Double Digital

GOOGLE ADS (ADWORDS)

Kampanie Google Ads Leginowo

Kampania Google ADS pozwala na emisję reklam tekstowych, wideo i graficznych. Rozpoczynając promocję swojej strony internetowej w internecie, zastanawiasz się na pewno na jakim kanale się skupić i na który przeznaczyć większy budżet. Niejednokrotnie wahasz się między powierzeniem pozycjonowania swojej strony agencji interaktywnej, a zleceniem przeprowadzenia kampanii Pay Per Click. Pamiętaj o tym, że dobrze zaplanowana kampania marketingowa w internecie powinna zakładać wzajemne uzupełnianie się obu kanałów promocji w celu pozyskania wartościowego ruchu na Twojej stronie. Samo pozycjonowanie w wynikach organicznych jest procesem, który trwa długo i na rezultaty możesz czekać nawet przez wiele miesięcy. Natomiast na pierwsze efekty Adwords możesz liczyć już z dnia na dzień, jesteśmy w stanie uruchomić kampanię od razu po jej zleceniu, przez co widoczność Twojej strony internetowej wzrasta od razu!

reklama produktowa

Formularz kontaktowy

Odbierz darmową konsultację

Naszą skuteczność potwierdzają klienci

Ponad 50 pozytywnych opinii

Stwórz z nami zespół marzeń dla Twojego projektu i zyskaj pewność, że współpracujesz z elitą specjalistów w branży marketingu cyfrowego. Gwarantujemy dostęp do ekspertów posiadających nawet 10 lat doświadczenia, którzy są gotowi wykorzystać swoją wiedzę i umiejętności, aby zapewnić Ci przewagę na rynku. Niech nasza wiedza stanie się Twoim sukcesem!

Minimum 5 lat

doświadczenia Eksperta PPC

Minimum 7 lat

doświadczenia Eksperta SEO

Kampania Google Ads Legionowo

Kampania Adwords

Kampania Adwords kojarzy się przede wszystkim z reklamą w Google. Reklamy takie są oznaczone na kolor zielony, czasami pojawiają się także w kolorze żółtym. Linki sponsorowane Adwords pojawiają się na górze wyników wyszukiwania oraz na dole strony internetowej. Z reklamami Adwords spotykamy się w trakcie codziennego surfowania po internecie. Wyświetlają się one z banerami, które kierują do Twojej strony internetowej. Bannery takie mogą przybierać różne formy, od tekstowych przez graficzne, po dynamiczne banery elastyczne, które dostosowują się do danej powierzchni reklamowej bez konieczności przygotowywania kreacji w różnych rozmiarach. Dzięki takim działaniom możesz dotrzeć swoją reklamą do potencjalnych klientów, którzy należą do różnych grup wiekowych, co zwiększa Twoje szanse na sprzedaż produktów.

Kampania lokalna Google Ads

Docieraj do nowych, lokalnych klientów inaczej niż za pomocą ulotek i reklam rozprowadzanych w Twojej okolicy! Tym nowym sposobem jest Google ADS. Jest to rozwiązanie, które przenosi klasyczne, doskonale znane sposoby reklamy do internetu. Dzięki narzędziom internetowej reklamy lokalnej, klienci, którzy znajdują się w okolicy Twojego sklepu stacjonarnego jak i ci, którzy szukają usług czy produktów przez Ciebie oferowanych, będą w stanie bez problemu dotrzeć do Ciebie w celu zrobienia zakupów. Co istotne, w Google ADS tylko od Ciebie zależy, co ma oznaczać słowo “lokalny”. Twoja firma będzie promowana tylko tam, gdzie nam wskażesz. Ustawimy parametry wyszukiwania w taki sposób, by Twoja reklama widniała w internecie na rynku lokalnym wszędzie tam, gdzie sobie tego życzysz.

Kampania remarketingowa

Kampania remarketingowa to kierowanie reklam graficznych lub tekstowych do klientów, którzy odwiedzili już kiedyś Twoją stronę internetową. Daje to możliwość wykorzystania informacji o kliencie i kierowaniu do niego spersonalizowanych reklam Twojej firmy za każdym razem, kiedy będzie on przeglądał internet. Takie wyświetlane reklamy działają w sposób motywujący dla potencjalnych klientów, kusząc ich do powrotu na Twoją stronę internetową. Dzieje się tak poprzez wyświetlanie im produktu, który niedawno oglądali, ale z jakiegoś powodu nie zdecydowali się na jego zakup.

