Double Digital

Zacznij od reklamy

Facebook Ads

Platforma, na której możemy utworzyć i wykupić reklamy na Facebooku, Instagramie, w Messengerze i Audience Network Facebooka, bezpośrednio zarządzać materiałami reklamowymi oraz tworzyć i administrować grupami docelowymi reklam.

facebook ads reklama

Co gwarantuje Ci skuteczność naszych kampanii Meta Ads?

1

Eksperci z minimum 5-letnim doświadczeniem

2

Dedykowany opiekun i konsultacje online

3

Szybkie reagowanie na zmiany rynku

4

1-miesięczny okres wypowiedzenia

5

Raporty przygotowane indywidualnie pod Twoje potrzeby

6

Pixel Meta & Google Analytics 4 wdrażamy w cenie

Facebook Ads – co to?

Facebook to portal społeczności owy, na którym praktycznie każdy z nas ma swoje konto oraz grono znajomych. Jednak czym jest Facebook Ads? Są to treści sponsorowane, które wyświetlane są na tej, znanej na całym świecie, platformie. Bardzo często reklamy możemy zauważyć wprost jako promocję, ale także w postaci informacji o interakcji pozostałych użytkowników. Mogą to być komentarze, mogą to być polubienia – nie ma znaczenia.

Dzięki Facebook Ads reklamodawcy mogą docierać do ogromnej liczby osób. Zyskiwać klientów do swojego sklepu internetowego. Co ciekawe, nie chodzi tutaj o osoby przypadkowe, ale o osoby, które mogą być prawdziwie zainteresowane daną promocją, usługą czy produktem. W tym przypadku mamy do czynienia z reklamami doskonale dopasowanymi pod względem treści, jakie przeglądane są przez konkretną osobę w Internecie. Nie trzeba przecież przypominać, że Facebook zbiera bardzo duże ilości informacji o każdym, kto ma tam konto.

Facebook ads może pochwalić się wręcz wybitnym algorytmem analitycznym. Nie musimy więc wcale określać naszego hobby czy zainteresowań – platforma ta zdobędzie te cenne informacje sama na podstawie naszych polubień czy dodanych komentarzy, obejrzanych filmików przy przejrzanych zdjęć.

Jak działa Facebook Ads?

Facebook Ads to nic innego, jak reklamy na platformie społecznościowej Facebook. Jeszcze kilka lat temu nikt by się nie spodziewał, że na ta strona internetowa przemieni się w jedno z wielu narzędzi, w którego będą korzystać przedsiębiorcy.

Aby rozpocząć prowadzenie kampanii na Facebooku, wystarczy zaznajomić się z narzędziem, jakim jest Manager Reklam. Jest to specjalistyczne narzędzie przygotowane przez osoby znające się na rzeczy i umożliwia ono profilowanie odbiorców, tworzenie wielu różnych rodzajów reklamy, a także zarządzanie budżetem. Reklamy, które stworzymy dzięki Facebook Ads Manager, mogą być wyświetlane na wszystkich platformach należących do niego, a więc na Instagramie, Messengerze oraz na samym Facebooku. W menadżerze reklam sprecyzujesz wszystkie szczegóły i treść reklamy do potrzeb odbiorców.

W tym przypadku istotna jest optymalizacja jakości reklam, skuteczne kreacje reklamowe. Nie liczy się tutaj tylko cena, ale również prawdopodobieństwo wejścia potencjalnego klienta w interakcję z reklamą, wyświetlanie reklam. Jeśli kampania zostanie dobrze dostosowana do jego preferencji i potrzeb, można jednocześnie uzyskać zamierzony efekt oraz zmniejszyć koszty, jakie przynoszą kampanie reklamowe.

