

Kampania Google ADS to nic innego jak system reklamowy firmy Google, który umożliwi Ci wyświetlanie reklamy tekstowej i produktowej w wyszukiwarce, reklamy graficznej – bannerowej – w sieci reklamowej Google Display Network jak i reklamy wideo w portalu YouTube.
Z Google Adwords spotykamy się w trakcie codziennego surfowania po internecie. Wyświetlamy się na powierzchni reklamowych stron internetowych, wyświetlamy się też z banerami kierującymi do naszej witryny. Bannery takie przybierają różne formy, mogą być tekstowe, graficzne czy też jako dynamiczne banery elastyczne, które dopasowują się do danej powierzchni reklamowej bez konieczności przygotowywania kreacji w różnych rozmiarach. Wyświetlają się one na stronach sieci partnerów reklamowych Google, która to obejmuje małe i wielkie portale o wszelakiej tematyce.
Kampania lokalna Google ADS to sposób na pokazanie Twojej firmy w danej miejscowości. Dzieje się tak przez wykorzystanie metod, które pozwolą zbudować rozpoznawalność wśród lokalnej społeczności i pomogą w prosty sposób odnaleźć Twoją firmę stacjonarną. Oczywiście w tych bardziej niszowych i specjalistycznych branżach ta rozpoznawalność nie musi być wcale wysoka.
W obecnych czasach klienci bardzo cenią sobie reklamy dopasowane do ich potrzeb i oczekiwań. Dlatego też, według różnych źródeł, remarketing jest uznawany za jedną z najskuteczniejszych taktyk w poprawie skuteczności reklam. Dotyczy to głównie wyszukiwarki Google i mediów społecznościowych takich jak YouTube czy Facebook. Poza tym remarketing w realny sposób zwiększa ilość odwiedzin Twojej strony internetowej, czasami nawet o kilkaset procent.
W przypadku tradycyjnych kampanii każde działanie, od wyboru słów kluczowych, przez kierowanie czy utworzenie kampanii, możesz utworzyć samodzielnie. Natomiast w kampaniach inteligentnych część działań jest zautomatyzowana dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji oraz machine learning. Algorytmy automatycznie dostosowują pewne elementy kampanii w taki sposób, by osiągnąć wyznaczone cele i jak najlepsze efekty. Automatyzacja w kampaniach inteligentnych dotyczy doboru samej strategii oraz przede wszystkim:
-ustalania stawek
-kierowania reklam
-sposobu tworzenia reklamy
Kampania produktowa to najlepsza forma reklamy dla posiadaczy sklepów internetowych. To tworzone automatycznie, graficzne reklamy produktu wyświetlanego w wynikach wyszukiwania Google. W sieci możemy spotkać różne nazwy takiej kampanii: PLA Google, Google Shopping czy Zakupy Google. Format takiej reklamy jest bardzo prosty, a potencjalnemu klientowi wyświetla się cena, nazwa produktu i sprzedawcy oraz zdjęcie produktu.
Dzięki optymalizacji kampanii produktowej każdy zainteresowany Twoimi produktami klient szybciej znajdzie produkt, który odpowiada jego potrzebom, a Ty wydasz mniej na marketing sklepu internetowego. Jeśli zależy Ci na najlepszej i najszybszej optymalizacji swojej kampanii produktowej, skontaktuj się z Nami, a my zajmiemy się reklamą Twojego sklepu i jej optymalizacją na nawyższym poziomie!
To właśnie dzięki kampanii SEM Twoje produkty wyświetlają się na wszystkie możliwe frazy używane przez potencjalnych klientów. To właśnie oni przychodzą do Ciebie, nie musisz ich w żaden sposób atakować, ani zachęcać do przyjścia na Twoją stronę www. Oczywiście, sam proces dobrze wykonanej kampanii SEM nie jest taki prosty, dlatego też najlepszym rozwiązaniem jest powierzenie Nam Twojej kampanii, abyśmy wprowadzili wszelkie, możliwe działania, by Twój biznes przyciągał jak największą ilość potencjalnych klientów.
Kampania PPC niesie ze sobą wiele korzyści. Jakich?
1. Szybkie rezultaty – jeśli pozwolisz nam odpowiednio zaprojektować swoją kampanię PPC, będziesz w stanie w krótkim czasie zobaczyć pierwsze, ważne dla Ciebie efekty. W pierwszej kolejności zacznie ona generować większy ruch na Twojej stronie internetowej, a z czasem wpłynie ona także na wzrost sprzedaży Twoich produktów.
2. Płacisz za efekt – zawsze płacisz tylko za realny efekt, czyli za kliknięcie i przeniesienie użytkownika na Twoją stronę www, a nie za wyświetlanie samej reklamy.
3. Możliwość analizy – dzięki różnym narzędziom możesz od samego początku śledzić efekty kampanii.
4. Kontrola wydatków – to Ty ustalasz, ile jesteś w stanie zapłacić za kliknięcie czy też możesz podać nam maksymalną kwotę, jaką chcesz wydać za wyświetlanie Twojej reklamy.
