Double Digital

GOOGLE ADS (ADWORDS)

Remarketing Google Ads

Niewątpliwie rozwiązane dedykowane praktycznie każdej branży. Pomoże w domknięciu sprzedaży, ale także Twoja marka będzie lepiej zapamiętana przez grupę docelową. Zadbaj o spersonalizowane treści dla swoich odbiorców, a efekt zobaczysz błyskawicznie.  

Remarketing Google Ads, to nie tylko sieć reklamowa Google (Google Display Network). Możesz dotrzeć do użytkowników Twojej strony internetowej również m.in. dzięki wyszukiwarce Google, zakupach Google, YouTube. Zobacz, jak działa remarketing!

 
nowe logo google partner
remarketing google ads

  Precyzyjne działanie

  Wzrost sprzedaży

  Spersonalizowane treści

  Niskie koszty

  Świadomość marki

  Zasięg na dużą skalę

Jak działa remarketing?

Remarketingowe reklamy są fantastycznym narzędziem do tego, aby u osoby, która już wcześniej odwiedziła Twoją witrynę, uruchomić proces zakupowy, który tym razem zakończy się faktycznym zakupem, a w przypadku Twojej firmy – realnym zyskiem.

Przekaz reklamowy w ramach remarketingu można skierować śmiało do konkretnej grupy odbiorców, uwzględniając przy tym, chociażby konkretną lokalizację (ustawienia lokalizacji). Remarketing można wdrażać także, biorąc pod uwagę ostatni dokonany zakup. W ten sposób, o ile nie jest to marka odzieżowa, można subtelnie przypomnieć klientowi, że produkt się właśnie kończy i trzeba zamówić kolejny. Jeśli zaś chodzi o odzież, remarketing można wykorzystać w ten sposób, że przypomnimy o nadchodzącej nowej kolekcji, w której jakaś rzecz może się spodobać.

Obecnie działania z zakresu marketingu przyjmują najróżniejszą formę. Sprzyja temu zmieniająca się nieustannie przestrzeń internetowa. Nic więc dziwnego, że jednym z najczęściej zadawanych pytań jest „co to remarketing?”. Bazując na definicji, można powiedzieć, że remarketing to jeden z rodzajów nowoczesnej kampanii reklamowej. 

W remarketingu Google Ads celem jest dotarcie do użytkowników, którzy mogą stać się potencjalnymi klientami poprzez reklamy. Remarketing nie dotyczy jednak nowych użytkowników, a tych, którzy już wcześniej odwiedzili Twoją witrynę internetową i za pierwszym razem nie dokonali zakupu. Remarketing działa w ten sposób, by nakłonić właśnie tego klienta do zrobienia zakupów w momencie, kiedy odwiedzi ich kolejny raz. Chodzi więc o konkretnych użytkowników Twojej witryny. Dzięki niemu możesz kierować reklamy graficzne, jak i tekstowe do osób, które już wcześniej miały kontakt z Twoją stroną.

 Pamiętaj też, że remarketing nie jest skierowany tylko do sklepów internetowych bazujących wyłącznie na określonych produktach. Oczywiście, jeżeli prowadzisz sklep internetowy, to wspaniale! Aczkolwiek, to samo tyczy się osób, które oferują usługi. Przy kampanii remarketingowej z pewnością zobaczysz lepsze efekty i to w niedługim czasie. Pomaga on na każdym etapie ścieżki zakupowej. 

Chcesz zwiększyć sprzedaż?

Chcesz zwiększyć sprzedaż?

Jakie zalety ma remarketing w Google Ads?

Precyzyjne działanie – możemy wyświetlać reklamy użytkownikom, którzy wcześniej weszli w interakcję z Twoją firmą, gdy wyszukują informacje w innym miejscu i są bardziej skłonni do dokonania zakupu. Powiedz nam do kogo Twoja reklama ma trafić w sieci wyszukiwania, a my zrobimy resztę. jesteśmy specjalistami od kampanii remarketingowych.

Spersonalizowane treści – możemy utworzyć listy remarketingowe pod kątem konkretnych zdarzeń, np. dla osób, które dodały produkt do koszyka, ale nie dokonały zakupu lub były w zakładce kontakt, ale nie wypełniły formularza kontaktowego.

Zasięg na dużą skalę – Twoja reklama może docierać do użytkowników, którzy znajdują się na Twoich listach remarketingowych i korzystają z różnych urządzeń. Sieć reklamowa Google, to ponad 2 miliony witryn partnerskich i aplikacji mobilnych. Tak duża sieć partnerska daje ogromne możliwości i gwarantuje duży zasięg Twoich reklam. Skorzystaj z kampanii remarketingowych!

