprzedaży. Tutaj istotną kwestią jest to, abyś pamiętał, że struktury warstw danych różnią się w zależności od tego, z czego w danym momencie korzystasz (UA czy GA4).

Z tego też względu, w momencie, gdy Twój wybór padnie na Google Analytics 4, co Ci zalecamy, powinieneś wiedzieć, że ów narzędzie (Universal Analytics) nie będzie odczytywać informacji (danych) dla modułu Enhanced E-commerce.

Pamiętaj również, że w internet w obecnym czasie jest bardzo rozwinięty. Posiada ogromną ilość informacji. Dzięki temu możesz rozpocząć Google Analytics 4 kurs, który z pewnością pomoże Ci z konfiguracją narzędzia.

Analytics 4 - Search Console

Search Console GA4 umożliwia Ci analizę wyników wyszukiwania (bezpłatnych), które są stricte powiązane z Twoją stroną internetową.

Dzięki GA4 Search Console sprawdzisz dostępne zapytania osób, które w wyszukiwarce generują największą i najmniejszą ilość kliknięć. Dodatkowo dowiesz się, na której pozycji w rankingu pozycjonuje się Twoja witryna.

Ponadto poprzez Search Console GA4 sprawdzisz, które landing page tworzą największe zaangażowanie wśród internautów oraz ilu z nich dokonuje przez to określonej konwersji (np. zakupu, pobrania eBooka lub zapisania się do newslettera).

YouTube — kilka ciekawych informacji

Dzięki Google Analytics 4.0 będziesz mógł sprawdzić dostępne sygnały, które pochodzą właśnie z YouTube. YT w wielu przypadkach jest jednym z elementów prowadzących do zakupu (lub wykonania określonej czynności). Samo otwarcie aplikacji YouTube będzie mówić dużo o internautach. Co więcej, ogromną ilość danych będziesz mógł pozyskać poprzez informacje nt. filmów, które obejrzeli użytkownicy.

Wszystko to sprowadza się do znacznie lepszej oceny Twoich działań marketingowych, sprawdzania ich opłacalności oraz zaangażowania.

Podsumowanie

Liczymy, że udało nam się nieco przybliżyć Ci temat związany ze stosunkowo nowym narzędziem, którym jest Google Analytics 4. Wiele rzeczy w nim dostępnych wydaje się proste do wdrożenia, niemniej osoby, które nie miały z tym wcześniej żadnej styczności, najzwyczajniej mogą mieć z tym problem.

Zdajemy sobie sprawę, że czytając ten artykuł, szukasz informacji o konkretnych działaniach GA4. Prawdopodobniej mimo wszystko masz to poczucie, że i tak wiele z tych rzeczy jest ciężkich do “ogarnięcia” samodzielnie. Nic w tym dziwnego. Podejrzewamy, że prowadzisz biznes, który pochłania Ci sporą ilość czasu w ciągu dnia. Wnioskujemy też, że prawdopodobnie chcesz pójść po tzw. kosztach i zaoszczędzić doszkalając się samemu.

Jest to pomysł dość dobry, choć nie do końca skuteczny. Dużo zależy od tego, czy wcześniej miałeś styczność z poprzednią wersją, jeżeli nie, może okazać się to problematyczne. Z tego też względu chcemy zaproponować Ci współpracę! Nasza propozycja jest bardzo prosta — Ty zajmujesz się biznesem, my natomiast marketingiem i analizą, dzięki której znacznie zwiększymy przychody Twojej działalności!

To jak, wchodzisz w to? Dodamy tylko tyle, że z pewnością będziesz zadowolony!

Zapraszamy również po darmową wycenę. Potrzebujesz więcej informacji na nasz temat? Śmiało zerknij tutaj!

Jeżeli masz pytania, zapraszamy do kontaktu! Wspólnie opracujemy odpowiednią strategię idealnie dopasowaną do Twojego biznesu.

Formularz kontaktowy

Odbierz darmową konsultację

Zobacz na naszym blogu

5/5 - (6 opinie)