

Kampanie Google ADS to bezkonkurencyjny pod względem zasięgu jak i ilość dostępnych formatów reklamowych system reklamowy Google. Posiadając stronę internetową swojego sklepu, musisz zadbać o racjonalne w stosunku do swojego budżetu i celu biznesowego działania marketingowe. Promocja Twoich produktów to najlepsza droga do odniesienia biznesowego sukcesu! Z Nami osiągniesz wszystko to, o czym marzysz od dawna.
Racjonalny w stosunku do budżetu i celu dobór odpowiednich kanałów promocji swojej strony internetowej to kwestia niezmiernie istotna. Z pomocą w takich sytuacjach przychodzi niezastąpiony system reklamowy Google Adwords. Jeśli wahasz się pomiędzy powierzeniem pozycjonowania swojej strony internetowej agencji interaktywnej, a zleceniem poprowadzenia kampanii Pay Per Click, nie zwlekaj. Dobrze zaplanowana kampania e-marketingowa to ogromna część Twojego sukcesu. System reklamowy Adwords przyniesie Ci oczekiwane efekty dosłownie z dnia na dzień. Jako agencja SEM zajmujemy się profesjonalnie najlepszą kampanią, robiąc to sprawnie i kompleksowo.
Kampania lokalna Google ADS pozwala promować Twój sklep i Twoją usługę wszędzie tam, gdzie klient jej poszukuje i realnie może trafić do miejsca, w którym znajduje się Twój sklep. Ten rodzaj kampanii działa na zasadzie połączenia Google ADS i Google “Moja firma”. Reklamy lokalnej kampanii wyświetlają się nie tylko w Google, ale też w Mapach Google i na stronach takich jak np. YouTube. Aby utworzyć kampanie Google ADS lokalnie, musisz spełniać kilka warunków. Po pierwsze powinieneś posiadać konto Google ADS, które powiązane jest z kontem Google “Moja Firma’. Poza tym na koncie takim musisz mieć 90% zweryfikowanych wizytówek. Kampanii lokalnej nie można utworzyć także dla jednej lokalizacji, powinieneś posiadać ich co najmniej kilka. Co równie istotne, ważne jest także to, by posiadać odpowiednią liczbę kliknięć i wyświetleń Twojej strony www. Na tej podstawie Google szacuje, jaka część interakcji klienta z Twoją reklamą zakończyła się wizytą w Twoim sklepie internetowym. Jeśli temat wydaje Ci się zbyt trudny, nasi wykwalifikowani konsultanci rozwieją wszystkie Twoje wątpliwości!
Opisz nam swój biznes, a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i przygotuje rekomendowane działania.
Kampania remarketingowa Google ADS zapewnia dotarcie do wielu klientów. Kluczowe w niej jest to, że odbiorcy kampanii remarketingowej już wcześniej odwiedzili Twoją stronę internetową, jednak nie podjęli na niej decyzji co do zakupu jakiegokolwiek z produktów przez Ciebie proponowanych, a następnie wyłączyli witrynę. Dzięki kampanii remarketingowej w ciągi kilku dni a nawet tygodni reklama Twoich produktów będzie wyświetlała się takim osobom podczas korzystania z przeglądarki internetowej. Dzięki takim działaniom istnieje możliwość, że potencjalny klient ponownie odwiedzi Twój sklep i ostatecznie zdecyduje się na zakup produktu, który wcześniej go zainteresował.
Smart Display Campaigns – inaczej inteligentne kampanie reklamowe Google ADS, to intuicyjne i łatwe ustalanie stawek, dopasowanie reklam pod klienta i pozyskiwanie nowych odbiorców. Inteligentna kampania wykorzystuje działanie sztucznej inteligencji, stawia bardzo mocno na automatyzację przez zbierane przez Google dane. To w ostateczności pozwala algorytmom na zarządzanie złożonymi zmiennymi reklam w sieci reklamowej. Kampanie SDC pozwalają tym samym na wyświetlanie reklam w praktycznie każdym, możliwym formacie.Kampania inteligentna Google ADS wykorzystuje do swojego sprawnego działania trzy metody:
1. Automatyczne kierowanie reklam – dzięki systemom uczącym się, kampanie wyświetlają reklamy w najkorzystniejszych miejscach docelowych dla reklamodawcy. Kampanie inteligentne w sieci reklamowej łączą dwie metody kierowania, a są nimi: automatyczny remarketing kierowany do użytkowników, którzy odwiedzili już witrynę i automatyczne kierowanie, które sprawdza się znakomicie w pozyskiwaniu nowych klientów. Kiedy reklamodawca używa pliku danych, kampanie SDC mogą korzystać z tzw. dynamicznego pozyskiwania nowych klientów. Dopasowują tym samym zasoby z feedu do użytkowników, którzy najprawdopodobniej dokonają konwersji.