70%

Wzrost sprzedaży

94%

Poprawiona Widoczność

Typy remarketingu w Google Ads

Remarketing standardowy –wyświetlanie reklam osobom, które już odwiedziły Twoją witrynę, w czasie gdy przeglądają witryny i korzystają z aplikacji w sieci reklamowej. Alternatywą jest remarketing dynamiczny.

Listy remarketingowe dla reklam w wyszukiwarce – listy remarketingowe pozwalają na wyświetlanie reklam osobom, które odwiedziły Twoją witrynę, w czasie gdy po jej opuszczeniu wyszukują dalsze informacje w wyszukiwarce. Czy warto skorzystać z listy remarketingowej? Według nas jak najbardziej! Pomoże Ci ona w budowaniu skutecznych kampanii.

Remarketing dynamiczny – to jeszcze bardziej zaawansowana funkcja pozwalająca uwzględnić w reklamach produkty lub usługi, które użytkownicy oglądali w Twojej witrynie lub aplikacji. Remarketing dynamiczny przynosi fenomenalne rezultaty.

Remarketing wideo – wyświetlanie reklam osobom, które weszły w interakcję z Twoimi filmami lub kanałem w YouTube, w czasie gdy korzystają z YouTube oraz przeglądają filmy, witryny lub aplikacje w sieci reklamowej.

specjalista google ads
nowe logo google partner
salesmanago partner
trustedshops

Zacznij od bezpłatnej wyceny

Opisz nam swój biznes, a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i przygotuje rekomendowane działania.

Remarketing kierowany na listę klientów: dzięki tej funkcji kierowania możesz przesłać listę z otrzymanymi od klientów danymi kontaktowymi. Gdy osoby te są zalogowane w Google, możesz wyświetlać im reklamy w różnych usługach tej firmy.

Co zyskujesz powierzając kampanie Double Digital?

Analizujemy Twój biznes, tak by już na początku naszej współpracy, osiągnąć jak najlepsze wyniki prowadzonych kampanii. Weryfikujemy dotychczas podejmowane działania, analizujemy konkurencję w Twojej branży i określamy potencjał branży. Prowadzimy kampanie remarketingowe skrojone na miarę potrzeb.

Niewątpliwie kampanie AdWords są bardzo skutecznym kanałem i bardzo szybko można zobaczyć pierwsze efekty: zwiększenia sprzedaży, przychodu, ilości leadów. Ten kanał reklamowy jest gwarancją dotarcia do użytkowników w momencie, w którym szukają Twoich produktów lub usług. 

Rozpocznij kampanię w Google Ads, a my zwiększymy Twoje przychody i dostarczymy więcej klientów. Od samego początku naszej współpracy zostaje przydzielony do Ciebie certyfikowany specjalista, który w pełni prowadzi Twoje kampanie AdWords wykorzystując odpowiednie listy odbiorców. Masz możliwość skontaktowania się z nim telefonicznie lub drogą mailową. Opiekun Twojego konta zadba również o przygotowywanie na Twoje potrzeby raportów z prowadzonych działań, by kampanie remarketingowe przyniosły najlepsze efekty.

Pomożemy Ci postawić pierwsze kroki w marketingu online w sieci reklamowej Google. Pokażemy różnice, jakie są między ruchem organicznym i płatnym. Utworzymy Twoje pierwsze konto Google Ads i skonfigurujemy Google Analytics i przekażemy Ci wszystkie niezbędne informacje, jak korzystać z narzędzi marketingu internetowego i wyciągać wnioski i skutecznie realizować strategie Twojej działalności. Jeżeli nie masz jeszcze ustalonych celów, pomożemy Ci i dostosujemy do nich optymalny budżet.

 

Popraw skuteczność swoich kampanii

Popraw skuteczność swoich kampanii

Krok po kroku zmierzamy do celu

przegląd ofert
Przegląd

Weryfikujemy Twoją stronę internetową, by ocenić jej przygotowanie do kampanii reklamowej.

Wyniki

Naszym celem jest rozwój Twojej firmy, dlatego na bieżąco dostarczamy informacje na temat skuteczności kampanii.

ikona2
Cele

Ustalamy, jakie efekty chcesz realizować, np: sprzedaż, leady, ruch w witrynie.

Analityka

Wdrażamy narzędzia do analityki Twojej witryny, dzięki czemu będziemy oceniać dokładnie skuteczność kampanii.

ikona4,5
Narzędzia

Korzystamy z systemów uczących się, dlatego masz pewność, że Twoje kampanie reklamowe będą pod kontrolą 24/7.

