Double Digital

Zoptymalizowany koszt instalacji aplikacji poniżej 3 zł

Ustalenia z klientem skupiały się na realizacji kampanii 3 miesięcznej. To był najwyższy sezon, w którym można było pozyskać więcej użytkowników potencjalnie niższym kosztem.

Nasze działania spowodowały, że klient realizuje z nami całoroczną kampanię i dodatkowo koszt konwersji cały czas spada, co pokazuje że długoterminowe kampanie mają znacznie większy sens. Więcej szczegółów znajdziesz poniżej.

Dlaczego historia nie ma danych klienta, tylko branży? Chcemy ujawnić pełne dane z kampanii, co byłoby niemożliwe przy podaniu szczegółów firmy.

Rozpoczęcie współpracy

Nasze działania były skupione na kampaniach nastawionych na instalacje aplikacji w tym celu wybraliśmy:

  • kampania z celem instalacji aplikacji
  • Sieć reklamowa jako remarketing
  • Sieć wyszukiwania

Powyższe rozwiązania pozwoliły na uzyskanie większej rozpoznawalności oraz zwiększenie liczby użytkowników aplikacji, a co za tym idzie – przychodów.

 

Poniżej wykres jak spadał koszt konwersji w czasie.

Średnie CPC w czasie – widzimy spadek w czasie o ponad 50%

Konwersje w czasie – widzimy wzrost ilości konwersji przy niższym CPC oraz niższej inwestycji

Koszt w czasie

Co wpływa na sukces kampanii?

1

Eksperci z minimum 5-letnim doświadczeniem

2

Dedykowany opiekun i konsultacje online

3

Oficjalny Partner Google 2024

4

1-miesięczny okres wypowiedzenia

5

Raporty przygotowane indywidualnie

6

Google Analytics 4 wdrażamy w cenie

Jakie działania wykonaliśmy?

Najistotniejsze w kampanii były kreacje oraz lokalizacje. Tutaj skupiliśmy się nie tylko na kampanii Google Ads i jej optymalizacji, ale także na analizie rynku, konkurencji. To właśnie te elementy pozwoliły na uzyskanie lepszych wyników.

Kreacje były i są przygotowywane sezonowo, co świetnie się sprawdza. Przykładowe tematy, które wykorzystaliśmy

  •  wakacje
  • odpoczynek
  • zdrowy tryb życia
  • oszczędności czasu i pieniędzy
  • święta 
  • ferie zimowe

Skorzystaj ze wsparcia ekspertów Google Ads & SEO

Chcesz zwiększyć sprzedaż w sklepie lub generować więcej jakościowych leadów? Pozwól naszym ekspertom pomóc Ci rozwinąć możliwości Twojej witryny internetowej.

100+

realizowanych projektów

25+

rynków eksportowych

10+

lat doświadczenia

10 mln

zarządzanego budżetu

Skontaktuj się z nami żeby dowiedzieć się więcej!

kampanii adwords (9)

Podsumowanie wyników

Łącznie w okresie 5 miesięcy uzyskaliśmy:

  • 8223 nowych użytkowników aplikacji
  • w piątym miesiącu od startu kampanii koszt instalacji 2,74 zł
  • współczynnik konwersji 5,85%
  • średnie CPC 0,61 zł
  • Prawie 3 mln wyświetleń
  • 2,55% CTR

Kampania z klientem jest kontynuowana i z kampanii sezonowej stała się kampanią całoroczną.

Uzyskany efekt
5 miesięcy
Platformy
Google Ads

Formularz kontaktowy

Odbierz darmową konsultację
5/5 - (16 opinie)