2. Automatyczne określanie stawek – inteligentne kampanie reklamowe używają CPA, Maksymalizacji liczby konwersji i Docelowego ROAS. Stawki optymalizowane są w momencie każdej aukcji, na podstawie prawdopodobieństwa dokonania konwersji. Optymalizacja kampanii rozpoczyna się po wyjściu z fazy tzw. uczenia się, która trwa mniej więcej 2 tygodnie albo do chwili uzyskania ok. 50 konwersji.
3. Automatyczne tworzenie reklam – kiedy do systemu zostaną dostarczone odpowiednie zasoby – nagłówki, teksty reklam, obrazy, logo – reklamy tworzone są automatycznie i dopasowują się do większości przestrzeni reklamowych.
Reklama produktowa działająca na zasadzie Google ADS składa się ze zdjęcia produktu, jego nazwy, ceny i kieruje ona potencjalnego klienta na podstronę Twojej witryny www. Dzięki temu osoba zainteresowana Twoimi produktami uzyska podstawowe informacje o nich bez konieczności wchodzenia na Twoją stronę internetową. Reklamy produktowe Google ADS pojawiają się w zakładce “Google zakupy” oraz na górze wyników wyszukiwania wyszukiwarki internetowej. Kampania produktowa sprawia, że Twoje produkty stają się doskonale widoczne dla potencjalnych chętnych, a to zwiększa szanse na to, że zostaną one przez nich kupione właśnie na Twojej stronie, a nie na stronie konkurencji.
Regularna optymalizacja Twojej kampanii produktowej to bardzo ważne działanie, które prowadzi do osiągania sukcesów i dobrych wyników całej kampanii reklamowej. W tym celu należy skupić się na kwestiach takich jak Feed produktowy, na którego podstawie tworzona jest reklama, na odpowiednim doborze stawek, zgodnie z Twoim celem, na zmianie modelu atrybucji, dopasowaniu reklamy pod klienta i informowaniu go o aktualnych promocjach czy wyprzedażach. To wszystko wpływa na jakość Twoich usług. Jeśli potrzebujesz pomocy w kwestii optymalizacji kampanii produktowej, zajmiemy się tym za Ciebie, wystarczy, że zgłosisz się do Nas w celu uzyskania pomocy!
Search Engine Marketing to inaczej kampania SEM. Jest to segment marketingu internetowego, który to związany jest z wyszukiwaniami internetowymi. Obejmuje on różne działania, a jego celem jest osiągnięcie jak najlepszej widoczności Twojej strony www podczas wyszukiwania jej w wyszukiwarce. Kampania SEM składa się z dwóch głównych elementów, a są nimi: SEO i PPC. SEO to nic innego jak pozycjonowanie strony, a PPC to płatne kliknięcia w link, który prowadzi do danego serwisu.
Pay Per Click czyli kampania PPC, to w dosłownym tłumaczeniu “płatność za kliknięcie”. Decydując się na tego typu promocje, płacisz za reklamę Google ADS, kiedy to klient kliknie w reklamę i zostanie przekierowany na stronę internetową Twojego sklepu. Kampania PPC wyróżnia się finansową elastycznością. Dzięki tego typu działaniom możesz uzyskać całkowitą kontrolę nad budżetem reklamowym. A jeśli potrzebujesz pomocy w prowadzeniu kampanii reklamowej, oddelegowany do Twojej kampanii specjalista z naszej ekipy zajmie się każdym szczegółem kampanii Google ADS.
Indywidualnie dopasowany specjalista
Dedykowany raport miesięczny Google Data Studio
Kompleksowe wsparcie w marketingu
Konsultacje i wsparcie dodatkowych działań marketingowych
Dynamiczny rozwój działań marketingowych
Raport w czasie rzeczywistym Google Data Studio
Błyskawiczne rezultaty
Zwiększaj sprzedaż
Certyfikowany specjalista
Więcej zapytań
Efektywny kanał reklamowy
Remarketing SEM
Opisz nam swój biznes, a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i przygotuje rekomendowane działania.
