Double Digital

GOOGLE ADS (ADWORDS)

Kampanie Google Ads Chrzanów

Dzięki Google ADS Twoja reklama może wyświetlać się zarówno na witrynach partnerskich, np. tworząc kampanię bennerową w sieci reklamowej, jak i np. na na YouTube, łącznie z bannerami, reklamami produktowymi i grafikami. Jeśli zależy Ci na sukcesie swojego biznesu oraz jak największej ilości sprzedanych produktów, pozwól nam zająć się Twoją kampanią Google ADS, a efekty zobaczysz już w ciągu kilku dni!
reklama produktowa

Formularz kontaktowy

Odbierz darmową konsultację

Naszą skuteczność potwierdzają klienci

Ponad 50 pozytywnych opinii

Stwórz z nami zespół marzeń dla Twojego projektu i zyskaj pewność, że współpracujesz z elitą specjalistów w branży marketingu cyfrowego. Gwarantujemy dostęp do ekspertów posiadających nawet 10 lat doświadczenia, którzy są gotowi wykorzystać swoją wiedzę i umiejętności, aby zapewnić Ci przewagę na rynku. Niech nasza wiedza stanie się Twoim sukcesem!

Minimum 5 lat

doświadczenia Eksperta PPC

Minimum 7 lat

doświadczenia Eksperta SEO

Kampania Google Ads Chrzanów

Kampania Adwords

Google ADS pozwala w szybki sposób dotrzeć do nowych jak i obecnych klientów. Dla samej klasycznej reklamy bannerowej, czyli reklamy w Google Display Network, powstaje format statyczny, czyli banner tworzony na podstawie przesłanych przez Ciebie grafik i logo.

Kampania lokalna Google Ads

Twoją wielką szansą jest rynek lokalny. Każdy jest inny, więc kluczowe będzie poznanie tych różnic, jak również dokładne określenie Twojej grupy docelowej. Ta wiedza zadecyduje o efektywności naszych działań promocyjnych wykonanych na Twojej marce. Rynki lokalne różnią się od siebie liczbą ludności, położeniem, konkurencją, zamożnością i potrzebami okolicznych mieszkańców. Tych czynników jest sporo i musimy je nie tylko poznać, ale też przeanalizować pod kątem strategii biznesowej i marketingowej Twojego biznesu.

Kampania remarketingowa Google Ads

Dzięki kampanii remarketingowej, w ciągu kilku dni po takim działaniu, a nawet tygodni, użytkownik będzie widział wiele reklam związanych z produktem, który oglądał na Twojej stronie, które to będą przypominały mu o Twoim istnieniu. W obecnych czasach klienci bardzo cenią sobie reklamy dopasowane do ich potrzeb i oczekiwań. Dlatego też, według różnych źródeł, remarketing jest uznawany za jedną z najskuteczniejszych taktyk w poprawie skuteczności reklam. Dotyczy to głównie wyszukiwarki Google i mediów społecznościowych takich jak YouTube czy Facebook. Poza tym remarketing w realny sposób zwiększa ilość odwiedzin Twojej strony internetowej, czasami nawet o kilkaset procent.

Kampania inteligentna Google Ads

Kampania inteligentna Google ADS to proste rozwiązanie, które stawia bardzo mocno na automatyzację poprzez wykorzystanie zbieranych przez Google danych. Pozwala to algorytmom na zarządzanie złożonymi zmiennymi reklam w sieci reklamowej. Kampania SDC umożliwia wyświetlanie reklam praktycznie we wszystkich możliwych formatach. Dzięki temu za ich pomocą reklamodawcy mogą docierać do odbiorców na każdym etapie procesu zakupowego.Kampanie inteligentne Google ADS mają ogrom zalet:-pozwalają szybko i łatwo tworzyć reklamy online -płacisz tylko wtedy, kiedy potencjalni klienci klikną w reklamę -przyciągasz więcej klientów do swojej witryny lub wizytówki w Mapach Google -Google ADS wyświetla reklamy za Ciebie -możesz sprawdzać skuteczność reklam w panelu informacyjnym -docierasz do klientów korzystających z urządzeń mobilnych takich jak tablety i telefony oraz korzystających z komputerów

Kampania produktowa Google Ads

Kampanie produktowe to najlepsza forma reklamy dla posiadaczy sklepów internetowych. To tworzone automatycznie graficzne reklamy produktu wyświetlane w wynikach wyszukiwania Google. W sieci możemy spotkać różne nazwy kampanii: PLA Google, Google Shopping czy Zakupy Google. Format reklamy jest bardzo prosty, a potencjalnemu klientowi wyświetla się cena, nazwa sprzedawcy i produktu oraz jego zdjęcie.

