Przekierowanie 302 – czym jest i kiedy używać?
Kampanie Google Ads są obecnie jedną z najbardziej popularnych form reklamowania się w internecie. Skuteczność reklam Google i opłaty za kliknięcia, a nie za wyświetlenia to jedna z podstawowych zalet kampanii AdWords. W bardzo prosty sposób można dopasować ją do marketingowych celów Twojej firmy. Czym dokładnie jest Google Ads (Google AdWords) i jakie są jej zalety, przedstawiamy w poniższym artykule.
Na wstępie zaznaczamy, że w artykule stosujemy zamienne nazwy: Google Ads oraz Google AdWords. System reklamowy Google, który funkcjonuje już od ponad dwóch dekad, w 2018 roku zmienił nazwę na Google Ads. Tym samym wiele osób, przyzwyczajonych do poprzedniej marki, dalej wyszukuje informacji o reklamie Google po starej nazwie.
Google Ads to system reklamowy firmy Google, umożliwiający wyświetlanie reklam tekstowych bądź reklamy produktowej w wynikach wyszukiwania. Taka forma marketingu umożliwia wyświetlanie w wynikach wyszukiwarki Google, krótkiej reklamy tekstowej, która jest tworzona na podstawie wybranych przez nas słów kluczowych.
Reklama Google jest rozliczana na zasadzie Pay Per Click – PPC. Reklamodawca płaci tylko w przypadku, gdy reklama Google AdWords zostanie kliknięta przez użytkownika, a on zostanie przekierowany do strony internetowej, która jest podlinkowana.
Jest to opłacalny i sprawiedliwy system, ponieważ reklamodawca płaci wyłącznie za realne zainteresowanie się firmą, produktem lub usługą. Ponadto mamy pewność, że reklamowana witryna trafi do osób, które są zainteresowane naszymi usługami, wyszukując słów kluczowych związanych z branżą, którą się zajmujemy.
Podnieś efektywność bez dodatkowych kosztów
Skontaktuj się z nami żeby dowiedzieć się więcej!
System Google Ads ma służyć reklamodawcom niezależnie od celu jaki przed sobą stawiają. Dzięki takiej reklamie możemy zwiększyć ruch na stronie internetowej oraz skłonić użytkowników do podjęcia konkretnego działania. Równie ważnym aspektem jest zwiększenie rozpoznawalności naszej marki w internecie.
W osiągnięciu zaplanowanych celów pomaga reklamodawcom zróżnicowana strategia optymalizacji stawek w Google AdWords. Jeżeli zależy nam na konwersjach, mamy do wyboru pięć inteligentnych, opartych na specjalnych algorytmach Google strategii optymalizacji stawek za kliknięcia w słowa kluczowe.
Tym sposobem możemy skupić się na zmaksymalizowaniu liczby lub wartości konwersji oraz utrzymaniu docelowego kosztu działania, zachowaniu jak najlepszego ROAS – czyli zwrotu z inwestycji, albo wybrać automatyczne dostosowywanie stawek określonych ręcznie.
Wyróżniamy cztery rodzaje kampanii reklamowych Google Ads:
Z reklamą tekstową Google Ads głównie kojarzy się kampania w sieci reklamowej Google. Są to oznaczone zielonym znaczkiem “Reklama” (czasem widnieje również żółty kolor) linki, które kierują do Twojej strony internetowej. Sponsorowane wyniki pojawiają się przede wszystkim góry wyników wyszukiwania Google oraz na dole wyszukiwarki. Po środku znajdują się tak zwane wyniki organiczne, które od reklam tekstowych różnią się tym, że nie są reklamą, a wynikami wywalczonymi poprzez pozycjonowanie.
Wcześniej reklamy AdWords wyświetlały się również w specjalnym boxie po prawej strony wyników wyszukiwania. Google jednak zrezygnował jakiś czas temu z takiego rozwiązania. rozwiązania. Obecnie amerykański gigant technologiczny dąży do jak największego zwiększania widoczności reklam Google kosztem wyników organicznych.
