Double Digital

GOOGLE ADS (ADWORDS)

Kampanie Google Ads Oświęcim

Kampania Google ADS to nic innego jak system reklamowy firmy Google, który umożliwi Ci wyświetlanie reklamy tekstowej i produktowej w wyszukiwarce, reklamy graficznej – bannerowej – w sieci reklamowej Google Display Network jak i reklamy wideo w portalu YouTube.

nowe logo google partner
reklama produktowa

Kampania Google Ads Oświęcim

Kampania Adwords

Z Google Adwords spotykamy się w trakcie codziennego surfowania po internecie. Wyświetlamy się na powierzchni reklamowych stron internetowych, wyświetlamy się też z banerami kierującymi do naszej witryny. Bannery takie przybierają różne formy, mogą być tekstowe, graficzne czy też jako dynamiczne banery elastyczne, które dopasowują się do danej powierzchni reklamowej bez konieczności przygotowywania kreacji w różnych rozmiarach. Wyświetlają się one na stronach sieci partnerów reklamowych Google, która to obejmuje małe i wielkie portale o wszelakiej tematyce.

Kampania lokalna Google Ads

Kampania lokalna Google ADS to sposób na pokazanie Twojej firmy w danej miejscowości. Dzieje się tak przez wykorzystanie metod, które pozwolą zbudować rozpoznawalność wśród lokalnej społeczności i pomogą w prosty sposób odnaleźć Twoją firmę stacjonarną. Oczywiście w tych bardziej niszowych i specjalistycznych branżach ta rozpoznawalność nie musi być wcale wysoka.

Kampania remarketingowa Google Ads

W obecnych czasach klienci bardzo cenią sobie reklamy dopasowane do ich potrzeb i oczekiwań. Dlatego też, według różnych źródeł, remarketing jest uznawany za jedną z najskuteczniejszych taktyk w poprawie skuteczności reklam. Dotyczy to głównie wyszukiwarki Google i mediów społecznościowych takich jak YouTube czy Facebook. Poza tym remarketing w realny sposób zwiększa ilość odwiedzin Twojej strony internetowej, czasami nawet o kilkaset procent.

Kampania inteligentna Google Ads

W przypadku tradycyjnych kampanii każde działanie, od wyboru słów kluczowych, przez kierowanie czy utworzenie kampanii, możesz utworzyć samodzielnie. Natomiast w kampaniach inteligentnych część działań jest zautomatyzowana dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji oraz machine learning. Algorytmy automatycznie dostosowują pewne elementy kampanii w taki sposób, by osiągnąć wyznaczone cele i jak najlepsze efekty. Automatyzacja w kampaniach inteligentnych dotyczy doboru samej strategii oraz przede wszystkim:

-ustalania stawek
-kierowania reklam
-sposobu tworzenia reklamy

Kampania produktowa Google Ads

Kampania produktowa to najlepsza forma reklamy dla posiadaczy sklepów internetowych. To tworzone automatycznie, graficzne reklamy produktu wyświetlanego w wynikach wyszukiwania Google. W sieci możemy spotkać różne nazwy takiej kampanii: PLA Google, Google Shopping czy Zakupy Google. Format takiej reklamy jest bardzo prosty, a potencjalnemu klientowi wyświetla się cena, nazwa produktu i sprzedawcy oraz zdjęcie produktu.

Optymalizacja kampanii produktowej

Dzięki optymalizacji kampanii produktowej każdy zainteresowany Twoimi produktami klient szybciej znajdzie produkt, który odpowiada jego potrzebom, a Ty wydasz mniej na marketing sklepu internetowego. Jeśli zależy Ci na najlepszej i najszybszej optymalizacji swojej kampanii produktowej, skontaktuj się z Nami, a my zajmiemy się reklamą Twojego sklepu i jej optymalizacją na nawyższym poziomie!

Kampania SEM

To właśnie dzięki kampanii SEM Twoje produkty wyświetlają się na wszystkie możliwe frazy używane przez potencjalnych klientów. To właśnie oni przychodzą do Ciebie, nie musisz ich w żaden sposób atakować, ani zachęcać do przyjścia na Twoją stronę www. Oczywiście, sam proces dobrze wykonanej kampanii SEM nie jest taki prosty, dlatego też najlepszym rozwiązaniem jest powierzenie Nam Twojej kampanii, abyśmy wprowadzili wszelkie, możliwe działania, by Twój biznes przyciągał jak największą ilość potencjalnych klientów.

