ROAS ponad 1000% w branży automatów z zabawkami
Ustalenia z klientem skupiały się na realizacji kampanii 3 miesięcznej. To był najwyższy sezon, w którym można było pozyskać więcej użytkowników potencjalnie niższym kosztem.
Nasze działania spowodowały, że klient realizuje z nami całoroczną kampanię i dodatkowo koszt konwersji cały czas spada, co pokazuje że długoterminowe kampanie mają znacznie większy sens. Więcej szczegółów znajdziesz poniżej.
Nasze działania były skupione na kampaniach nastawionych na instalacje aplikacji w tym celu wybraliśmy:
Powyższe rozwiązania pozwoliły na uzyskanie większej rozpoznawalności oraz zwiększenie liczby użytkowników aplikacji, a co za tym idzie – przychodów.
Poniżej wykres jak spadał koszt konwersji w czasie.
Średnie CPC w czasie – widzimy spadek w czasie o ponad 50%
Konwersje w czasie – widzimy wzrost ilości konwersji przy niższym CPC oraz niższej inwestycji
Koszt w czasie
Eksperci z minimum 5-letnim doświadczeniem
Dedykowany opiekun i konsultacje online
Oficjalny Partner Google 2024
1-miesięczny okres wypowiedzenia
Raporty przygotowane indywidualnie
Google Analytics 4 wdrażamy w cenie
Najistotniejsze w kampanii były kreacje oraz lokalizacje. Tutaj skupiliśmy się nie tylko na kampanii Google Ads i jej optymalizacji, ale także na analizie rynku, konkurencji. To właśnie te elementy pozwoliły na uzyskanie lepszych wyników.
Kreacje były i są przygotowywane sezonowo, co świetnie się sprawdza. Przykładowe tematy, które wykorzystaliśmy
Skontaktuj się z nami żeby dowiedzieć się więcej!
Łącznie w okresie 5 miesięcy uzyskaliśmy:
Kampania z klientem jest kontynuowana i z kampanii sezonowej stała się kampanią całoroczną.
Formularz kontaktowy