Możemy również zdecydować się na reklamy displayowe, które są wyświetlane w postaci graficznej. Pojawiają się one nie w samej wyszukiwarce, a na stronach internetowych partnerów Google, którymi są zazwyczaj duże i popularne serwisy. Są to banery między akapitami artykułu lub obok tekstu, reklamy pełnoekranowego czy wyskakujące pop-upy. Reklama Display pozwala reklamodawcom na duże pole do popisu, ponieważ pozwala ona łączyć tekst z obrazem i tym samym mocniej oddziaływać na użytkowników internetu.
Korzystając z takiego formatu reklamowego, możemy wybrać różne typy kierowania. Jeśli chcemy, by nasze grafiki reklamowe dobrze współgrały z treścią strony internetowej, na której się pojawią, możemy ustawić, by reklama wyświetlała się wyłącznie na stronach internetowych z określonych branż.
Można również skierować reklamę bezpośrednio do odbiorców o konkretnych cechach demograficznych i zainteresowaniach. W tym przypadku reklama będzie wyświetlała się na witrynach o różnej tematyce, ale wyłącznie użytkownikom pasującym do określonej grupy docelowej. Za pomocą reklamy Display możemy też przeprowadzić kampanię remarketingową, ścigając reklamami tych użytkowników, którzy odwiedzili nasz sklep czy stronę internetową.
Kampanie AdWords to także możliwość wyświetlenia naszej reklamy w należącym do Google serwisie YouTube. Miesięcznie platformę wideo YouTube regularnie odwiedza blisko aż 16 milionów Polaków. Tym samym serwis ten ma niezaprzeczalny potencjał marketingowy. Na YouTube docieramy do potencjalnych klientów stosunkowo niskim kosztem za interakcję z naszą reklamę. Często jest to 5 groszy za obejrzenie materiału wideo.
Google Ads oferuje różne formaty reklam na YouTube. Możemy wybierać, czy wolimy reklamę, która użytkownik nie może pominąć lub taką, którą można pominąć po 5 sekundach odtwarzania. Inne opcje to tak zwane Bumpery – czyli trwające 6 sekund filmy promocyjne, za pomocą których szybko można zwrócić uwagę potencjalnych klientów oraz nakładki reklamowe pojawiające się podczas wyświetlania właściwego filmu lub streama.
Korzystając z Google Ads, możemy przedstawiać swoją ofertę lub produkt, prowadząc reklamę produktową (PLA). Reklama ta składa się ze zdjęcia produktu, nazwy oraz ceny i kieruje bezpośrednio na podstronę sklepu internetowego, gdzie możemy kupić dany produkt.
Nasz potencjalny klient bez wchodzenia na naszą witrynę, już w wynikach wyszukiwania otrzymuje podstawowe dane na temat interesującego go produktu. Tego typu reklamy Google Ads wyświetlają się na górze wyników wyszukiwania, po prawej stronie listy wyników oraz w specjalnej zakładce Google Zakupy.
Wszystko to sprawia, że oferta naszego produktu jest świetnie widoczna dla ewentualnych klientów naszego sklepu. Zwiększa to również szansę, że użytkownik wejdzie na naszą stronę i zakupi inny produkt.
Wykonanie kampanii produktowej nie jest trudnym zadaniem. Wymagane jest jednak założenia konta Google Merchant Center połączonego z kontem Google Ads. Następnie należy wygenerować tak zwany feed produktowy – czyli specjalny plik z danymi na temat naszych produktów lub usług. Po przesłaniu pliku na nasze konto Google Merchant Center, system serwisu będzie automatycznie pobierał dane do reklamy bezpośrednio ze strony internetowej.
Co najważniejsze plik regularnie aktualizuje dane, zapobiegając generowaniu reklam produktów, których nie mamy obecnie w magazynie. Tym samym nie musimy martwić się o to, że będziemy płacić za archiwalne oferty. Warto ręcznie podzielić jednak produkty (z wykorzystaniem konta Google Ads) na odpowiednie grupy reklam, aby ułatwić sobie prowadzenie optymalizacji. Korzystanie z podziału grup reklam nie jest obowiązkowe, ale może pozytywnie wpłynąć na wyniki.
Skontaktuj się z nami żeby dowiedzieć się więcej!