  Niskie koszty pozyskania klienta

  Precyzja w dotarciu do grupy docelowej

  Możliwość budowania góry lejka

Korzyści przy realizacji kampanii Meta Ads

Dlaczego nasze kampanie Meta Ads są skuteczne? Szybkość działania + KNOW-HOW.
60%

Standardowa oferta obsługi kampanii Meta Ads na rynku

• Konkurencja często skupia się tylko na podstawowych strategiach

• Ich podejście do optymalizacji jest ograniczone i nie uwzględnia najnowszych trendów

• Brak elastyczności w dostosowywaniu się do zmieniających się trendów w digital marketingu

70%

Oferta Premium Meta Ads na rynku

Niektóre agencje idą krok dalej, ale wciąż nie czerpią pełnych korzyści z możliwości platformy

Mogą znać zaawansowane taktyki, ale nie mają odpowiedniego narzędzia ani wiedzy, aby je skutecznie wdrażać

Często brakuje im szybkości reagowania na zmieniające się warunki rynku

90% ↑

Nasza oferta

Szybkość Działania: Monitorujemy rynek i algorytmy, reagując natychmiast na zmiany, by być zawsze krok przed konkurencją

Know-How: Posiadamy praktyczne doświadczenie przy kampaniach Meta Ads dla wielu branż i udokumentowane sukcesy

Pełne Wykorzystanie Potencjału: Nasza strategia Meta Ads nie tylko generuje ruch, ale też zwiększa konwersję i ROI

Dlaczego powinieneś reklamować się w Facebook Ads?

Facebook Ads korzysta z wysoce skutecznego systemu targetowania, który rozpoznaje i trafnie znajduje odpowiednich odbiorców. Przy tak dużej liczbie użytkowników, można prawie zagwarantować, że twój docelowy tam właśnie jest; czeka na ciebie, na twoją reklamę. Skuteczne kampanie reklamowe sprawiają, że możesz dotrzeć do każdego. Z pewnością znajdziesz klienta, który chce i potrzebuje Twojego produktu.

Targetowanie reklam w Facebook Ads jest bardzo precyzyjne, ponieważ możemy korzystać zarówno z kierowania reklam po zainteresowaniach, zachowaniach czy stanowiskach zawodowych, jak również tworzyć grupy niestandardowe, czy też listy remarketingowe osób, które wykonały wartościowe interakcje. Na bazie grup niestandardowych możemy tworzyć tzw. grupy Lookalike, czyli grupy podobne do użytkowników z utworzonej wcześniej listy (np. Lookalike z osób, które dokonały zakupu naszego produktu w ciągu 3 dni).

W Polsce każdego miesiąca na swoje konta Facebook loguje się ponad 20 milionów użytkowników, to ogromna grupa odbiorców. Na całym świecie, to prawie 1,4 miliarda aktywnych użytkowników. Zacznij docierać do grupy docelowej w Social Media i zwiększ swój ROI, by użytkownicy Facebooka Cię dostrzegli!

Facebook Ads, to platforma dla każdej branży i każdej wielkości firmy. Możesz inwestować dowolną kwotę i rozliczać się w wybranym modelu. Platforma Facebook Ads, to elastyczne narzędzie do promocji każdej firmy, którą dostrzeże grupa odbiorców.

Formaty reklam w Facebook Ads

Obraz – reklama statyczna dostępna w 3 rozmiarach (16:9, 9:16, 1:1). Dzisiaj reklama nie ma ograniczeń tekstu, tak jak było jeszcze do niedawna. Pamiętaj, że CTA (call to action) w reklamach Facebook Ads znajduje się całkowicie poza grafiką.

Karuzela – reklamy karuzelowe pozwalają zaprezentować w jednej reklamie nawet dziesięć obrazów lub filmów – każdy z oddzielnym linkiem. Świetne rozwiązanie w przypadku gdy chcesz zaprezentować szerszą ofertę np. w sklepie internetowym.

Wideo – format reklamy, który jest jedną z najskuteczniejszych, gdy Twoim celem jest rozpoznawalność marki. Reklama dostępna w rozmiarze 16:9, 9:16, 1:1 i również 360°.

Materiał błyskawiczny – to pełnoekranowe środowisko, które otwiera się, gdy ktoś dotknie Twojej reklamy na urządzeniu mobilnym (przy formacie typu Kolekcja, już z góry stosowane jest użycie materiału błyskawicznego).

Kolekcja – format kolekcji pozwala wyróżnić wiele produktów i otwiera się jako materiał błyskawiczny, kiedy ktoś wejdzie z nim w interakcję. Klienci mogą odkrywać, przeglądać i kupować produkty na telefonie w graficznym i atrakcyjnym środowisku.

Jakie korzyści daje Ci współpraca z naszymi ekspertami Meta Ads?