5. Elastyczna reklama – w dowolnej chwili masz możliwość zmieniania fraz kluczowych, grupy docelowej swoich klientów czy też budżetu.
Indywidualnie dopasowany specjalista
Dedykowany raport miesięczny Google Data Studio
Kompleksowe wsparcie w marketingu
Konsultacje i wsparcie dodatkowych działań marketingowych
Dynamiczny rozwój działań marketingowych
Raport w czasie rzeczywistym Google Data Studio
Błyskawiczne rezultaty
Zwiększaj sprzedaż
Certyfikowany specjalista
Więcej zapytań
Efektywny kanał reklamowy
Remarketing SEM
Opisz nam swój biznes, a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i przygotuje rekomendowane działania.
Wzrost sprzedaży
Poprawiona Widoczność
4. CPV (cost per view) – w tym modelu płacimy za wyświetlenie, jeżeli użytkownik obejrzy minimum 30 sec. filmu lub cały, jeżeli jest on krótszy.
5. ROAS (return on ad spend) – inteligenty system dobierania stawek. Algorytm Google Ads sam dopasowuje maksymalną stawkę za kliknięcie, aby uzyskać określony przez nas docelowy ROAS.
CPA (cost per action) – inteligentny system ustawiania stawek maksymalnych za kliknięcie, aby maksymalizować konwersje. Na podstawie zadeklarowanej maksymalnej stawki za konwersję.
Do kosztów kampanii, oprócz samego budżetu reklamowego przeznaczanego na reklamę, należy wliczyć również wynagrodzenie agencji. W przypadku Google Ads może być ono rozliczane jako stała opłata miesięczna lub procent od budżetu reklamowego. Częstym modelem, który wydaje się też być najbardziej popularny, jest cennik mieszany, czyli niższa stała opłata i procent od budżetu reklamowego, którym zarządza agencja zajmująca się kampanią reklamową.
Jest wiele czynników, które wpływają na wysokość budżetu reklamowego Google Ads, a co za tym idzie – na koszty reklamy w Google.
Jakie?
-jednostkowa cena promowanego produktu lub usługi (zazwyczaj im droższy jest produkt, tym wyższy budżet),
-konkurencja na obsługiwanym przez nas rynku (im większa konkurencja, tym wyższy budżet),
-czas procesu zakupowego (np. dla branży samochodów osobowych od momentu podjęcia decyzji o potrzebnie kupna samochodu do faktycznego dokonania zakupu mija średnio ok. 6 miesięcy),
-rodzaj produktu lub usługi – czy jest to drobiazg kupowany w minutę, czy produkt, do nabycia którego potrzebne jest fachowe doradztwo,
-branża: B2B czy B2C (B2C bywa droższe),
-profil klienta (wyższa wrażliwość grupy docelowej na cenę produktu sprawia, że kampania powinna być intensywniejsza),
-moment rozwoju biznesu (im mniej znana firma, tym wyższy budżet).
tyle potrzebujemy na uzyskanie rentowności
Współczynnik sukcesu
Przedłużanych umów
zrealizowanych projektów
W Google Ads masz pełną kontrolę nad budżetem reklamowym. Ustawiasz jego miesięczny limit, którego nigdy nie przekroczysz. W dowolnym momencie możesz go też wstrzymać lub dostosować swoje wydatki do aktualnej sytuacji, w której się znajdujesz. Google jest wszędzie tam, gdzie ludzie szukają informacji. Twoja reklama może pojawiać się w Google w chwili, gdy użytkownik szuka produktów lub usług podobnych do tych, które sprzedajesz.
Model reklamy, w którym firma płaci tylko za przejście przez odnośnik (np. link) na promowaną stronę nazywa się reklamą PPC. Reklama PPC to skrót od angielskiej nazwy Pay Per Click. Jest też nazywana CPC od Cost Per Click, czyli ceny za kliknięcie. Jest to bardzo popularny model rozliczeniowy w reklamie internetowej, ponieważ jako reklamodawca, płacisz tylko za skuteczne kliknięcie w reklamę, a nie za jej wyświetlenie. Konsument, czyli potencjalny kupiec, klika na dany link, aby przejść na stronę firmy i teoretycznie skorzystać z jej oferty. W tym modelu najczęściej rozliczane są kampanie linków sponsorowanych w wyszukiwarce Google, czyli Google AdWords.
Współpraca na poziomie firm czy marek jest dużo bardziej wymagająca niż w przypadku sektora B2C, czyli sprzedawców pozyskujących indywidualnego klienta. Trzeba włożyć więcej wysiłku oraz czasu na zbudowanie dobrej relacji, ale dzięki temu jest ona trwalsza. Sam proces podjęcia współpracy jest dłuższy i dużo bardziej wymagający, niż w przypadku B2C, ponieważ angażuje więcej osób. Dlatego też kierując swoją ofertę do sektora B2B, trzeba mieć na uwadze, że z reguły zależy im nie tylko na oszczędności pieniędzy, ale również sprawnym przejściu całego procesu.