Dobrze skonfigurowana reklama Google AdWords przynosi efekty od samego początku jej funkcjonowania. Dzięki systemowi PPC, reklama tekstowa wyświetla się bezpośrednio nad organicznymi wynikami wyszukiwania.
Tym samym od startu zyskujemy przewagę nad konkurencją, która stawia na pozycjonowanie swojej strony internetowej (SEO). Reklama AdWords pozwala na precyzyjne określenie grupy docelowej oraz określenie, kiedy ma być wyświetlana – np. mogą to być konkretne godziny pracy naszego biura.
W prowadzeniu kampanii reklamowych Google Ads warto powierzyć agencji marketingowej. Regularna i profesjonalna optymalizacja kampanii, przyniesie firmie zdecydowanie lepsze rezultaty.
Dostępne są również inne typy kampanii w zakresie Google Ads, np. wykorzystujące Mapy Google kampanie lokalne lub ukierunkowane na instalację aplikacji w Google Play, natomiast nie są one uniwersalne dla wszystkich firm.
Dobierając słowa kluczowe do reklamy Google AdWords, pamiętajmy aby jak najwięcej z nich dotyczyło produktów lub usług jakie oferujemy. Koncentrujmy się na słowach kluczowych dotyczących naszej kategorii biznesowej. Użytkownicy szukający np. stolarza rzadziej wpisywać będą nazwę konkretnej firmy, a bardziej frazy typu usługi stolarskie lub zakład stolarski. Pamiętaj, iż reklamy wyświetlają się na konkretne frazy, więc prawidłowe przygotowanie słów kluczowych jest kluczowe.
W doborze odpowiednich słów kluczowych pomoże nam narzędzie dostępne w Google Ads – planer słów kluczowych. Dzięki tej funkcji mamy wgląd to dokładnej analizy naszej konkurencji, otrzymamy średnią miesięczną liczbę wyszukiwań słów kluczowych oraz górne i dolne stawki za jednorazowe kliknięcie w reklamę z daną frazą. Dodatkowo wpisując pierwsze słowo kluczowe, otrzymamy pełną listę sugestii jakie jeszcze powinniśmy wykorzystać promując naszą firmę w Google. Warto zagregować zbliżone frazy w oddzielne grupy reklam, aby ułatwić optymalizację.
Google Ads oraz pozycjonowanie stron internetowych (SEO) to dwie inne formy marketingu internetowego Pozwalają one na skuteczną promocję firmy w internecie. Wiele osób zastanawia się jaką formę wybrać: czy pozycjonowanie, czy kampanie Google Ads w wyszukiwarce. A czy w ogóle warto wybierać pomiędzy nimi?
W przypadku, gdy zależy nam na szybkich efektach, zbudowaniu widoczności i ruchu na stronie internetowej w kilka tygodni lub miesięcy, najlepszym rozwiązaniem jest zainwestowanie w kampanie Google Ads w sieci wyszukiwania.
Dobrze zoptymalizowana reklama pozwoli Twojej stronie od razu wyświetlać się na pierwszym miejscu na wybrane przez Ciebie frazy kluczowe i generować kliknięcia wraz ze sprzedażą Twoich produktów lub usług.
Jeżeli chodzi o pozycjonowanie stron internetowych na efekty musimy trochę poczekać. Tym samym SEO nie sprawdzi się w przypadku krótkotrwałych kampanii. Gdy planujemy np. bożonarodzeniową promocję naszych produktów, działania związane z SEO muszą być zaplanowane najlepiej z rocznym wyprzedzeniem.
Planujesz budować wizerunek eksperta? W tym celu powinieneś skoncentrować się na działaniach marketingowych dających stałe i długotrwałe efekty. Do budowy autorytetu wśród swoich potencjalnych klientów skuteczniejsze będzie pozycjonowanie.
Przy budowaniu wiarygodności wśród użytkowników możesz również połączyć SEO z kampaniami Google Ads. Jednak w tym przypadku większy nacisk warto położyć na pozycjonowanie. Reklama dla wielu internautów może wydawać się nachalna, natomiast wyniki organiczne kojarzą się jako wiarygodne.
