Double Digital

Ponad 8 500 000 wyświetleń i 3 000 000 unikalnego zasięgu w 21 dni

Kampania promocyjna dla jednego z większych miast w Polsce, znanego ze swoich zabytków i atrakcji turystycznych, miała na celu dotarcie do osób, które lubią podróże i zabytki. Kampania skierowana była na największe polskie miasta z celem osiągnięcia unikalnego zasięgu 2 milionów użytkowników i 4,8 miliona wyświetleń. Działania marketingowe realizowane były za pomocą Google Ads i Facebook Ads.

Google Ads i Facebook Ads

Kampania na Google Ads została podzielona na różne segmenty: słowa kluczowe, sieć reklamowa i wideo, z wykorzystaniem różnych strategii ustalania stawek, takich jak Maksymalizacja liczby kliknięć, CPM widocznych reklam oraz Docelowy CPM.

Rezultaty kampanii na Google Ads prezentują się następująco:

  • Słowa kluczowe (wyszukiwarka): Wyświetleń 6 377, interakcji 606, średni koszt per kliknięcie (CPC) 3,08 PLN, koszt ogólny 1869,17 PLN.
  • Sieć reklamowa (różne segmenty): Łącznie 4 391 956 wyświetleń, 5009 interakcji, średni CPC 1,11 PLN, koszt ogólny 5968,52 PLN.
  • Wideo (różne segmenty): Łącznie 1 454 456 wyświetleń, 703 224 interakcje, średni CPC 2,53 PLN, koszt ogólny 7330,73 PLN.

Ogółem na Google Ads osiągnięto 6 436 789 wyświetleń i 709 839 interakcji, kosztujących łącznie 15 168,42 PLN.

Na Facebook Ads uruchomione zostały 3 kampanie. Łącznie kampanie te osiągnęły zasięg 1 294 280 osób, wygenerowały 2 089 641 wyświetleń, kosztując łącznie 4272,52 PLN.

Jakie działania wykonaliśmy?

Cel uzyskaliśmy m.in. poprzez opracowanie strategii w obu kanałach komunikacji. Przed przystąpieniem do współpracy klient otrzymał od nas estymację założeń kampanii. W trakcie kampanii głównie skupiliśmy się na optymalizacji współczynnika CTR, unikalnym zasięgu i miejscach docelowych kampanii. To główne obszary, które były optymalizowane.

Podsumowanie wyników

Całościowa kampania przekroczyła założone cele, osiągając łącznie zasięg 3 004 119 unikalnych użytkowników i generując 8 526 430 wyświetleń, przy łącznym koszcie 19 440,94 PLN. To pokazuje, że skuteczna kampania w Google Ads i Facebook Ads może z powodzeniem dotrzeć do szerokiego spektrum odbiorców, generując duże zainteresowanie i interakcje.

 
Uzyskany efekt
21 dni
Platformy
Facebook Ads, Google Ads
nowe logo google partner
salesmanago partner
trustedshops

Zacznij od bezpłatnej wyceny

Opisz nam swój biznes, a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i przygotuje rekomendowane działania.

Zacznij od bezpłatnej wyceny

Zacznij od bezpłatnej wyceny

5/5 - (16 opinie)
Zapytaj o stronę dla swojej firmy

Uzyskaj darmową ofertę

nowe logo google partner
98% naszych kampanii generuje zysk

Uzyskaj darmową ofertę

nowe logo google partner