Double Digital

Audyt Google Ads

W naszej ofercie możesz skorzystać z audytu konta reklamowego Google Ads. Chcemy pokazać Ci jak w ramach współpracy z Double Digital może wyglądać kampania odnosząca sukces. Pokażemy Ci, jak wykorzystać efektywnie budżet Twojego konta reklamowego Google Ads.

Sprawdź poniżej, co zawiera nasz audyt Google Ads.

nowe logo google partner
audyt google ads

Chcesz zwiększyć sprzedaż?

Chcesz zwiększyć sprzedaż?

Czym jest audyt konta reklamowego?

Audyt konta reklamowego to nic innego, jak proces weryfikacji przeprowadzany dzięki specjalnym narzędziom. Audyt konta reklamowego na określenie, czy konkretna kapania reklamowa przynosi efekty, a jeśli nie, to dlaczego ich nie przynosi. Dzięki wykorzystaniu takiego audytu reklamowego możesz śmiało dowiedzieć się, dlaczego Twoja reklama nie jest skuteczna i co zrobić, aby ją efektywnie poprawić i cieszyć się znacznie lepszymi wynikami. Audyt kontra reklamowe przynosi realne korzyści, docierając nawet do grup niestandardowych odbiorców!

Kiedy warto skorzystać z audytu Google Ads?

Z audytu reklamowego Google Ads z pewnością warto skorzystać, jeśli nie zauważasz na swoim koncie sprzedawcy żadnych pozytywnych i zadowalających efektów prowadzonej obecnie kampanii. Jest to z pewnością dość frustrujące i nieco demotywujące, ale na szczęście można to poprawić i to właśnie dzięki audytowi wykorzystującemu zestawy reklam. Audyt reklam świetnie się spisze również w takich firmach, które mają dość mały budżet reklamowy i nie mogą sobie pozwolić na to, aby ktoś nieustannie czuwał nad kampanią. W takiej sytuacji korzystają oni co jakiś czas z audytu, aby wiedzieć, co warto poprawić, a co w ogóle zmienić lub z czego zrezygnować, jeśli chodzi o kampanię i zestawy reklam. Skuteczność kampanii reklamowych jest bardzo wysoka, a szereg potencjalnych klientów rośnie!

  Efektywne wykorzystanie budżetu

  Optymalizacja pod wyznaczone cele

  Rekomendacje Google Ads

Co otrzymasz zamawiając u nas audyt konta Google Ads?

Sieć wyszukiwania Google

Sieć reklamowa Google

  Weryfikacja wyniku jakości słów kluczowych

  Podział słów kluczowych w kampaniach sieci wyszukiwania Google

  Struktura treści reklam

  Weryfikacja rozszerzeń na koncie

  Harmonogram i dostosowanie stawek

  Dostosowanie do zachowań użytkowników

  Ocena jakości ruchu

  Analiza aukcji i udział w wyświetleniach

  Wykluczenia słów kluczowych

  Ocena wykorzystania potencjału kampanii DSA i RLSA

Sieć reklamowa Google

  Struktura grup odbiorców

  Niestandardowe listy odbiorców

  Podział kampanii ze względu na grupy docelowe i zachowania użytkowników

  Miejsca docelowe i ich wykluczenia

  Jakość reklam i ich skuteczność

  Rekomendacje do tworzenia skutecznych reklam graficznych

  Jakość grup docelowych

  Rekomendacje optymalizacji kosztów CPC, CPM

  Listy remarketingowe Google Ads i Google Analytics

Zakupy Google

Ustawienia konta Google

  Skuteczność kampanii i rekomendacje

  Struktura kampanii podziału produktów

  Rekomendacje dotyczące strategii ustalania stawek

  Optymalizacja pliku produktowe

  Wykorzystanie reguł na koncie Google Merchant Center

  Opinie konsumenckie i oceny produktów

  Rekomendacje do zwiększenia sprzedaży na podstawie oferty produktów

Ustawienia konta Google

  Przegląd struktury konta

  Skuteczność kampanii i rekomendacje

  Weryfikacja poprawności śledzenia ruchu na stronie

  Niewykorzystany potencjał narzędzi

  Rekomendacje rozbudowy typów kampanii

  Częstotliwość optymalizacji na koncie

  Ogólna ocena jakości konta Google Ads

Co otrzymasz zamawiając u nas audyt konta Google Ads?

