ROAS ponad 1000% w branży automatów z zabawkami
Zwiększenie widoczności fraz TOP10 i TOP50 dla sklepu producenta karm
Prezentowany sklep internetowy na starcie współpracy nie posiadał znaczącej widoczności. Sklep był w trakcie relaunchu, który polegał na całkowitym odświeżeniu linii produktów, ich opakowań oraz zmiany wyglądu całego sklepu. Klient prowadził również inne działania marketingowego (reklama PPC). Prezentowane dane są na dzień 21.08.2024.
Co osiągnęliśmy?
27 fraz w TOP 3
85 fraz w TOP 10
551 fraz w TOP 50
Dlaczego jesteśmy skuteczni?
1
Eksperci z minimum 7-letnim doświadczeniem
2
Dedykowany opiekun i konsultacje online
3
Strategia SEO do każdej umowy
4
Optymalizacja konwersji
5
1-miesięczny okres wypowiedzenia
6
Spersonalizowane raporty pod Twoje potrzeby
7
Skupienie się na celach biznesowych, nie tylko pozycjach
8
Google Analytics 4 wdrażamy w cenie
Rozpoczęcie działań na stronie
Początki współpracy
- Analiza branży oraz konkurencji
- Audyt SEO (techniczny)
- Analiza fraz kluczowych – dobór słów kluczowych
- Analiza contentu na stronie
- Analiza profilu linkowego
- Przygotowanie Content Planu
- Przygotowanie strategii Link Buildingowej
- Optymalizacja SEO
- Optymalizacja treści
Na początku współpracy zdecydowaliśmy się przeanalizować konkurencję wskazaną przez klienta. W oparciu o wspólną analizę ustaliliśmy, jak powinno wyglądać drzewo kategorii w sklepie oraz które z nich są priorytetowe. Pozwoliło nam to opracować kompletny Content Plan, dzięki któremu treści były tworzone najpierw dla najważniejszych kategorii. Zostały także zaplanowane nowe kategorie, które są obecnie w trakcie realizacji.
Wprowadzono pierwsze zmiany optymalizacyjne pod kątem SEO oraz rozwiązano standardowe problemy związane z systemem Shoper. Skuteczna współpraca z klientem umożliwiła sprawne przeprowadzenie wszystkich działań, które przyczyniły się do osiąganych rezultatów.
Zidentyfikowane problemy:
- brak treści na stronie głównej,
- brak opisów kategorii i podkategorii,
- brak meta danych dla kategorii i podkategorii,
- brak meta danych dla produktów
- brak meta danych dla wszystkich kluczowych stron oraz wpisów blogowych,
- brak brandu w tytule strony,
- brak nagłówków H1 i H2 we wpisach blogowych,
- brak linkowania wewnętrznego – w istniejących wpisach blogowych.
Zyskaj więcej za mniej i ciesz się pełną przejrzystością
W Double Digital wiemy, jak ważne jest dla Ciebie dotarcie do klientów w internecie. Dlatego jesteśmy tutaj - jako agencja specjalizująca się w pozycjonowaniu stron oraz sklepów proponujemy dodatkowe korzyści na start!
Skupiamy się na Twoich celach biznesowych
Strategia pozycjonowania strony dla każdej umowy
1-miesięczny okres wypowiedzenia, bo wiemy jak działa SEO
Wykonane działania
Content SEO
Jednym z najważniejszych elementów zaplanowanej strategii SEO była rozbudowa sklepu o nowe treści optymalizacyjne.
W tym celu przygotowano:
- plan contentowy dla kategorii i podkategorii.
Podczas całego procesu tworzenia treści wspierał nas klient, który dbał o ich weryfikację pod względem merytorycznym.
Od początku współpracy stworzono:
- 29 tekstów SEO
- blisko 180 tysięcy znaków ze spacjami
Optymalizacja SEO
Kluczowe zmiany wprowadzone na stronie od rozpoczęcia współpracy to:
- optymalizacja meta danych dla wszystkich stron kategorii i podkategorii,
- optymalizacja meta danych dla wszystkich produktów,
- optymalizacja meta danych dla wszystkich stron informacyjnych,
- poprawienie nagłówków H1 oraz dodanie brakujących,
- poprawienie lub dodanie nowych nagłówków H2 – H3
- dodanie linkowania wewnętrznego z wpisów blogowych (później także z kategorii i podkategorii),
- ujednolicenie sufixu w tytule,
- zrealizowano działania off-site.
Oczywiście to nie były jedyne działania, jakie zostały podjęte, jednak według oceny Specjalisty SEO miały one decydujący wpływ na osiągnięte rezultaty. Klient na bieżąco otrzymywał informacje o postępach oraz pełną listę wykonanych prac. Zdarzało się również, że dostawał regularne podsumowania w cyklach tygodniowych lub dwutygodniowych.
Osiągnięte efekty
Widoczność w TOP 3
19 fraz
Początek współpracy
27 fraz
Po 10 miesiącach współpracy
42%
% Wzrost o około
Widoczność w TOP 10
33 fraz
Początek współpracy
85 fraz
Po 10 miesiącach współpracy
158%
% Wzrost o około
Widoczność w TOP 50
300 fraz
Początek współpracy
551 fraz
Po 10 miesiącach współpracy
84%
% Wzrost o około
Podsumowanie
Branża karm dla zwierząt jest wymagająca ze względu na różnorodne potrzeby, predyspozycje oraz alergie pokarmowe u psów i kotów. Z tego powodu kluczowe było zbudowanie widoczności na precyzyjne frazy związane z różnymi etapami życia oraz wzrostem zwierząt. Współpracę rozpoczęliśmy 15 listopada 2023 roku i od tego czasu widoczność domeny systematycznie rośnie. Obecnie tworzone są nowe kategorie, dla których przygotowujemy treści, a klient pracuje nad wpisami blogowymi, które będą służyły do linkowania kategorii, podkategorii i produktów.
Uzyskany efekt
10 miesięcy
Platformy
Pozycjonowanie
Branża
Zwierzęta
Korzyści z SEO
Dlaczego nasze SEO ma wyniki? Szybkość działania + KNOW-HOW.
60%
Standardowa oferta SEO na rynku
• Konkurencja często skupia się tylko na podstawowych strategiach
• Ich podejście do SEO jest ograniczone i nie uwzględnia najnowszych trendów
• Brak elastyczności w dostosowywaniu się do zmieniających się algorytmów wyszukiwarek
70%
Oferta Premium SEO na rynku
• Niektóre agencje idą krok dalej, ale wciąż nie czerpią pełnych korzyści z SEO
• Mogą znać zaawansowane taktyki, ale nie mają odpowiedniego narzędzia ani wiedzy, aby je skutecznie wdrażać
• Często brakuje im szybkości reagowania na zmieniające się warunki rynku
90% ↑
Nasza oferta
• Szybkość Działania: Monitorujemy rynek i algorytmy, reagując natychmiast na zmiany, by być zawsze krok przed konkurencją
• Know-How: Posiadamy praktyczne doświadczenie w SEO dla wielu branż i udokumentowane sukcesy
• Pełne Wykorzystanie Potencjału: Nasza strategia SEO nie tylko podnosi widoczność, ale też zwiększa konwersję i ROI
Formularz kontaktowy
Odbierz darmową konsultację
5/5 - (15 opinie)