Double Digital

Konsultacja marketignowa

Spis treści

Prowadzisz samodzielnie działania marketingowe w swojej firmie? Chcesz zwiększyć sprzedaż, liczbę leadów? A może potrzebujesz tylko kilku wskazówek do Twojej strategii? Dzięki konsultacji marketingowej możesz to osiągnąć.

Co zyskasz?

Sposób na sprawny marketing

Być może nie potrzebujesz długofalowej współpracy! Przekażemy Ci wiedzę, która pomoże Ci szybko rozwinąć biznes! Dzięki konsultacji marketingowej poradzisz sobie samodzielnie! Konsultacje odbywają się dla Ciebie.

Podczas konsultacji marketingowej dowiesz się:

ikona4,5

Jak dobrać odpowiednią strategię i platformy reklamowe dla Twojej firmy

szablon ikony29

Jak rozwiązać ewentualne problemy techniczne

szablon ikony25

Jak skalować swój biznes

szablon ikony3

Czego unikać w marketingu cyfrowym

szablon ikony

Jak analizować działania konkurencji

szablon ikony125

Jak optymalizować stronę internetową pod kątem UX

szablon ikony26

Jak zwiększyć sprzedaż dzięki odpowiedniej strategii marketingowej

szablon ikony22

Jak określić grupę docelową

szablon ikony1

Jak zbudować markę osobistą

szablon ikony30

Jak nie przepalać budżetu reklamowego

Jak wygląda konsultacja?

1. Wybierasz termin konsultacji marketingowej

2. Podajesz temat konsultacji

3. Otrzymujesz link do spotkania Google Meets

Do zobaczenia!

Kto się z Tobą skontaktuje?

Konsultacja prowadzona jest przez certyfikowanego specjalistę Double Digital, który podczas konsultacji marketingowej krok po kroku przeprowadzi Cię przez wszystkie tajniki marketingu cyfrowego. Konsultację odbywają się w wybrany przez Ciebie dzień.

Często zadawane pytania uczestników

Konsultacja trwa 20 minut i odbywa się za pomocą aplikacji Google Meets (link otrzymasz w wiadomości e-mail). Przygotuj łącze internetowe i mikrofon.

Zwykle już na pierwszej konsultacji rozwiązujemy większość Twoich problemów i wskazujemy odpowiednie kierunki. Masz też możliwość umówienia się z nami ponownie!

Coraz więcej firm zaczyna działać w internecie. Im więcej sprzedawców, tym więcej osób, które potrzebują odpowiednich kompetencji do prowadzenia kampanii reklamowych. Dzięki konsultacji marketingowej pomożemy Ci zdobyć niezbędną wiedzę.

I tu właśnie pojawia się problem. Bowiem większość z tych osób najzwyczajniej w świecie nie ma czasu na naukę nowych rzeczy, a w szczególności takich, jak odpowiednie zarządzanie marketingiem internetowym. Działania marketingowe w internecie to podstawa!

I właśnie w takiej sytuacji przychodzą do głowy różne pytania, a jednym z nich jest — czy warto skorzystać z konsultacji?

Zwiększona widoczność Twojej marki w sieci

Jest to jeden z kluczowych czynników, dzięki któremu będziesz w stanie wzbić się na wyżyny możliwości w Twojej firmie w internecie. Budowanie świadomości marki jest nieodzowną częścią całego procesu, a media społecznościowe stanowią znaczne wsparcie.

Profesjonalista posiadający specjalistyczną wiedzę, będzie w stanie podać Ci konkretne rozwiązania, strategie działania, a także przedstawi Ci, w jaki sposób samemu będziesz mógł korzystać z narzędzi marketingowych. Doradztwo marketingowe jest rzeczą, na której możesz wyłącznie skorzystać.

Strategia marketingowa

Jest to kolejny istotny czynnik, który wypozycjonuje Twoją stronę internetową na najwyższych szczeblach listy wyszukiwania. W trakcie konsultacji omówisz z prowadzącym wszystkie niezbędne kwestie dotyczące tego podpunktu. Pozwoli Ci to na wprowadzenie licznych zmian w swojej firmie, które następnie przełożą się na oczekiwane rezultaty działań marketingowych np. w mediach społecznościowych. 

