Co to jest i kto może skorzystać z Google Ad Grants?

Google Ad Grants (Google Grant) to program oferowany bezpłatnie przez Google dla większości organizacji non-profit. Program zapewnia do 10 000 USD miesięcznie na realizowanie kampanii w wyszukiwarce Google. Jednak ze względu na ograniczony czas i wiedzę personelu wiele małych organizacji non-profit rezygnuje z bezpłatnych reklam w wyszukiwarce Google.

Widzimy potrzebę wsparcia organizacji non-profit. Stworzyliśmy proste i skuteczne rozwiązanie, aby umożliwić Twojej organizacji dotarcie do darczyńców, wolontariuszy i klientów online. Podstawowe zarządzanie reklamami organizacji non-profit za pomocą Google Grant (Google Ad Grants) oferujemy już od 700 PLN/mies. Większość małych organizacji non-profit wymaga jedynie podstawowego zarządzania kontem.

Co zawiera nasz koszt obsługi?

  1. Oparte na danych dynamiczne reklamy i strategie słów kluczowych
  2. Nielimitowane ilości reklam w wyszukiwarce Google
  3. Wszystkie reklamy i grupy reklam optymalizowane co tydzień
  4. Łatwe miesięczne rozliczanie kartą kredytową 
  5. Raport w czasie rzeczywistym
  6. Szybka konfiguracja

A wiesz, że…
możemy to zrobić dla Ciebie lepiej?

Jak uzyskać Google Ad Grants?

Do programu Google Grants można szybko i łatwo aplikować dla kwalifikujących się organizacji. Odwiedź stronę  https://www.google.com/grants/ , aby rozpocząć proces.

Kto powinien zatrudnić agencję do zarządzania swoim Google Grants? Uważamy, że większość kwalifikujących się organizacji non-profit powinna zatrudniać pomoc do zarządzania Google Grants. Organizacje non-profit o dużym budżecie powinny rozważyć agencję sem, która może zintegrować wszystkie ich działania. Współpracując z nami płacisz tylko za to, czego potrzebujesz, konfigurując oparte na danych, strategiczne reklamy Google Grants.

Dlaczego moja organizacja non-profit powinna zlecić zarządzanie Google Ad Grants agencji SEM? Wszystko sprowadza się do czasu, jaki musiałbyś poświęcić żeby uzyskać dopasowaną kampanię. Google Ads może być zarządzane in-house, ale najczęściej organizacje nie mają czasu lub umiejętności, aby właściwie zarządzać reklamami… Google Ads może być skomplikowany, a sprawdzone metody często się zmieniają. Nasze usługi pomogą małym i średnim organizacjom non-profit zmaksymalizować ich Google Grants.

Ile czasu zajmuje skonfigurowanie Google Grants? Jeśli masz już akceptację programu Google Grants, nasz zespół może uruchomić Twoje reklamy w ciągu zaledwie jednego do dwóch tygodni.

Jaki efekt mogę uzyskać z darmowych reklam w Google Ad Grants? Najważniejszym początkowym celem jest upewnienie się, że kampanie związane z marką i dynamiczne reklamy w sieci wyszukiwania są w pełni zoptymalizowane, co ułatwia ludziom znalezienie Twojej organizacji w internecie. Od tego momentu skuteczność tj. ilość unikalnych użytkowników, trafność reklam i dotarci do grupy docelowej będą rosnąć.

Ile kosztuje zarządzanie Google Grants dla organizacji non-profit? Double Digital oferuje zarządzanie Google Grants już od 700 PLN miesięcznie.

Kto kwalifikuje się do programu Google Grants? Większość zarejestrowanych organizacji non-profit kwalifikuje się do programu Google Grants. Pełne wymagania znajdziesz w Wymaganiach kwalifikacyjnych Google.

Jeżeli potrzebujesz pomocy lub chciałbyś porozmawiać o ewentualnej współpracy przy kampaniach Google Grants skontaktuj się z nami!

Damian Dziergowski

Oceń wpis:

Oceń ten wpis

Wiemy, co działa.
Dlatego dzielimy się wiedzą.

Chcesz realnego wzrostu?
Porozmawiajmy.