Kampania promocyjna dla jednego z większych miast w Polsce, znanego ze swoich zabytków i atrakcji turystycznych, miała na celu dotarcie do osób, które lubią podróże i zabytki. Kampania skierowana była na największe polskie miasta z celem osiągnięcia unikalnego zasięgu 2 milionów użytkowników i 4,8 miliona wyświetleń. Działania marketingowe realizowane były za pomocą Google Ads i Facebook Ads.
Kampania na Google Ads została podzielona na różne segmenty: słowa kluczowe, sieć reklamowa i wideo, z wykorzystaniem różnych strategii ustalania stawek, takich jak Maksymalizacja liczby kliknięć, CPM widocznych reklam oraz Docelowy CPM.
Rezultaty kampanii na Google Ads prezentują się następująco:
Ogółem na Google Ads osiągnięto 6 436 789 wyświetleń i 709 839 interakcji, kosztujących łącznie 15 168,42 PLN.
Na Facebook Ads uruchomione zostały 3 kampanie. Łącznie kampanie te osiągnęły zasięg 1 294 280 osób, wygenerowały 2 089 641 wyświetleń, kosztując łącznie 4272,52 PLN.
Cel uzyskaliśmy m.in. poprzez opracowanie strategii w obu kanałach komunikacji. Przed przystąpieniem do współpracy klient otrzymał od nas estymację założeń kampanii. W trakcie kampanii głównie skupiliśmy się na optymalizacji współczynnika CTR, unikalnym zasięgu i miejscach docelowych kampanii. To główne obszary, które były optymalizowane.
Całościowa kampania przekroczyła założone cele, osiągając łącznie zasięg 3 004 119 unikalnych użytkowników i generując 8 526 430 wyświetleń, przy łącznym koszcie 19 440,94 PLN. To pokazuje, że skuteczna kampania w Google Ads i Facebook Ads może z powodzeniem dotrzeć do szerokiego spektrum odbiorców, generując duże zainteresowanie i interakcje.
Opisz nam swój biznes, a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i przygotuje rekomendowane działania.