Kampania PPC

Kampania PPC niesie ze sobą wiele korzyści. Jakich?

1. Szybkie rezultaty – jeśli pozwolisz nam odpowiednio zaprojektować swoją kampanię PPC, będziesz w stanie w krótkim czasie zobaczyć pierwsze, ważne dla Ciebie efekty. W pierwszej kolejności zacznie ona generować większy ruch na Twojej stronie internetowej, a z czasem wpłynie ona także na wzrost sprzedaży Twoich produktów.

2. Płacisz za efekt – zawsze płacisz tylko za realny efekt, czyli za kliknięcie i przeniesienie użytkownika na Twoją stronę www, a nie za wyświetlanie samej reklamy.

3. Możliwość analizy – dzięki różnym narzędziom możesz od samego początku śledzić efekty kampanii.

4. Kontrola wydatków – to Ty ustalasz, ile jesteś w stanie zapłacić za kliknięcie czy też możesz podać nam maksymalną kwotę, jaką chcesz wydać za wyświetlanie Twojej reklamy.

5. Elastyczna reklama – w dowolnej chwili masz możliwość zmieniania fraz kluczowych, grupy docelowej swoich klientów czy też budżetu.

Co zyskujesz wybierając Double Digital?

Indywidualnie dopasowany specjalista

Dedykowany raport miesięczny Google Data Studio

Kompleksowe wsparcie w marketingu

Konsultacje i wsparcie dodatkowych działań marketingowych

Dynamiczny rozwój działań marketingowych

Raport w czasie rzeczywistym Google Data Studio

  Błyskawiczne rezultaty

  Zwiększaj sprzedaż

  Certyfikowany specjalista

  Więcej zapytań

  Efektywny kanał reklamowy

 Remarketing SEM

specjalista google ads
nowe logo google partner
salesmanago partner
trustedshops

Zacznij od bezpłatnej wyceny

Opisz nam swój biznes, a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i przygotuje rekomendowane działania.

Zacznij od bezpłatnej wyceny

Zacznij od bezpłatnej wyceny

70%

Wzrost sprzedaży

94%

Poprawiona Widoczność

Kampanie Google Ads Oświęcim

Chcesz napisać reklamę internetową i przyciągnąć użytkowników na swoją stronę? Nie wiesz, od czego zacząć? Zapytaj o to jednego z naszych specjalistów, a otrzymasz odpowiedzi na wszystkie nurtujące Cię pytania!

Prowadzenie kampanii Adwords

Po rozmowie z Tobą, przeanalizujemy Twoją branżę oraz zapoznamy się z Twoją ofertą Google Ads, a następnie przygotujemy strategię kampanii Google Ads. Skonfigurujemy także zaawansowaną analitykę skuteczności i zachowań użytkowników na Twojej stronie, co umożliwi Nam optymalizować kampanię Google i zapewni najwyższą skuteczność reklamy na Twojej stronie. Z precyzją dotrzemy do Twojej grupy docelowej, maksymalizując zyski.

Wejdź na wyższy poziom marketingu online z Double Digital

Optymalizacja kampanii Google Ads
Mówiąc o optymalizacji, nie powinniśmy myśleć o jednorazowym działaniu, a o ciągłym procesie optymalizowania jej. Zachowania konsumentów, specyfika popytu, działania konkurencji – to wszystko jest w ciągłym ruchu, a my powinniśmy na bieżąco dostosowywać swoją kampanię reklamową do bieżącej sytuacji. Nie oznacza to, żeby codziennie modyfikować nasze Google Ads, ale nieporozumieniem będzie stworzenie kampanii AdWords z nadzieją, że zapomnimy o niej na długie miesiące, a klientów będzie coraz więcej. Aby kampania reklamowa Twojej firmy przynosiła najlepszej jakości efekty, musimy ją nieustannie optymalizować.

Obsługa Google Ads

Powierz swój budżet reklamowy wiarygodnemu Partnerowi, jakim jesteśmy! To, co nas wyróżnia, to przede wszystkim doświadczenie, zaangażowanie, stałe dążenie do najwyższej efektywności Twojej kampanii. Sprawdź jak możemy rozwinąć Twój biznes!