Specjalista

Twoimi kampaniami zarządza certyfikowany specjalista.


specjalista google ads double digital

Zanim rozpoczniemy współpracę, chcemy poznać Twoją działalność i konkurencję. Dostosujemy nasze działania do Twojej strategii marketingowej. Zweryfikujemy, jakie elementy należy poprawić na Twojej stronie, a jakie już dziś skutecznie wpłyną na efekty prowadzonych kampanii w Google Ads

Przedstawimy Ci, jakie działania podejmuje Twoja konkurencja i pokażemy skuteczny plan prowadzenia kampanii, tak by znacznie zwiększyć swoją przewagę. Chcemy również zweryfikować, jakie działania reklamowe prowadziłeś do tej pory i ocenić ich efekty. Sprawdzimy twoje konto Google Ads (AdWords) oraz Google Analytics, by prześledzić dotychczasowy ruch na Twojej stronie i przygotować odpowiednią strukturę uwzględniając: trafne i konwertujące słowa kluczowe, teksty reklamowe.

Google Ads nie oferuje szablonów strategii, dlatego mimo automatyzacji, którą już dziś możemy uruchomić na Twoim koncie, ważny jest czynnik ludzki, który jak widać w przypadku każdej firmy, wpływa na sukces.

Nasza droga, to poszukiwanie nowych rozwiązań i wdrażanie nowych narzędzi do zwiększania efektywności wyników kampanii Google Ads (AdWords). Wszystko po to, by spełniać oczekiwania naszych klientów. Zaufaj naszemu doświadczeniu i już dziś rozpocznij realizację swoich celów biznesowych z Double Digital

Remarketing z Double Digital, to podwójna moc działania

O jakich zasadach trzeba pamiętać?

Choć remarketing jest dość popularny, koniecznością jest pamiętanie o kilku zasadach obowiązujących w kampaniach remarketingowych. Będą one stanowić swego rodzaju podwalinę pod przemyślaną kampanię, które przyniesie znacznie więcej pożytku, aniżeli negatywnych skutków. Jakie zasady są warte zapamiętania?

Listy remarketingowe  skup się na tworzenie skutecznych list remarketingowych, które bazując na rodzajach użytkowników.

Wykluczanie użytkowników – jeśli na liście znajdują się osoby, które już skorzystały z danej reklamy, koniecznością jest ich wykluczenie. Wiarygodny i szanujący siebie sklep nie powinien wyświetlać reklam produktów użytkownikom, które zostały przez nich zakupione. Dla takich osób przygotować należy całkiem nowe komunikaty reklamowe oraz inne kampanie.

Remarketing w różnych kanałach komunikacji – spersonalizowane reklamy remarketingowe warto wykorzystywać w oparciu o kilka cennych kanałów promocji. W ten sposób można mieć pewność, że dotrze się do potencjalnych klientów faktycznie zainteresowanych produktem w odpowiednim czasie.

Remarketing w Google Ads a dobre “towarzystwo” – otoczenie reklam remarketingowych również jest kluczowe. Należy pamiętać, aby ustawiać tak kampanie, by pojawiały się w dobrym towarzystwie, z pewnością nie przy negatywnych wiadomościach czy tematach zdrowotnych. odpowiednio zadbaj o otoczenie reklam remarketingowych, by potencjalny klient się nie zniechęcił do działania.

Wejdź na wyższy poziom marketing online z Double Digital

Jakie są rodzaje remarketingu (remarketing w Google Ads)?

Decydując się na taki typ kampanii reklamowej, trzeba wiedzieć, że występuje kilka rodzajów remarketingu. Wyróżniamy głównie:

  • Remarketing standardowy – kampanie remarketingowe w modelu standardowym to idealne rozwiązanie dla właścicieli sklepów, niebiorących pod uwagę podstron, skupiający się na jednym przekazie reklamowym dla konkretnych użytkowników Twojej witryny.
  • Remarketing dynamiczny – remarketing dynamiczny to najlepsze rozwiązanie dla produktów, idealny dla profesjonalistów.
  • Remarketing wideo – w tym przypadku mamy konto Google Ads ściśle połączone z YouTubem. W tym przypadku reklamy wyświetlają się odbiorcom bazując na tym, co oni sami robią na stronie i jakie treści oglądają.
  • Remarketing w wyszukiwarce – na swoim koncie Google Ads w przypadku tego rodzaju remarketingu możesz dobierać stawki i kampanie remarketingowe, do osób (potencjalni klienci), które wcześniej odwiedziły Twoją witrynę internetową. Będzie to bardzo dobre rozwiązanie w przypadku, gdy masz już włączone reklamy tekstowe. W takim przypadku będą one (reklamy tekstowe) wyświetlać się nie tylko w sieci wyszukiwania, ale także na stronach partnerskich Google. 
  • Remarketing aplikacji mobilnych – reklamy wyświetlane są podczas korzystania z aplikacji, oczywiście w zależności od tego, z jakimi aplikacjami mamy do czynienia.

