22 122 85 89

  kontakt@double-digital.pl

Facebook-f
Google
Linkedin-in
Double Digital
  • Strona Główna
  • Usługi
  • O nas
  • Cennik
  • Sklep
  • Blog
  • Kontakt
Darmowa Wycena

Brak produktów w koszyku.

Dlaczego powolna witryna zabija konwersje?

Dlaczego powolna witryna zabija konwersje?

I nternet lat 90 poruszał się tak szybko, jak leniwiec biegnący na kacu w maratonie. Dźwięk połączenia telefonicznego rozbrzmiewał w domu i wszyscy wiedzieli, co się dzieje. Chwyć za okulary przeciwsłoneczne, bo serfujesz… w sieci www. Ale szybko do przodu 20 lat i środowisko zmieniło się nie do poznania. Ludzie chcą – nie, oczekują – błyskawicznych czasów...
12 porad optymalizacji Google Ads

12 porad optymalizacji Google Ads

J eśli chodzi o skuteczne zarządzanie kampaniami Google Ads, zrozumienie i, co ważniejsze, optymalizację kampanii Google Ads może być nieprzewidywalną i frustrującą podróżą. Istnieją setki zmiennych, które określają sukces Twoich kampanii i dla całego konta. Chociaż optymalna struktura konta Google Ads wymaga kolejnego wpisu samego w sobie, dziś odkryjemy optymalizacje...
Google Ads ukrywa wyszukiwane hasła (Rozwiązanie)

Google Ads ukrywa wyszukiwane hasła (Rozwiązanie)

Dlaczego nie widzę już wyszukiwanych haseł na koncie Google Ads? J akby rok 2020 nie był wystarczającym wyzwaniem, Google Ads właśnie wprowadził swoją najnowszą komplikację dla reklamodawców. Od początku września  reklamodawcy Google Ads zostali powiadomieni, że w raporcie wyszukiwanych haseł Google Ads pojawią się tylko „wyszukiwane hasła wyszukiwane przez większą liczbę...
Pierwsze kroki z marketingiem cyfrowym dla małych firm

Pierwsze kroki z marketingiem cyfrowym dla małych firm

Świat online jest bogaty w możliwości zarówno dla dużych, jak i małych firm. Chociaż poruszanie się po jej rozległych elementach po raz pierwszy może wydawać się zniechęcające, marketing cyfrowy jest jednym z najlepszych sposobów rozpowszechniania informacji o Twojej firmie i nawiązywania kontaktu z nowymi klientami, a także utrzymywania polubień u już istniejących...
Czarny piątek 2020

Czarny piątek 2020

C ZY 27 LISTOPADA 2020 COŚ DLA CIEBIE ZNACZY? JEŚLI PRACUJESZ W ECOMMERCE, MAM NADZIEJĘ, ŻE ODPOWIEDŹ BRZMI: TAK. Double Digital analizuje początki Czarnego Piątku w Polsce i sugeruje marketerom sposoby jak najlepszego wykorzystania kalendarza. Czwarty kwartał to najbardziej pracowity sezon dla klientów eCommerce, być może nawet bardziej niż sam Boże Narodzenie. Jedna...
6 sposobów na nawiązanie kontaktu z klientami za pośrednictwem COVID-19

6 sposobów na nawiązanie kontaktu z klientami za pośrednictwem COVID-19

W szyscy wiemy, że klienci są siłą napędową każdej firmy, dlatego ważne jest aby z nimi współpracować. Oznacza, to pomaganie klientom, a nie tylko sprzedaż produktów i usług. Im więcej masz kontaktów tym większe prawdopodobieństwo, że ponownie dokonają zakupów i polecą Twoją firmę innym. W związku z obecnym kryzysem związanym z Covid-19, który paraliżuje większość firm,...
Jak wykorzystać płatne kampanie do zwiększenia sprzedaży w Q4?

Jak wykorzystać płatne kampanie do zwiększenia sprzedaży w Q4?

G dy zaczyna się okres zimowy, Twoja firma może odczuwać ciężar zmniejszonej sprzedaży podczas pozornie niekończących się blokad COVID-19. Wiele firm korzysta z marketingu cyfrowego, aby zwiększyć sprzedaż w okresie zimowym. Chociaż świat płatnych reklam cyfrowych może wydawać się zniechęcający, płatne wyszukiwanie to fantastyczny sposób na przyciągnięcie nowych klientów i...
Jak skutecznie korzystać z narzędzia Rekomendacje Google Ads

Jak skutecznie korzystać z narzędzia Rekomendacje Google Ads

Google chce, aby usługi były bardziej wartościowe dla klientów biznesowych korzystających z samej platformy reklamowej. Jednym ze sposobów, w jaki firma z Kalifornii chce to osiągnąć, jest wykorzystanie narzędzia Rekomendacje reklam, rodzaj oprogramowania opartego na sztucznej inteligencji, które może pomóc firmom ulepszyć ich kampanie reklamowe. Istnieje wyraźna potrzeba...
Jak wejść na rynki zagraniczne, dzięki PPC?