Kampania inteligentna Google Ads

Inteligentna kampania produktowa łączy ze sobą funkcjonalność standardowej kampanii dispay’owej w sieci reklamowej, w tym również kampanii remarketingu dynamicznego. Główne zadanie kampanii inteligentnych Google ADS to automatyczna optymalizacja zysków w Twoim sklepie internetowym. Jak podają dane z Google, 80% reklamodawców, którzy działali na standardowym typie kampanii reklamowej, po spróbowaniu inteligentnej kampanii Google ADS, zostali przy tej formie reklamy! Nie zwlekaj i daj sobie szansę na doskonałą promocję swojego sklepu, rozpocznij z nami współpracę, a na pozytywne wyniki nie będziesz czekać dłużej, niż jeden dzień.

Kampania produktowa Google Ads

Kampanie produktowe w Google to typ kampanii, który możesz włączyć w systemie reklamowym Google ADS. Umożliwia on wyświetlanie reklam Twoich produktów wraz ze zdjęciami, aktualną ceną i ich tytułem. To idealny sposób na wizualne przedstawienie oferty sklepu internetowego w wyszukiwarce Google. Google Shopping różni się od standardowych reklam tekstowych możliwością zaprezentowania aktualnej ceny bez potrzeby aktualizowania jej, a w dodatku uwagę potencjalnych klientów przykuwa zdjęcie produktu. W reklamie produktowej płacisz za sam efekt. Opłata pobierana przez Google jest dopiero wtedy, kiedy potencjalny klient kliknie w reklamę, a nie za jej samo wyświetlanie. Google nie obciąży Cię żądnym kosztem, jeżeli nie nastąpi interakcja użytkownika z Twoją reklamą, a co za tym idzie – ze stroną Twojego internetowego sklepu.

Optymalizacja kampanii produktowej

Optymalizację reklamy powinno zacząć się od jednej, podstawowej czynności – od określenia, na poprawie jakiego wyniku Ci zależy. W przypadku kampanii produktowej w Google ADS będzie to wzrost sprzedaży, dlatego też właśnie na tym wskaźniku skupiamy się najbardziej. Pozwól nam zająć się optymalizacją Twojej kampanii produktowej Google ADS, a już niebawem zaczniesz cieszyć się doskonałymi wynikami sprzedaży!

Kampania SEM

Kampania SEM to bardzo ważny element pozyskiwania klientów. To właśnie dzięki niej Twoje produkty wyświetlają się na wszystkie możliwe frazy używane przez potencjalnych klientów. To właśnie oni przychodzą do Ciebie, nie musisz ich w żaden sposób atakować, ani zachęcać do przyjścia na Twoją stronę www. Oczywiście, sam proces dobrze wykonanej kampanii SEM nie jest taki prosty, dlatego też najlepszym rozwiązaniem jest powierzenie Nam Twojej kampanii, abyśmy wprowadzili wszelkie, możliwe działania, by Twój biznes przyciągał jak największą ilość potencjalnych klientów.

Kampania PPC

Jeśli zastanawiasz się, czy warto zdecydować się na reklamy PPC, przeczytaj o tym, jak wiele zalet wyróżnia tego typu kampanię:

1. Szybkie rezultaty – jeśli pozwolisz nam odpowiednio zaprojektować swoją kampanię PPC, będziesz w stanie w krótkim czasie zobaczyć pierwsze, ważne dla Ciebie efekty. W pierwszej kolejności zacznie ona generować większy ruch na Twojej stronie internetowej, a z czasem wpłynie ona także na wzrost sprzedaży Twoich produktów.
2. Płacisz za efekt – zawsze płacisz tylko za realny efekt, czyli za kliknięcie i przeniesienie użytkownika na Twoją stronę www, a nie za wyświetlanie samej reklamy.
3. Możliwość analizy – dzięki różnym narzędziom możesz od samego początku śledzić efekty kampanii.
4. Kontrola wydatków – to Ty ustalasz, ile jesteś w stanie zapłacić za kliknięcie czy też możesz podać nam maksymalną kwotę, jaką chcesz wydać za wyświetlanie Twojej reklamy.
5. Elastyczna reklama – w dowolnej chwili masz możliwość zmieniania fraz kluczowych, grupy docelowej swoich klientów czy też budżetu.

