

Google ADS to system reklamowy firmy Google, który umożliwia wyświetlanie reklamy tekstowej i produktowej w wyszukiwarce, reklamy graficzne (bannerowe) w sieci reklamowej Google Display Network jak i reklamy wideo w portalu YouTube. Jeśli chcesz, aby Twój biznes działał na najwyższych obrotach, a klienci kupowali Twoje produkty, pozwól Nam zająć się Twoją kampanią reklamową, a sukces pzyjdzie do Ciebie szybciej, niż może Ci się wydawać!
Opisz nam swój biznes, a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i przygotuje rekomendowane działania.
Jeśli nie wiesz, jak działa remarketing, objaśniamy to w kilku prostych punktach:
1. Użytkownik odwiedza Twoją stronę internetową i podejmuje na niej jakieś działania
2. Przy pomocy plików cookie, a także określonych działań, które potencjalny klient wykonał lub też tego nie robił, zostaje umieszczony w konkretnym segmencie użytkowników
3. Jeśli odbiorca wyłączył witrynę, to wkrótce zaczyna widzieć konkretną reklamę.
Kampania inteligentna to jeden ze skutecznych sposobów na pozyskanie nowych klientów i dotarcie do nich na różnych etapach ścieżki zakupowej. Chociaż uchodzą one za idalną formę reklamy dla zapracowanych właścicieli firm, to jednak do osiągnięcia efektów wymagają pracy specjalisty SEM. Kampania inteligentna to jeden z typów kampanii Google ADS, który to wyróżnia się sposobem optymalizacji. W przypadku tradycyjnych kampanii każde działanie, od wyboru słów kluczowych, przez kierowanie czy utworzenie kampanii, możesz utworzyć samodzielnie. Natomiast w kampaniach inteligentnych część działań jest zautomatyzowana dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji oraz machine learning. Algorytmy automatycznie dostosowują pewne elementy kampanii w taki sposób, by osiągnąć wyznaczone cele i jak najlepsze efekty. Automatyzacja w kampaniach inteligentnych dotyczy doboru samej strategii oraz przede wszystkim:
-ustalania stawek
-kierowania reklam
-sposobu tworzenia reklamy
Kampanie inteligentne Google ADS mają ogrom zalet:
-pozwalają szybko i łatwo tworzyć reklamy online
-płacisz tylko wtedy, kiedy potencjalni klienci klikną w reklamę
-przyciągasz więcej klientów do swojej witryny lub wizytówki w Mapach Google
-Google ADS wyświetla reklamy za Ciebie
-możesz sprawdzać skuteczność reklam w panelu informacyjnym
-docierasz do klientów korzystających z urządzeń mobilnych takich jak tablety i telefony oraz korzystających z komputerów
Zakładając, że mamy doskonały plik Twoich produktów i połączyliśmy Twoje konto AdWords z Merchant Center, możemy tworzyć kampanie produktowe Gogle ADS na najwyższym poziomie. Tworzenie kampanii produktowych w AdWords jest bardzo istotne – musisz wybrać kanał produktów Merchant Center i kraj sprzedaży, a resztę zrobimy za Ciebie. Po utworzeniu kampanii będziemy myśleć o tym, jak zorganizować grupy rekla, by ich wyświetlanie przynosiło Ci jak najlepsze wyniki sprzedaży.
Mówiąc o optymalizacji, nie powinniśmy myśleć o jednorazowym działaniu, a o ciągłym procesie optymalizowania jej. Zachowania konsumentów, specyfika popytu, działania konkurencji – to wszystko jest w ciągłym ruchu, a my powinniśmy na bieżąco dostosowywać swoją kampanię reklamową do bierzącej sytuacji. Nie oznacza to, żeby codziennie modyfikować nasze Google Ads, ale nieporozumieniem będzie stworzenie kampanii AdWords z nadzieją, że zapomnimy o niej na długie miesiące, a klientów będzie coraz więcej. Aby kampania reklamowa Twojej firmy przynosiła najlepszej jakości efekty, musimy ją nieustannie optymalizować, co potrafimy doskonale dzięki naszemu doświadczenii posiadanej wiedzy!