Jak wejść na rynki zagraniczne, dzięki PPC?

C zasami wydaje się, że świat maleje z dnia na dzień. Giganci handlu detalicznego, tacy jak Amazon i eBay, pokonali bariery dla firm B2C działających na wielu terytoriach, a teraz konsumenci robią zakupy online z dowolnego miejsca na świecie. Tendencja rosnącej globalizacji naszych rynków utrzymuje się, logistyka realizacji zamówień staje się jeszcze łatwiejsza, a...
Czy reklamy na urządzeniach mobilnych to przyszłość?

Czy reklamy na urządzeniach mobilnych to przyszłość?

O Od pierwszego kwartału roku połowa populacji na całym świecie została zmuszona do pozostania w pomieszczeniach z powodu koronawirusa, który utorował drogę do spędzania większej ilości czasu z naszymi urządzeniami cyfrowymi. Pomijając pandemię, rok 2020 został ustanowiony już jako rok reklamy mobilnej, z wydatkami konsumentów mobilnych na prawie 1800 zł.   Średnio...

Najnowsze wpisy

  • Dlaczego powolna witryna zabija konwersje?
  • 12 porad optymalizacji Google Ads
  • Google Ads ukrywa wyszukiwane hasła (Rozwiązanie)
  • Pierwsze kroki z marketingiem cyfrowym dla małych firm
  • Czarny piątek 2020

Najnowsze komentarze

  • Marcin o Google Ads ukrywa wyszukiwane hasła (Rozwiązanie)

user_logo

Sprawdź moje najnowsze wpisy. Bardzo dokładnie śledzę zmiany w zakresie platform do marketingu internetowego.

       

Kategorie

  • Facebook Ads
  • Google Ads
  • LinkedIn Ads
  • Marketing
  • SEM
  • Strategia Marketingowa
  • TikTok Ads

Najlepiej oceniane

  • Dlaczego powolna witryna zabija konwersje?
    7 marca 2021
    Dlaczego powolna witryna zabija konwersje?
  • 12 porad optymalizacji Google Ads
    1 lutego 2021
    12 porad optymalizacji Google Ads
  • Google Ads ukrywa wyszukiwane hasła (Rozwiązanie)
    1 grudnia 2020
    Google Ads ukrywa wyszukiwane hasła (Rozwiązanie)

Tagi

black friday covid-19 e-commerce Facebook Ads Google Ads handel Konwersje Marketing marketing online mobile MŚP news nowi klienci nowości pomysł na przewagę porady promocje reklama w internecie ROI sprzedaż TikTok Ads wyszukiwane hasła

Kontakt

22 122 85 89

kontakt@double-digital.pl

22 122 85 89

kontakt@double-digital.pl

al. Jana Pawła II 27
00-867 Warszawa

O nas

Double Digital – Agencja marketingu internetowego. Specjalizujemy się w kampaniach Google Ads.

Twitter
Facebook-f
Google-plus-g
Pinterest-p
Linkedin-in

Usługi

  • Allegro Ads
  • Analityka strony internetowej
  • Audyt Google Ads
  • Facebook Ads
  • Google Shopping (Zakupy Google)
  • LinkedIn Ads
  • Reklama Lokalna Google
  • Remarketing Google
  • Sieć Reklamowa Google
  • Sieć Wyszukiwania Google
  • Sprzedaż z katalogu
  • TikTok Ads
  • YouTube

Sklep

  • Google Ads
  • TikTok Ads
  • LinkedIn Ads
  • Facebook Ads

Linki

  • Strona Główna
  • Usługi
  • O nas
  • Cennik
  • Sklep
  • Blog
  • Kontakt

© 2021 — Double Digital. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Polityka prywatności

Double Digital – Agencja marketingu internetowego. Specjalizujemy się w kampaniach Google Ads.

Kategorie

  • Facebook Ads
  • Google Ads
  • LinkedIn Ads
  • Marketing
  • SEM
  • Strategia Marketingowa
  • TikTok Ads

Kontakt



22 122 85 89

 kontakt@double-digital.pl

 al. Jana Pawła II 27, 00-867 Warszawa, Polska

        

Bezpłatna Wycena

Chcesz zwiększyć sprzedaż? My zrobimy, to DOUBLE!

Umów się na całkowicie bezpłatną konsultację i wejdź na wyższy poziom marketingu