

Google ADS w sieci wyszukiwania to system pokazujący reklamy w momencie, kiedy szukamy danego produktu lub usługi. W sieci reklamowej użytkownik zobaczy reklamy przeglądając tematyczne strony lub będąc w kręgu odpowiednich zainteresowań.
Kampania Adwords kojarzy się przede wszystkim z reklamą w Google. Reklamy takie są oznaczone na kolor zielony, czasami pojawiają się także w kolorze żółtym. Linki sponsorowane Adwords pojawiają się na górze wyników wyszukiwania oraz na dole strony internetowej. Z reklamami Adwords spotykamy się w trakcie codziennego surfowania po internecie. Wyświetlają się one z banerami, które kierują do Twojej strony internetowej. Bannery takie mogą przybierać różne formy, od tekstowych przez graficzne, po dynamiczne banery elastyczne, które dostosowują się do danej powierzchni reklamowej bez konieczności przygotowywania kreacji w różnych rozmiarach. Dzięki takim działaniom możesz dotrzeć swoją reklamą do potencjalnych klientów, którzy należą do różnych grup wiekowych, co zwiększa Twoje szanse na sprzedaż produktów.
Kampania lokalna Google ADS pozwala na powiązanie reklam online z Twoją firmą, która działa stacjonarnie. Swoje sklepy stacjonarne możesz promować w wynikach wyszukiwarki Google, w mapach Google, na YouTube i na innych stronach internetowych. Aby uzyskać dostęp do kampanii lokalnych, musisz mieć na swoim koncie włączoną opcje rozszerzenia lokalizacji lub też rozszerzenie powiązanej lokalizacji. Kolejna opcja, to powiązanie profilu Twojej firmy z Google ADS. Kampanie lokalne pozwalają na promowanie Twojego sklepu lub usługi tam, gdzie poszukują jej klienci, którzy realnie mogą odwiedzić Twoją firmę stacjonarną. Kampanii lokalnej nie można ustawić na każdym koncie, musi ono spełniać określone wymagania. Z tego właśnie powodu nie da się jej uruchomić na nowym koncie, musisz w tym celu wykorzystać konto Google ADS, na którym wcześniej były już prowadzone inne kampanie dla danego miejsca.
Remarketing to bardzo efektywna i popularna kampania Google ADS, która zapewnia dotarcie do wielu potencjalnych klientów. To, co w niej kluczowe, to fakt, że odbiorcy kampanii remarketingowej już wcześniej odwiedzili Twoją stronę internetową, ale nie podjęli żadnej decyzji w związku z zakupami i wyłączyli witrynę. Dzięki kampanii remarketingowej, w ciągu kilku dni po takim działaniu, a nawet tygodni, użytkownik będzie widział wiele reklam związanych z produktem, który oglądał na Twojej stronie, które to będą przypominały mu o Twoim istnieniu.
Możemy reklamować dowolną liczbę Twoich usług czy grup produktów, tworząc wiele różnych kampanii inteligentnych z innymi budżetami. Do każdej z nich możemy podać odmienne grupy tematyczne słów kluczowych. Wystarczy, że nawiążesz z nami współpracę, a zrobimy wszystko, by Twoje produkty znalazły swoich właścicieli.
Inteligentne kampanie w sieci reklamowej do działania wykorzystują 3 metody:
1. Automatyczne kierowanie reklam
2.Automatyczne tworzenie reklam
3. Automatyczne określanie stawek
Kampania produktowa to najlepsza forma reklamy dla posiadaczy sklepów internetowych. To tworzone automatycznie, graficzne reklamy produktu wyświetlanego w wynikach wyszukiwania Google. W sieci możemy spotkać różne nazwy takiej kampanii: PLA Google, Google Shopping czy Zakupy Google. Format takiej reklamy jest bardzo prosty, a potencjalnemu klientowi wyświetla się cena, nazwa produktu i sprzedawcy oraz zdjęcie produktu. Reklama produktowa wykorzystuje dane z pliku produktowego, zwanego popularnie feed’em.
Jeśli chcesz, aby Twoja kampania osiągała dobre wyniki, musi być ona przede wszystkim odpowiednio przygotowana i regularnie optymalizowana. Nawet najlepiej prowadzona kampania nie będzie efektywna, jeśli nie zapewnisz jej odpowiedniego pliku produktowego. Jest on kluczowy do działania całej kampanii. To na jego podstawie jest tworzona cała reklama, którą zobaczy Twój potencjalny klient, a także od jego zawartości zależy, czy zobaczy on reklamę, czy też nie. To, co równie istotne, to dobór odpowiednich stawek. Musi on być zgodny z obranym przez Ciebie celem.
