Jak w przypadku każdej cyfrowej kampanii marketingowej, utworzenie i optymalizacja kampanii reklamowej na Facebooku wymaga czasu. Ale najczęściej reklamodawcy wpadają w pułapkę chęci natychmiastowej gratyfikacji.
Rozumiemy. Zainwestowałeś cenny budżet marketingowy. Chcesz zwiększyć ruch i świadomość marki. Chcesz wyników. Ciągle odświeżasz konto reklamowe, aby sprawdzić, czy Twoja reklama generuje więcej kliknięć i przychodów. A jeśli nie dostarczy po kilku godzinach lub dniach zadowalającego efektu wstrzymujesz ją.
Prawda jest jednak taka, że optymalizacja kampanii wymaga czasu.
W rzeczywistości sam Facebook powiedział, że platforma potrzebuje czasu, aby zebrać wystarczającą ilość danych, aby zoptymalizować kampanię pod kątem wyników. Nie uwzględnia to nawet optymalizacji i testów, które możesz przeprowadzić samodzielnie, aby upewnić się, że kreacja, kierowanie na odbiorców i harmonogram są na miejscu.