

Docieraj do potencjalnych klientów, szybciej, a przede wszystkim skuteczniej – dzięki wyszukiwarce Google i kampanii reklamowej w tej największej sieci wyszukiwania. Google Ads to efektywne pozycjonowanie lokalne i szansa dla Twojej firmy, by zaistnieć w świadomości mieszkańców Katowic i Górnego Śląska.
W ramach kampanii Google Adwords możesz dobierać różne formy, a Twoje treści będą pojawiały się nie tylko w wynikach wyszukiwania, ale również w witrynach partnerskich Google. To marketing, z którego korzystają sklepy internetowe, proste strony wizytówkowe i serwisy informacyjne. Kampania Google Ads to również opcja dla Twojej firmy.
W wyszukiwarce Google szukają informacji niemal wszyscy. Szczególnie dotyczy to usług w najbliższej okolicy. Jeśli zatem chcesz docierać do ludzi mieszkających w Katowicach lub miastach sąsiadujących z informacją o swojej działalności, reklamy Google Ads (określane dawniej Google Adwords), będą prostym sposobem na osiągnięcie celu.
Jedną z bardzo wygodnych możliwości w kampanii Google jest opcja docierania do jednej osoby z różnymi formami reklamy. Remarketing pozostaje skuteczną metodą przypominania o ofercie danej firmy w czasie korzystania użytkownika z wyszukiwarki lub na przykład portalu YouTube. Utrwalanie się w pamięci potencjalnego klienta to również forma budowania relacji z marką.
Trendy w wyszukiwaniu zmieniają się dynamicznie. Kampania remarketingowa wspiera Twoje działania wobec konkretnego użytkownika. Ale aby jak najlepiej wykorzystywać Twój budżet reklamowy, kampanie Google Ads do pewnego stopnia optymalizują się pod wpływem interakcji z użytkownikami. Uczą się tego, jak, co i kiedy najchętniej klikamy.
Google Adwords to reklama usług lub produktów. Te drugie możemy promować na naprawdę wiele sposobów. Reklamy wideo Discovery, Google Shopping, reklamy out stream, reklamy in stream niemożliwe do pominięcia, bumpery reklamowe. A wszystko to utkane w dobrze skonstruowany system zwany remarketing dynamiczny.
Chcesz, by Twoja kampania Google osiągała jeszcze lepsze wyniki? A może masz w najbliższych planach dołączenie do swoich dotychczasowych działań reklamowych Funkcjonalności Google Zakupy (Google Shopping). Skontaktuj się z naszą agencją i zapytaj ekspertów o kolejne możliwości w Twojej kampanii Google.
Jeśli chcesz zwiększyć ruch na Twojej stronie, zdobyć nowych klientów lub po prostu zaprezentować swoją czystko informacyjna stronę www jako wizytówkę swojej marki, polecamy kampanię reklamową Google Ads (dawniej Adwords). Płatna promocja to doskonała metoda także dla sklepów internetowych, szczególnie w okresie wyprzedaży.
Jedną z najczęściej wymienianych zalet kampanii Google jest fakt, że możesz płacić za konkretne kliknięcia w Twoje treści. Nie ponosisz kosztów wyświetleń. To doskonała opcja dla tych, którzy dopiero sprawdzają korzyści, jakie przynoszą działania spod znaku Google Adwords. I zdecydowany plus, gdy budżet reklamowy jest skromny.
Indywidualnie dopasowany specjalista
Dedykowany raport miesięczny Google Data Studio
Kompleksowe wsparcie w marketingu
Konsultacje i wsparcie dodatkowych działań marketingowych
Dynamiczny rozwój działań marketingowych
Raport w czasie rzeczywistym Google Data Studio
Błyskawiczne rezultaty
Zwiększaj sprzedaż
Certyfikowany specjalista
Więcej zapytań
Efektywny kanał reklamowy
Remarketing SEM
Opisz nam swój biznes, a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i przygotuje rekomendowane działania.
Wzrost sprzedaży
Poprawiona Widoczność
Pracujemy z naszymi klientami w różnych miastach Polski, również w Katowicach. Od celów biznesowych zależy to, jaką kampanię projektujemy dla konkretnej marki. Zachęcamy do zgłoszenia się po darmową wycenę i zadawania konkretnych pytań: o Merchant Center, pozycjonowanie lokalne, rozbudowane kampanie produktowe Google.
Kampanie reklamowe warto w przemyślany sposób planować, ale należy również zadbać o ich monitorowanie. To najlepszy sposób, by w porę reagować, niwelować błędy i wprowadzać drobne zmiany, które pozwolą na jeszcze lepsze wspieranie marketingu Twojej firmy. Prowadzenie skutecznych kampanii Google to nasza pasja!
