Double Digital

GOOGLE ADS (ADWORDS)

Reklama promująca instalację aplikacji mobilnych (Google Ads)

Kampanie Google Ads promujące aplikacje mobilne to automatyczny typ kampanii, który umożliwia generowanie zarówno instalacji, jak i działań powodujących konwersję w aplikacji mobilnej. Kampania promująca aplikację dociera do użytkowników w sieci wyszukiwania Google, sieci reklamowej Google, YouTube i Google Play.

nowe logo google partner
reklama aplikacji w google
GOOGLE ADS (ADWORDS)

Reklama Aplikacji Mobilnych (Google Ads)

google partner standard

Kampania Google Ads promująca aplikacje to automatyczny typ kampanii, który umożliwia generowanie zarówno instalacji, jak i działań powodujących konwersję w aplikacji. Kampania promująca aplikację dociera do użytkowników w wyszukiwarce Google, sieci reklamowej Google, YouTube i Google Play.

google partner standard
reklama aplikacji w google

  Wysoki współczynnik konwersji

  Niższe koszty kampanii

  Certyfikowany specjalista

  Automatyzacja

  Rozliczenie CPA

  Duży zasięg

Przewaga kampanii promującej aplikację z Double Digital

Wybierając cel kampanii, w którym na pierwszy plan wysuwa się promocja aplikacji mobilnych (reklamy aplikacji) masz dwie możliwości:

  • Koszt instalacji (CPI): informuje Google Ads, aby uzyskać jak najwięcej instalacji, biorąc pod uwagę ograniczenia budżetu. Ustalony CPI powinno być kwotą, jaką jesteś w stanie zapłacić za każdą instalację.
  • Koszt działania (CPA): dzięki temu Google Ads ma uzyskiwać jak najwięcej instalacji od osób, które z największym prawdopodobieństwem podejmą wartościowe (przynoszące dochód) działania stosując aplikacje mobilne, biorąc pod uwagę ograniczenia budżetu. Twoja stawka powinna być kwotą, jaką chcesz zapłacić za każde działanie powodujące konwersję w aplikacji. Jeśli wybierzesz ten cel kampanii, musisz najpierw skonfigurować śledzenie konwersji, aby Google Ads mógł zbierać dane o użytkownikach, którzy wykonali określone działania powodujące konwersję w aplikacji.
82%

Wzrost sprzedaży

95%

Poprawiona Widoczność

Śledzenie konwersji w kampaniach promujących aplikację

Aby uzyskać jak najwięcej instalacji aplikacji od wartościowych potencjalnych klientów, Google Ads musi mieć oko na dane konwersji Twoich obecnych użytkowników, którzy generują przychody. Śledząc różnorodne działania, które użytkownicy wykonują w Twojej aplikacji, tworzysz bogatą bazę danych, którą Google Ads może wykorzystać do optymalizacji zgodnie z Twoimi celami jakie stosujesz, wykorzystując aplikacje mobilne.

promocja aplikacjo w google ads

Google Analytics dla Firebase to bezpłatne narzędzie, które mierzy dane o użytkowaniu aplikacji i śledzi zaangażowanie użytkowników. Otrzymujesz nieograniczone raporty na temat setek zdarzeń konwersji w aplikacji oraz możliwość segmentowania bazy użytkowników według zachowań, a następnie kierowania do nich reklam, co może przełożyć się na kolejne pobrania aplikacji.

Okno konwersji to czas potrzebny potencjalnemu klientowi na wykonanie działania powodującego konwersję po kliknięciu reklamy. Jeśli pożądane działanie powodujące konwersję ma miejsce w oknie konwersji, można je przypisać do dowolnej reklamy, którą potencjalny klient kliknął. Możesz ustawić dowolne okno konwersji, ale domyślnie jest to 30 dni.

Chcesz zwiększyć sprzedaż? My zrobimy to DOUBLE

Co zyskujesz powierzając kampanie Double Digital?

Analizujemy Twój biznes, tak by już na początku naszej współpracy, osiągnąć jak najlepsze wyniki prowadzonych kampanii. Weryfikujemy dotychczas podejmowane działania, analizujemy konkurencję w Twojej branży i określamy potencjał branży Google Ads (AdWords). 