Zespół i komunikacja


✔ Ekspert Google Ads z minimum 5-letnim doświadczeniem

✔ Bieżący kontakt mailowy, telefoniczny lub wideo spotkanie

✔ Wsparcie innych obszarów marketingu digital w Twojej firmie

✔ Wsparcie całego zespołu ekspertów

Transparentność i personalizacja

✔ Działania prowadzone na Twoim koncie Meta Ads

✔ Miesięczne podsumowanie skuteczności eksperta Meta Ads wraz z planem rozwoju i wnioskami

✔ Spersonalizowany raport dostępny i aktualizowany 24/7

Przewagi technologiczne


✔ Testy A/B pozwalają ocenić skuteczność rozwiązań i oprzeć rozwój kampanii na podstawie danych

✔ Konfiguracja Pixel Meta, Google Analytics 4 oraz Google Tag Manager

✔ Mapy ciepła i nagrania sesji użytkowników na stronie

Zapytaj o swój indywidualny pakiet obsługi. Dopasujemy zakres współpracy do Twoich potrzeb!

Jakie cele reklamowe możesz realizować na Facebooku?

Ruch – to cel, który pomoże Ci generować ruch poza Facebookiem. Może być to coś tak prostego, jak skierowanie odbiorców do przeczytania wpisu na blogu, odsłuchania podcastu, odwiedzenie strony docelowej produktu lub oferty itp. Facebook będzie pokazywał Twoją reklamę osobom z grupy docelowej, które najczęściej będą chciały kliknąć Twój link na podstawie ich wcześniejszych zachowań.

Aktywność – chcesz, żeby więcej osób angażowało się w Twoją reklamę? Wybierz cel – aktywność, która obejmuje takie zachowania, jak reakcje, polubienia, komentarze i udostępnienia. Ten cel jest też dobrym wyborem, jeżeli starasz się zebrać więcej osób na jakieś wydarzenie lub skorzystanie z tymczasowej oferty.

Instalacje aplikacji – ten rodzaj reklamy jest skierowany do osób, które chcą promować swoją aplikację wśród użytkowników Facebooka.

Wyświetlenia filmu – wykorzystaj ten cel, jeżeli chcesz promować film wideo, a Twoją główną intencją jest zdobycie większej liczby wyświetleń. Pamiętaj, że nie jest to jedyna opcja. Tak jak już wcześniej wspomniałem, możesz promować wideo również dzięki wariantowi Ruch. Jeżeli chcesz czymś przekonać odbiorców za pomocą filmu, wtedy odpowiednim celem reklamowym powinna być konwersja wideo jako format treści.

Pozyskiwanie kontaktów (leadów) – jeżeli zastanawiasz się, jaki wybrać cel reklamy na Facebooku, żeby zwiększyć tzw. leady, wybierz tę opcję. Pomoże Ci ona np. pozyskać kontakt bezpośrednio w reklamie bez generowania ruchu do Twojej strony internetowej. Tego typu reklama pozwala przechwycić różne dane: imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu itp. Jeżeli odbiorca wypełnił te pola w swoim profilu, Facebook automatycznie uzupełni danymi Twój formularz i ułatwi Ci pozyskanie kontaktu.

Wiadomości – jest to cel dostępny od niedawna. Pomoże Ci nakłonić więcej osób do wysyłania Twojej firmie wiadomości w Messengerze. Jeżeli prowadzisz korespondencję z wieloma osobami w swoim Messengerze, będziesz mógł wysłać im wiadomość sponsorowaną w formie zdjęcia lub zwykłego tekstu.

post facebook

Świadomość – zadaniem tej kategorii jest wzbudzenie zainteresowania tym, co masz do zaoferowania jako firma w internecie.

Działania – warto postawić na ten typ reklamy wtedy, gdy chcemy dotrzeć do osób, które są zainteresowane tym, co oferujesz. Wobec tego osoby, do których będziesz kierować tę reklamę, prawdopodobnie będą częściej się angażować lub ewentualnie będą chciały dowiedzieć się więcej na temat Twojej oferty.

Konwersja – wybieramy tę opcję wtedy, gdy chcemy, żeby więcej użytkowników np. rejestrowało się w naszym sklepie internetowym lub korzystało z naszych płatnych rozwiązań (aplikacje internetowe) np. dla e-commerce itd.

 

Jak wyglądają poszczególne kroki przed rozpoczęciem współpracy przy realizacji kampanii Meta Ads?