W skórce, gdy wyświetlasz się na pierwszym miejscu, oznacza to, że jesteś najlepszy. Użytkownicy zdają sobie sprawę, że za reklamę PPC trzeba zapłacić, podczas gdy wysoka pozycja w bezpłatnych wynikach wyszukiwarki opiera się między innymi na wartościowych treściach.
Połączenie pozycjonowania oraz reklamy Google sprawia, że Twoja strona internetowa i linki sponsorowane mogą znaleźć się w aż trzech miejscach w wynikach wyszukiwania. Mogą to być wyniki organiczne, reklama produktowa oraz reklama tekstowa Google Ads na to samo słowo kluczowe. Tym sposobem aż kilkakrotnie zwiększasz swoją szansę, że użytkownik kliknie właśnie w Twoją stronę internetową i zapozna się z ofertą Twojej firmy.
Samo pozycjonowanie na to samo słowo kluczowe pozwala wyświetlić zazwyczaj tylko jeden lub maksymalnie dwa linki z tej samej witryny na zapytanie użytkownika na konkretne słowo kluczowe.
Kampania Google Ads oraz SEO nie wpływają na siebie wzajemnie, jednak znakomicie ze sobą współpracują. Jeśli posiadasz duży budżet na działania marketingowe, warto je ze sobą połączyć, aby maksymalizować ruch oraz swoją sprzedaż. Jeśli dysponujesz niewielkim budżetem, postaw na pozycjonowanie i okazjonalnie inwestuj w reklamy Google Ads.
Czy samodzielnie tworzenie kampanii Google jest możliwe? Odpowiedź brzmi – tak. Aby samodzielnie wykonać kampanie Google Ads, wystarczy zalogować się na stronę panelu Google Ads przeznaczoną do tworzenia nowej kampanii i podążać za wskazówkami, które wyświetlają się na stronie. Pamiętajmy, że kluczowym elementem jest posiadanie konta Google (konto Google Ads jest tworzone automatycznie). Odpowiedzi na wszystkie najważniejsze i najpopularniejsze pytania znajdziemy w zakładce “Najczęstsze pytania”. Ponadto w każdej chwili możemy skontaktować się z doradcą Google, który z pewnością pomoże w stworzeniu nowej kampanii oraz wesprze w wielu aspektach związanych z reklamą Twojej firmy.
Dodatkowo każdy z użytkowników ma dostęp do darmowych samouczków i artykułów poradnikowych, które dostarczą Ci cennych informacji na temat tworzenia kampanii Ads.
Sieć reklamowa Google Ads posiada również własny kanał na YouTube, gdzie w języku polskim publikowane są materiały pomagające firmom w tworzeniu nowych kampanii reklamowych i konfiguracji ich, aby spełniały wszystkie Twoje oczekiwania.
Pamiętajmy jednak, że reklama Google Ads od samego początku nie będzie w pełni skuteczna, jeżeli nie posiadamy potrzebnego w każdej branży doświadczenia. Ekspert wie w jaki sposób skonfigurować kampanię, aby ta nie generowała tylko pustych kliknięć w reklamy, a przyciągały realne zainteresowanie Twoją ofertą lub usługą.
Jakie są najpopularniejsze błędy w kampaniach Google Ads? Prowadzenie kampanii AdWords już w tym momencie jest bardzo rozbudowaną czynnością. Dodatkowo co kilka tygodni Google zapowiada kolejne nowości oraz aktualizacje.
Czasami trudno przy ustawieniu i optymalizacji reklam Google Ads pamiętać o wszystkich szczegółach. Poniżej przedstawiamy błędy wraz z informacjami jak ich unikać, aby pieniądze kampanie AdWords nie zostały wyrzucone w błoto.
Google przygotowuje szereg zasad, które trzeba przestrzegać, aby reklama pojawiające się w sieci wyszukiwania Google została zaakceptowana, a sama kampania ruszyła. Jeżeli reklamy nie są przygotowane zgodnie ze wszystkimi wytycznymi np. zawierają znaki specjalne lub treść zawiera informacje niedozwolone. Dla reklamodawców może być to problem, ponieważ tracą np. czas. Reklamę należy poprawić i ponownie przesłać do zatwierdzenia, a ten czas może potrwać.