Kampania SEM – Search Engine Marketing – to strategia marketingowa w wyszukiwarkach, która ma na celu pozycjonowanie treści firmy w taki sposób, aby była ona wyżej w rankingach wyszukiwania. Jest to metoda, która pośrednio zdobywa klientów. Kampanię SEM można przeprowadzić w różnych wyszukiwarkach i platformach online, np. w Google i na Facebook’u.
PPC to skrót od Pay Per Click, czyli opłata za kliknięcie w reklamę. Za każdym razem, gdy ktoś kliknie reklamę PPC, zostaniesz obciążony określonym kosztem. To oznacza, że płacisz nie za samo wyświetlenie swojej reklamy, ale za kliknięcie na nią przez osobę zainteresowaną. Sam koszt kliknięcia zależy od konkurencyjności branży, popularności wybranych słów kluczowych, czy też jakości strony, którą posiadasz. Istnieją liczne platformy, które wykorzystują ten właśnie model reklamy. Najpopularniejszą z nich jest sieć Google ADS, ale na Facebooku oraz LinkedIn’ie także istnieje możliwość zamieszczania reklam PPC.
Indywidualnie dopasowany specjalista
Dedykowany raport miesięczny Google Data Studio
Kompleksowe wsparcie w marketingu
Konsultacje i wsparcie dodatkowych działań marketingowych
Dynamiczny rozwój działań marketingowych
Raport w czasie rzeczywistym Google Data Studio
Błyskawiczne rezultaty
Zwiększaj sprzedaż
Certyfikowany specjalista
Więcej zapytań
Efektywny kanał reklamowy
Remarketing SEM
Opisz nam swój biznes, a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i przygotuje rekomendowane działania.
Wzrost sprzedaży
Poprawiona Widoczność
Chcesz napisać reklamę internetową i przyciągnąć użytkowników na swoją stronę? Nie wiesz, od czego zacząć? Zapytaj o to jednego z naszych specjalistów, a otrzymasz odpowiedzi na wszystkie nurtujące Cię pytania!
Co powienieneś zrobić, aby oszacować koszta kampanii Google ADS?
-ustaw limit budżetu
-określ budżet na reklamy i nie wydawaj więcej, niż wynosi Twój limit miesięczny.
-zachowaj elastyczność.
-nie musisz podpisywać długoterminowej umowy. Dostosuj budżet reklamowy lub wstrzymaj reklamy w dowolnej chwili.
-płać za wyniki
-płać tylko wtedy, gdy użytkownicy podejmą działania, np. klikną reklamę, by odwiedzić Twoją witrynę lub zadzwonić do Twojej firmy.
tyle potrzebujemy na uzyskanie rentowności
Współczynnik sukcesu
Przedłużanych umów
zrealizowanych projektów
Jakie są rodzaje reklamy w sieci reklamowej Google Ads?
1.Google Ads Search, czyli tekstowe reklamy w wyszukiwarce Google.
2. Google Display Network, czyli reklama banerowa umożliwiająca wyświetlanie reklamy graficznej na stronach WWW i w aplikacjach.
3. Google Shopping, czyli kampanie produktowe Google pozwalające na prezentowanie wybranych lub wszystkich produktów z Twojego sklepu bezpośrednio w wyszukiwarce Google.
PPC to skrót od pay per click, czyli opłata za kliknięcie. Za każdym razem, gdy ktoś kliknie reklamę PPC, zostaniesz wówczas obciążony określonym kosztem. Płacisz nie za samo wyświetlenie reklamy, ale za kliknięcie na nią.
Współpraca na poziomie firm czy marek jest dużo bardziej wymagająca niż w przypadku sektora B2C (Business to Client), czyli sprzedawców pozyskujących indywidualnego klienta. Trzeba włożyć więcej wysiłku oraz czasu na zbudowanie relacji, ale dzięki temu zazwyczaj jest ona trwalsza. Sam proces podjęcia współpracy jest dłuższy i dużo bardziej wymagający niż w przypadku B2C, ponieważ angażuje więcej osób. Dlatego też kierując swoją ofertę do sektora B2B trzeba mieć na uwadze, że z reguły zależy im nie tylko na oszczędności pieniędzy, ale również na sprawnym przejściu całego procesu.
Czy oferowane produkty bądź usługi są odpowiednie dla osób w każdym wieku i z każdego regionu kraju? A może oferta Google Ads tyczy się tylko jednej, konkretnie zdefiniowanej grupy odbiorców? Zastanowienie się nad tym pomoże nam nie tylko odpowiednio dobrać działania i przekazy, ale także lepiej ustawić kampanie.