Optymalizacja kampanii produktowej

Kampanie produktowe Google oferują kilka sposób określania stawek. Masz do wyboru: CPC (z opcją ulepszonego CPC), docelowy ROAS oraz maksymalizację kliknięć. Gdy reklamy zbiorą odpowiednią ilość informacji, możesz zacząć przeglądać dane konkurencji takie jak test porównawczy CPC, test porównawczy CTR, udział w wyświetleniach i udział w kliknięciach, a także korzystać z narzędzi takich jak symulator stawek. Dzięki temu ocenisz swoją skuteczność, dostosujesz strategię określania stawek i uzyskasz informacje pozwalające podejmować trafne decyzje związane ze skutecznością kampanii.

Kampania SEM

Kampania SEM to nic innego, jak kampania marketingowa w wyszukiwarce Google. Dzięki reklamie w formie linków sponsorowanych i reklam produktowych możesz dotrzeć do swoich potencjalnych klientów. Twoja reklama będzie wyświetlana w wynikach wyszukiwania, ale także na stronach i w aplikacjach klientów. Kampania SEM realizuje się najczęściej w formie kampanii PPC, co sprawia, że opłata za reklamę pobierana jest dopiero w momencie, kiedy potencjalny ochotnik na nią kliknie. To pozwoli Ci zoptymalizować ilość ponoszonych kosztów!

Kampania PPC

Pay Per Click czyli kampania PPC, to w dosłownym tłumaczeniu “płatność za kliknięcie”. Decydując się na tego typu promocje, płacisz za reklamę Google ADS, kiedy to klient kliknie w reklamę i zostanie przekierowany na stronę internetową Twojego sklepu. Kampania PPC wyróżnia się finansową elastycznością. Dzięki tego typu działaniom możesz uzyskać całkowitą kontrolę nad budżetem reklamowym. A jeśli potrzebujesz pomocy w prowadzeniu kampanii reklamowej, oddelegowany do Twojej kampanii specjalista z naszej ekipy zajmie się każdym szczegółem kampanii Google ADS.

Odbierz 3500 zł dodatkowego budżetu na start!

Wybierz wariant dla swojej firmy. Oferta ograniczona czasowo!
1200

Odbierz dodatkowe 1200 zł wydając tą samą kwotę w ciągu 60 dni od startu kampanii.

2500

Odbierz dodatkowe 2500 zł wydając na reklamę 3500 zł w ciągu 60 dni od startu kampanii.

3500

Odbierz aż 3500 zł wydając na reklamę 7200 zł w ciągu 60 dni od startu kampanii

Co gwarantuje Ci naszą skuteczność?

1

Eksperci z minimum 5-letnim doświadczeniem

2

Dedykowany opiekun i konsultacje online

3

Oficjalny Partner Google 2024

4

1-miesięczny okres wypowiedzenia

5

Raporty przygotowane indywidualnie

6

Google Analytics 4 wdrażamy w cenie

Kampanie Google Ads Chrzanów

Ten system pozwala na emisję reklam tekstowych, graficznych i video. Rozpoczynając promocję naszej witryny w internecie zastanawiamy się, na jakim kanale się skupić i na który z nich przeznaczyć większy budżet. Wiele osób waha się także między powierzeniem pozycjonowania strony agencji w wynikach organicznych, a zleceniem poprowadzenia kampanii pay per click. Dobrze zaplanowana kampania e-marketingowa powinna zakładać wzajemne uzupełnianie się obu kanałów promocji, w celu pozyskania wartościowego ruchu na Twojej stronie internetowej.