Niewątpliwie kampanie AdWords są bardzo skutecznym kanałem i bardzo szybko można zobaczyć pierwsze efekty: zwiększenia sprzedaży, przychodu, ilości leadów, jak i zwiększoną instalację aplikacji (w przypadku kampanii nastawionej dokładnie na grupę docelową). Ten kanał reklamowy jest gwarancją dotarcia do użytkowników w momencie, w którym szukają Twoich produktów lub usług w sieci wyszukiwania i sieci reklamowej

Rozpocznij kampanię w Google – promowanie aplikacji (w sieci reklamowej i sieci wyszukiwania), a my zwiększymy Twoje przychody i dostarczymy więcej klientów. Od samego początku naszej współpracy zostaje przydzielony do Ciebie certyfikowany specjalista, który w pełni prowadzi Twoje kampanie AdWords i dokładnie będzie wiedział, gdzie znajdują się potencjalni użytkownicy do pobrania aplikacji. Masz możliwość skontaktowania się z nim telefonicznie lub drogą mailową. Opiekun Twojego konta zadba również o przygotowywanie na Twoje potrzeby raportów z prowadzonych działań.

Pomożemy Ci postawić pierwsze kroki w marketingu online, ułatwimy wdrożenie w marketing aplikacji mobilnych. Pokażemy różnice, jakie są między ruchem organicznym i płatnym. Utworzymy Twoje pierwsze konto Google Ads i skonfigurujemy Google Analytics i przekażemy Ci wszystkie niezbędne informacje, jak korzystać z narzędzi marketingu internetowego i wyciągać wnioski i skutecznie realizować strategie Twojego biznesu. Jeżeli nie masz jeszcze ustalonych celów, pomożemy Ci i dostosujemy do nich optymalny budżet. 

Zanim rozpoczniemy współpracę, chcemy poznać Twój biznes i konkurencję. Dostosujemy nasze działania do Twojej strategii marketingowej. Zweryfikujemy, jakie elementy należy poprawić na Twojej stronie, a jakie już dziś skutecznie wpłyną na efekty prowadzonych kampanii w Google Ads. Skutecznie wdrożymy w marketing aplikacji mobilnych.

Przedstawimy Ci jakie działania podejmuje Twoja konkurencja i przedstawimy skuteczny plan prowadzenia kampanii, tak by znacznie zwiększyć swoją przewagę. Chcemy również zweryfikować, jakie działania reklamowe prowadziłeś do tej pory i ocenić ich efekty. Sprawdzimy twoje konto Google Ads (AdWords) oraz Google Analytics, by prześledzić dotychczasowy ruch na Twojej stronie i przygotować odpowiednią strukturę uwzględniając: trafne i konwertujące słowa kluczowe, teksty reklamowe.

Google Ads nie oferuje szablonów strategii, dlatego mimo automatyzacji, którą już dziś możemy uruchomić na Twoim koncie, ważny jest czynnik ludzki, który jak widać w przypadku każdej firmy, wpływa na sukces.

Nasza droga, to poszukiwanie nowych rozwiązań i wdrażanie nowych narzędzi do zwiększania efektywności wyników kampanii Google Ads (AdWords), w sklepie Google Play, jak i w AppStore. Bardzo ważny jest typ kampanii, który dostosujemy do Twoich potrzeb oraz dobierzemy odpowiednie słowa kluczowe. Wszystko po to, by spełniać oczekiwania naszych klientów. Zaufaj naszemu doświadczeniu i już dziś rozpocznij realizację swoich celów biznesowych z Double Digital.

aplikacja google analytics

Od czego zaczniemy pracę?

Zanim rozpoczniemy współpracę, chcemy poznać Twój biznes i konkurencję. Dostosujemy nasze działania do Twojej strategii marketingowej. Zweryfikujemy, jakie elementy należy poprawić na Twojej stronie, a jakie już dziś skutecznie wpłyną na efekty prowadzonych kampanii w Google Ads. 

Przedstawimy Ci, jakie działania podejmuje Twoja konkurencja i przedstawimy skuteczny plan prowadzenia kampanii, tak by znacznie zwiększyć swoją przewagę. Chcemy również zweryfikować, jakie działania reklamowe prowadziłeś do tej pory i ocenić ich efekty. Sprawdzimy również miejsca wyświetlania reklam, a także zastanowimy się, czy nie warto skorzystać z mediów społecznościowych. Sprawdzimy twoje konto Google Ads (AdWords) oraz Google Analytics, by prześledzić dotychczasowy ruch na Twojej stronie i przygotować odpowiednią strukturę uwzględniając: trafne i konwertujące słowa kluczowe, teksty reklamowe w sposób, by pobrania aplikacji były coraz częstsze. Zaprojektujemy również landing page. Landing page bardzo przydaje się, jeżeli chodzi o promowanie aplikacji. 

