ROAS ponad 1000% w branży automatów z zabawkami
Klient:
Sklep internetowy z automatami do sprzedaży zabawek oraz zabawkami w kapsułkach. Często takie automaty można spotkać np w galeriach handlowych.
Klient chciał uzupełnić sprzedaż o kanał online. W sprzedaży posiada zarówno dość drogie automaty oraz tani asortyment do nich (ale często kupowany w większych ilościach.
Po dogłębnej analizie dotychczasowych działań marketingowych oraz zrozumieniu unikalnych potrzeb klienta, opracowaliśmy precyzyjny plan działania. Nasza strategia koncentrowała się na maksymalizacji konwersji, przy jednoczesnej kontroli wydatków reklamowych.
Wyzwaniem było, że asortyment sklepu skierowany jest stricte do przedsiębiorców natomiast słowa kluczowe mogą być wpisywane również przez konsumenta docelowego.
ROAS o 1009%
Naszą skuteczność potwierdzają klienci
Minimum 5 lat
doświadczenia Eksperta PPC
Minimum 7 lat
doświadczenia Eksperta SEO
Skontaktuj się z nami żeby dowiedzieć się więcej!
Eksperci z minimum 5-letnim doświadczeniem
Dedykowany opiekun i konsultacje online
Oficjalny Partner Google 2024
1-miesięczny okres wypowiedzenia
Raporty przygotowane indywidualnie
Google Analytics 4 wdrażamy w cenie
Nasza kampania nie tylko spełniła, ale i znacząco przekroczyła oczekiwania klienta. Poniżej przedstawiamy najważniejsze wskaźniki efektywności kampanii:
Od początku wiedzieliśmy, że mamy do czynienia z wymagającym projektem, gdzie każdy wydatek musiał być maksymalnie efektywny. Zastosowanie Performance Max pozwoliło nam na automatyczne skalowanie działań w oparciu o dane, co zaowocowało doskonałym ROAS-em. Dla mnie osobiście ta kampania pokazała jak przy odpowiednim podejściu można osiągnąć imponujące rezultaty nawet przy niewielkim budżecie
Formularz kontaktowy