Formularz kontaktowy
Naszą skuteczność potwierdzają klienci
Minimum 5 lat
doświadczenia Eksperta PPC
Minimum 7 lat
doświadczenia Eksperta SEO
Nasz specjalista Google ADS skonfiguruje reklamę Twojego biznesu w taki sposób, aby wyświetlała się ona użytkownikom z określanej przez Ciebie grupy odbiorców. Odpowiednie dobranie fraz kluczowych (czyli zapytań, jakie wpisują użytkownicy w wyszukiwarce), wpływa na pozyskiwanie wartościowego ruchu na stronie, ponieważ reklama tekstowa Google ADS przyciąga wówczas na stronę tylko tego użytkownika, który jest zainteresowany Twoimi produktami lub usługami
Odbierz dodatkowe 1200 zł wydając tą samą kwotę w ciągu 60 dni od startu kampanii.
Odbierz dodatkowe 2500 zł wydając na reklamę 3500 zł w ciągu 60 dni od startu kampanii.
Odbierz aż 3500 zł wydając na reklamę 7200 zł w ciągu 60 dni od startu kampanii
Twoją wielką szansą jest rynek lokalny. Każdy jest inny, więc kluczowe będzie poznanie tych różnic, jak również dokładne określenie Twojej grupy docelowej. Ta wiedza zadecyduje o efektywności naszych działań promocyjnych wykonanych na Twojej marce. Rynki lokalne różnią się od siebie liczbą ludności, położeniem, konkurencją, zamożnością i potrzebami okolicznych mieszkańców. Tych czynników jest sporo i musimy je nie tylko poznać, ale też przeanalizować pod kątem strategii biznesowej i marketingowej Twojego biznesu. Musimy wiedzieć jakie cechy ma lokalny rynek, na którym działasz, aby potem wykorzystać to w praktyce do budowania silnej marki Twojej działalności.Elastyczność i profesjonalne podejście do tematu to jedna cech, które są naszą przewagą i czynnikiem decydującym o sukcesie w biznesie lokalnym.
Chcesz szybko zaistnieć w internecie i bez problemu sprzedawać swoje produkty czy usługi? Z kampanią marketingową Google ADS jest to możliwe! Google ADS to doskonały system reklamowy, który został stworzony po to, by trafić ze swoimi treściami do konkretnych grup użytkowników. Główne zalety kampanii marketingowej Google ADS, to: efektywność, skuteczność, płatność za kliknięcia (a nie za wyświetlanie strony), dostosowywanie parametrów wyświetlania strony pod odbiorców reklamy, mierzalność konwersji czy też łatwość dopasowywania kosztów do budżetu.
Przy tworzeniu kampanii inteligentnych podajemy grupy tematyczne słów kluczowych, związane z ofertą Twojej firmy. Na podstawie podanych grup, Google samodzielnie generuje frazy kluczowe, a następnie kieruje reklamę do osób wyszukujących określone produkty z Twojej oferty. Takie reklamy mogą wyświetlać się nad wynikami wyszukiwania w przeglądarkach lub pod nimi. Możemy reklamować dowolną liczbę Twoich usług czy grup produktów, tworząc wiele różnych kampanii inteligentnych z innymi budżetami. Do każdej z nich możemy podać odmienne grupy tematyczne słów kluczowych. Wystarczy, że nawiążesz z nami współpracę, a zrobimy wszystko, by Twoje produkty znalazły swoich właścicieli.
Chcesz zaistnieć w sieci i dać się poznać przyszłym klientom? Internetowe kampanie reklamowe są skuteczne, ponieważ gwarantują wyższą konwersję. To właśnie dlatego Twoja firma zarobi więcej i szybciej. Pokażesz swój produkt osobom, które wyszukiwały hasła związane z Twoją działalnością, tym samym zwiększysz swoją szansę na sprzedaż i zdobędziesz większy zysk!
Regularna optymalizacja Twojej kampanii produktowej to bardzo ważne działanie, które prowadzi do osiągania sukcesów i dobrych wyników całej kampanii reklamowej. W tym celu należy skupić się na kwestiach takich jak Feed produktowy, na którego podstawie tworzona jest reklama, na odpowiednim doborze stawek, zgodnie z Twoim celem, na zmianie modelu atrybucji, dopasowaniu reklamy pod klienta i informowaniu go o aktualnych promocjach czy wyprzedażach. To wszystko wpływa na jakość Twoich usług. Jeśli potrzebujesz pomocy w kwestii optymalizacji kampanii produktowej, zajmiemy się tym za Ciebie, wystarczy, że zgłosisz się do Nas w celu uzyskania pomocy!
