Double Digital

Jak wypromować sklep internetowy?

Spis treści

  • Pozycjonowanie sklepu internetowego
  • SERP-y — czym są?
  • Marketing SEM — czym jest?
  • On-page i off-page — co to?
  • User Experience — co powinieneś wiedzieć?
  • Wybór fraz kluczowych i kompleksowy audyt SEO
  • Content marketing
  • Zoptymalizuj swój sklep internetowy
  • Profile linkowe — czy są istotne?
  • Płatna promocja sklepu internetowego
  • Media społecznościowe a kampanie reklamowe
  • Jak reklamować sklep internetowy — różne rodzaje kampanii
  • Google Merchant Center
  • W jaki sposób założyć konto GMC?
  • Odzyskiwanie porzuconych koszyków — co możesz z tym zrobić?
  • W jaki sposób możesz odzyskać porzucone koszyki?
  • Czy warto powierzyć promocję sklepu agencji marketingowej?
  • Podsumowanie
nowe logo google partner
salesmanago partner
trustedshops

Zacznij od bezpłatnej wyceny

Opisz nam swój biznes, a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i przygotuje rekomendowane działania.

Zacznij od bezpłatnej wyceny

Zacznij od bezpłatnej wyceny

Codziennie w Polsce rejestrowanych jest ponad 1000 firm. Wiele z nich to sklepy internetowe. Coraz większa ilość sprzedawców przenosi swoje usługi stacjonarne właśnie do internetu. W tym artykule skupimy się na najważniejszych wskazówkach dotyczących dobrego wypromowania Twojego sklepu internetowego w sieci.

Promocja sklepu internetowego z pozoru może być prosta, zwłaszcza gdy Twoja wiedza jest stosunkowo ograniczona w dziedzinie marketingu internetowego.

Postaramy się objaśnić Ci poniżej, od czego powinieneś zacząć, na co musisz zwracać uwagę oraz na czym bazować, aby dochody i odwiedziny Twojego sklepu internetowego z dnia na dzień były coraz wyższe. Jak reklamować sklep internetowy? Dowiesz się z tego artykułu.

Pozycjonowanie sklepu internetowego

Aby dobrze reklamować sklep internetowy, wpierw musisz dowiedzieć się, jak dobrze go pozycjonować w wyszukiwarce Google. Pozycjonowanie sklepu internetowego (SEO — Search Engine Optimization) jest procesem żmudnym i długotrwałym. W tej sytuacji cierpliwość będzie grać ogromną rolę wraz z odpowiednio dobranymi słowami kluczowymi dopasowanymi do sklepu internetowego.

Reklamować sklep internetowy możesz również poprzez SEO. Zasada działania SEO w głównej mierze opiera się na wypozycjonowaniu wybranych fraz oraz słów kluczowych, które w przyszłości będą generować więcej odwiedzin na Twoją stronę, tym samym zwiększając prawdopodobną ilość potencjalnych klientów.

Na pozycjonowanie sklepu internetowego prócz odpowiednio dobranych słów kluczowych, składa się wiele innych istotnych czynników, które również opiszemy w tym artykule.

SEO “samo w sobie” jest darmowym procesem generującym ruch na Twoją witrynę internetową (w tym przypadku do sklepu internetowego).