Wzrost sprzedaży
Poprawiona Widoczność
Chcesz napisać reklamę internetową i przyciągnąć użytkowników na swoją stronę? Nie wiesz, od czego zacząć? Zapytaj o to jednego z naszych specjalistów, a otrzymasz odpowiedzi na wszystkie nurtujące Cię pytania!
Na koszty związane z obsługą Google Ads składają się dwa elementy. Pierwszym z nich jest budżet przeznaczony na kliknięcia, który wpłacany jest na dedykowane konto Google. Drugim elementem ceny jest prowizja agencji za prowadzenie kampanii (% od wydanego budżetu). Wysokość budżetu, jaki należy przeznaczyć na kampanię, zależy od popularności wybranych słów kluczowych oraz ich konkurencyjności. Im wyższa konkurencyjność, tym wyższy jest koszt kliknięcia w reklamę i wyższy budżet trzeba przeznaczyć na sprowadzenie zakładanej ilości użytkowników na stronę.
tyle potrzebujemy na uzyskanie rentowności
Współczynnik sukcesu
Przedłużanych umów
zrealizowanych projektów
Dzięki kampanii możesz promować swoje produkty lub usługi w dużej sieci Google obejmującej m.in. wyniki wyszukiwania, witryny, filmy, aplikacje mobilne, mapy i informacje o produktach. Wybierasz typ kampanii na podstawie swoich celów marketingowych, strategii marki i ilości czasu, jaką możesz poświęcać na prowadzenie kampani, a resztą zajmujemy się my.
PPC, inaczej mówiąc “Pay Per Click” to dosłownie tłumacząc – płatność za kliknięcie. Kiedy zdecydujesz się na taki rodzaj promocji, płacisz za reklamę Google ADS, kiedy to potencjalny klient kliknie i zostanie przekierowany na Twoją witrynę www. Kampania PPC wyróżnia się elastycznością finansową, pozwala to m.in. na określenie maksymalnej stawki, którą jesteś w stanie zapłacić za kliknięcie lub też ustawienie miesięcznego czy dziennego budżetu reklamowego, po którego przekroczeniu kampania Google ADS zostaje wstrzymana do momentu uruchomienia kolejnej puli środków. Te działania pozwalają na całkowitą kontrolę budżetu reklamowego. Oddelegowany do Twojej kampanii nasz specjalista Google ADS zajmie się każdym szczegółem kampanii.
Aby reklama była skuteczna, musi być prowadzona w odpowiedni sposób. Na pewno Google Ads dla branży B2B nie jest zadaniem łatwym, aczkolwiek też nie jest działaniem niemożliwym do wykonania. Wymaga dużych nakładów pracy, ale jeśli jest prowadzona w odpowiedni sposób, daje bardzo dobre efekty końcowe. Na co powinno się zwracać uwagę, kiedy myślimy o tego typu kampanii reklamowej? Na pewno kluczowe jest analizowanie raportów wyszukiwanych haseł. Słowa kluczowe mają tutaj zasadnicze znaczenie i na nich właśnie należy się najbardziej skupić, aby można było uzyskać jak najlepsze efekty swojej pracy. Należy jednak pamiętać, że nie zawsze oczekiwane wyniki będziemy widzieć w stosunkowo szybkim czasie. Najważniejsze jednak tojest , aby nie przerywać reklamy w Google i potraktować ją jako działanie długofalowe. Nasza praca nad Twoją reklamą Google ADS to ogrom działań, statystyk, porównań i analiz, które są Nam niezbędne, by móc wypracować konkretne działania zmierzające do tego, by Twoja firma była znana jak największej ilośći potencjalnych klientów.
Google Ads ułatwia pisanie skutecznych tekstów reklamy i dołączanie do niej obrazów. Dzięki dostępnym formatom reklam pomożemy Ci ustalić, jak najlepiej utworzyć reklamę na podstawie Twoich celów reklamowych i marketingowych. W Google Ads to Ty decydujesz, ile wydajesz.