Aby reklamy pojawiające się w sieci wyszukiwania, wszystkie elementy reklam Google Ads muszą zostać zaakceptowane przez Google, bez względu na to czy są to reklamy tekstowe, reklamy graficzne lub plik danych w Google Merchant Center. Bez zatwierdzenia materiałów, kampania nie zostanie uruchomiona.
Dlatego przed startem kampanii należy zapoznać się z najważniejszymi zasadami Google, a następnie pamiętać o ich zastosowaniu. W niektórych przypadkach Google mocno ułatwia zoptymalizowanie reklamy, np. przy tworzeniu reklam tekstowych nie trzeba koncentrować się na długo tekstu, ponieważ system Google sam informuje ile znaków zostało do wykorzystania.
Jesteśmy
Partnerem Google 2024
Wyślij zapytanie i wynieś swoje kampanie Google Ads na nowy poziom skuteczności – z najlepszymi ekspertami w Polsce!
System reklamowy Ads jest bardzo rozbudowanym narzędziem, a na dodatek z każdym tygodniem dynamicznie się rozwijają. Każdy nowy element kampanii, wpływa na nasze ostateczne wyniki reklamy.
Nie wszystkie nowości przydają się oczywiście w każdej z reklam Google Ads i u każdego reklamodawcy, ale część z nich na pewno warto przetestować. Jeżeli chcesz być na bieżąco i sprawdzać co nowego szykuje Google w swoim systemie reklamowym, warto na pewno śledzić branżowe blogi czy portale informacyjne. Bieżące informacje o nowościach można natomiast znaleźć na oficjalnym blogu Google.
Prowadzenie kampanii AdWords wiąże się z ciągłą nauką. Dla osoby początkującej konieczne jest poznanie, w jaki sposób działa system reklamowy oraz jak wygląda jego struktura i na jakie aspekty reklamy warto zwracać szczególną uwagę. Instrukcje działania lub poradniki można znaleźć na wielu branżowych blogach lub stronach internetowych. W poznaniu lepiej systemu reklamowego Google pomagają również szkolenia oraz informacje zawarte na stronach Pomocy Google Ads.
W celu przygotowania strategii kampanii Google Ads należy przeanalizować wszystkie szczegóły swojej oferty oraz zastanowić się jakie produkty lub usługi oferowane przez nas warto promować w ramach kampanii w sieci wyszukiwania. W tym przypadku warto prześledzić działania konkurencyjnych firm z naszej branży , przeanalizować wszystkie potrzeby i oczekiwania naszych potencjalnych klientów oraz sprawdzić swoją stronę internetową.
Kampania w sieci reklamowej oraz nasza strona internetowa do której będzie kierowana reklama powinny tworzyć spójną całość. Dla przykładu: informacja o naszej ofercie lub produkcie opublikowana na docelowej podstronie, musi stanowić uzupełnienie informacji zawartej w reklamie – bez względu na to na jaką formę reklamy się zdecydowaliśmy. Nad tym jakie informacja na stronie powinny się znajdować powinien pracować marketingowiec, a nad samymi tekstami copywriter. Tylko w taki sposób nasza strona internetowa będzie skutecznie sprzedawała produkt czy usługę.
Dobranie odpowiednich słów kluczowych oznacza dobranie do naszej kampanii tylko takich fraz, jakie nasz potencjalny klient może wpisać w sieć wyszukiwania. To reklamodawca powinien najlepiej zdawać sobie sprawę do jakich osób kieruje swoją ofertę i jakie hasła może wpisywać do wyszukiwarki osoba potencjalnie zainteresowane jego produktem lub ofertą. Jednak intuicja to nie wszystko. Warto również zdać się na inne rozwiązania jak np. planer słów kluczowych (jest to bezpłatne narzędzie Google Ads), który proponuje określone frazy oraz statystyki ich dotyczące.
Ile kosztuje kampania Google Ads? Wszystko zależy od wybranego słowa kluczowego i jego popularności. Zasada jest prosta: im bardziej popularne i konkurencyjne słowo kluczowe, tym wyższy koszt za kliknięcie w reklamę.