1 KROK → Konsultacja
1 KROK → Konsultacja

Rozpoczynamy naszą współpracę od otwartej rozmowy. Może to odbyć się telefonicznie, drogą mailową lub poprzez wideokonferencję. Podczas tego spotkania dokładnie omawiamy zakres zlecenia. Ustalamy kluczowe szczegóły, począwszy od identyfikacji grupy docelowej, aż po określenie przewagi konkurencyjnych. Ten etap przygotowuje nas do kolejnego kroku.

2 KROK → Propozycja
2 KROK → Propozycja

Następnie przygotowujemy propozycję działań, które według nas są najbardziej odpowiednie. Niekoniecznie muszą one być zgodne z tym, o co pytacie! Nasze działania zawsze opierają się na zrozumieniu interesów klienta, dlatego nasze propozycje są rekomendacjami, a nie tylko pasywnym wykonaniem zleceń.

3 KROK → Strategia
3 KROK → Strategia

W Double Digital stawiamy na transparentność. Nasz klient zawsze musi być świadomy tego, co robimy dla jego marki. Dlatego na początku naszej współpracy przygotowujemy szczegółową strategię. Określamy konkretne działania oraz terminy realizacji. Rozpoczynamy współpracę, będąc w stałym kontakcie, aby dostosowywać się do potrzeb Twojego biznesu i specyfiki branży.

double digital damian dziergowski

Damian Dziergowski

CEO & Founder

Świadomość i zasięg marki na platformie Facebook Ads

Rozpoznawalność marki. Tę opcję wybieramy wtedy, gdy chcemy zwiększyć rozpoznawalność naszej marki w internecie i w social mediach, ale niekoniecznie chcemy, żeby odbiorcy angażowali się w treści, rejestrację, kupowanie produktu itp. Zaznaczenie tego celu pomoże Ci również na dotarcie do osób w social mediach, które z większym prawdopodobieństwem zwrócą uwagę na to, co pokazujesz w swojej reklamie. Jest on bardzo wartościowy dla dużych firm i korporacji, które starają się skupić na budowaniu świadomości marki, a nie na generowaniu ruchu lub pozyskiwaniu potencjalnych klientów. Małe firmy z niewielkim budżetem mogą niestety nie znaleźć tutaj dużej wartości i stracić sporą część budżetu, w porównaniu do innych celów.

Zasięg  – ten cel możemy wykorzystać do tego, żeby reklama była oglądana przez jak największą liczbę osób w grupie docelowej i w ograniczonym budżecie dziennym. Przeprowadź skuteczną promocję swoich usług! Cel ten może być przydatny dla małych odbiorców, dla których priorytetem jest dotarcie do jak największej liczby osób, które interesują się np. komputerami specjalnie do gier. Warto przemyśleć ten cel nawet wtedy, gdy chcesz, aby użytkownicy odwiedzali Twoją witrynę internetową, czy obejrzeli film na YouTube.

Facebook & Instagram

Naszą skuteczność potwierdzają klienci

Ponad 40 opinii

Stwórz z nami zespół marzeń dla Twojego projektu i zyskaj pewność, że współpracujesz z elitą specjalistów w branży marketingu cyfrowego. Gwarantujemy dostęp do ekspertów posiadających nawet 10 lat doświadczenia, którzy są gotowi wykorzystać swoją wiedzę i umiejętności, aby zapewnić Ci przewagę na rynku. Niech nasza wiedza stanie się Twoim sukcesem!

Minimum 5 lat

doświadczenia Eksperta PPC

Minimum 7 lat

doświadczenia Eksperta SEO

Skontaktuj się z nami żeby dowiedzieć się więcej!

ruch reklamowy - traffic (1)

Kampania zasięgowa na Facebooku - Wyniki

Kampania na Facebooku miała zrealizować główny cel jakim było wygenerowanie 4 mln wyświetleń oraz aktywność pod postami, co finalnie zrealizowaliśmy powyżej założeń klienta.

Kampanie na Facebooku wygenerowały wysoki CTR, średnio na poziomie 3%. Różnica w skali miesiąca wynikała m.in. z działań, jakie na danym etapie były realizowane. Ostatni miesiąc, to skupienie się najbardziej zaangażowanych użytkownikach, co widać po ilości udostępnień publikowanych postów,

Wybrane typy kampanii:

  • darkposty z celem zasięgu w formacie 1:1
  • wideo 16:9 z celem wyświetleń i zebrania użytkowników na lisy remarketingowe
  • publikacja contentu na FP z targetem osób z list remarketingowych 

Dlaczego warto skusić się na reklamę tego rodzaju?