Odbierz 3500 zł dodatkowego budżetu na start!

Wybierz wariant dla swojej firmy. Oferta ograniczona czasowo!
1200

Odbierz dodatkowe 1200 zł wydając tą samą kwotę w ciągu 60 dni od startu kampanii.

2500

Odbierz dodatkowe 2500 zł wydając na reklamę 3500 zł w ciągu 60 dni od startu kampanii.

3500

Odbierz aż 3500 zł wydając na reklamę 7200 zł w ciągu 60 dni od startu kampanii

Co gwarantuje Ci naszą skuteczność?

1

Eksperci z minimum 5-letnim doświadczeniem

2

Dedykowany opiekun i konsultacje online

3

Oficjalny Partner Google 2024

4

1-miesięczny okres wypowiedzenia

5

Raporty przygotowane indywidualnie

6

Google Analytics 4 wdrażamy w cenie

Kampanie Google Ads Legionowo

Porozmawiaj z nami o tym, co chcesz osiągnąć, a my przygotujemy odpowiedni zestaw typów kampanii, narzędzi oraz materiałów pomocy, by spełnić wszystkie Twoje oczekiwania.
Jeśli zastanawiasz się, jaki cel wybrać, podpowiemy Ci, w jaki sposób rozwiązać nurtujące Cię pytania i znajdziemy najlepszy typ kampanii dopasowany do Twojej reklamy i produktów, jakie posiadasz!

Po rozmowie z Tobą, przeanalizujemy Twoją branżę oraz zapoznamy się z Twoją ofertą, a następnie przygotujemy strategię kampanii Google Ads. Skonfigurujemy także zaawansowaną analitykę skuteczności i zachowań użytkowników na Twojej stronie, co umożliwi Nam optymalizować kampanię Google i zapewni najwyższą skuteczność reklamy na Twojej stronie. Z precyzją dotrzemy do Twojej grupy docelowej, maksymalizując zyski. Prowadzenie kampanii Google Ads powierz specjalistom z wieloletnim doświadczeniem!

Dedykowane narzędzia, a także nasza szeroka wiedza w obszarze marketingu ma wpływ nie tylko na lepsze efekty kampanii Ads, ale również niższe koszty konwersji i wyższą stopę zwrotu kosztów reklam Google. Z nami koszty kampanii Google Ads masz pod pełną kontrolą!

Prowadzenie kampanii Adwords

Po rozmowie z Tobą, przeanalizujemy Twoją branżę oraz zapoznamy się z Twoją ofertą, a następnie przygotujemy strategię kampanii Google Ads. Skonfigurujemy także zaawansowaną analitykę skuteczności i zachowań użytkowników na Twojej stronie, co umożliwi Nam optymalizować kampanię Google i zapewni najwyższą skuteczność reklamy na Twojej stronie. Z precyzją dotrzemy do Twojej grupy docelowej, maksymalizując zyski. Prowadzenie kampanii Google Ads powierz specjalistom z wieloletnim doświadczeniem!Dedykowane narzędzia, a także nasza szeroka wiedza w obszarze marketingu ma wpływ nie tylko na lepsze efekty kampanii Ads, ale również niższe koszty konwersji i wyższą stopę zwrotu kosztów reklam Google. Z nami koszty kampanii Google Ads masz pod pełną kontrolą!

Optymalizacja kampanii Google Ads

Reklamowanie się w Google Ads może przynieść ogromne korzyści Twojej firmie. Może, ale nie musi, bo sukces kampanii w dużej mierze zależy od jej prawidłowej optymalizacji. Na co więc warto zwrócić uwagę?Zanim zabierzesz się za optymalizowanie kampanii, najpierw musisz ją utworzyć. Przeanalizuj branżę i zastanów się nad celem, jaki chcesz osiągnąć. W Google Ads masz do wyboru taki cele, jak:1.Sprzedaż 2Potencjalni klienci 3.Ruch w witrynie 4.Rozważanie zakupu 5.Świadomość i zasięg marki 6.Promowanie aplikacji

Obsługa Google Ads

Powierz swój budżet reklamowy wiarygodnemu Partnerowi, jakim jesteśmy! To, co nas wyróżnia, to przede wszystkim doświadczenie, zaangażowanie, stałe dążenie do najwyższej efektywności Twojej kampanii. Sprawdź jak możemy rozwinąć Twój biznes!

