Double Digital

Ponad 8 500 000 wyświetleń i 3 000 000 unikalnego zasięgu w 21 dni

Kampania promocyjna dla jednego z większych miast w Polsce, znanego ze swoich zabytków i atrakcji turystycznych, miała na celu dotarcie do osób, które lubią podróże i zabytki. Kampania skierowana była na największe polskie miasta z celem osiągnięcia unikalnego zasięgu 2 milionów użytkowników i 4,8 miliona wyświetleń. Działania marketingowe realizowane były za pomocą Google Ads i Facebook Ads.

Dlaczego historia nie ma danych klienta, tylko branży? Chcemy ujawnić pełne dane z kampanii, co byłoby niemożliwe przy podaniu szczegółów firmy.

Jakie korzyści daje Ci współpraca z naszymi ekspertami Google Ads?

Zespół i komunikacja


✔ Certyfikowany ekspert Google Ads z minimum 5-letnim doświadczeniem

✔ Bieżący kontakt mailowy, telefoniczny lub wideo spotkanie

✔ Wsparcie innych obszarów marketingu digital w Twojej firmie

✔ Wsparcie całego zespołu ekspertów

Transparentność i personalizacja

✔ Działania prowadzone na Twoim koncie Google Ads

✔ Miesięczne podsumowanie skuteczności eksperta Google Ads wraz z planem rozwoju i wnioskami

✔ Spersonalizowany raport dostępny i aktualizowany 24/7

Przewagi technologiczne


✔ Nielimitowane ilości kampanii, grup reklam słów kluczowych

✔ Konfiguracja Google Analytics 4 oraz Google Tag Manager

✔ Konfiguracja opinii konsumenckich - dla sklepów

✔ Konfiguracja opinii o produkcie - dla sklepów

✔ Mapy ciepła i nagrania sesji użytkowników na stronie

Zapytaj o swój indywidualny pakiet obsługi. Dopasujemy zakres współpracy do Twoich potrzeb!

Google Ads i Facebook Ads

Kampania na Google Ads została podzielona na różne segmenty: słowa kluczowe, sieć reklamowa i wideo, z wykorzystaniem różnych strategii ustalania stawek, takich jak Maksymalizacja liczby kliknięć, CPM widocznych reklam oraz Docelowy CPM.

Rezultaty kampanii na Google Ads prezentują się następująco:

  • Słowa kluczowe (wyszukiwarka): Wyświetleń 6 377, interakcji 606, średni koszt per kliknięcie (CPC) 3,08 PLN, koszt ogólny 1869,17 PLN.
  • Sieć reklamowa (różne segmenty): Łącznie 4 391 956 wyświetleń, 5009 interakcji, średni CPC 1,11 PLN, koszt ogólny 5968,52 PLN.
  • Wideo (różne segmenty): Łącznie 1 454 456 wyświetleń, 703 224 interakcje, średni CPC 2,53 PLN, koszt ogólny 7330,73 PLN.

Ogółem na Google Ads osiągnięto 6 436 789 wyświetleń i 709 839 interakcji, kosztujących łącznie 15 168,42 PLN.

Na Facebook Ads uruchomione zostały 3 kampanie. Łącznie kampanie te osiągnęły zasięg 1 294 280 osób, wygenerowały 2 089 641 wyświetleń, kosztując łącznie 4272,52 PLN.

Zyskaj więcej za mniej i ciesz się pełną przejrzystością

W Double Digital wiemy, jak ważne jest dla Ciebie dotarcie do klientów w internecie. Dlatego jesteśmy tutaj - jako agencja digitalowa specjalizująca się w Google Ads proponujemy dodatkowe korzyści na start!

Dodatkowe 1200 zł na start przy nowym koncie

Niższe koszty kampanii Google Shopping o 20%

Pełny wgląd do konta reklamowego Google Ads

Jakie działania wykonaliśmy?

Cel uzyskaliśmy m.in. poprzez opracowanie strategii w obu kanałach komunikacji. Przed przystąpieniem do współpracy klient otrzymał od nas estymację założeń kampanii. W trakcie kampanii głównie skupiliśmy się na optymalizacji współczynnika CTR, unikalnym zasięgu i miejscach docelowych kampanii. To główne obszary, które były optymalizowane.

Podsumowanie wyników

Całościowa kampania przekroczyła założone cele, osiągając łącznie zasięg 3 004 119 unikalnych użytkowników i generując 8 526 430 wyświetleń, przy łącznym koszcie 19 440,94 PLN. To pokazuje, że skuteczna kampania w Google Ads i Facebook Ads może z powodzeniem dotrzeć do szerokiego spektrum odbiorców, generując duże zainteresowanie i interakcje.

 
Uzyskany efekt
21 dni
Platformy
Facebook Ads, Google Ads

Formularz kontaktowy

Odbierz darmową konsultację
5/5 - (17 opinie)