

1100 połączeń
2400 wyznaczonych tras
Koszt konwersji 5,02 zł
Kampania realizowana dla sieci serwisów samochodowych w Polsce. Cele jakie stawialiśmy z klientem przed startem, to uzyskanie kosztu konwersji na poziomie 7 zł i realizacja celów połączeń telefonicznych oraz wyznaczenie trasy dojazdu do punktu serwisowego.
W poprzednim roku zrealizowaliśmy testową kampanię, która zakończyła się sukcesem. W związku z tym rozpoczęliśmy współpracę w dłuższym terminie i efekt naszych prac można zobaczyć w tym case study.
Łącznie w trakcie pierwszych 3 miesięcy kampanii uzyskaliśmy prawie 7 milionów wyświetleń reklam.
Kampania obejmowała reklamę 78 punktów serwisowych, co pozwoliło na skuteczne dotarcie do szerokiego grona odbiorców. Koszt konwersji wyniósł jedynie 5,02 zł, co świadczy o wysokiej efektywności działań reklamowych.
Dzięki kampanii reklamowej, sieć serwisów samochodowych odnotowała znaczny wzrost liczby klientów, co pozytywnie wpłynęło na zyski firmy. Kampania ta stanowi przykład skuteczności działań reklamowych, które przyczyniły się do osiągnięcia sukcesu w branży usługowej.
Podsumowując cele kampanii są realizowane powyżej założonego planu, który zakładał maksymalny koszt konwersji na poziomie 7 zł. Dalszy proces kampanii i optymalizacja na podstawie danych będą jeszcze bardziej obniżały koszt konwersji.
Potwierdzają to opinie naszych klientów oraz wybrane historie sukcesu
Bardzo profesjonalne podejście do pracy i duża elastyczność. Minimalne zaangażowanie ze strony klienta agencji i dzięki tym ludziom sprzedaż wystrzela do góry 🙂
Agencja pomogła zbudować nam strategię marketingową, która przynosi coraz to lepsze efekty i przyczynia się do rozwoju firmy. Zadowoleni z efektów Google Ads postanowiliśmy rozszerzyć zakres działania w internecie między innymi o Facebook Ads oraz LikedIn.
Polecam ! Szybka reakcja i pełen profesjonalizm w działaniach reklamowych, które widać w wynikach sprzedaży firmy.
Prowadzisz samodzielnie działania marketingowe w swojej firmie? Chcesz zwiększyć sprzedaż, liczbę leadów? A może potrzebujesz tylko kilku wskazówek do Twojej strategii?
W czym pomoże Ci konsultacja z ekspertem?
Jak dobrać odpowiednią strategię i platformy reklamowe dla Twojej firmy
Jak rozwiązać ewentualne problemy techniczne
Jak skalować swój biznes
Czego unikać w marketingu cyfrowym
Jak analizować działania konkurencji
Jak optymalizować stronę internetową pod kątem UX
Jak zwiększyć sprzedaż dzięki odpowiedniej strategii marketingowej
Jak określić grupę docelową
Jak zbudować markę osobistą
Jak nie przepalać budżetu reklamowego
Zadzwoń pod ten numer i porozmawiaj z ekspertem lub wyślij wiadomość