Wycena Google Ads

W zależności od celu biznesowego kampanii reklamowej, branży, w której działasz, a także jej konkurencyjności, na reklamę Google Ads warto przeznaczyć od ok. 1 tys. do 3 tys. zł w pierwszym miesiącu trwania całej kampanii. Taki budżet pozwoli przeprowadzić kampanię testową, z której można wysnuć wiarygodne wnioski, a następnie skutecznie zoptymalizować jej ustawienia w wyszukiwarce Google oraz w sieci partnerskiej Google.

Reklama Google koszt

Istnieje kilka modeli rozliczania kampanii w Google: 1. CPC (cost per click) – najpopularniejszy model rozliczania w kampanii. Płacimy w nim za każde kliknięcie w reklamę. Wyświetlenie reklamy jest bezpłatne. 2. eCPC (Ulepszony CPC) – model, w którym algorytmy decydują o górnej granicy stawki za kliknięcie, tak aby maksymalizować liczbę konwersji.

3. CPM (cost per mile) – płatność za 1000 wyświetleń, wykorzystywana w kampaniach skierowanych na budowanie widoczności, świadomości marki.

4. CPV (cost per view) – w tym modelu płacimy za wyświetlenie, jeżeli użytkownik obejrzy minimum 30 sec. filmu lub cały, jeżeli jest on krótszy.

5. ROAS (return on ad spend) – inteligenty system dobierania stawek. Algorytm Google Ads sam dopasowuje maksymalną stawkę za kliknięcie, aby uzyskać określony przez nas docelowy ROAS.

CPA (cost per action) – inteligentny system ustawiania stawek maksymalnych za kliknięcie, aby maksymalizować konwersje. Na podstawie zadeklarowanej maksymalnej stawki za konwersję.

Do kosztów kampanii, oprócz samego budżetu reklamowego przeznaczanego na reklamę, należy wliczyć również wynagrodzenie agencji. W przypadku Google Ads może być ono rozliczane jako stała opłata miesięczna lub procent od budżetu reklamowego. Częstym modelem, który wydaje się też być najbardziej popularny, jest cennik mieszany, czyli niższa stała opłata i procent od budżetu reklamowego, którym zarządza agencja zajmująca się kampanią reklamową.

Google Ads cennik

Jest wiele czynników, które wpływają na wysokość budżetu reklamowego Google Ads, a co za tym idzie – na koszty reklamy w Google.
Jakie?

-jednostkowa cena promowanego produktu lub usługi (zazwyczaj im droższy jest produkt, tym wyższy budżet),
-konkurencja na obsługiwanym przez nas rynku (im większa konkurencja, tym wyższy budżet),
-czas procesu zakupowego (np. dla branży samochodów osobowych od momentu podjęcia decyzji o potrzebnie kupna samochodu do faktycznego dokonania zakupu mija średnio ok. 6 miesięcy),
-rodzaj produktu lub usługi – czy jest to drobiazg kupowany w minutę, czy produkt, do nabycia którego potrzebne jest fachowe doradztwo,
-branża: B2B czy B2C (B2C bywa droższe),
-profil klienta (wyższa wrażliwość grupy docelowej na cenę produktu sprawia, że kampania powinna być intensywniejsza),
-moment rozwoju biznesu (im mniej znana firma, tym wyższy budżet).

Chcesz zwiększyć sprzedaż?

Chcesz zwiększyć sprzedaż?

90 dni

tyle potrzebujemy na uzyskanie rentowności

100%

Współczynnik sukcesu

95%

Przedłużanych umów

+200

zrealizowanych projektów

roas w google ads

Reklama Google Ads Oświęcim

W Google Ads masz pełną kontrolę nad budżetem reklamowym. Ustawiasz jego miesięczny limit, którego nigdy nie przekroczysz. W dowolnym momencie możesz go też wstrzymać lub dostosować swoje wydatki do aktualnej sytuacji, w której się znajdujesz. Google jest wszędzie tam, gdzie ludzie szukają informacji. Twoja reklama może pojawiać się w Google w chwili, gdy użytkownik szuka produktów lub usług podobnych do tych, które sprzedajesz.