Analizujemy Twój biznes, tak by już na początku naszej współpracy, osiągnąć jak najlepsze wyniki prowadzonych kampanii. Weryfikujemy dotychczas podejmowane działania, analizujemy konkurencję w Twojej branży i określamy potencjał branży Google Ads (AdWords). 

Niewątpliwie kampanie AdWords są bardzo skutecznym kanałem i bardzo szybko można zobaczyć pierwsze efekty: zwiększenia sprzedaży, przychodu, ilości leadów. Ten kanał reklamowy jest gwarancją dotarcia do użytkowników w momencie, w którym szukają Twoich produktów lub usług. 

Rozpocznij kampanię w Google Ads, a my zwiększymy Twoje przychody i dostarczymy więcej klientów z konta reklamowego. Od samego początku naszej współpracy zostaje przydzielony do Ciebie certyfikowany specjalista, który w pełni prowadzi Twoje kampanie AdWords. Masz możliwość skontaktowania się z nim telefonicznie lub drogą mailową. Opiekun Twojego konta zadba również o przygotowywanie na Twoje potrzeby raportów z prowadzonych działań. Kampanie reklamowe to realny zysk.

Pomożemy Ci postawić pierwsze kroki w marketingu online. Pokażemy różnice, jakie są między ruchem organicznym i płatnym. Utworzymy Twoje pierwsze konto Google Ads i skonfigurujemy Google Analytics i przekażemy Ci wszystkie niezbędne informacje, jak korzystać z narzędzi marketingu internetowego i wyciągać wnioski i skutecznie realizować strategie Twojego biznesu. Jeżeli nie masz jeszcze ustalonych celów, pomożemy Ci i dostosujemy do nich optymalny budżet.

specjalista google ads
nowe logo google partner
salesmanago partner
trustedshops

Zacznij od bezpłatnej wyceny

Opisz nam swój biznes, a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i przygotuje rekomendowane działania.

Zacznij od bezpłatnej wyceny

Zacznij od bezpłatnej wyceny

audyt google ads

Zanim rozpoczniemy współpracę chcemy poznać Twój biznes i konkurencję. Dostosujemy nasze działania do Twojej strategii marketingowej. Zweryfikujemy, jakie elementy należy poprawić na Twojej stronie, a jakie już dziś skutecznie wpłyną na efekty prowadzonych kampanii w Google Ads. 

Przedstawimy Ci jakie działania podejmuje Twoja konkurencja i przedstawimy skuteczny plan prowadzenia kampanii, tak by znacznie zwiększyć swoją przewagę. Chcemy również zweryfikować, jakie działania reklamowe prowadziłeś do tej pory i ocenić ich efekty. Sprawdzimy twoje konto Google Ads (AdWords) oraz Google Analytics, by prześledzić dotychczasowy ruch na Twojej stronie i przygotować odpowiednią strukturę uwzględniając: trafne i konwertujące słowa kluczowe, teksty reklamowe.

Google Ads nie oferuje szablonów strategii, dlatego mimo automatyzacji, którą już dziś możemy uruchomić na Twoim koncie ważny jest czynnik ludzki, który jak widać w przypadku każdej firmy, wpływa na sukces.

 Nasza droga, to poszukiwanie nowych rozwiązań i wdrażanie nowych narzędzi do zwiększania efektywności wyników kampanii Google Ads (AdWords). Wszystko po to, by spełniać oczekiwania naszych klientów. Zaufaj naszemu doświadczeniu i już dziś rozpocznij realizację swoich celów biznesowych z Double Digital

Jak można przystąpić do audytu?

