Google ADS pozwala w szybki sposób dotrzeć do nowych jak i obecnych klientów. Dla samej klasycznej reklamy bannerowej, czyli reklamy w
Google Display Network, powstaje format statyczny, czyli banner tworzony na podstawie przesłanych przez Ciebie grafik i logo.
Twoją wielką szansą jest rynek lokalny. Każdy jest inny, więc kluczowe będzie poznanie tych różnic, jak również dokładne określenie Twojej grupy docelowej. Ta wiedza zadecyduje o efektywności naszych działań promocyjnych wykonanych na Twojej marce. Rynki lokalne różnią się od siebie liczbą ludności, położeniem, konkurencją, zamożnością i potrzebami okolicznych mieszkańców. Tych czynników jest sporo i musimy je nie tylko poznać, ale też przeanalizować pod kątem strategii biznesowej i marketingowej Twojego biznesu.
Dzięki kampanii remarketingowej, w ciągu kilku dni po takim działaniu, a nawet tygodni, użytkownik będzie widział wiele reklam związanych z produktem, który oglądał na Twojej stronie, które to będą przypominały mu o Twoim istnieniu. W obecnych czasach klienci bardzo cenią sobie reklamy dopasowane do ich potrzeb i oczekiwań. Dlatego też, według różnych źródeł, remarketing jest uznawany za jedną z najskuteczniejszych taktyk w poprawie skuteczności reklam. Dotyczy to głównie wyszukiwarki Google i mediów społecznościowych takich jak YouTube czy Facebook. Poza tym remarketing w realny sposób zwiększa ilość odwiedzin Twojej strony internetowej, czasami nawet o kilkaset procent.
Kampania inteligentna Google Ads
Kampania inteligentna Google ADS to proste rozwiązanie, które stawia bardzo mocno na automatyzację poprzez wykorzystanie zbieranych przez Google danych. Pozwala to algorytmom na zarządzanie złożonymi zmiennymi reklam w sieci reklamowej. Kampania SDC umożliwia wyświetlanie reklam praktycznie we wszystkich możliwych formatach. Dzięki temu za ich pomocą reklamodawcy mogą docierać do odbiorców na każdym etapie procesu zakupowego.
Kampanie inteligentne Google ADS mają ogrom zalet:
-pozwalają szybko i łatwo tworzyć reklamy online
-płacisz tylko wtedy, kiedy potencjalni klienci klikną w reklamę
-przyciągasz więcej klientów do swojej witryny lub wizytówki w Mapach Google
-Google ADS wyświetla reklamy za Ciebie
-możesz sprawdzać skuteczność reklam w panelu informacyjnym
-docierasz do klientów korzystających z urządzeń mobilnych takich jak tablety i telefony oraz korzystających z komputerów