Jakie korzyści daje Ci współpraca z naszymi ekspertami Google Ads?

Zespół i komunikacja


✔ Certyfikowany ekspert Google Ads z minimum 5-letnim doświadczeniem

✔ Bieżący kontakt mailowy, telefoniczny lub wideo spotkanie

✔ Wsparcie innych obszarów marketingu digital w Twojej firmie

✔ Wsparcie całego zespołu ekspertów

Transparentność i personalizacja

✔ Działania prowadzone na Twoim koncie Google Ads

✔ Miesięczne podsumowanie skuteczności eksperta Google Ads wraz z planem rozwoju i wnioskami

✔ Spersonalizowany raport dostępny i aktualizowany 24/7

Przewagi technologiczne


✔ Nielimitowane ilości kampanii, grup reklam słów kluczowych

✔ Konfiguracja Google Analytics 4 oraz Google Tag Manager

✔ Konfiguracja opinii konsumenckich - dla sklepów

✔ Konfiguracja opinii o produkcie - dla sklepów

✔ Mapy ciepła i nagrania sesji użytkowników na stronie

Zapytaj o swój indywidualny pakiet obsługi. Dopasujemy zakres współpracy do Twoich potrzeb!

Wycena Google Ads

Kampanie reklamowe Google Ads (d. Google AdWords) to gwarancja dotarcia do użytkowników dokładnie w momencie, gdy wyszukują Twojego produktu lub usługi. Nie zwlekaj i powierz profesjonalistom prowadzenie i optymalizowanie Twoich kampanii – wypracujemy dla Ciebie większy przychód, zwiększymy współczynnik konwersji i dostarczymy więcej klientów.

Reklama Google koszt

Istnieje kilka modeli rozliczania kampanii w Google:1. CPC (cost per click) – najpopularniejszy model rozliczania w kampanii. Płacimy w nim za każde kliknięcie w reklamę. Wyświetlenie reklamy jest bezpłatne.2. eCPC (Ulepszony CPC) – model, w którym algorytmy decydują o górnej granicy stawki za kliknięcie, tak aby maksymalizować liczbę konwersji.

3. CPM (cost per mile) – płatność za 1000 wyświetleń, wykorzystywana w kampaniach skierowanych na budowanie widoczności, świadomości marki.

4. CPV (cost per view) – w tym modelu płacimy za wyświetlenie, jeżeli użytkownik obejrzy minimum 30 sec. filmu lub cały, jeżeli jest on krótszy.

5. ROAS (return on ad spend) – inteligenty system dobierania stawek. Algorytm Google Ads sam dopasowuje maksymalną stawkę za kliknięcie, aby uzyskać określony przez nas docelowy ROAS.

6.CPA (cost per action) – inteligentny system ustawiania stawek maksymalnych za kliknięcie, aby maksymalizować konwersje. Na podstawie zadeklarowanej maksymalnej stawki za konwersję.

Google Ads cennik

Reklamy w Google AdWords są głównie reklamami CPC, czyli płacisz w nich za każde kliknięcie w reklamę przez odbiorcę. Koszt takiego kliknięcia jest ustalany na podstawie licytacji reklam. Firmy zainteresowane reklamą na konkretne słowo kluczowe, licytują pomiędzy sobą, deklarując maksymalną stawkę CPC.

Reklama Google Ads Legionowo

Do faktu, że reklama w Google jest skuteczna i warto w nią inwestować, nie trzeba nikogo przekonywać, ale ile realnie kosztuje reklama w Google? Jaka jest cena Google AdWords? Od czego zależy koszt kliknięcia? Skontaktuj się z naszym specjalistą od reklamy Google ADS, a odpowie on na wszystkie pytania, jakie mu zadasz.

Reklamy Adwords

Google AdWords to system wyświetlania linków sponsorowanych w wyszukiwarce Google i sieci jej partnerów. Google oferuje szeroki wybór reklam w różnej formie. Reklama rozliczana jest między innymi w modelu CPC, CPM, CPV czy ROAS. To Ty decydujesz o budżecie, słowach kluczowych, treści reklam i miejscach docelowych, w których reklama będzie się wyświetlać. 24 lipca 2018 roku Google ogłosiło zmianę nazwy z Google AdWords na Google Ads. Pierwotna nazwa utrwaliła się jednak na tyle, że przez wielu używana jest nadal.
 