SEM możemy podzielić na dwa główne obszary:
SEO (Search Engine Optimization), czyli optymalizacja stron pod kątem wyszukiwarek, w skrócie często nazywana pozycjonowaniem stron (w wyszukiwarkach);
Reklamy PPC (Pay Per Click), czyli np. płatne kampanie reklamowe Google Ads (dawniej Google AdWords).
SEM (z ang. Search Engine Marketing) – marketing w wyszukiwarkach – to obszar działań związanych z promocją danego serwisu w wynikach wyszukiwania. Wyniki wyszukiwania obejmują wyniki organiczne jak i wyniki płatne. Celem prowadzonych kampanii SEM jest zwiększenie widoczności strony internetowej w wyszukiwarce. Działania w Agencji SEM mogą opierać się na optymalizacji stron www, pozycjonowania, kampanii linków sponsorowanych czy kampanii płatnej Google Ads.
Reklama produktowa Google ADS to forma reklamy AdWords, która daje szereg możliwości na skuteczną promocję Twojego sklepu internetowego. Jest jednak jeden warunek – reklama taka musi być odpowiednio skonfigurowana. Dlatego tez oferujemy nie tylko opracowanie kampanii produktowej, dostosowanej do potrzeb i specyfiki Twojego sklepu, ale wykonujemy także cykliczną analizę prowadzonej przez nas kampanii oraz stały dostęp do jej raportów. Zapewniamy optymalny podział budżetów i działamy kompleksowo z gwarancją najwyższej jakości usług, stosując przy tym jasne zasady rozliczeń.
Audyt Google Ads to jednorazowa analiza konta reklamowego i optymalizacja reklam Google w celu zwiększenia ich skuteczności. Jeśli potrzebujesz odpowiedzi na pytania, ile kosztuje audyt Google ADS, jakie przynosi efekty i czy jest konieczny, jesteśmy do Twojej dyspozycji.
Audyt Google Ads przynosi szereg korzyści i może pozytywnie wpłynąć na Twoją kampanię Google ADS. Dzięki niemu:
– znajdziesz obszary, które wymagają optymalizacji,
– znajdziesz obszary do rozwoju,
– dowiesz się, czy kampania jest dopasowana do oczekiwań i potrzeb Twoich użytkowników,
– usprawnisz proces zarządzania kampaniami Google Ads,
– sprawdzisz, czy kampania Google Ads realizuje Twoje cele biznesowe i robi to prawidłowo,
– uzyskasz informacje o użytkownikach, które mogą Ci pomóc w targetowaniu i optymalizacji kampanii.
Jest to proces weryfikacji konta Google Ads oraz prowadzonych kampanii reklamowych pod kątem ich efektywności, a także pod względem występowania w nich ewentualnych błędów. Na podstawie audytu Google Ads dowiesz się, czy Twoja kampania reklamowa jest w pełni skuteczna, co możesz zrobić lepiej i czy nie popełniasz błędów, które skutkują spadkiem jakości Twojej reklamy oraz mniejszą liczbą konwersji.
Linki sponsorowane (płatne linki) – są to płatne reklamy umieszczane w wyszukiwarce Google. Pojawiają się one nad dziesięcioma naturalnymi wynikami. Co ważne dla internautów, płatne linki Google Ads są odpowiednio oznaczone. Przy korzystaniu z tej formy promocji reklamodawca ponosi koszty, tylko jeśli nastąpi kliknięcie w odnośnik CPC. Za samo wyświetlanie reklamy nie są pobierane żadne opłaty.
Z uwagi na różne potrzeby reklamowe , przygotowaliśmy szczegółowy cennik dostępnych kampanii Google Ads. Obejmuje on zarówno klientów działających sezonowo, jak i przez cały rok. Oczywiście im dłuższa współpraca z naszą agencją, tym koszty obsługi linków sponsorowanych będą niższe. W każdym rozwiązaniu nie ma żadnej górnej granicy wydatków na reklamę, a elastyczność całego systemu sprawia, że można dowolnie sterować zarówno wysokością budżetu, porami, jak i dniami w jakie ma się wyświetlać reklama. Napisz do nas, a oszacujemy Twoje wydatki i koszty kampani dopasowane do Twojej firmy i jej potrzeb.
W przypadku linków sponsorowanych Google, koszty reklamy są bardzo przejrzyste. Dla typowych kampanii, Google Ads nalicza opłaty tylko za interakcję z Twoją reklamą. Może to być:
1. Kliknięcie
2. Obejrzenie reklamy wideo
3. Wyświetlenie reklamy graficznej
Dzięki temu możesz mieć pewność, że płacisz tylko za pożądane przez Ciebie działanie podejmowane przez użytkownika.
Skorzystaj także z 12 porad optymalizacji Google Ads.
Opisz nam swój biznes, a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i przygotuje rekomendowane działania.