Gdy użytkownik wpisze w wyszukiwarkę konkretną frazę system Google Ads sprawdza czy istnieją firmy, które chcą się na takie hasło reklamować. W przypadku, gdy znajdzie strony internetowe lub sklepy zainteresowane reklamą rozpoczyna się aukcja. Google weryfikuje jakość naszej reklamy oraz maksymalny koszt za pojedyncze kliknięcie. Na podstawie tego systemu wyświetla reklamy w określonej kolejności.
jakość reklamy,
stawki konkurencji,
treść i format reklamy,
maksymalny koszt za kliknięcie, który ustawia reklamodawca na swoim koncie Google Ads,
przewidywana liczba kliknięć.
Damian Dziergowski
Właściciele firm bardzo często dziwią się, że budżet przeznaczony na reklamę w wyszukiwarce Google tak szybko się wyczerpał. Aby unikać takich sytuacji należy określić określić nie tylko budżet miesięczny, ale także dzienny budżet kampanii. Musimy brać pod uwagę cele jakie przed sobą postawiliśmy oraz priorytety. Najprawdopodobniej reklama kluczowego produktu w Twoim sklepie internetowym będzie najważniejsza niż promocja np. tekstów poradnikowych na blogu.
Jak określić dzienny budżet reklamy? Wystarczy, że pomnożymy maksymalną stawkę za reklamę przez ustaloną liczbę wyświetleń reklamy dziennie. Jeśli za pojedyncze kliknięcie zadeklarowaliśmy maksymalną kwotę na przykład 23 groszy i chcemy, aby reklama wyświetla się użytkownikom 500 razy, to dzienny koszt działań kampanii Google Ads wyniesie 115 złotych.
Oczywiście musimy brać pod uwagę, że koszty kampanii Google mogą się różnić od ustalonego budżetu. Definitywna cena reklamy zależy od tego w jaki sposób zostanie ona oceniona przez Google AdWords. Szacowane stawki za słowa kluczowe znajdziemy w Google Ads, ale również w narzędziach pomocnych w SEO czyli: Senuto, Ahrefs czy Semstorm.
Google Ads to narzędzie, które może generować dla Twojego biznesu duże zyski. Nie każdy jednak posiada odpowiednią wiedzę, aby dobrze się nim posługiwać. Odpowiednie umiejętności optymalizacji kampanii Google posiadają specjaliści np. w agencjach interaktywnych. Oto zalety powierzenia prowadzenia reklamy specjaliście ds Google Ads.
Obsługa Google Ads zajmuje mnóstwo czasu. Ciągła optymalizacja kampanii, modyfikacje oraz aktualizacje to kilka godzin spędzonych przez fachowców od AdWords.
Prowadzenie własnej firmy jest zadaniem czasochłonnym, tym samym znalezienie czasu na marketing internetowy dla niektórych przedsiębiorców graniczy z cudem. Do tego dochodzi ciągła nauka, aby konwersja z reklam Google była jak najlepsza. W momencie, gdy zatrudniamy specjalistę wszystkie te problemy znikają.
Dzięki powierzeniu prowadzenia kampanii profesjonalnej agencji marketingowej nie stracisz pieniędzy ucząc się na własnych błędach. Oczywiście, jeżeli chcemy indywidualnie zajmować się reklamami Google i mamy nieograniczony budżet nauka poprzez rozwiązywanie błędów jest idealna.
Natomiast w większości przypadków ekspert zoptymlizuje nasz budżet oraz zrezygnuje ze wszystkich niepotrzebnych i nie przynoszących efektów fraz kluczowych. Twój budżet przeznaczony na reklamę zostanie wykorzystany w jak najlepszy sposób. Dodatkowo zaoszczędzimy sobie niepotrzebnych nerwów i stresu. Ceną za ewentualne błędy i niedopatrzenia w reklamie są nasze pieniądze.