Reklamy PPC

PPC to obok pozycjonowania stron internetowych główny sposób pozyskiwania ruchu z Google. Co to jest PPC, kiedy sięgnąć po ten rodzaj reklamy i jak przeprowadzać kampanie? Na te i na wiele innych pytań odpowie nasz pracownik, wystarczy, że wypełnisz formularz kontaktowy na naszej stronie, a my odpowiemy w jak najszybszym czasie i pomożemy Ci uzyskać najlepsze wyniki sprzedaży, jakie kiedykolwiek udało Ci się osiągnąć!

 

Google Ads B2B

Segment Performance Marketingu to bardzo dynamiczny sektor, w którym zmiany dzieją się każdego dnia. Jako osoby, które projektują i wdrażają reklamy w przestrzeni digitalowej, musimy być przygotowani na to, że nowe możliwości targetowania otrzymamy z dnia na dzień. Nie inaczej jest z Google Ads, które na początku roku umożliwiło targetowanie do nowych odbiorców.

Google Ads firma

Google Ads ułatwia pisanie skutecznych tekstów reklamy i dołączanie obrazów. Dzięki dostępnym, różnorakim formatom reklamy, pomożemy Ci ustalić, jak najlepiej utworzyć reklamę na podstawie Twoich celów reklamowych i marketingowych. W Google Ads to Ty decydujesz, ile wydajesz. Pomagamy zainteresowanym klientom poznać ofertę, np. automatyczne określanie stawek oraz tworzenie i kierowanie reklam, a także inne funkcje pomagające tworzyć listę użytkowników, z którymi można później odnowić kontakty.

Reklama SEM

Reklama SEM to z angielskiego Search Engine Marketing, czyli marketing w wyszukiwarkach. Mówiąc inaczej, jest to grupa działań promocyjnych, w których skład wchodzi między innymi optymalizacja stron internetowych, pozycjonowanie (osiągnięcie jak najlepszej widoczności danej strony w wynikach wyszukiwania w najbardziej popularnych wyszukiwarkach względem odpowiednich fraz), a także przeprowadzanie kampanii linków sponsorowanych.

Reklama produktowa Google

Reklamy produktowe (Shopping Ads), to reklamy, które dostarczają użytkownikowi szczegółowych informacji o określonych produktach z Twojej oferty. Shopping Ads są stosowane głównie w e-commerce. Reklamy produktowe występują w formacie tekstowo – graficznym, który zawiera zdjęcie Twojego produktu, jego nazwę i cenę oraz link do Twojego sklepu internetowego. Reklamy produktowe mogą prezentować jeden produkt, lub też – jeśli są wyposażone w funkcję prezentacji – kilka produktów powiązanych (ta opcja dostępna jest tylko w niektórych krajach). Celem reklam produktowych jest zwiększenie sprzedaży określonych produktów i usług.

Podnieś efektywność bez dodatkowych kosztów

Dowiedz się więcej o naszych usługach:

Skontaktuj się z nami żeby dowiedzieć się więcej!

rynkach zagranicznych

Audyt Google Ads

Znasz już środowisko reklamowe Google Ads i zdajesz sobie sprawę z tego, jak skuteczne i mierzalne potrafi być? Czujesz jednak, że może być lepiej, lub chociaż chcesz sprawdzić, że wszystko co robisz jest zasadne i jednocześnie, że nic Ci nie umyka? Skorzystaj z audytu Google Ads naszej firmy!

Audyt Google Ads jest przeznaczony dla wszystkich reklamodawców, którzy znają już zalety systemu reklamowego Google Ads i chcą przyspieszyć lub polepszyć swoje działania reklamowe. Dzieje się tak z uwagi na ciągły wzrost skomplikowania tej platformy i mnożenia się możliwości szczegółowego targetowania na wybranych odbiorców. Google nieustannie rozwija to środowisko również o nowe formaty reklamowe.

