Co mierzymy?

Google Analytics 4
– precyzyjne śledzenie zachowań użytkowników.
Consent Mode V2
– zgodność z przepisami, bez utraty danych.
BigQuery & Data Studio
– zaawansowana analiza i raportowanie.
HotJar, Clarity
– śledzenie interakcji użytkowników na stronie.






Dlaczego analityka jest kluczowa?

Reklama w Google Ads to nie tylko ustawienie kampanii – to ciągłe mierzenie efektów i optymalizacja. Bez dobrze skonfigurowanej analityki nie da się odpowiedzieć na pytania:
- Które kanały przynoszą największy zwrot?
- Czy budżet jest dobrze alokowany?
- Jak klienci poruszają się po Twojej stronie

My to analizujemy i wyciągamy wnioski. Nie zgadujemy – działamy na twardych danych.
Twoja analityka ma luki?
Sprawdzimy to.





Nie ma miejsca na domysły – jeśli nie jesteś pewien, czy Twój system pomiarowy jest w pełni funkcjonalny, zamów audyt i dowiedz się, co poprawić.