Nie masz pewności, czy to właściwy moment na inwestowanie w promocję? Moment zawsze jest właściwy, nawet, jeśli Twój budżet na reklamę wydaje Ci się niski. Zanim podejmiesz decyzję, koniecznie sprawdź rzeczywiste koszty. Możesz to zrobić szybko, przez formularz, na podstawie którego otrzymasz bezpłatną wycenę.
Uwzględnij, co możesz zyskać, wdrażając swoją pierwszą kampanię. Jeśli zapłacisz tylko za faktyczne interakcje z Twoją witryną, z pewnością jeszcze więcej osób dowie się o Twoim istnieniu. Nie chcesz angażować ogromnych środków na początek? Nie dziwi nas to. Ale podpowiemy, jak te, które możesz wydać, wykorzystać najskuteczniej.
Znajdziemy wspólnie rozwiązania, które sprawią, że nawet niewielka strona lub mała lokalnie działająca firma będą dostrzegane i chętniej odwiedzane. Widzimy to na co dzień: dzięki pomysłowemu marketingowi i narzędziom Ads, małe przedsiębiorstwa mają nie tylko nowych klientów, ale i nową energię do działania.
tyle potrzebujemy na uzyskanie rentowności
Współczynnik sukcesu
Przedłużanych umów
zrealizowanych projektów
Trafiaj bezbłędnie do użytkowników w swojej okolicy, wykorzystując lokalne kampanie Google Ads. Jak zaplanować skuteczną reklamę? Czy można zlecić proces optymalizacji kampanii Google Ads, która aktualnie trwa? Wszelkie pytania kieruj do naszych ekspertów od Google Adwords. Tę największą sieć reklamową znają od podszewki.
Najpopularniejsza sieć wyszukiwania to miejsce, w którym codziennie miliony użytkowników sprawdzają najpotrzebniejsze informacje. Jeśli chcesz docierać do tłumów lub do osób mieszkających bardzo niedaleko, skorzystaj z opcji, jakie oferuje Google. To sposób, by w Internecie wypromować swoją nawet bardzo lokalną markę.
Nie musisz płacić za wyświetlenia przypadkowych użytkowników – lub tych, którzy nie wykazali zainteresowanie treściami Twoich reklam. Opcja płacenia tylko i wyłącznie za konkretne, rzeczywiste kliknięcie jest tym, co w Google Ads cieszy najbardziej, szczególnie tych, którzy na pierwsze reklamy nie chcą przeznaczać dużego budżetu.
Od czego zacząć? Gdy już wiesz, że chcesz wdrożyć reklamy Google Ads, warto pomyśleć o audycie. Sprawdzić to, jak Twoja marka widziana jest w wyszukiwarce, jak reklamuje się Twoja konkurencja, na które formy reklamy najlepiej postawić, by wyróżniały Ciebie i Twoją ofertę, a co za tym idzie, aby potencjalni klienci chętniej wybierali Twoje treści.
Twoje kampanie Google Ads Katowice nie przynoszą spodziewanych efektów? Nie przybywa Ci klientów czy wejść na stronę? Nasi eksperci sprawdzą, co może być powodem i wskażą te elementy Twoich reklam, które można poprawić. Być może nawet w ramach aktualnie trwającej kampanii – tak, by reklamy pracowały na sukces Twojej firmy od zaraz.
Optymalizacja kampanii Google Ads to dość zaawansowany proces, ale warto również sprawdzić absolutne podstawy, czyli ustawienia Twojego konta. Techniczne parametry mają wpływ na to, jak Twoje reklamy działają, dlatego jeśli nie masz pewności, czy wszystko jest w porządku, zapytaj w agencji o profesjonalny audyt konta Ads.
Rozbudowana kampania Google Ads a może, na próbę, jeden z jej elementów? Jeśli dopiero zaczynasz swoją przygodę z marketingiem internetowym, chcesz sprawdzić, co będzie działało dla Twojej branży i marki, polecamy na start sponsorowane linki w wynikach wyszukiwania. Czyli bezpośrednie odnośniki do strony Twojej firmy tuż nad wynikami organicznymi.
Znakomite miejsce na informację o Twojej ofercie – i to w miejscu i czasie, gdy użytkownik rzeczywiście wyszukuje ofert podobnych do Twojej. To forma uznawana za jedną z najskuteczniejszych, a jednocześnie relatywnie tanich. Interesują Cię szczegóły? Wypełnij formularz na naszej stronie poniżej i odbierz darmową wycenę.
Daj nam znać, czym się zajmujesz, czego oczekujesz, prześlij adres swojej strony. Na podstawie bezpłatnej wyceny możesz zdecydować, czy i która forma reklamy w ramach Google Ads będzie dla Ciebie najlepsza, a przy tym również osiągalna z Twoim aktualnym budżetem na promocję firmy w wyszukiwarce Google.
Dowiedz się więcej o optymalizacji konwersji w kampaniach Google
Opisz nam swój biznes, a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i przygotuje rekomendowane działania.