Producent parapetów kamiennych wykonywanych z granitu, marmuru, konglomeratu. Firma działa od 15 lat zarówno w obszarze B2B, jak i B2C. Aby zwiększyć sprzedaż i rozpoznawalność firma zdecydowała się na współpracę z nami w zakresie marketingu online.
Przedstawiliśmy rekomendacje dotyczące rozwoju na platformie Google Ads z wykorzystaniem sieci wyszukiwania oraz sieci reklamowej.
Rozpoznawalność marki
Wzrost sprzedaży o 450%
Więcej realizacji B2B
Współpracę z klientem rozpoczęliśmy w kwietniu 2020 roku. Rozpoczęliśmy od przygotowania estymacji zasięgu na rynku lokalnym i przygotowania planu budżetowego wykorzystując odpowiednie kanały komunikacji. Naszą rekomendacją była platforma Google Ads, ponieważ celem była sprzedaż, a to dzisiaj najlepszy kanał dotarcia do potencjalnych klientów aktywnie poszukujących produktów lub usług.
Kampanie uruchomiliśmy z wykorzystaniem reklam tekstowych, gdzie założeniem była personalizacja treści reklam do odpowiednich odbiorców. W dłużej perspektywie wyłoniliśmy, dzięki kampanii grupę docelową.
Już na początku współpracy uzyskaliśmy ROAS 755%, co oznacza, że każda wydana 1 PLN zarobiła 7,55 PLN, dzięki czemu szybko kampania stała się rentowna dla Klienta. Odnotowaliśmy znaczny wzrost zapytań na frazy związane z nazwą marki, co również jest efektem kampanii GDN (Google Display Network), których zadaniem było dotarcie do nowych unikalnych użytkowników. Zaczynaliśmy od kampanii lokalnej – dzisiaj realizujemy sprzedaż dla Klienta na terenie całego kraju. Aktualne działania zostały rozszerzone o kolejne grupy produktowe. Ilość zapytań B2B wzrosła kilkukrotnie, dzięki czemu w tym obszarze Klient pozyskuje stałych kontrahentów.
Opisz nam swój biznes, a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i przygotuje rekomendowane działania.