Reklamy Adwords

Google AdWords to system wyświetlania linków sponsorowanych w wyszukiwarce Google i sieci jej partnerów. Google oferuje szeroki wybór reklam w różnej formie. Reklama rozliczana jest między innymi w modelu CPC, CPM, CPV czy ROAS. To Ty decydujesz o budżecie, słowach kluczowych, treści reklam i miejscach docelowych, w których reklama będzie się wyświetlać. 24 lipca 2018 roku Google ogłosiło zmianę nazwy z Google AdWords na Google Ads. Pierwotna nazwa utrwaliła się jednak na tyle, że przez wielu używana jest nadal.
 

Reklamy PPC

Model reklamy, w którym firma płaci tylko za przejście przez odnośnik (np. link) na promowaną stronę nazywa się reklamą PPC. Reklama PPC to skrót od angielskiej nazwy Pay Per Click. Jest też nazywana CPC od Cost Per Click, czyli ceny za kliknięcie. Jest to bardzo popularny model rozliczeniowy w reklamie internetowej, ponieważ jako reklamodawca, płacisz tylko za skuteczne kliknięcie w reklamę, a nie za jej wyświetlenie. Konsument, czyli potencjalny kupiec, klika na dany link, aby przejść na stronę firmy i teoretycznie skorzystać z jej oferty. W tym modelu najczęściej rozliczane są kampanie linków sponsorowanych w wyszukiwarce Google, czyli Google AdWords.

Wejdź na wyższy poziom marketingu online z Double Digital

 

Google Ads B2B

Współpraca na poziomie firm czy marek jest dużo bardziej wymagająca niż w przypadku sektora B2C, czyli sprzedawców pozyskujących indywidualnego klienta. Trzeba włożyć więcej wysiłku oraz czasu na zbudowanie dobrej relacji, ale dzięki temu jest ona trwalsza. Sam proces podjęcia współpracy jest dłuższy i dużo bardziej wymagający, niż w przypadku B2C, ponieważ angażuje więcej osób. Dlatego też kierując swoją ofertę do sektora B2B, trzeba mieć na uwadze, że z reguły zależy im nie tylko na oszczędności pieniędzy, ale również sprawnym przejściu całego procesu.

Google Ads firma

Przed rozpoczęciem tworzenia reklam w Google Ads skierowanych do B2B warto, abyśmy wyobrazili sobie grupę odbiorców, do której chcemy dotrzeć z naszą ofertą. Czy oferowane produkty bądź usługi są odpowiednie dla osób w każdym wieku i z każdego regionu kraju? A może oferta tyczy się tylko jednej, konkretnie zdefiniowanej grupy odbiorców? Zastanowienie się nad tym pomoże nam nie tylko odpowiednio dobrać działania i przekazy, ale także lepiej ustawić kampanie.

Reklama SEM

Wśród najważniejszych zalet Search Engine Marketing wymienia się efektywność, miły odbiór reklamy przez określone grupy, szybkie profity, targetowanie itp. Dzięki reklamie SEM działania takie charakteryzują się korzystniejszą relacją efektów w stosunku do ich kosztów.

Reklama produktowa Google

Stworzenie kampanii produktowej nie jest trudne, ale wymaga założenia konta w Google Merchant Center połączonego z kontem Google Ads i wygenerowania tzw. feed’u produktowego. To plik z danymi na temat Twoich produktów. Po przesłaniu feed’u na Twoje konto, system będzie automatycznie zaciągał dane do reklam bezpośrednio ze strony internetowej. Nie musisz jednak martwić się, że będziesz wydawać pieniądze na archiwalną ofertę – plik regularnie się aktualizuje, zapobiegając generowaniu reklam produktów, których nie masz obecnie w magazynie.

Jakie efekty uzyskasz z Double Digital?

wynik narastający google ads
  • Dopasowanie odpowiednich kanałów reklamowych
  • Wzrost sprzedaży z 75 tys. miesięcznie do 380 tys. w listopadzie
  • Uzyskaliśmy narastający wynik od stycznia do listopada
  • Rok do roku poprawiliśmy wynik sprzedażowy w grudniu (poza sezonem) trzykrotnie 
  • Zwiększyliśmy ruch na stronie o ponad 100%
  • Poprawiliśmy wartość średniego koszyka zakupowego o 18%
  • Łączna wartość sprzedaży za cały 2021 rok, to 2 568 779 PLN