Nasza droga to poszukiwanie nowych rozwiązań i wdrażanie nowych narzędzi do zwiększania efektywności wyników kampanii Google Ads (AdWords). Wszystko po to, by spełniać oczekiwania naszych klientów. Zaufaj naszemu doświadczeniu i już dziś rozpocznij realizację swoich celów biznesowych z Double Digital.

specjalista google ads
nowe logo google partner
salesmanago partner
trustedshops

Zacznij od bezpłatnej wyceny

Opisz nam swój biznes, a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i przygotuje rekomendowane działania.

Promocja aplikacji mobilnej — jak to zrobić dobrze? (Sposoby)

Jak promować aplikacje mobilne? Co zrobić reklamy promujące instalacje aplikacji, w tym banery reklamowe były jeszcze bardziej skuteczne i przyciągały tym samym więcej użytkowników aplikacji, a docelowy CPA spełniał oczekiwania? Jak zrobić efektywny marketing w sieci reklamowej i sieci wyszukiwania i zwiększyć pobrania aplikacji?

Reklamę aplikacji mobilnej — co najważniejsze — musimy dostosować do grona odbiorców, którzy będą nią zainteresowani, to właśnie od tego będzie zależeć dalsza widoczność aplikacji.

Na rynku aplikacji mobilnych (np. w AppStore) znajduje się ogromna konkurencja, która każdego dnia walczy o nowych, potencjalnych użytkowników, którzy będą zainteresowani skorzystaniem z ich produktów. Zatem, jak promować aplikacje mobilne?

Content marketing - pisz i sprzedawaj

Reklamę aplikacji możesz rozpocząć od organicznej reklamy internetowej — czyli od content marketingu w postaci blog postów dostosowanych do zasad SEO. Efektywny marketing nie musi wyłącznie wiązać się z płatną reklamą (PPC), aby instalacje aplikacji zaczęły się zwiększać. 

Dzięki artykułom na blogu cześciej będziesz pojawiać się w wynikach wyszukiwania na określone frazy kluczowe. Promocja aplikacji mobilnej w ten sposób — przynajmniej na samym początku Twojej drogi — z pewnością okaże się trafnym wyborem i tym samym wpłynie na zwiększenie liczby instalacji.

SEO jest bardzo ważnym elementem content marketingu. SEO to również czynnik, który bardzo dobrze znają agencję digital. Ważne jest, aby dobre praktyki SEO stosować do każdego artykułu, oraz ogólnie co całej strony internetowej. Pomożemy Ci o to zadbać! Istnieje wiele skutecznych możliwości na wypozycjonowanie strony. 

Ważne jest jednak, aby poświęcić dużo czasu, przy stworzeniu odpowiedniej strategii. Ważny jest każdy opis. Dobrze zaprojektowany content marketing to recepta na sukces — co ciekawe, bez określania stawek w czasie rzeczywistym za kliknięcia.

Reklamy Google (tworzenie reklam) - sprawdzony i pewny sposób

Płatne reklamy wyświetlane użytkownikom również bardzo korzystnie wpłyną na dalsze instalacje aplikacji.

Kampanie promujące (reklamy), w tym banery reklamowe znacząco zwiększą widoczność, jeżeli chodzi o aplikację mobilną, aczkolwiek należy mieć na względzie ww. czynniki grupy docelowej, która będzie chętna do aktywnego korzystania z Twojego narzędzia.

Kolejnym ciekawym rozwiązaniem będzie sieć reklamowa, która jest jedną, z bardziej skutecznych dróg promującą aplikację. Aby pozyskać nowych użytkowników, wpierw będziesz musiał dowiedzieć się, kim jest twój potencjalny użytkownik, po to, by efektywniej skupić się na celu kampanii i następnie wdrożyć reklamę.

Warto zwrócić uwagę, że kampanie promujące spisują się świetnie w każdej branży, czy to e-commerce (w tym innych produktów), czy usługowej itd.

Kampanie promujące dodatkowo podpowiedzą Ci docelowy CPA — jest to część budżetu marketingowego. Dowiesz się też, jak wygląda sytuacja w przypadku liczby instalacji oraz to, jak wypadasz na tle konkurencji, która zajmuje się promocją np. w innych aplikacjach, czy stronach internetowych.

