Kampanie Google Ads promujące aplikacje mobilne to automatyczny typ kampanii, który umożliwia generowanie zarówno instalacji, jak i działań powodujących konwersję w aplikacji mobilnej. Kampania promująca aplikację dociera do użytkowników w sieci wyszukiwania Google, sieci reklamowej Google, YouTube i Google Play.
Kampania Google Ads promująca aplikacje to automatyczny typ kampanii, który umożliwia generowanie zarówno instalacji, jak i działań powodujących konwersję w aplikacji. Kampania promująca aplikację dociera do użytkowników w wyszukiwarce Google, sieci reklamowej Google, YouTube i Google Play.
Wysoki współczynnik konwersji
Niższe koszty kampanii
Certyfikowany specjalista
Automatyzacja
Rozliczenie CPA
Duży zasięg
Wybierając cel kampanii, w którym na pierwszy plan wysuwa się promocja aplikacji mobilnych (reklamy aplikacji) masz dwie możliwości:
Wzrost sprzedaży
Poprawiona Widoczność
Aby uzyskać jak najwięcej instalacji od wartościowych potencjalnych klientów, Google Ads musi mieć oko na dane konwersji Twoich obecnych użytkowników, którzy generują przychody. Śledząc różnorodne działania, które użytkownicy wykonują w Twojej aplikacji, tworzysz bogatą bazę danych, którą Google Ads może wykorzystać do optymalizacji zgodnie z Twoimi celami jakie stosujesz, wykorzystując aplikacje mobilne.
Google Analytics dla Firebase to bezpłatne narzędzie, które mierzy dane o użytkowaniu aplikacji i śledzi zaangażowanie użytkowników. Otrzymujesz nieograniczone raporty na temat setek zdarzeń konwersji w aplikacji oraz możliwość segmentowania bazy użytkowników według zachowań, a następnie kierowania do nich reklam.
Okno konwersji to czas potrzebny potencjalnemu klientowi na wykonanie działania powodującego konwersję po kliknięciu reklamy. Jeśli pożądane działanie powodujące konwersję ma miejsce w oknie konwersji, można je przypisać do dowolnej reklamy, którą potencjalny klient kliknął. Możesz ustawić dowolne okno konwersji, ale domyślnie jest to 30 dni.
Analizujemy Twój biznes, tak by już na początku naszej współpracy, osiągnąć jak najlepsze wyniki prowadzonych kampanii. Weryfikujemy dotychczas podejmowane działania, analizujemy konkurencję w Twojej branży i określamy potencjał branży Google Ads (AdWords).
Niewątpliwie kampanie AdWords są bardzo skutecznym kanałem i bardzo szybko można zobaczyć pierwsze efekty: zwiększenia sprzedaży, przychodu, ilości leadów. Ten kanał reklamowy jest gwarancją dotarcia do użytkowników w momencie, w którym szukają Twoich produktów lub usług w sieci wyszukiwania.
Rozpocznij kampanię w Google Ads, a my zwiększymy Twoje przychody i dostarczymy więcej klientów.Od samego początku naszej współpracy zostaje przydzielony do Ciebie certyfikowany specjalista, który w pełni prowadzi Twoje kampanie AdWords. Masz możliwość skontaktowania się z nim telefonicznie lub drogą mailową. Opiekun Twojego konta zadba również o przygotowywanie na Twoje potrzeby raportów z prowadzonych działań.
Pomożemy Ci postawić pierwsze kroki w marketingu online, ułatwimy wdrożenie w marketing aplikacji mobilnych. Pokażemy różnice, jakie są między ruchem organicznym i płatnym. Utworzymy Twoje pierwsze konto Google Ads i skonfigurujemy Google Analytics i przekażemy Ci wszystkie niezbędne informacje, jak korzystać z narzędzi marketingu internetowego i wyciągać wnioski i skutecznie realizować strategie Twojego biznesu. Jeżeli nie masz jeszcze ustalonych celów, pomożemy Ci i dostosujemy do nich optymalny budżet.
Zanim rozpoczniemy współpracę chcemy poznać Twój biznes i konkurencję. Dostosujemy nasze działania do Twojej strategii marketingowej. Zweryfikujemy, jakie elementy należy poprawić na Twojej stronie, a jakie już dziś skutecznie wpłyną na efekty prowadzonych kampanii w Google Ads. Skutecznie wdrożymy w marketing aplikacji mobilnych.
Przedstawimy Ci jakie działania podejmuje Twoja konkurencja i przedstawimy skuteczny plan prowadzenia kampanii, tak by znacznie zwiększyć swoją przewagę. Chcemy również zweryfikować, jakie działania reklamowe prowadziłeś do tej pory i ocenić ich efekty. Sprawdzimy twoje konto Google Ads (AdWords) oraz Google Analytics, by prześledzić dotychczasowy ruch na Twojej stronie i przygotować odpowiednią strukturę uwzględniając: trafne i konwertujące słowa kluczowe, teksty reklamowe.
Google Ads nie oferuje szablonów strategii, dlatego mimo automatyzacji, którą już dziś możemy uruchomić na Twoim koncie ważny jest czynnik ludzki, który jak widać w przypadku każdej firmy, wpływa na sukces.
Nasza droga, to poszukiwanie nowych rozwiązań i wdrażanie nowych narzędzi do zwiększania efektywności wyników kampanii Google Ads (AdWords). Wszystko po to, by spełniać oczekiwania naszych klientów. Zaufaj naszemu doświadczeniu i już dziś rozpocznij realizację swoich celów biznesowych z Double Digital
Zanim rozpoczniemy współpracę chcemy poznać Twój biznes i konkurencję. Dostosujemy nasze działania do Twojej strategii marketingowej. Zweryfikujemy, jakie elementy należy poprawić na Twojej stronie, a jakie już dziś skutecznie wpłyną na efekty prowadzonych kampanii w Google Ads.
Przedstawimy Ci jakie działania podejmuje Twoja konkurencja i przedstawimy skuteczny plan prowadzenia kampanii, tak by znacznie zwiększyć swoją przewagę. Chcemy również zweryfikować, jakie działania reklamowe prowadziłeś do tej pory i ocenić ich efekty. Sprawdzimy twoje konto Google Ads (AdWords) oraz Google Analytics, by prześledzić dotychczasowy ruch na Twojej stronie i przygotować odpowiednią strukturę uwzględniając: trafne i konwertujące słowa kluczowe, teksty reklamowe.
Google Ads nie oferuje szablonów strategii, dlatego mimo automatyzacji, którą już dziś możemy uruchomić na Twoim koncie ważny jest czynnik ludzki, który jak widać w przypadku każdej firmy, wpływa na sukces.
Nasza droga, to poszukiwanie nowych rozwiązań i wdrażanie nowych narzędzi do zwiększania efektywności wyników kampanii Google Ads (AdWords). Wszystko po to, by spełniać oczekiwania naszych klientów. Zaufaj naszemu doświadczeniu i już dziś rozpocznij realizację swoich celów biznesowych z Double Digital
Opisz nam swój biznes, a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i przygotuje rekomendowane działania.