SEM – Search Engine Marketing – to grupa działań promocyjnych, takich jak na przykład przeprowadzanie kampanii linków sponsorowanych, optymalizacja stron www i pozycjonowanie Ich celem jest osiągnięcie widoczności Twojego sklepu internetowego w wynikach wyszukiwania przeglądarek internetowych.
Do najważniejszych zalet SEM należą:
1. efektywność – działania SEM cechują się korzystniejszą relacją efektów do poniesionych kosztów, niż w przypadku tradycyjnych działań marketingowych
2. przyjazny odbiór reklam – reklama w wyszukiwarkach internetowych oceniana jest przez użytkowników internetu jako przyjemna forma reklamy, ze względu na to, że użytkownik poszukuje informacji o konkretnej usłudze bądź produkcie. O przyjazności SEM świadczy też fakt, że taka forma reklamy nie jest reklamą narzucającą się, co nie powoduje, że odpycha ona potencjalnych klientów, a wręcz przeciwnie, zachęca ich do kliknięcia w nią.
3. targetowanie – SEM nastawione jest na określone słowa i frazy, które użytkownik internetu wpisuje do wyszukiwarki. Istnieje więc większe prawdopodobieństwo, że reklama dotrze do tego klienta, który skorzysta z Twojego produktu lub usługi, jaką proponujesz.
4. szybkie korzyści – SEM daje możliwość osiągnięcia korzyści w krótkim jak i dłuższym okresie czasu. Z tego względu możliwe jest sterowanie intensywnością działań marketingowych, by osiągnąć jak największą skuteczność.
Na pewno nie raz zetknąłeś się z kampaniami PPC – najpewniej w postaci linków sponsorowanych na początku wyników Google i nie tylko. Wbrew pozorom nie wymagają one ogromnego budżetu, a odpowiednio zastosowane mogą przynieść dużo wartościowego ruchu na stronie Twojego sklepu internetowego. PPC, czyli Pay Per Click. Płatność w reklamie PPC pobierana jest dopiero po kliknięciu jej – płaci się więc za efekt, a nie za same wyświetlania. Dobrze znanym przykładem PPC jest Google ADS, czyli kampania linków sponsorowanych, wyświetlanych przed wynikami organicznymi i po nich, w miejscu, gdzie wybiera się kolejne strony wyników Google. Podobny system reklamowy jest obecny także w popularnych platformach social media, takich jak np. Facebook, Linkedin czy Reddit.
Indywidualnie dopasowany specjalista
Dedykowany raport miesięczny Google Data Studio
Kompleksowe wsparcie w marketingu
Konsultacje i wsparcie dodatkowych działań marketingowych
Dynamiczny rozwój działań marketingowych
Raport w czasie rzeczywistym Google Data Studio
Błyskawiczne rezultaty
Zwiększaj sprzedaż
Certyfikowany specjalista
Więcej zapytań
Efektywny kanał reklamowy
Remarketing SEM
Opisz nam swój biznes, a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i przygotuje rekomendowane działania.
Wzrost sprzedaży
Poprawiona Widoczność
Chcesz zaistnieć w sieci i dać się poznać przyszłym klientom? Internetowe kampanie reklamowe są skuteczne, ponieważ gwarantują wyższą konwersję. To właśnie dlatego Twoja firma zarobi więcej i szybciej. Pokażesz swój produkt osobom, które wyszukiwały hasła związane z Twoją działalnością, tym samym zwiększysz swoją szansę na sprzedaż i zdobędziesz większy zysk! Zainteresowani użytkownicy, którzy przy porannej kawie przeglądają popularne witryny lub oglądają filmy na YouTube, zobaczą Twoją reklamę,a to już pierwszy krok, by zachęcić ich do kupna Twoich produktów.
Google Ads to jedno z najbardziej popularnych narzędzi reklamowych, które działają w systemie aukcyjnym czasu rzeczywistego. Oznacza to, że płatność za naszą kampanię będzie miała miejsce w tym momencie, w którym reklama jest wyświetlana. Jest to jeden z najszybszych sposobów na zakup reklamy online. Z tego artykułu dowiesz się, czym jest Google Ads, jakie są jego wady i zalety, ile to kosztuje i jak samodzielnie ustawić kampanię.
tyle potrzebujemy na uzyskanie rentowności
Współczynnik sukcesu
Przedłużanych umów
zrealizowanych projektów
Google ADS to system reklamowy firmy Google, który umożliwia wyświetlanie reklamy tekstowej i produktowej w wyszukiwarce, reklamy graficzne (bannerowe) w sieci reklamowej Google Display Network jak i reklamy wideo w portalu YouTube. Jeśli chcesz, aby Twój biznes działał na najwyższych obrotach, a klienci kupowali Twoje produkty, pozwól Nam zająć się Twoją kampanią reklamową, a sukces pzyjdzie do Ciebie szybciej, niż może Ci się wydawać!