Prowadzenie kampanii Adwords

Google Ads oferuje np. różne formaty reklam na YouTubie. Możemy wybierać, czy wolimy reklamę niemożliwą do pominięcia, czy taką, którą można pominąć po 5 sekundach odtwarzania. Inne opcje to tak zwane Bumpery, czyli trwające 6 sekund filmy promocyjne, za pomocą których szybko można zwrócić uwagę potencjalnych klientów, czy nakładki reklamowe, które pojawiają się podczas wyświetlania filmu właściwego.

Optymalizacja kampanii Google Ads

Zanim zabierzesz się za optymalizowanie kampanii, najpierw musisz ją utworzyć. Przeanalizuj branżę i zastanów się nad celem, jaki chcesz osiągnąć. W Google Ads masz do wyboru taki cele, jak:1.Sprzedaż 2Potencjalni klienci 3.Ruch w witrynie 4.Rozważanie zakupu 5.Świadomość i zasięg marki 6.Promowanie aplikacji

Obsługa Google Ads

Nasze kompetencje w zakresie kampanii linków sponsorowanych potwierdza status Google Premier Partner, a profesjonalizm w zakresie pozycjonowania stron internetowych doceniło już szerokie grono naszych klientów. Rozpocznij współpracę z naszą profesjonalną ekipą zajmującą się kampanią Google ADS, a nie pożałujesz uzyskanych w taki sposób efektów, które przyjdą do Ciebie w niesamowicie szybkim tempie.

Jakie korzyści daje Ci współpraca z naszymi ekspertami Google Ads?

Zespół i komunikacja


✔ Certyfikowany ekspert Google Ads z minimum 5-letnim doświadczeniem

✔ Bieżący kontakt mailowy, telefoniczny lub wideo spotkanie

✔ Wsparcie innych obszarów marketingu digital w Twojej firmie

✔ Wsparcie całego zespołu ekspertów

Transparentność i personalizacja

✔ Działania prowadzone na Twoim koncie Google Ads

✔ Miesięczne podsumowanie skuteczności eksperta Google Ads wraz z planem rozwoju i wnioskami

✔ Spersonalizowany raport dostępny i aktualizowany 24/7

Przewagi technologiczne


✔ Nielimitowane ilości kampanii, grup reklam słów kluczowych

✔ Konfiguracja Google Analytics 4 oraz Google Tag Manager

✔ Konfiguracja opinii konsumenckich - dla sklepów

✔ Konfiguracja opinii o produkcie - dla sklepów

✔ Mapy ciepła i nagrania sesji użytkowników na stronie

Zapytaj o swój indywidualny pakiet obsługi. Dopasujemy zakres współpracy do Twoich potrzeb!

Wycena Google Ads

Na koszty związane z obsługą Google Ads składają się dwa elementy.Pierwszym z nich jest budżet przeznaczony na kliknięcia, który wpłacany jest na dedykowane konto Google. Drugim elementem ceny jest prowizja agencji za prowadzenie kampanii (% od wydanego budżetu). Wysokość budżetu, jaki należy przeznaczyć na kampanię zależy od popularności wybranych słów kluczowych oraz ich konkurencyjności. Im wyższa konkurencyjność, tym wyższy jest koszt kliknięcia w reklamę i wyższy budżet trzeba przeznaczyć na sprowadzenie zakładanej ilości użytkowników na stronę.

Reklama Google koszt

Do kosztów kampanii, oprócz samego budżetu reklamowego przeznaczanego na reklamę w Google, powinieneś wliczyć również wynagrodzenie przeznaczone dla nas. W przypadku Google Ads może być ono rozliczane jako stała opłata miesięczna (tzw. fee) lub procent od Twojego budżetu reklamowego. Częstym modelem, który wydaje się też być najbardziej popularny, jest cennik mieszany, czyli niższa stała opłata i procent od budżetu reklamowego, którym zarządzamy.

Google Ads cennik

Szczególną uwagę należy zwrócić na transparentność agencji, której powierzysz swoją kampanię. Część z nich pobiera od klienta stałą, miesięczną kwotę na budżet reklamowy i wynagrodzenie własne. W takiej sytuacji nie wiesz, jaka część budżetu jest przeznaczana na promocję, a jaka na wynagrodzenie agencji.