Search Engine Marketing to inaczej kampania SEM. Jest to segment marketingu internetowego, który to związany jest z wyszukiwaniami internetowymi. Obejmuje on różne działania, a jego celem jest osiągnięcie jak najlepszej widoczności Twojej strony www podczas wyszukiwania jej w wyszukiwarce. Kampania SEM składa się z dwóch głównych elementów, a są nimi: SEO i PPC. SEO to nic innego jak pozycjonowanie strony, a PPC to płatne kliknięcia w link, który prowadzi do danego serwisu.
PPC, inaczej mówiąc “Pay Per Click” to dosłownie tłumacząc – płatność za kliknięcie. Kiedy zdecydujesz się na taki rodzaj promocji, płacisz za reklamę Google ADS, kiedy to potencjalny klient kliknie i zostanie przekierowany na Twoją witrynę www. Kampania PPC wyróżnia się elastycznością finansową, pozwala to m.in. na określenie maksymalnej stawki, którą jesteś w stanie zapłacić za kliknięcie lub też ustawienie miesięcznego czy dziennego budżetu reklamowego, po którego przekroczeniu kampania Google ADS zostaje wstrzymana do momentu uruchomienia kolejnej puli środków. Te działania pozwalają na całkowitą kontrolę budżetu reklamowego. Oddelegowany do Twojej kampanii nasz specjalista Google ADS zajmie się każdym szczegółem kampanii.
Co gwarantuje Ci naszą skuteczność?
Eksperci z minimum 5-letnim doświadczeniem
Dedykowany opiekun i konsultacje online
Oficjalny Partner Google 2024
1-miesięczny okres wypowiedzenia
Raporty przygotowane indywidualnie
Google Analytics 4 wdrażamy w cenie
Jeśli chcesz, aby Twój biznes działał na najwyższych obrotach, a klienci kupowali Twoje produkty, pozwól Nam zająć się Twoją kampanią reklamową, a sukces przyjdzie do Ciebie szybciej, niż może Ci się wydawać!
Platforma Adwords posiada kilkanaście możliwości różnych konfiguracji reklamy abyś mógł docierać do obecnych i przyszłych klientów. To, ile kosztuje reklama w internecie jest sumą, jaką płacisz za kliknięcia w reklamy przez osoby zainteresowane Twoją ofertą. Jeśli zastanawiasz się, ile kosztuje reklama w internecie i czy będzie dużym wydatkiem dla Twojego biznesu, nie martw się na zapas.
Optymalizacja kampanii w Google Ads to ogół czynności, które umożliwiają osiągnięcie możliwie jak największej efektywności Twojej reklamy. Wiele osób na pierwszy rzut oka może stwierdzić, że kampania Google Ads wydaje się prosta do zorganizowania. Należy przygotować słowa kluczowe, następnie utworzyć reklamę tekstową i czekać na nowych klientów. Jednak w praktyce wygląda to zupełnie inaczej. Optymalizacja kampanii jest procesem skomplikowanym. Może dojść np. do sytuacji, w której środki na koncie bardzo szybko się wyczerpią, a nowych klientów i tak nie uda się nam zdobyć. W związku z tym, bardzo ważna jest wiedza na temat tego, w jaki sposób prowadzone są kampanie, gdyż ciągle musimy je usprawniać, nadzorować i dostosowywać pod kolejnych użytkowników.
Przeanalizujemy Twoją branżę oraz zapoznamy się z Twoją ofertą, następnie przygotujemy strategię kampanii Google Ads.Skonfigurujemy zaawansowaną analitykę skuteczności i zachowań użytkowników na Twojej stronie, co umożliwi optymalizować kampanię Google i zapewni jej najwyższą skuteczność. Z precyzją dotrzemy do Twojej grupy docelowej, maksymalizując zyski. Prowadzenie kampanii Google Ads powierz specjalistom z wieloletnim doświadczeniem! Dedykowane narzędzia, a także szeroka wiedza w obszarze marketingu, UI, UX oraz analityki ma wpływ nie tylko na lepsze efekty kampanii Ads, ale również na niższe koszty konwersji i wyższą stopę zwrotu kosztów reklam Google. Z nami koszty kampanii Google Ads masz pod pełną kontrolą!
Jakie korzyści daje Ci współpraca z naszymi ekspertami Google Ads?