Warto podkreślić, że temat skutecznych strategii nie jest tak naprawdę tematem najprostszym. To właśnie podczas ustalania planu marketingowego, będziesz w stanie wraz z konsultantem oszacować np. pewien budżet kosztów pozyskiwania klientów podczas działań marketingowych. Konsultacje odbywają się dla Ciebie.

Jakie korzyści daje Ci współpraca z naszymi ekspertami Google Ads?

Zespół i komunikacja


✔ Certyfikowany ekspert Google Ads z minimum 5-letnim doświadczeniem

✔ Bieżący kontakt mailowy, telefoniczny lub wideo spotkanie

✔ Wsparcie innych obszarów marketingu digital w Twojej firmie

✔ Wsparcie całego zespołu ekspertów

Transparentność i personalizacja

✔ Działania prowadzone na Twoim koncie Google Ads

✔ Miesięczne podsumowanie skuteczności eksperta Google Ads wraz z planem rozwoju i wnioskami

✔ Spersonalizowany raport dostępny i aktualizowany 24/7

Przewagi technologiczne


✔ Nielimitowane ilości kampanii, grup reklam słów kluczowych

✔ Konfiguracja Google Analytics 4 oraz Google Tag Manager

✔ Konfiguracja opinii konsumenckich - dla sklepów

✔ Konfiguracja opinii o produkcie - dla sklepów

✔ Mapy ciepła i nagrania sesji użytkowników na stronie

Zapytaj o swój indywidualny pakiet obsługi. Dopasujemy zakres współpracy do Twoich potrzeb!

Grupa docelowa

Profesjonalny konsultant marketingowy postawi trafną diagnozę przyczyny problemu, a także możliwości, jakie będziesz mógł osiągnąć w obszarze działań Twojej firmy w sieci podczas działań marketingowych. Odpowiednio zoptymalizowana grupa docelowa przyniesie Ci szereg nowych klientów. Po rozbudowaniu świadomości Twojej marki będziesz mógł przystąpić do zakrawania grupy docelowej, przez co Twoje produkty będą wyświetlać się wyłącznie zainteresowanym nimi klientom.

Pomoc w pozycjonowaniu strony www

Musisz pamiętać, że osób udzielających konsultacje marketingowe jest stosunkowo dużo, jednakże tych z wieloletnim doświadczeniem już znacznie mniej. Warto mieć z tyłu głowy, że wielu z nich przeszło liczne szkolenia, dzięki którym ich skuteczność jest naprawdę wysoka, tak samo, jak usługi przez nich oferowane.

Konsultacje marketingowe mają na celu wspomóc pozycjonowanie, a także zdecydowanie poszerzają zakres działań marketingowych. 

Kampanie reklamowe

Warto tu podkreślić jak dużo możliwości oferuje Google, a także inne partnerskie serwisy. Gama możliwości jest tak ogromna, jak dużo jest rodzajów kampanii Google Ads, które możesz zaadoptować pod Twoją stronę www. Wdroż szereg działań marketingowych samodzielnie!

Ponadto odpowiednio zoptymalizowana kampania, prócz wyświetlania się wysoko w wynikach wyszukiwania, również będzie dobrze odbierana przez media społecznościowe, w tym przez użytkowników stricte zainteresowanych Twoimi usługami lub produktami.

Audyt SEO

Jedno z równie ważnych narzędzi marketingowych. To właśnie dzięki niemu będziesz w stanie zoptymalizować stronę pod wiele istotnych czynników. Audyt SEO weryfikuje całość Twojej strony, a następnie ukazuje raport dotyczący błędów, koniecznych zmian i innych podpowiedzi, dzięki którym możesz znacznie efektywniej wypozycjonować swoją stronę w sieci.

Tutaj również przydadzą się sprawdzone rozwiązania, o których możesz się dowiedzieć podczas konsultacji marketingowych. Jest to — można powiedzieć najbardziej efektywny sposób — jeśli zamierzasz wyłącznie jednorazowo skorzystać z tego rodzaju doradztwa. Konkretne rozwiązania to klucz do sukcesu i szybkiego rozwoju działań marketingowych firmy. 

Konsultacja marketingowa — czy jest kluczem do sukcesu?

