Dlaczego powolna witryna zabija konwersje?
I nternet lat 90 poruszał się tak szybko, jak leniwiec biegnący na kacu w maratonie. Dźwięk połączenia telefonicznego rozbrzmiewał w domu i wszyscy wiedzieli, co się dzieje. Chwyć za okulary przeciwsłoneczne, bo serfujesz… w sieci www.
Ale szybko do przodu 20 lat i środowisko zmieniło się nie do poznania. Ludzie chcą – nie, oczekują – błyskawicznych czasów...
12 porad optymalizacji Google Ads
J
eśli chodzi o skuteczne zarządzanie kampaniami Google Ads, zrozumienie i, co ważniejsze, optymalizację kampanii Google Ads może być nieprzewidywalną i frustrującą podróżą. Istnieją setki zmiennych, które określają sukces Twoich kampanii i dla całego konta. Chociaż optymalna struktura konta Google Ads wymaga kolejnego wpisu samego w sobie, dziś odkryjemy optymalizacje...
Google Ads ukrywa wyszukiwane hasła (Rozwiązanie)
Dlaczego nie widzę już wyszukiwanych haseł na koncie Google Ads?
J
akby rok 2020 nie był wystarczającym wyzwaniem, Google Ads właśnie wprowadził swoją najnowszą komplikację dla reklamodawców. Od początku września reklamodawcy Google Ads zostali powiadomieni, że w raporcie wyszukiwanych haseł Google Ads pojawią się tylko „wyszukiwane hasła wyszukiwane przez większą liczbę...
Pierwsze kroki z marketingiem cyfrowym dla małych firm
Świat online jest bogaty w możliwości zarówno dla dużych, jak i małych firm. Chociaż poruszanie się po jej rozległych elementach po raz pierwszy może wydawać się zniechęcające, marketing cyfrowy jest jednym z najlepszych sposobów rozpowszechniania informacji o Twojej firmie i nawiązywania kontaktu z nowymi klientami, a także utrzymywania polubień u już istniejących...
Czarny piątek 2020
C
ZY 27 LISTOPADA 2020 COŚ DLA CIEBIE ZNACZY? JEŚLI PRACUJESZ W ECOMMERCE, MAM NADZIEJĘ, ŻE ODPOWIEDŹ BRZMI: TAK.
Double Digital analizuje początki Czarnego Piątku w Polsce i sugeruje marketerom sposoby jak najlepszego wykorzystania kalendarza.
Czwarty kwartał to najbardziej pracowity sezon dla klientów eCommerce, być może nawet bardziej niż sam Boże Narodzenie. Jedna...
6 sposobów na nawiązanie kontaktu z klientami za pośrednictwem COVID-19
W
szyscy wiemy, że klienci są siłą napędową każdej firmy, dlatego ważne jest aby z nimi współpracować. Oznacza, to pomaganie klientom, a nie tylko sprzedaż produktów i usług. Im więcej masz kontaktów tym większe prawdopodobieństwo, że ponownie dokonają zakupów i polecą Twoją firmę innym.
W związku z obecnym kryzysem związanym z Covid-19, który paraliżuje większość firm,...
Jak wykorzystać płatne kampanie do zwiększenia sprzedaży w Q4?
G
dy zaczyna się okres zimowy, Twoja firma może odczuwać ciężar zmniejszonej sprzedaży podczas pozornie niekończących się blokad COVID-19. Wiele firm korzysta z marketingu cyfrowego, aby zwiększyć sprzedaż w okresie zimowym. Chociaż świat płatnych reklam cyfrowych może wydawać się zniechęcający, płatne wyszukiwanie to fantastyczny sposób na przyciągnięcie nowych klientów i...
Jak skutecznie korzystać z narzędzia Rekomendacje Google Ads
Google chce, aby usługi były bardziej wartościowe dla klientów biznesowych korzystających z samej platformy reklamowej. Jednym ze sposobów, w jaki firma z Kalifornii chce to osiągnąć, jest wykorzystanie narzędzia Rekomendacje reklam, rodzaj oprogramowania opartego na sztucznej inteligencji, które może pomóc firmom ulepszyć ich kampanie reklamowe.
Istnieje wyraźna potrzeba...
Jak wejść na rynki zagraniczne, dzięki PPC?
C
zasami wydaje się, że świat maleje z dnia na dzień. Giganci handlu detalicznego, tacy jak Amazon i eBay, pokonali bariery dla firm B2C działających na wielu terytoriach, a teraz konsumenci robią zakupy online z dowolnego miejsca na świecie. Tendencja rosnącej globalizacji naszych rynków utrzymuje się, logistyka realizacji zamówień staje się jeszcze łatwiejsza, a...
Czy reklamy na urządzeniach mobilnych to przyszłość?
O
Od pierwszego kwartału roku połowa populacji na całym świecie została zmuszona do pozostania w pomieszczeniach z powodu koronawirusa, który utorował drogę do spędzania większej ilości czasu z naszymi urządzeniami cyfrowymi. Pomijając pandemię, rok 2020 został ustanowiony już jako rok reklamy mobilnej, z wydatkami konsumentów mobilnych na prawie 1800 zł.
Średnio...