Podnieś efektywność bez dodatkowych kosztów

Dowiedz się więcej o naszych usługach:

Skontaktuj się z nami żeby dowiedzieć się więcej!

rynkach zagranicznych

Reklama Google Ads Chrzanów

Dzięki kampanii możesz promować swoje produkty lub usługi w dużej sieci Google obejmującej m.in. wyniki wyszukiwania, witryny, filmy, aplikacje mobilne, mapy i informacje o produktach. Wybierasz typ kampanii na podstawie swoich celów marketingowych, strategii marki i ilości czasu, jaką możesz poświęcać na prowadzenie kampanii, a resztą zajmujemy się my.

Reklamy Adwords

Jakie są rodzaje reklamy w sieci reklamowej Google Ads?1. Google Ads Search, czyli tekstowe reklamy w wyszukiwarce Google. 2. Google Display Network, czyli reklama bannerowa umożliwiająca wyświetlanie reklamy graficznej na stronach www i w aplikacjach. 3. Google Shopping, czyli kampanie produktowe Google pozwalające na prezentowanie wybranych lub wszystkich produktów z Twojego sklepu bezpośrednio w wyszukiwarce Google.

Reklamy PPC

Model reklamy, w którym firma płaci tylko za przejście przez odnośnik (np. link) na promowaną stronę nazywa się reklamą PPC. Reklama PPC to skrót od angielskiej nazwy Pay Per Click. Nazywana jest także CPC od Cost Per Click, czyli ceny za kliknięcie.

Google Ads B2B

Na co powinno się zwracać uwagę, kiedy myślimy o tego typu kampanii reklamowej? Na pewno kluczowe jest analizowanie raportów wyszukiwanych haseł. Słowa kluczowe mają tutaj zasadnicze znaczenie i na nich właśnie należy się najbardziej skupić, aby można było uzyskać jak najlepsze efekty swojej pracy. Należy jednak pamiętać, że nie zawsze oczekiwane wyniki będziemy widzieć w stosunkowo szybkim czasie. Najważniejsze jednak to jest , aby nie przerywać reklamy w Google i potraktować ją jako działanie długofalowe. Nasza praca nad Twoją reklamą Google ADS to ogrom działań, statystyk, porównań i analiz, które są Nam niezbędne, by móc wypracować konkretne działania zmierzające do tego, by Twoja firma była znana jak największej ilości potencjalnych klientów.

Google Ads firma

To usługa, która pozwala tworzyć bezpłatne wizytówki firmy i zarządzać nimi w Mapach Google, umożliwiając internautom znalezienie informacji o firmie podczas wyszukiwania lokalnego. Za pomocą Profilu Firmy możesz utworzyć i zweryfikować swoją lokalną firmę w Google, aby informacje o niej pojawiały się w Mapach Google. Możesz też dodawać informacje o firmie, które będą widoczne w Google.pl, Mapach Google i Google Earth, kiedy użytkownik wyszuka nazwę lub kategorię Twojej firmy.

Reklama SEM

SEM to nic innego, jak marketing w wyszukiwarkach internetowych. Jest to ogół działań promocyjnych, które mają podnieść pozycję Twojej witryny w wynikach wyszukiwania – zarówno naturalnych, jak i płatnych – przy użyciu odpowiednio dobranych fraz lub słów kluczowych, wpisywanych przez użytkowników internetowych podczas poszukiwania informacji w wyszukiwarkach.

Reklama produktowa Google

Jako doświadczona firma, działamy w sposób rzetelny i profesjonalny, ceniąc sobie indywidualne podejście do każdego naszego klienta. Wyróżnia nas to, że lubimy wyzwania i szukamy innowacyjnych rozwiązań, które zwiększają skuteczność naszych działań reklamowych. Prowadzenie kampanii produktowych to nasza specjalność. Bazując na posiadanym doświadczeniu i wiedzy, oferujemy kampanie produktowe w Google, które są skrojone na miarę potrzeb Twojego sklepu internetowego. Reklamy takie będą skutecznie realizować wyznaczone cele marketingowe.

