Double Digital

GOOGLE ADS (ADWORDS)

Kampanie YouTube

Reklamy wideo mogą realizować każdy etap lejka sprzedażowego rozpoczynając od budowania świadomości marki kończąc na sprzedaży produktów i usług. Zacznij od reklamy In-Stream lub Bumper Ads z płatnością CPV (koszt za obejrzenie) lub CPM (koszt tysiąca wyświetleń).

nowe logo google partner
kampanie youtube
GOOGLE ADS (ADWORDS)

Kampanie YouTube

Reklamy wideo mogą realizować każdy etap lejka sprzedażowego rozpoczynając od budowania świadomości marki kończąc na sprzedaży produktów i usług. Zacznij od reklamy In-Stream lub Bumper Ads z płatnością CPV (koszt za obejrzenie) lub CPM (koszt tysiąca wyświetleń).

 

  2 największa wyszukiwarka

  Mierzalność

  Świadomość marki

  Przystępność cenowa

  Precyzyjne targetowanie

  Zasięg

Jak wykorzystać efektywnie kanał Youtube?

Kampanie Youtube pozwalają wyświetlać reklamy wideo niezależnie lub w ramach strumieniowej transmisji wideo w YouTube i w sieci reklamowej Google. Dzięki reklamom w YouTube możesz docierać do potencjalnych klientów. Umożliwiasz im podejmowanie działań, gdy oglądają filmy w YouTube.

YouTube jest drugą największą wyszukiwarką internetową na świecie zaraz po Google. Dociera do milionów użytkowników dziennie. Dzięki temu reklama może dotrzeć do bardzo szerokiego grona odbiorców. Reklamy wideo mają ogromne zasięgi. Są skuteczne, ponieważ obraz wideo najlepiej przykuwa naszą uwagę. Możesz opowiadać historie i wpływać na emocje użytkowników angażując ich w swoje treści.

Reklamy wideo umożliwiają precyzyjne kierowanie treści, co pozwala dotrzeć do bardzo precyzyjnej grupy docelowej w odpowiednim czasie i odpowiedniej formie, tak by zmaksymalizować skuteczność.

Kampania Youtube umożliwia tworzenie reklam przy dowolnym budżecie. Oczywiście żeby skutecznie realizować cele należy inwestować odpowiednie środki dla kampanii. Biorąc pod uwagę, że nie każdy przedsiębiorca decyduje się na taki typ kampanii, koszty obejrzenia materiału wahają się na poziomie od kilku do kilkunastu groszy.

W kampanii Youtube mamy możliwość weryfikacji skuteczności naszych reklam w przeciwieństwie do reklam telewizyjnych. Łatwo ocenisz, które kampanie generują dla Ciebie bardziej wartościowy ruch i większe zaangażowanie użytkowników.

80%

Zwiększ świadomość marki

92%

Docieraj do nowych użytkowników

Formaty reklam na YouTube

TrueView In-Stream – Reklama możliwa do pominięcia po pierwszych 5 sekundach trwania materiału reklamowego. Reklama wyświetla się przed rozpoczęciem materiału lub w trakcie trwania. Twoje reklamy będą widoczne nie tylko na kanale YouTube, ale również w sieci reklamowej Google, grach oraz aplikacjach. 

TrueView Discovery – Reklama widoczna na górze kolumny propozycje innych filmów do obejrzenia lub widoczna powyżej wyników wyszukiwania. Forma reklama, to widoczna miniatura filmu na stronie YouTube lub w aplikacji mobilnej.

 

TrueView In-Stream – Reklama możliwa do pominięcia po pierwszych 5 sekundach trwania materiału reklamowego. Reklama wyświetla się przed rozpoczęciem materiału lub w trakcie trwania. Twoje reklamy będą widoczne nie tylko na kanale YouTube, ale również w sieci reklamowej Google, grach oraz aplikacjach. 

 
TrueView Discovery – Reklama widoczna na górze kolumny propozycje innych filmów do obejrzenia lub widoczna powyżej wyników wyszukiwania. Forma reklama, to widoczna miniatura filmu na stronie YouTube lub w aplikacji mobilnej.
 

Bumper Ads – Reklama niemożliwa do pominięcia. Trwa 6 sekund i może się wyświetlić przed materiałem wideo lub w trakcie jego trwania. Jest, to format reklamy na Youtube używany najczęściej, jako dodatkowe wsparcie przekazu reklamowego.

Chcesz zwiększyć sprzedaż? My zrobimy to DOUBLE

Produktowa – TrueView w kampaniach produktowych rozszerza reklamy wideo o elementy interaktywne. Reklamy te wykorzystują dane produktów w Merchant Center do generowania kart produktowych. W reklamie wideo może pojawić się jednocześnie maksymalnie 6 kart produktowych. Można też filtrować zasoby reklamowe lub wybrać określone produkty, aby ograniczyć liczbę produktów wyświetlanych w reklamach wideo.

Reklamy sekwencyjne – Za pomocą tego formatu możesz opowiedzieć historię swoim odbiorcom, tak by budować ich zaangażowanie w kontrolowany sposób i dawkować informacje przekazywane na danym etapie.

OutStream – pomagają zwiększyć zasięg kampanii wideo. Reklama wyświetla się większej grupie odbiorców korzystających z urządzeń mobilnych i tabletów.

phone2

Dlaczego kampanie YouTube z Double Digital?

Mamy na swoim koncie wiele zrealizowanych kampanii zasięgowych dla największych firm zarówno w Polsce, jak i za granicą m. in. współpraca z największym medialnym portalem w Polsce.

Przy odpowiednich założeniach kampanii możemy wygenerować dla Ciebie raport, który określa jak Twoja marka wypada na tle konkurencji, dzięki czemu będziesz wiedział, jakie działania podjąć w celu umocnienia swojej pozycji na rynku. 

 

Zacznij od bezpłatnej wyceny

Opisz nam swój biznes, a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i przygotuje rekomendowane działania.

nowe logo google partner
salesmanago partner
trustedshops
specjalista google ads

Zacznij od bezpłatnej wyceny

Zacznij od bezpłatnej wyceny