Na pewno nie raz zetknąłeś się z kampaniami PPC – najpewniej w postaci linków sponsorowanych na początku wyników Google i nie tylko. Wbrew pozorom nie wymagają one ogromnego budżetu, a odpowiednio zastosowane mogą przynieść dużo wartościowego ruchu na stronie Twojego sklepu internetowego. PPC, czyli Pay Per Click. Płatność w reklamie PPC pobierana jest dopiero po kliknięciu jej – płaci się więc za efekt, a nie za same wyświetlania. Dobrze znanym przykładem PPC jest Google ADS, czyli kampania linków sponsorowanych, wyświetlanych przed wynikami organicznymi i po nich, w miejscu, gdzie wybiera się kolejne strony wyników Google. Podobny system reklamowy jest obecny także w popularnych platformach social media, takich jak np. Facebook, Linkedin czy Reddit.
Aby reklama była skuteczna, musi być prowadzona w odpowiedni sposób. Na pewno Google Ads dla branży B2B nie jest zadaniem łatwym, aczkolwiek też nie jest działaniem niemożliwym do wykonania. Wymaga dużych nakładów pracy, ale jeśli jest prowadzona w odpowiedni sposób, daje bardzo dobre efekty końcowe. Na co powinno się zwracać uwagę, kiedy myślimy o tego typu kampanii reklamowej? Na pewno kluczowe jest analizowanie raportów wyszukiwanych haseł. Słowa kluczowe mają tutaj zasadnicze znaczenie i na nich właśnie należy się najbardziej skupić, aby można było uzyskać jak najlepsze efekty swojej pracy. Należy jednak pamiętać, że nie zawsze oczekiwane wyniki będziemy widzieć w stosunkowo szybkim czasie. Najważniejsze jednak to jest , aby nie przerywać reklamy w Google i potraktować ją jako działanie długofalowe. Nasza praca nad Twoją reklamą Google ADS to ogrom działań, statystyk, porównań i analiz, które są Nam niezbędne, by móc wypracować konkretne działania zmierzające do tego, by Twoja firma była znana jak największej ilości potencjalnych klientów.
Podczas tworzenia kampanii wybieramy wspólny cel odpowiadający temu, co Twoja firma chce osiągnąć. Jeśli chcesz, aby po wyświetleniu reklamy użytkownicy odwiedzili Twoją stronę www, możesz wybrać cel „Ruch w witrynie”. Po wybraniu tego celu, w czasie konfiguracji kampanii, zobaczysz zalecane funkcje i ustawienia, które mogą pomóc Ci w generowaniu wizyt na Twojej stronie. Oczywiście to my zajmiemy się całym tym procesem, jeśli tylko zdecydujesz się na współpracę z nami.
SEM (z ang. Search Engine Marketing) – marketing w wyszukiwarkach – to obszar działań związanych z promocją danego serwisu w wynikach wyszukiwania. Wyniki wyszukiwania obejmują wyniki organiczne jak i wyniki płatne. Celem prowadzonych kampanii SEM jest zwiększenie widoczności strony internetowej w wyszukiwarce. Działania w ramach SEM mogą opierać się na optymalizacji stron www, pozycjonowania, kampanii linków sponsorowanych czy kampanii płatnej Google Ads.
Stworzenie kampanii produktowej nie jest trudne, ale wymaga założenia konta w Google Merchant Center połączonego z kontem Google Ads i wygenerowania tzw. feedu produktowego. To plik z danymi na temat Twoich produktów. Po przesłaniu feedu na Twoje konto, system będzie automatycznie zaciągał dane do reklam bezpośrednio ze strony internetowej. Nie musisz jednak martwić się, że będziesz wydawać pieniądze na archiwalną ofertę – plik regularnie się aktualizuje, zapobiegając generowaniu reklam produktów, których nie masz obecnie w magazynie.