Audyt kampanii Adwords

Nasz audyt Google Ads to rzetelne źródło informacji o Twoich kampaniach i tego, jak skuteczne są, a jak skuteczne mogłyby być dzięki ich polepszeniu. Korzyści płynące ze współpracy z nami zobaczysz już w przeciągu kilku dni od rozpoczęcia współpracy z naszymi specjalistami, nie zwlekaj, tylko skontaktuj się z nami już dziś!

Audyt konta Adwords

Audyty są coraz popularniejszą formą na sprawdzenie swoich działań reklamowych. Musisz pamiętać, że Google Ads to nie tylko reklamy tekstowe w wyszukiwarce, ale też reklamy banerowe – typu display – jak i reklamy na Youtube. Jest tego naprawdę mnóstwo i dlatego też łatwo “gubić” gdzieś po drodze pieniądze, które przeznaczasz na swoją promocję. Może okazać się, że dana grupa odbiorców konwertuje gorzej niż przeciętna. Może się także okazać, że stawka za kliknięcie jest wyższa niż mogłaby być, aby osiągać te same wyniki. Jeśli czujesz, że Twoja kampania mogłaby być lepsza, oddaj ją w nasze ręce, a przekonasz się, że miałeś rację!

Zobacz wszystkie typy kampanii Google Ads

Zwiększaj widoczność i zasięg za pomocą kampanii w sieci wyszukiwania

Buduj świadomość marki przez kampanie w sieci reklamowej

Reklamuj produkty przez kampanie zakupowe w Google Shopping

Angażuj użytkowników za pomocą kampanii video na YouTube

Generowanie popytu Demand Generation

Generuj popyt, edukując i angażując potencjalnych klientów

Maksymalizuj wyniki na wszystkich platformach Google

Linki sponsorowane Google Adwords Legionowo

Oto najważniejsze korzyści z wyboru takiego sposobu reklamowania się:

-szybkie umieszczenie strony w konkretnych wynikach wyszukiwania,
-zapewnienie jej dobrej widoczności,
-możliwość dokonywania zmian,
-dotarcie do potencjalnych klientów,
-zdobycie wartościowego ruchu na stronę,
-korzystny stosunek wydatków do przychodów.

Dokonywanie zmian służy nie tylko temu, by zwiększać opłacalność posługiwania się Twoją reklamą. Dzięki temu można reagować na zmieniającą się sytuację – oferta Google Ads Twojej firmy może się poszerzyć, więc trzeba dodać pewne hasła. Modyfikacji można dokonać w związku z jakimś zdarzeniem albo świętami, to zależy, na co się zdecydujesz. Warto też wspomnieć o zalecie, która sprawia, że korzystać z linków AdWords mogą duże i małe firmy. Kampanię AdWords można prowadzić bez względu na posiadany budżet. Na kampanię możesz przeznaczyć setki lub setki tysięcy złotych, a przy odpowiedniej strukturze kampanii będzie to bardzo opłacalna forma promocji i jedno z narzędzi skalowania Twojego biznesu.

Linki sponsorowane cennik

Z uwagi na różne potrzeby reklamowe , przygotowaliśmy szczegółowy cennik dostępnych kampanii Google Ads. Obejmuje on zarówno klientów działających sezonowo, jak i przez cały rok. Oczywiście im dłuższa współpraca z naszą agencją, tym koszty obsługi linków sponsorowanych będą niższe. W każdym rozwiązaniu nie ma żadnej górnej granicy wydatków na reklamę, a elastyczność całego systemu sprawia, że można dowolnie sterować zarówno wysokością budżetu, porami, jak i dniami w jakie ma się wyświetlać reklama. Napisz do nas, a oszacujemy Twoje wydatki i koszty kampanii dopasowane do Twojej firmy i jej potrzeb.

Linki sponsorowane Google cennik

Co składa się na budżet kampanii Google Ads?

– środki na kliknięcia,
– prowadzenie kampanii,
– opieka certyfikowanego specjalsty ds. Google Ads,
– utworzenie grup i treści reklam,
– konfiguracja kampanii,
– instalacja Google Analytics,
– bieżące monitorowanie i optymalizacja kampanii,
– szczegółowy raport po przeprowadzonej kampanii.

Zapraszamy także do zapoznania się z optymalizacją konwersji.

Formularz kontaktowy

Odbierz darmową konsultację
5/5 - (4 opinie)