Jak wygląda współpraca z nami?
Optymalizacja kategorii i produktów
– tak, by Google je rozumiał, a klienci kupowali.
Linkowanie wewnętrzne i zewnętrzne
– wzmacniamy autorytet Twojego sklepu.
Szybkość i UX
– SEO bez dobrej struktury sklepu to stracona szansa na konwersję.
Analiza i optymalizacja
– testujemy, mierzymy i poprawiamy na bieżąco.

Jak SEO
zwiększa sprzedaż?
SEO dla e-commerce to coś więcej niż dobór słów kluczowych.
Kluczowe jest dostosowanie strony do intencji użytkownika, optymalizacja ścieżki zakupowej i poprawa konwersji. Google premiuje sklepy, które ładują się szybko, mają intuicyjną nawigację i bogate opisy produktów.
Dzięki temu Twój sklep nie tylko pojawia się wyżej w wynikach, ale też realnie sprzedaje więcej.
Twoja konkurencja już tam jest


Czas do nich dołączyć.