Audyt Google Ads to jednorazowa analiza konta reklamowego i optymalizacja reklam Google w celu zwiększenia ich skuteczności. Jeśli potrzebujesz odpowiedzi na pytania, ile kosztuje audyt Google ADS, jakie przynosi efekty i czy jest konieczny, jesteśmy do Twojej dyspozycji.
Audyt Google Ads przynosi szereg korzyści i może pozytywnie wpłynąć na Twoją kampanię Google ADS. Dzięki niemu:
– znajdziesz obszary, które wymagają optymalizacji,
– znajdziesz obszary do rozwoju,
– dowiesz się, czy kampania jest dopasowana do oczekiwań i potrzeb Twoich użytkowników,
– usprawnisz proces zarządzania kampaniami Google Ads,
– sprawdzisz, czy kampania Google Ads realizuje Twoje cele biznesowe i robi to prawidłowo,
– uzyskasz informacje o użytkownikach, które mogą Ci pomóc w targetowaniu i optymalizacji kampanii.
Dobry specjalista Google Ads może wiele wnieść do każdej kampanii, zwłaszcza wtedy, kiedy była zrobiona samodzielnie lub przez kogoś mniej doświadczonego. W większości sytuacji koszt takiego audytu zwróci się bardzo szybko w postaci większej skuteczności Twojej reklamy.
Bez względu na rozmiar działań promujących, audyt konta reklamowego jest niezbędny do tego, by wykorzystać wszystkie jego możliwości. Niezależnie od tego, czy kampania reklamowa w Google prowadzona jest na własną rękę, czy zlecona zewnętrznej firmie, audyt pomoże ocenić celowość środków wydawanych na promocję. Weryfikacja wdrażanych rozwiązań ma szczególne znaczenie w przypadku niekorzystnej korelacji wydatków z efektami wizerunkowymi i biznesowymi. To właśnie odpowiednia optymalizacja zapewnia efektywne zarządzanie kosztami, jakie poniesiesz z tytułu reklamy Twojej firmy w internecie. Klienci decydujący się na naszą pomoc, mogą być pewni, że zidentyfikujemy problem i wprowadzimy odpowiednie działania optymalizacyjne.
Wyniki wyszukiwania możemy podzielić na organiczne (naturalne) i nieorganiczne (płatne, które są wynikiem kampanii linków sponsorowanych). Wyniki organiczne mają postać bezpłatnych linków do stron internetowych. Działają tutaj roboty wyszukiwarek, których zadaniem jest dostarczenie listy stron internetowych najbardziej odpowiadających zapytaniu danego internauty. Dokonując wyboru, kierują się one między innymi jakością danych witryn czy ich popularnością w sieci. Aby zająć jak najwyższą pozycję na organicznej liście wyszukiwania, należy zoptymalizować stronę zgodnie z zaleceniami zespołu Google.
W przypadku linków sponsorowanych Google, koszty reklamy są bardzo przejrzyste. Dla typowych kampanii, Google Ads nalicza opłaty tylko za interakcję z Twoją reklamą. Może to być:
1. Kliknięcie
2. Obejrzenie reklamy wideo
3. Wyświetlenie reklamy graficznej
Dzięki temu możesz mieć pewność, że płacisz tylko za pożądane przez Ciebie działanie podejmowane przez użytkownika.
Cena kampanii Google Ads jest w pełni elastyczna i zależy tylko od Ciebie! Określ swoje cele, a my zaproponujemy pełną gamę niezobowiązujących, jednorazowych pakietów reklamowych Google Ads, a także możliwość długotrwałej i cyklicznej współpracy na podstawie zawartej przez Ciebie umowy.
Oczywiście pobieramy określone opłaty za prowadzenie kampanii linków sponsorowanych. Każdy Klient otrzymuje indywidualnego opiekuna konta, z którym może na bieżąco kontaktować się w sprawie prowadzenia kampanii. Stosujemy różne metody rozliczeń, któe dopasowane do różnych potrzeb reklamodawców. Cena prowadzenia kampanii AdWords zależy od wysokości budżetu, celów i rodzaju prowadzonych kampanii. Aby uzyskać szczegółowy kosztorys, skontaktuj się z nami, wypełniając formularz kontaktowy.
Opisz nam swój biznes, a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i przygotuje rekomendowane działania.