Kampanie reklamowe możesz także kierować do urządzeń mobilnych, gdzie muszą być one stricte pod nie dostosowane, aby większa ilość potencjalnych użytkowników aplikacji dobrze odebrała Twoją promocję. Dzięki temu zyskasz więcej zaangażowania, np. poprzez reklamę wideo. W przypadku kampanii promujących aplikacje jest to bardzo ważne. 

Influencer marketing - metoda, która zwiększa zasięgi

Targetowanie promocji Twojej aplikacji możesz również przeprowadzić poprzez współpracę z influencerami. Do dyspozycji masz ich naprawdę wielu. To rozwiązanie pozwoli Ci dotrzeć do większej grupy zainteresowania tego typu tematyką korzystających z wielu urządzeń mobilnych, w tym tabletów, smartfonów itd.

Reklamy mogą być wyświetlane np. na insta stories, popularnych osób, z którymi podjąłeś się współpracy. Warto zaznaczyć, że takowe kafelki reklamowe (graficzne) powinny być spójne pod kątem tekstów z całym przekazem. Możesz w ten sposób promować się również na Facebooku. Wystarczy dobrze wybrać i następnie trafić do zainteresowań.

Korzystamy ze współprac z influencerami. Wiemy, jak rozmawiać, aby osiągnąć oczekiwane rezultaty. Jeżeli jesteś zdecydowaną na tę formę promocji, odezwij się, pomożemy. Pozwala ona znacząco zwiększyć zasięgi, dotrzeć do potrzeb użytkowników, wraz z niezbędnymi informacjami o tym, czym jest Twój produkt.

Social media - tysiące klientów w zasięgu ręki

Kolejne bardzo ciekawe rozwiązanie, które nieco może się wiązać z powyższym, aczkolwiek tutaj możesz działać na własną rękę, lub powierzyć promocję agencji marketingowej. Promować również możesz się przez Gmail, choć, jak wiadomo, nie jest to miejsce typowo społecznościowe, aczkolwiek chcieliśmy również jej uwzględnić, ponieważ jest bardzo pomocne. 

Warto tutaj dodać, że media społecznościowe najczęściej są tańsze w przypadku reklamy (stawki są niższe, aniżeli w Google). To idealny sposób, by zachęcać nowych użytkowników do skorzystania z aplikacji. Możesz również zaimplementować chatbota, który będzie odpowiadać na każdą wiadomość.

Co jeszcze powinieneś wiedzieć?

Warto, abyś na stronie, na której będziesz promował aplikację, dołożył również recenzje zaświadczające o jakości Twojego projektu. Chodzi o to, aby produkt był jak najbardziej wiarygodny. Możesz również zapraszać potencjalnych zainteresowanych do zapisu do newslettera. Zwiększy to także szansę na większą ilość instalacji. Pamiętaj, że wszędzie ważny jest tekst i każdy artykuł. Jeżeli nie wiesz, jak go sformułować, odezwij się do nas — zapraszamy do kontaktu!

Taki zabieg pozwoli Ci dotrzeć do większej liczby osób, a zarazem pojawić się wysoko w rankingu.

Obserwuj również to, co robi konkurencja. To powinno rozjaśnić sprawę w czasie (przyszłości).

Podsumowanie

Celem promocji powinno być oparcie się stricte na grupie odbiorców. Niestety większość przedsiębiorców bezpośrednio skupia się na własnym produkcie, a nie na klientach. Strategie różnią się od tematu projektu, dlatego opracowanie wymaga czasu i dużo pracy.

Zapraszamy do korzystania z naszych usług. Wiemy, jak wypromować aplikację na podstawie wieloletniego doświadczenia.

#podanie danych osobowych #kampanii promujących #użytkowników aplikacji #appstore #aplikacji mobilnych #promujące aplikacje #promocja aplikacji #aplikacji mobilnej #reklamy #aplikacjach #aplikacjami #reklamodawca #informacjami #zainteresowane #zwiększenie #otrzymywanie #sklepie appstore #polsce #ważne #klientem #istotne #zależy #sprzedawać #wiadomość #zależności #kontaktu #musimy #czasie #sposobów #pierwszym #firmy #treści #miejsca #zwłaszcza #treści #celem #wpływu #ekranu aplikacji #ikona aplikacji 

Zacznij od bezpłatnej wyceny

Zacznij od bezpłatnej wyceny

Oceń page
98% naszych kampanii generuje zysk

Uzyskaj darmową ofertę

nowe logo google partner