Przed rozpoczęciem tworzenia reklam w Google Ads skierowanych do B2B warto, abyśmy wyobrazili sobie grupę odbiorców, do której chcemy dotrzeć z naszą ofertą. Czy oferowane produkty bądź usługi są odpowiednie dla osób w każdym wieku i z każdego regionu kraju? A może oferta tyczy się tylko jednej, konkretnie zdefiniowanej grupy odbiorców? Zastanowienie się nad tym pomoże nam nie tylko odpowiednio dobrać działania i przekazy, ale także lepiej ustawić kampanie.
Wśród najważniejszych zalet Search Engine Marketing wymienia się efektywność, miły odbiór reklamy przez określone grupy, szybkie profity, targetowanie itp. Dzięki reklamie SEM działania takie charakteryzują się korzystniejszą relacją efektów w stosunku do ich kosztów.
Stworzenie kampanii produktowej nie jest trudne, ale wymaga założenia konta w Google Merchant Center połączonego z kontem Google Ads i wygenerowania tzw. feed’u produktowego. To plik z danymi na temat Twoich produktów. Po przesłaniu feed’u na Twoje konto, system będzie automatycznie zaciągał dane do reklam bezpośrednio ze strony internetowej. Nie musisz jednak martwić się, że będziesz wydawać pieniądze na archiwalną ofertę – plik regularnie się aktualizuje, zapobiegając generowaniu reklam produktów, których nie masz obecnie w magazynie.
Co to jest audyt Google Ads? Jest to proces weryfikacji konta Google Ads oraz prowadzonych kampanii reklamowych pod kątem ich efektywności, a także pod względem występowania w nich ewentualnych błędów. Na podstawie audytu Google Ads dowiesz się, czy Twoja kampania reklamowa jest w pełni skuteczna, co możesz zrobić lepiej i czy nie popełniasz błędów, które skutkują spadkiem jakości Twojej reklamy oraz mniejszą liczbą konwersji. Poznaj działania, które wchodzą w zakres audytu Google Ads i stwórz najlepszą możliwą kampanię dzięki naszej profesjonalnej pomocy.
Dobry specjalista Google Ads może wiele wnieść do każdej kampanii, zwłaszcza wtedy, kiedy była zrobiona samodzielnie lub przez kogoś mniej doświadczonego. W większości sytuacji koszt takiego audytu zwróci się bardzo szybko w postaci większej skuteczności Twojej reklamy.
Audyt Ads pozwala znaleźć i poprawić miejsca, w których Twój budżet jest wydawany bezcelowo lub z minimalnym efektem. W audycie badamy efektywność reklamy, a zaoszczędzone pieniądze możesz przeznaczyć na inne kampanie. Stosowanie najnowszych rozwiązań oferowanych przez Google pozwala podnieść jakość kampanii i umożliwia używanie sztucznej inteligencji z lepszym skutkiem.
Linki sponsorowane Google AdWords pozwolą na połączenie Twojego biznesu z klientami. Przy prowadzeniu działalności gospodarczej reklama jest nieodzowna. Decydują się na nią także osoby, które na różne sposoby zarabiają na swojej stronie internetowej. Reklamowanie się w wyszukiwarce traktowane jest priorytetowo, ponieważ może zapewnić duży ruch na stronie. Łatwo jest także sprawić, by napływ zainteresowanych osób był wartościowy dla strony. Dla promowania wybiera się zwykle wyszukiwarkę Google, ponieważ na polskim rynku w zasadzie nie ma ona konkurentów. Sukces firmy czy planów o zarabianiu na stronie będzie zależał od skuteczności reklamy.
Oczywiście pobieramy określone opłaty za prowadzenie kampanii linków sponsorowanych. Każdy Klient otrzymuje indywidualnego opiekuna konta, z którym może na bieżąco kontaktować się w sprawie prowadzenia kampanii. Stosujemy różne metody rozliczeń, które dopasowane do różnych potrzeb reklamodawców. Cena prowadzenia kampanii AdWords zależy od wysokości budżetu, celów i rodzaju prowadzonych kampanii. Aby uzyskać szczegółowy kosztorys, skontaktuj się z nami, wypełniając formularz kontaktowy.
Co daje Ci Google i linki sponsorowane?
1. Szeroki wachlarz opcji kierowania reklam.
2. Precyzyjne określenie grupy docelowej, do której trafi reklama.
3. Atrakcyjne formaty reklamowe.
4. Masz do dyspozycji reklamy tekstowe, graficzne, wideo – zaprezentuj swoją ofertę jak najlepiej!
5. Płatność tylko za interakcję z reklamą.
6. Google odnotowuje każde zdarzenie i do niego dopasowuje stawki.
W przypadku linków sponsorowanych Google, koszty reklamy są bardzo przejrzyste. Dla typowych kampanii, Google Ads nalicza opłaty tylko za interakcję z Twoją reklamą. Może to być:
1. Kliknięcie
2. Obejrzenie reklamy wideo
3. Wyświetlenie reklamy graficznej
Opisz nam swój biznes, a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i przygotuje rekomendowane działania.