

Klienci mają pełny wgląd w to, co robimy, dlaczego to robimy i jakie efekty przynosi. Dzięki temu budujemy silne i trwałe relacje oparte na zaufaniu.
Każdy biznes jest unikalny, a co za tym idzie - wymaga indywidualnej strategii. Dzięki naszemu spersonalizowanemu podejściu, możemy lepiej zrozumieć potrzeby naszych klientów i dostarczyć im skrojone na miarę rozwiązania.
Zamiast korzystać z jednolitych szablonów, dla każdej umowy opracowujemy dedykowaną strategię Google Ads. To gwarantuje, że każdy z naszych klientów otrzymuje rozwiązania dopasowane do jego specyficznych potrzeb i celów.
Nasze działania w zakresie Google Ads nie koncentrują się jedynie na technicznych aspektach czy wybraniu słów kluczowych. Stawiamy na pełne zrozumienie celów biznesowych naszych klientów.
Naszym celem będzie realizacja celów biznesowych, dlatego nie ograniczamy się w żaden sposób do ilości kampanii, grup reklam, słów kluczowych.
Wiemy, że nasze pozycjonowanie stron jest skuteczne, dlatego nie wymagamy umów długoterminowych.
Google Ads to platforma reklamowa stworzona przez Google, oferująca rozwiązania dla e-przedsiębiorców pragnących promować swoje produkty czy usługi online.
Google Ads (dawniej jako AdWords) opiera się na modelu licytacyjnym skoncentrowanym na słowach kluczowych. Cena kliknięcia lub wyświetlenia reklamy jest uzależniona od popularności wybranych słów kluczowych. Wyszukiwarka Google prezentuje reklamy tekstowe i produktowe, zaś sieć reklamowa wyświetla reklamy graficzne. Natomiast na YouTube pojawiają się reklamy wideo.
Każda kampania w Google Ads charakteryzuje się specyficznymi ustawieniami i rodzajami reklam. Oficjalna strona Google oferuje instrukcje, które krok po kroku, które pomagają w tworzeniu kampanii.
Jest to jedno z najbardziej efektywnych narzędzi do promocji online, głównie dzięki możliwości dostosowania reklam do konkretnych zapytań użytkowników.
Ponieważ ponad 90% internautów w Polsce korzysta z Google, inwestowanie w reklamy Google Ads, w tym również na YouTube (drugim co do popularności narzędziu wyszukiwania w Polsce), jest uzasadnione.
Sam panel Google Ads jest dostępny bez opłat po zarejestrowaniu się. Jednakże koszty są związane z inwestycją w kampanie reklamowe oraz ewentualną prowizją za obsługę kampanii przez specjalistyczne agencje.
Budżet kampanii można dostosować do indywidualnych potrzeb firmy. W zależności od wyboru słów kluczowych, skomplikowania kampanii oraz opłat dla agencji koszty mogą wynosić od kilkuset do kilkudziesięciu tysięcy złotych miesięcznie.
Potwierdzają to opinie naszych klientów oraz wybrane historie sukcesu
Bardzo profesjonalne podejście do pracy i duża elastyczność. Minimalne zaangażowanie ze strony klienta agencji i dzięki tym ludziom sprzedaż wystrzela do góry 🙂
Agencja pomogła zbudować nam strategię marketingową, która przynosi coraz to lepsze efekty i przyczynia się do rozwoju firmy. Zadowoleni z efektów Google Ads postanowiliśmy rozszerzyć zakres działania w internecie między innymi o Facebook Ads oraz LikedIn.
Polecam ! Szybka reakcja i pełen profesjonalizm w działaniach reklamowych, które widać w wynikach sprzedaży firmy.
Zadzwoń pod ten numer i porozmawiaj z ekspertem lub wyślij wiadomość