Audyt Google Ads

Co to jest audyt Google Ads? Jest to proces weryfikacji konta Google Ads oraz prowadzonych kampanii reklamowych pod kątem ich efektywności, a także pod względem występowania w nich ewentualnych błędów. Na podstawie audytu Google Ads dowiesz się, czy Twoja kampania reklamowa jest w pełni skuteczna, co możesz zrobić lepiej i czy nie popełniasz błędów, które skutkują spadkiem jakości Twojej reklamy oraz mniejszą liczbą konwersji. Poznaj działania, które wchodzą w zakres audytu Google Ads i stwórz najlepszą możliwą kampanię dzięki naszej profesjonalnej pomocy.

Audyt kampanii Adwords

Dobry specjalista Google Ads może wiele wnieść do każdej kampanii, zwłaszcza wtedy, kiedy była zrobiona samodzielnie lub przez kogoś mniej doświadczonego. W większości sytuacji koszt takiego audytu zwróci się bardzo szybko w postaci większej skuteczności Twojej reklamy.

audyt google ads

Audyt konta Adwords

Audyt Ads pozwala znaleźć i poprawić miejsca, w których Twój budżet jest wydawany bezcelowo lub z minimalnym efektem. W audycie badamy efektywność reklamy, a zaoszczędzone pieniądze możesz przeznaczyć na inne kampanie. Stosowanie najnowszych rozwiązań oferowanych przez Google pozwala podnieść jakość kampanii i umożliwia używanie sztucznej inteligencji z lepszym skutkiem.

Linki sponsorowane Google Adwords Oświęcim

Linki sponsorowane Google AdWords pozwolą na połączenie Twojego biznesu z klientami. Przy prowadzeniu działalności gospodarczej reklama jest nieodzowna. Decydują się na nią także osoby, które na różne sposoby zarabiają na swojej stronie internetowej. Reklamowanie się w wyszukiwarce traktowane jest priorytetowo, ponieważ może zapewnić duży ruch na stronie. Łatwo jest także sprawić, by napływ zainteresowanych osób był wartościowy dla strony. Dla promowania wybiera się zwykle wyszukiwarkę Google, ponieważ na polskim rynku w zasadzie nie ma ona konkurentów. Sukces firmy czy planów o zarabianiu na stronie będzie zależał od skuteczności reklamy.

Linki sponsorowane cennik

Oczywiście pobieramy określone opłaty za prowadzenie kampanii linków sponsorowanych. Każdy Klient otrzymuje indywidualnego opiekuna konta, z którym może na bieżąco kontaktować się w sprawie prowadzenia kampanii. Stosujemy różne metody rozliczeń, które dopasowane do różnych potrzeb reklamodawców. Cena prowadzenia kampanii AdWords zależy od wysokości budżetu, celów i rodzaju prowadzonych kampanii. Aby uzyskać szczegółowy kosztorys, skontaktuj się z nami, wypełniając formularz kontaktowy.


Co daje Ci Google i linki sponsorowane?

1. Szeroki wachlarz opcji kierowania reklam.

2. Precyzyjne określenie grupy docelowej, do której trafi reklama.

3. Atrakcyjne formaty reklamowe.

4. Masz do dyspozycji reklamy tekstowe, graficzne, wideo – zaprezentuj swoją ofertę jak najlepiej!

5. Płatność tylko za interakcję z reklamą.

6. Google odnotowuje każde zdarzenie i do niego dopasowuje stawki.

Linki sponsorowane Google cennik

W przypadku linków sponsorowanych Google, koszty reklamy są bardzo przejrzyste. Dla typowych kampanii, Google Ads nalicza opłaty tylko za interakcję z Twoją reklamą. Może to być:

1. Kliknięcie
2. Obejrzenie reklamy wideo
3. Wyświetlenie reklamy graficznej

Zacznij od bezpłatnej wyceny

Opisz nam swój biznes, a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i przygotuje rekomendowane działania.

nowe logo google partner
salesmanago partner
trustedshops
specjalista google ads double digital

Zacznij od bezpłatnej wyceny

Zacznij od bezpłatnej wyceny

5/5 - (3 opinie)
NASZE KAMPANIE TO AŻ 98% SKUTECZNOŚCI
Uzyskaj darmową ofertę