Audyt można wykonać na kilka sposobów, a konkretny wybór zależy od tego, jakim budżetem może pochwalić się firma oraz czy w ogóle potrzebuje specjalisty. Może się okazać, że przedsiębiorca sam będzie potrafił dokonać audytu.
Samodzielny, a więc i darmowy audyt Google Ads jest jak najbardziej możliwy. Jednak w takim przypadku koniecznością jest posiadanie choć niewielkiej, podstawowej wiedzy w danym temacie. Samodzielny audyt to również sporo poświęconego czasu, ponieważ wiedza sama się nie przyswoi. W sytuacji, kiedy w grę wchodzi jedynie samodzielny audyt, powinien być on powtarzany co 2-4 tygodnie.
Audyt można zlecić również specjalistom w dziedzinie. Dobrze wykonany audyt jest w stanie przynieść wiele korzyści dla kampanii, a co za tym idzie – dla całej firmy. Koszty takiego audytu zależą, oczywiście, do skali działań reklamowych. Jeden specjalista można spędzić nad audytem zaledwie kilka godzin, ale równie dobrze kilka dni. Mając na uwadze obecne ceny, audyt biznesu lokalnego nie powinien przekroczyć kwoty kilkuset złotych.

Wejdź na wyższy poziom marketing online z Double Digital

Specjalistyczny audyt – jak przebiega?

Specjalista, podchodząc do audytu, wpierw sprawdza jego wielkość, obecny stan kampanii oraz efekty, a następnie wycenia swoją pracę. Już na tym etapie można mieć wgląd w stan audytu, a jeśli komunikacja ze specjalistą nie przeszkodzi Ci, możesz być na bieżąco, jeśli chodzi o jego działania. Po wycenie oraz akceptacji warunków przez klienta, specjalista przechodzi do działania. Przygląda się praktycznie wszystkiemu, co może mieć wpływ na skuteczność reklamy lub brak tej skuteczności. Często na rynku można spotkać oferty, które poza samym audytem oferują dodatkowo miesiąc trzymania pieczy nad reklamą. Gwarantuje to, że audyt będzie wykonany profesjonalnie, a efekty widoczne będą gołym okiem.

Jakie elementy podlegają analizie?

Podczas audytu analizie podlegają takie elementy, jak:

  • Google Analytics – analityka strony internetowej ma ogromne znaczenie, nic więc dziwnego, że audyt o nią zahacza. Sprawdza, czy wszystkie ustawienia są poprawne oraz czy dane, które są pozyskiwane aby na pewno zgadzają się z rzeczywistością.
  • Ustawienia konta – konieczna jest pewność, czy wszystkie ustawienia są prawidłowe. Priorytetem jest połączenie konta firmowego z Google Analytics oraz Google Merchant Center.
  • Konfiguracja konwersji – kampania reklamowa powinna być prowadzona na bazie pozyskanych danych. Konwersja to inaczej pomiar zachowań, a więc sprawdza się to, co kluczowe w przypadku stron internetowych – kto był, kto wyszedł ze strony, kto kupił, co kogo zainteresowało.

Audytowi podlegają również ustawienia kampanii, struktura konta oraz kampanii, słowa kluczowe i dopasowania, a także kierowani kampanii poprzez Display i Remarketing.

Na jakie efekty można liczyć po audycie?

Tak naprawdę nie ma żadnej reguły, jednak po zakończonym audycie i wdrożonej nowej kampanii, każdy przedsiębiorca powinien spodziewać się zwiększenia skuteczności reklamy, a co za tym idzie – większego ruchu na stronie i lepszych zysków. Oferujemy też audyt Facebook Ads, kampanie na YouTube oraz wiele cennych usług.

Zacznij od bezpłatnej wyceny

Opisz nam swój biznes, a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i przygotuje rekomendowane działania.

nowe logo google partner
salesmanago partner
trustedshops
Konsultant google ads

Zacznij od bezpłatnej wyceny

Zacznij od bezpłatnej wyceny

Oceń page