SEM to akronim od angielskiego wyrażenia Search Engine Marketing, które oznacza marketing w wyszukiwarkach internetowych. Innymi słowy, jest to ogół działań marketingowych mający wpłynąć na pozycję strony w wyszukiwarkach internetowych, a co za tym idzie, możliwie największą liczbę wejść na stronę w wyniku kliknięcia w link z poziomu wyszukiwarki. Na pozycję można wpływać w tzw. organicznych wynikach wyszukiwania (bezpłatnych) oraz płatnych wynikach wyszukiwania. SEM możemy podzielić na dwa główne obszary:
SEO (Search Engine Optimization), czyli optymalizacja stron pod kątem wyszukiwarek, w skrócie często nazywana pozycjonowaniem stron (w wyszukiwarkach);
Reklamy PPC (Pay Per Click), czyli np. płatne kampanie reklamowe Google Ads (dawniej Google AdWords).
Reklama produktowa ma formę graficzną. Zawiera zdjęcie produktu, tytuł, cenę, informację o dostępności i nazwę sklepu. Reklama wyświetla się na podstawie informacji o produktach przekazanych do konta Google Merchant Center.
Audyt konta reklamowego jest częścią usługi, w ramach której realizujemy kampanię promocyjną w sieci wyszukiwania i sieci reklamowej Google. Przeprowadzamy kompleksowe badanie weryfikujące poprawność funkcjonowania konta Google Ads, co pozwala nam m.in. tworzyć skuteczne reklamy, analizować wyniki kampanii i poprawnie zliczać konwersje. A to wszystko po to, abyś osiągał jak najlepsze wyniki sprzedaży.
Audyt Google Ads przynosi szereg korzyści i może pozytywnie wpłynąć na Twoją kampanię Google ADS. Dzięki niemu:
– znajdziesz obszary, które wymagają optymalizacji,
– znajdziesz obszary do rozwoju,
– dowiesz się, czy kampania jest dopasowana do oczekiwań i potrzeb Twoich użytkowników,
– usprawnisz proces zarządzania kampaniami Google Ads,
– sprawdzisz, czy kampania Google Ads realizuje Twoje cele biznesowe i robi to prawidłowo,
– uzyskasz informacje o użytkownikach, które mogą Ci pomóc w targetowaniu i optymalizacji kampanii.
Co to jest audyt Google Ads? Jest to proces weryfikacji konta Google Ads oraz prowadzonych kampanii reklamowych pod kątem ich efektywności, a także pod względem występowania w nich ewentualnych błędów. Na podstawie audytu Google Ads dowiesz się, czy Twoja kampania reklamowa jest w pełni skuteczna, co możesz zrobić lepiej i czy nie popełniasz błędów, które skutkują spadkiem jakości Twojej reklamy oraz mniejszą liczbą konwersji. Poznaj działania, które wchodzą w zakres audytu Google Ads i stwórz najlepszą możliwą kampanię dzięki naszej profesjonalnej pomocy.
Wyniki wyszukiwania możemy podzielić na organiczne (naturalne) i nieorganiczne (płatne, które są wynikiem kampanii linków sponsorowanych). Wyniki organiczne mają postać bezpłatnych linków do stron internetowych. Działają tutaj roboty wyszukiwarek, których zadaniem jest dostarczenie listy stron internetowych najbardziej odpowiadających zapytaniu danego internauty. Dokonując wyboru, kierują się one między innymi jakością danych witryn czy ich popularnością w sieci. Aby zająć jak najwyższą pozycję na organicznej liście wyszukiwania, należy zoptymalizować stronę zgodnie z zaleceniami zespołu Google.
Linki sponsorowane Google cennik
Oczywiście pobieramy określone opłaty za prowadzenie kampanii linków sponsorowanych. Każdy Klient otrzymuje indywidualnego opiekuna konta, z którym może na bieżąco kontaktować się w sprawie prowadzenia kampanii. Stosujemy różne metody rozliczeń, któe dopasowane do różnych potrzeb reklamodawców. Cena prowadzenia kampanii AdWords zależy od wysokości budżetu, celów i rodzaju prowadzonych kampanii. Aby uzyskać szczegółowy kosztorys, skontaktuj się z nami, wypełniając formulaż kontaktowy.
Co daje Ci Google i linki sponsorowane?
1. Szeroki wachlarz opcji kierowania reklam.
2. Precyzyjne określenie grupy docelowej, do której trafi reklama.
3. Atrakcyjne formaty reklamowe.
4. Masz do dyspozycji reklamy tekstowe, graficzne, wideo – zaprezentuj swoją ofertę jak najlepiej!
Opisz nam swój biznes, a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i przygotuje rekomendowane działania.