Wiele osób zajmujących się marketingiem zachęca do reklamowania na Facebooku, jednak przedsiębiorcy wciąż nie mogą się do tego przekonać. Dlaczego warto skorzystać z tego wyjątkowego narzędzia? Przede wszystkim jest to jeden z najlepszych, najtańszych oraz najszybszych sposobów na zaprezentowanie firmy w samych superlatywach przed ogromną publicznością i to bez konieczności wychodzenia z domu. Jeśli postawisz na skuteczną reklamę na Facebooku, jesteś w stanie dotrzeć nie do dziesiątek czy setek osób, ale do tysięcy i to naprawdę zainteresowanych Twoją branżą. Z pewnością takich rezultatów nie jesteśmy w stanie uzyskać fizycznie. Facebook Ads umożliwia stworzenie konkretnej reklamy dostosowanej do odpowiedniej grupy docelowej.

Czy warto prowadzić kampanię marketingową na Facebooku?

Zwiększ skuteczność Meta Ads przy tym samym koszcie

Jakie kampanie musisz wykorzystać?
» Sprzedaż na stronie z celem konwersji
» Generowanie jakościowych leadów na stronie
Skontaktuj się z nami i dowiedz się jak nie przepalać budżetu reklamowego!
rynkach zagranicznych

Jakie cele mogą być realizowane poprzez Facebook Ads?

Wielu przedsiębiorców pyta, jakie cele mogą być realizowanie poprzez Facebook Ads? Należą do nich dwa główne, czyli:

  • Świadomość potencjalnie zainteresowanych osób – warto budować ją od początku, jednak przebicie się przez gąszcz konkurencji nie jest łatwe. Będziesz już na dobrej drodze, kiedy dostrzegą Cię pierwsze osoby. 
  • Podejmowanie działań – tworzenie reklamy to również wybieganie w przyszłość myślami. Trzeba zdecydować, do czego tą reklamą chcesz namówić klientów – do odwiedzin strony firmy, do pobrania aplikacji, do aktywności, do ruchu na stronie, do rozpoznawania marki oraz generowania zasięgów, do reakcji pod zdjęciami, do wyświetlania wideo czy do pozyskiwania kontaktów od potencjalnie zainteresowanych ofertą osób.

Jak sprawdzić skuteczność reklamy?

Gdzie dokładnie wyświetla się nasza reklama?

Chcesz zdecydować się na Facebook Ads, jednak nie jesteś pewien, gdzie dokładnie wyświetla się kampania? Otóż wszystko zależy od tego, co konkretny przedsiębiorca wybierze. Może to być post, relacja, karuzela, czy krótkie wideo. Odkąd Facebook stał się posiadaczem Instagrama, reklamy przechodzą również na tamtą platformę. Sprawia to, że potencjalnych odbiorców jest znacznie więcej, a co za tym idzie – więcej jest również zainteresowanych klientów.

Jak tworzyć reklamy na Facebooku?

Tworzenie wymarzonych reklam nie jest trudne, zwłaszcza, że sam Facebook często podpowiada. Mając przed sobą stronę, wystarczy przejść do Managera Reklam, gdzie znajduje się konto reklamowe i tam wystarczy wykreować swoją pierwszą reklamę. Tworząc ją, możesz śmiało określić grupę docelową, nowych odbiorców, zainteresowania, lokalizację oraz budżet i czas wyświetlania w menedżerze reklam. W sytuacji, kiedy interesuje się znacznie lepiej dobrana reklama, Manager Reklam pozwoli Ci wybrać cel, budżet kampanii reklamowych i czas emisji, format reklamy oraz miejsca jej wyświetlania, a także grupę odbiorców. Jak widać, możliwości jest całkiem sporo, dlatego warto korzystać, by skutecznie wypromować swoją firmę i móc cieszyć się nie tylko odpowiednimi zarobkami, ale również rosnącą popularnością i wciąż powracającymi klientami. Płatne kampanie to realny zysk dla Ciebie!

Formularz kontaktowy

Odbierz darmową konsultację
5/5 - (5 opinie)