Analizowanie realizowanych celów jest kluczowym elementem do osiągnięcia sukcesu w reklamowaniu się w wyszukiwarce. Dzięki temu można optymalizować i zmieniać trwająca kampanię w taki sposób, aby przynosiła ona nam jak najwięcej zysków. Brak profesjonalnej analizy jest bardzo częstym błędem popełnianym przez osoby, które indywidualnie i bez doświadczenia prowadzą swoje kampanie reklamowe w internecie.
Kampania reklamowa prowadzona przez specjalistę niemal zawsze będzie realizowana lepiej od kampanii prowadzonej przez osoby początkujące. Wynika to głównie z jednego, bardzo prostego powodu – specjaliści w agencjach interaktywnych posiadają wieloletnie doświadczenie oraz ogromną wiedzę teoretyczną.
Sprawnie i prawie z zamkniętymi oczami korzystają z narzędzi, które dla laika w temacie kampanii reklamowej w wyszukiwarce mogą wydawać się czarną magią. Uzyskiwane efekty są poprzedzone wieloletnią pracą i ciągłą nauką jak najlepiej zoptymalizować reklamę. Dla Ciebie i Twojego biznesu oznacza to automatycznie większe zyski i rozsądnie wykorzystany budżet.
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu, specjaliści od reklam Google AdWords najprawdopodobniej prowadzili już kampanię dla firm z branży podobnej do Twojej firmy. Chociaż każda kampania jest inna, to analizując i pamiętając działania prowadzone dla innych firm można sprawnie określić co trzeba wykonać, aby kampania działała prawidłowo i przynosiła realne efekty.
Audyt kampanii Google Ads przeprowadzony przez specjalistę pozwoli ocenić, czy kampanie Google AdWords są prawidłowo prowadzone. Wszystko to w celu wyeliminowani ewentualnych błędów. Decydując się na audyt Google Ads, zyskujemy odpowiednio zoptymalizowaną kampanię Google, która przyniesie oczekiwane efekty w postaci wzrostu liczby odbiorców i większych przychodów. Dzięki kilku prostym elementom dowiesz się, czy Twoja reklama Google Ads i konto Google AdWords są zoptymalizowane skutecznie.
W swoich działaniach optymalizacyjnych, agencje interaktywne są całkowicie samodzielne. Jednak rola klienta jest również kluczowym elementem całej układanki, ponieważ główny sukces kampanii zależy od współpracy na linii klient-agencja interaktywna. Klient odgrywa kluczową rolę, aby reklama odniosła sukces, dlatego wakacje lub wyłączony telefon absolutnie nie wchodzi w grę.
Kampania Google Ads to proces bardzo dynamiczny. Zdarzają się przypadki, że podczas jej trwania specjalista dostrzega coś, pojawia się nowa aktualizacja, która może poprawić cele marketingowe, treść reklamy wymaga odświeżenia lub wpadł na niekonwencjonalny pomysł. Wprowadzenie większych zmian zawsze jest konsultowane z klientem.
Posiadanie przez Twój biznes kampanii reklamowej nie jest powodem do tego, że musisz stać się niewolnikiem swojego telefonu komórkowego bądź co chwile odświeżać swoją skrzynkę pocztową. Natomiast regularny kontakt, oczywiście w ramach zdrowego rozsądku jest czynnikiem, który bardzo mocno ułatwia współpracę agencjom, a Tobie daje poczucie bezpieczeństwa, że pieniądze nie są wyrzucane w błoto.
System reklamowy Google to świetne rozwiązane w marketingu internetowym. Pozwoli Twojej firmie znaleźć się na samym szczycie wyników wyszukiwania, a odpowiednie zoptymalizowanie przez specjalistów Google Ads ułatwi pozyskanie nowych klientów i zwiększenie sprzedaży Twoich usług lub produktów.
Prowadzenie kampanii reklamowych w celu stworzenia skutecznych reklam warto powierzyć agencji marketingowej posiadającej certyfikaty Google takie jak Google Partners. Tym samym mamy pewność, że naszą kampanią reklamową zajmą się profesjonaliści. Oferta kampanii Google powinna być przygotowana indywidualnie dla Twojej firmy, aby koszty reklamy Adwords były Ci znane od początku współpracy.
Zapraszamy również do zapoznania się informacjami co to jest adword i na czym polega
Formularz kontaktowy