Remarketing dynamiczny - kiedy powinieneś go zastosować?

Poniżej podamy Ci przykłady, kiedy warto zastosować remarketing dynamiczny, po to, by skuteczniej dotrzeć do swoich potencjalnych zainteresowanych z informacją np. o produktach, w celu zwiększenia współczynnika konwersji. A zatem:

  • zadaniem remarketingu jest zwiększenie współczynnika konwersji, np. w sytuacji, kiedy użytkownik wybrał określony produkt, dodał go do koszyka i nie dokonał zakupu, tylko wyszedł ze strony (oznacza to, że potencjalni zainteresowani porzucili koszyk),
  • inne zalety korzystania z remarketingu dynamicznego, to np. sytuacja, w której Twoi odbiorcy spędzili minimalny czas na stronie, dzięki temu już możesz wyświetlać kampanię remarketingową,
  • można wykorzystać go w przypadku każdego użytkownika i w każdym rodzaju działalności,
  • kampania remarketingowa (dynamiczna) może być również wykorzystywana wtedy, gdy użytkownik dokonał zakupu — w ten sposób możesz mu o sobie przypominać,
  • zadaniem remarketingu dynamicznego jest także wyświetlanie w wynikach wyszukiwania Google (i nie tylko) osobom, które przeglądały Twoje produkty, np. wyświetliły opis widniejący w danych produktach. 

Jak skonfigurować remarketing dynamiczny?

Już wiesz, że remarketing trafia do osób, które wcześniej odwiedziły Twoją stronę. Wiesz też, że remarketing dynamiczny wyświetla się w wynikach wyszukiwania Google (w formie reklamy) i można zarządzać nim na swoim koncie Google Ads — jak każdym innym rodzajem reklamy. 

Remarketing dynamiczny możesz skonfigurować ze swoim kontem Google Merchant Center (GMC).

A zatem, od czego powinieneś zacząć? Już mówimy:

  1. Włącz funkcję remarketingu w przypadku usług Google Analytics — jeżeli chcesz podjąć się konfiguracji remarketingu dynamicznego, najpierw będziesz musiał włączyć funkcję raportowania reklam (i remarketingu) w GA (Google Analytics).
  2. Skonfiguruj listę odbiorców
  3. Następnie utwórz kampanię reklamową i gotowe

Jakie kanały wykorzystuje remarketing?

Kanały wykorzystywane przez remarketing to:

  • E-mail – kampanie remarketingowe mogą być targetowane do tych użytkowników, którzy znajdują się na liście mailingowej. Ich zapisanie się do niej (np. do newslettera) jest efektem zainteresowania usługami czy produktami, jak i całą marką.
  • Sieć reklamowa Google – reklamy będą wyświetlane w miejscach w sieci, które zostały udostępnione w celu wyświetlania reklam Google.
  • Video – docieranie do potencjalnych klientów przy pomocy YouTube.
  • Wyszukiwanie internetowe – połączone z Google Ads, wystarczy, że klient wpisze w wyszukiwarkę konkretną frazę połączoną z Twoim produktem, a z pewnością pokaże mu się to na pierwszej stronie.
bezpłatna wycena google ads
nowe logo google partner
salesmanago partner
trustedshops

Zacznij od bezpłatnej wyceny

Opisz nam swój biznes, a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i przygotuje rekomendowane działania.

#reklama śledząca #ustawienia lokalizacji #listy remarketingowej #performance marketingu #agencja nieruchomości #fragment kodu zdarzenia #wypełniania formularza #kampanię remarketingową #liście remarketingowej #nazwę kampanii #chcesz osiągnąć #każdego użytkownika #rodzaju działalności #salon kosmetyczny #kampania remarketingowa krok #zarządzanie odbiorcami #zacząć korzystać #reklamy #dane reklamy #remarketingu #internecie #konwersji #odbiorcy #internet #klientom #potencjalnym klientom

5/5 - (1 opinie)
NASZE KAMPANIE TO AŻ 98% SKUTECZNOŚCI
Uzyskaj darmową ofertę