Zobacz wszystkie typy kampanii Google Ads

Zwiększaj widoczność i zasięg za pomocą kampanii w sieci wyszukiwania

Buduj świadomość marki przez kampanie w sieci reklamowej

Reklamuj produkty przez kampanie zakupowe w Google Shopping

Angażuj użytkowników za pomocą kampanii video na YouTube

Generowanie popytu Demand Generation

Generuj popyt, edukując i angażując potencjalnych klientów

Maksymalizuj wyniki na wszystkich platformach Google

Audyt Google Ads

Za reklamą internetową kryje się wiele działań, które wymagają szczególnej formy nadzoru. Audyt Google Ads jest całościową weryfikacją konta, niezbędną do przeprowadzenia efektywnej kampanii reklamowej. Badanie poprawności wdrożonych rozwiązań w ramach konta obejmuje m.in.: konfigurację narzędzi, analizę struktury kampanii wraz z jej nazewnictwem oraz trafność słów kluczowych. Reklamy są przez nas sprawdzone pod kątem poprawności językowej, wskaźników CTR, wyników jakości oraz implementacji rozszerzeń i dodatkowych elementów wpływających na wzrost jej atrakcyjności.

Audyt kampanii Adwords

Audyt kampanii to pierwszy krok do poprawy jej wyników. Wdrożenie przekłada się na tańsze kliknięcia, lepsze dopasowanie reklam oraz optymalizację konwersji. Optymalizacja konta na podstawie audytu pozwala wzmocnić te segmenty, w których kampania najlepiej konwertuje i ograniczyć obszary generujące zbyt drogie konwersje.

Audyt konta Adwords

Bez względu na rozmiar działań promujących, audyt konta reklamowego jest niezbędny do tego, by wykorzystać wszystkie jego możliwości. Niezależnie od tego, czy kampania reklamowa w Google prowadzona jest na własną rękę, czy zlecona zewnętrznej firmie, audyt pomoże ocenić celowość środków wydawanych na promocję. Weryfikacja wdrażanych rozwiązań ma szczególne znaczenie w przypadku niekorzystnej korelacji wydatków z efektami wizerunkowymi i biznesowymi.
audyt google ads

Linki sponsorowane Google Adwords Chrzanów

Klientów warto szukać tam, gdzie jest ich sporo. Kiedy jeszcze w miejscu tym szukają oni tego, co chce się im zaoferować, to warto tam być. Takim miejscem jest wyszukiwarka Google. Linki sponsorowane Google AdWords pozwolą na połączenie Twojego biznesu z klientami. Przy prowadzeniu działalności gospodarczej reklama jest nieodzowna. Decydują się na nią także osoby, które na różne sposoby zarabiają na swojej stronie internetowej. Reklamowanie się w wyszukiwarce traktowane jest priorytetowo, ponieważ może zapewnić duży ruch na stronie. Łatwo jest także sprawić, by napływ zainteresowanych osób był wartościowy dla strony. Dla promowania wybiera się zwykle wyszukiwarkę Google, ponieważ na polskim rynku w zasadzie nie ma ona konkurentów.

Linki sponsorowane cennik

Decydując się na usługę linków sponsorowanych dokładnie widzisz, za co płacisz. Opłata jest naliczana za poszczególne kliknięcia internautów w Twoją reklamę (CPC = cost per click). To Ty decydujesz, ile przeznaczysz na kampanię. Nasza prowizja uzależniona jest od pakietu, na jaki się zdecydujesz, niezależnie od budżetu kampanii.

Linki sponsorowane Google cennik

Pozwól zauważyć się w Internecie i zwiększając zyski swojej firmy. Skorzystaj z linków sponsorowanych. Dzięki temu zyskasz pewność, że odniesiesz natychmiastowy sukces w Internecie! Starannie dobierzemy dla Ciebie słowa kluczowe, które będą dopasowane do Twojej branży i znacznie zwiększą ruch na Twojej stronie oraz powiększą sprzedaż.

Formularz kontaktowy

Odbierz darmową konsultację
5/5 - (4 opinie)