Zespół i komunikacja
✔ Certyfikowany mistrz Google Ads z min. 5-letnim doświadczeniem na pokładzie
✔ Zawsze pod ręką – mailowo, telefonicznie lub na wideospotkaniu
✔ Holistyczne wsparcie w każdym aspekcie marketingu cyfrowego
✔ Cały zespół specjalistów gotowy, by wspierać Twój sukces
Transparentność i personalizacja
✔ Działania prowadzone na Twoim koncie Google Ads
✔ ✔ Comiesięczne podsumowania skuteczności, plany rozwoju i wnioski od naszego eksperta
✔ ✔ Spersonalizowany raport dostępny 24/7, stale aktualizowany, abyś zawsze był na bieżąco
Przewagi technologiczne
✔ Nieograniczona liczba kampanii, grup reklam oraz słów kluczowych – pełna skalowalność działań reklamowych
✔ Zaawansowana konfiguracja Google Analytics 4 i Google Tag Manager – kompleksowe śledzenie i analiza danych
✔ Implementacja opinii konsumenckich i produktowych – zwiększ wiarygodność i konwersje w Twoim sklepie
✔ Analiza zachowań użytkowników dzięki mapom ciepła i nagraniom sesji – precyzyjny wgląd w interakcje na stronie
Kampanie reklamowe w Google Ads to jedna z najbardziej efektywnych metod marketingowych. Z pomocą tego rozbudowanego systemu reklamowego możemy wyświetlać reklamy w najpopularniejszej wyszukiwarce na świecie, a także na milionach stron należących do Sieci Reklamowej Google. Wielu przedsiębiorców, którzy chcą być widoczni w wyszukiwarce, nie wiedzą, ile kosztuje reklama w Google i nie zdają sobie sprawy, jakimi środkami muszą dysponować, aby działania reklamowe były efektywne i przyniosły zwrot z inwestycji. My znamy odpowiedź! Po szczegółowej analizie Twojej firmy i dopasowaniu kampanii reklamowej pod jej potrzeby, podamy Ci szczegółowy kosztorys.
Nasze kompetencje w zakresie kampanii linków sponsorowanych potwierdza status Google Premier Partner, a profesjonalizm w zakresie pozycjonowania stron internetowych doceniło już szerokie grono naszych klientów. Rozpocznij współpracę z naszą profesjonalną ekipą zajmującą się kampanią Google ADS, a nie pożałujesz uzyskanych w taki sposób efektów, które przyjdą do Ciebie w niesamowicie szybkim tempie.
Szczególną uwagę należy zwrócić na transparentność agencji, której powierzysz swoją kampanię. Część z nich pobiera od klienta stałą, miesięczną kwotę na budżet reklamowy i wynagrodzenie własne. W takiej sytuacji nie wiesz, jaka część budżetu jest przeznaczana na promocję, a jaka na wynagrodzenie agencji. Takie postępowanie działa nie tylko na Twoją niekorzyść, jest również sprzeczne z zasadami Google. My działamy uczciwie, dlatego też możesz poczuć się z nami bezpiecznie!
Google Ads to narzędzie od Google, jednak nie jest ono powiązane wyłącznie z reklamami w wyszukiwarce (choć nazwa może sugerować coś innego). Dzięki wielości dostępnych sieci reklamowych, możemy wyświetlać się zarówno na witrynach partnerskich (np. tworząc kampanię bannerową w sieci reklamowej), jak i na Youtube (łącznie z bannerami, reklamami produktowymi i grafikami).
Podnieś efektywność bez dodatkowych kosztów
Skontaktuj się z nami żeby dowiedzieć się więcej!
Zobacz wszystkie typy kampanii Google Ads
Wyniki wyszukiwania możemy podzielić na organiczne (naturalne) i nieorganiczne (płatne, które są wynikiem kampanii linków sponsorowanych). Wyniki organiczne mają postać bezpłatnych linków do stron internetowych. Działają tutaj roboty wyszukiwarek, których zadaniem jest dostarczenie listy stron internetowych najbardziej odpowiadających zapytaniu danego internauty. Dokonując wyboru, kierują się one między innymi jakością danych witryn czy ich popularnością w sieci. Aby zająć jak najwyższą pozycję na organicznej liście wyszukiwania, należy zoptymalizować stronę zgodnie z zaleceniami zespołu Google.
Cena kampanii Google Ads jest w pełni elastyczna i zależy tylko od Ciebie! Określ swoje cele, a my zaproponujemy pełną gamę niezobowiązujących, jednorazowych pakietów reklamowych Google Ads, a także możliwość długotrwałej i cyklicznej współpracy na podstawie zawartej przez Ciebie umowy.
Koszt kampanii AdWords to suma kwot, które płacisz Google za kliknięcia w reklamy oraz wynagrodzenia agencji za prace związane z opracowaniem kampanii i jej bieżącym zarządzaniem. Trudno z góry powiedzieć, ile kosztuje kampania AdWords, ponieważ w Google Ads cena zależy od Ciebie. To właśnie my pomagamy określić optymalną wartość budżetu. Zalecana przez naszych specjalistów początkowa wartość będzie zależała od Twoich celów biznesowych.
Ponadto zapraszamy do zapoznania się z optymalizacją konwersji.
Formularz kontaktowy