Konsultacje marketingowe zapewne kojarzą Ci się wyłącznie z doradztwem w zakresie działań marketingowych. Owszem, w głównej mierze tak jest, jednakże mogą opierać się one na znacznie większej ilość możliwości, takich jak:

Szkolenia dla pracowników

Jeśli dysponujesz młodym, dynamicznym i chętnym do rozwoju zespołem — zapisz go na szkolenie, które jest zawarte w wielu pakietach firm oferujących konsultacje marketingowe. Zapewni to na pewno znacznie szybszy rozwój Twojej firmy, ponieważ kapitał ludzki jest wart więcej niż jakiekolwiek pieniądze i pozwoli podjąć Ci szereg działań marketingowych samodzielnie.

SEO

Szkoleni pracownicy w trakcie konsultacji opanują szereg strategii reklamowych, które następnie będą mogli wdrożyć w Twojej firmie. Mowa tu dokładnie o SEO, czyli o organicznych wynikach wyszukiwania. Im więcej doświadczenia zdobędą pracownicy, tym większe szanse będzie mieć Twoja firma na poszerzenie horyzontów działań marketingowych.

SEM

Marketing nie opiera się wyłącznie na SEO. By móc szybciej zaistnieć w sieci, warto pokusić się o reklamy płatne (PPC) wraz z SEO, czyli wynikami organicznymi. Jest to najlepsze rozwiązanie, z tego względu, że tak naprawdę działasz w jednym momencie na dwóch płaszczyznach. Jesteśmy pewni, że przyda Ci się to w biznesie, dlatego warto korzystać z konsultacji marketingowych. Dodatkowo pozwoli Ci to (i Twojemu zespołowi) na poszerzenie działań marketingowych, jak również bazy klientów.

Konsultacje marketingowe w celu zwiększenia efektywności prowadzonych kampanii — kiedy warto z nich skorzystać?

Tak naprawdę słowo “kiedy” w tym przypadku możemy nazwać pojęciem względnym. Dlaczego?

To proste — marketing treści, jak również każda inna część marketingu cały czas idzie w przód. Ktoś musi za tym nadążać, a nie ma lepszych osób od tych, które oferują konsultacje marketingowe. W marketingu nie można stać w miejscu. Dobrze wiedzą o tym profesjonaliści podczas wdrażania różnych czynności w trakcie optymalizacji.

W marketingu nie można się zatrzymać, by odetchnąć lub na chwilę stanąć w określonym miejscu. Jest to spowodowane pędem, który jest nieodłącznym towarzyszem, ciągnącym marketing za rękę przez cały okres działań. Konsultacje odbywają się dla Ciebie.

Kiedy warto z nich korzystać, zamień na — z czyich rad korzystać

Konsultacje marketingowe pomagają również w ogólnej komunikacji, poszerzają horyzonty i zwiększają jakość oferowanych przez Ciebie usług. Konsultacja z fachowcem w tej dziedzinie z łatwością pomoże Ci przebić konkurencję, a sam marketing poszybuje w górę.

Istnieje dużo możliwości, dzięki możesz sprawdzić, jak wybrani konsultanci prezentują się w działaniach. Oto kilka z nich:

Opinie

Prosty i efektywny sposób, dzięki któremu dowiesz się wielu ciekawych informacji o potencjalnym konsultancie zarządzającym marketingiem internetowym. Podejdź do tego od strony klienta i zapytaj innych opiniodawców.

Fora internetowe

Nie ma nic lepszego od forów internetowych zrzeszających osoby o podobnych zainteresowaniach i poglądach. To właśnie tam możesz zaczerpnąć konkretnej dawki informacji na temat danej agencji marketingowej i zorientować się, jakie dany strateg posiada opinie wśród klientów.

Zapytaj znajomych

Kto pyta, nie błądzi. W tym przypadku nie jest inaczej. Pytaj znajomych — to w marketingu działa najefektywniej. Jakby nie patrzeć, od znajomych dowiesz się najwięcej.

Naszą skuteczność potwierdzają klienci

Ponad 50 pozytywnych opinii

Stwórz z nami zespół marzeń dla Twojego projektu i zyskaj pewność, że współpracujesz z elitą specjalistów w branży marketingu cyfrowego. Gwarantujemy dostęp do ekspertów posiadających nawet 10 lat doświadczenia, którzy są gotowi wykorzystać swoją wiedzę i umiejętności, aby zapewnić Ci przewagę na rynku. Niech nasza wiedza stanie się Twoim sukcesem!

Minimum 5 lat

doświadczenia Eksperta PPC

Minimum 7 lat

doświadczenia Eksperta SEO

Skontaktuj się z nami żeby dowiedzieć się więcej!

ruch reklamowy - traffic (1)

Budowanie strategii marketingowej

Wspominaliśmy o tym wcześniej, jednakże jest to na tyle ważny temat, że warto poruszyć go głębiej jeszcze raz.

Jeżeli Twoim priorytetowym celem jest budowa marki opartej o strategię marketingu, wraz z ustabilizowaną pozycją na rynku — a nie wiesz, jak to z robić — nie masz na co czekać, po prostu skorzystaj z konsultacji. Dzięki wykorzystaniu wielu narzędzi strateg zarządzający marketingiem naprowadzi Cię na właściwe tory. Kto wie, może zechcesz podjąć się dłuższej (a może i stałej) współpracy.

Z konsultacji możesz skorzystać w każdym momencie. Wyłącznie od Ciebie zależy, kiedy będzie Ci potrzebne wdrożenie wszystkich potrzebnych elementów do prawidłowego funkcjonowania kampanii reklamowej.

Content marketing

Pamiętaj, że marketing nie jest wyłącznie oparty o strategię (choć jest to kluczowy czynnik). Musisz wiedzieć, że content marketing to taka wisienka na torcie w drodze do optymalnej komunikacji w danym czasie z klientem.

Najbardziej przyda Ci się on w momencie, gdy prowadzisz stronę internetową oferującą usługi i produkty, dodatkowo prowadząc na niej np. bloga. Wspomoże to proces komunikacji między Tobą a użytkownikiem. Na tym właśnie opiera się marketing treści — na długotrwałym budowaniu relacji z użytkownikami przez dzielenie się wiedzą na dany temat.

Podczas prowadzenia bloga możesz również odpowiadać na zadawane pytania kierowane od internautów. Można powiedzieć, że zahacza to również o swego rodzaju strategię, tylko pod innym kątem widzenia. Przyszli klienci znacznie bardziej ufają sprzedawcom, którzy potrafią wypowiedzieć się na dany temat, a także w klarowny i przejrzysty sposób podzielić się z nimi wiedzą.

Dzięki konsultacjom zyskasz nowe doświadczenia w storytellingu i brandingu, ponieważ fachowiec nakieruje Cię na rozwiązania, które następnie będziesz mógł wdrożyć do swojej witryny lub zrobi to za Ciebie.

Ponadto zdobytą wiedzą możesz dzielić się z dodatkowymi osobami, które również pragną nauczyć się nowych rzeczy. Nic dodać, nic ująć — same plusy i pewny zwrot z inwestycji (jeżeli wdrożysz w życie wszystkie potrzebne rady).

Konsultacje odbywają się najczęściej w formie zdalnej, a klienci mogą sami określić najbardziej odpowiadający im czas.

Podsumowanie

Liczymy, że udało nam się wyjaśnić Ci wszystkie najważniejsze kwestie w prosty i przyjemny sposób.

Jak mogłeś się dowiedzieć z treści — konsultacje marketingowe to wspaniały pomysł podczas startu działalności w internecie, jak również już w czasie jej trwania. Wiedzy nigdy za wiele, tak samo, jak rad, zwłaszcza tych od profesjonalistów.

Serdecznie zapraszamy na konsultacje marketingowe. Jesteśmy dyspozycyjni, przez co z łatwością dostosujemy się do Twoich potrzeb i ram czasowych. Dodatkowo jesteśmy certyfikowanym partnerem Google. Wszystko to zawdzięczamy wykwalifikowanej kadrze profesjonalistów stale służących pomocą.

Chcemy wesprzeć Cię w rozwoju Twojego biznesu. Twój sukces jest naszym celem.

Formularz kontaktowy

Odbierz darmową konsultację

Zobacz na naszym blogu

5/5 - (2 opinie)