

Reklamy lokalne są najnowszym typem kampanii dostępnym na platformie Google Ads. Cel kampanii, to pozyskanie wartościowych dla Twojego biznesu interakcji jak np. połączenie telefoniczne. Kampania lokalna Google dociera do użytkowników w największych usługach Google, m.in. w sieci wyszukiwania i sieci reklamowej Google, Mapach Google oraz YouTube. Zobacz, czym są kampanie lokalne Google Ads!
Reklamy lokalne są najnowszym typem kampanii dostępnym na platformie Google Ads. Cel kampanii, to pozyskanie wartościowych dla Twojego biznesu interakcji jak np. połączenie telefoniczne. Kampania dociera do użytkowników w największych usługach Google, m.in. w sieci wyszukiwania i sieci reklamowej Google, Mapach oraz YouTube.
Lokalna kampania Google – choć nazwa może wprowadzać nieco w błąd i sugerować, że ten rodzaj reklamy dedykowany jest głównie małym bądź średnim przedsiębiorstwom, jest to często wybierany typ kampanii. Korzystać z niej mogą wszyscy, którzy chcą skierować konkretne reklamy Google Ads bądź ich część do osób z danego terenu, ściśle określonej lokalizacji.
Lokalne kampanie Google Ads wykorzystywane są w momencie, kiedy chcemy, by jak największa liczba osób weszła w interakcję z grafiką reklamową, postem reklamowym czy filmem reklamowym i zainteresowała się tym na tyle, aby skusić się na odwiedzenie punkty usługowego bądź sklepu. Lokalna kampania w w systemie Google Ads ma wiele zalet, przede wszystkim korzysta z uczących się systemów, które doskonale wiedzą, jak promować sklepy stacjonarne, zakłady i wiele innych usług wykonywanych na miejscu. Te rewelacyjne narzędzia zostały stworzone do tego, aby automatycznie optymalizować stawki, wybierać specjalne kombinacje zasobów, a także by wybierać docelowe miejsca reklamy. To sprawia, że każdemu użytkownikowi, w zależności od jego wieku, zainteresowań i wielu innych aspektów wyświetla się odpowiednia kreacja danej reklamy.
Kampania lokalna Google ma jednak swoje pewne wymagania. Można do nich zaliczyć:
Pełna automatyzacja
Rozpoznawalność lokalnie
Certyfikowany specjalista
Więcej zapytań
Dla sklepów stacjonarnych
Remarketing
Opisz nam swój biznes, a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i przygotuje rekomendowane działania.
Mapy Google/Google Maps – Reklama wyświetla się gdy klienci wyszukują lokalizacje podobne do Twojej lub przeglądają lokalny obszar w Mapach Google. Algorytmy Google Ads łączą te działania z lokalizacją Twojej firmy. Wszyscy użytkownicy, którzy znajdują się w pobliżu Twojej firmy lub planują się tam znaleźć będą mogli zobaczyć Twoje kampanie lokalne.
Sieć wyszukiwania Google – Reklama będzie widoczna na podstawie wyszukiwanych haseł w wyszukiwarce Google przez użytkowników. Będzie widoczna na podstawie powiązanych treści Twojej lokalizacji oraz firmy z tym czego szuka użytkownik, dzięki czemu masz pewność, że dotrzesz do właściwych odbiorców korzystając z kampanii lokalnych Google.
YouTube – Google Ads może wyświetlać Twoje reklamy w YouTube. Tutaj reklama również kierowana jest automatycznie na podstawie profilu Twojej firmy oraz powiązanych z nią treści. Docieramy w ten sposób z reklamą wideo na kanale YouTube do osób najbardziej zainteresowanych Twoimi produktami/usługami. Kampanie lokalne na YouTubie są skuteczne!
Sieć reklamowa Google – reklamy lokalne mogą się wyświetlać w najodpowiedniejszych miejscach w sieci reklamowej Google, dzięki temu budujesz rozpoznawalność swojej oferty na rynku lokalnym. Algorytmy Google Ads na podstawie historycznych zachowań użytkowników oraz ich potrzeb dostosują miejsce i czas wyświetlenia Twojej reklamy w kampanii lokalnej Google Ads.
Po pozytywnym utworzeniu kampanii lokalnej, warto wiedzieć, gdzie zostanie ona wyświetlona. Te miejsca to:
W sytuacji, kiedy zostają spełnione wszystkie powyższe wymagania, zostaje przyznany dostęp do kampanii lokalnych w znanym i lubianym przez reklamodawców Goodle Ads. Konkretną reklamę tworzy się poprzez wybranie zakładki „kampanie”. Kolejnym krokiem jest wybranie „nowa kampania”. Następnie należy zaznaczyć jej cel oraz wybrać lokalizację.
W przypadku tworzenia reklam w kampanii lokalnej, potrzebne są niewielkie zasoby, a mianowicie nagłówki (maksymalnie 5, nie więcej niż 30 znaków), tekst (maksymalnie 60 znaków), wezwanie do działania, końcowy adres URL, ścieżkę wyświetlania, logo oraz obrazy, a także film (nie krótszy niż 10 sekund).
Wzrost sprzedaży lokalnie
Poprawiona Widoczność Reklam
Najlepsze porady dotyczące kampanii lokalnej Google to:
Analizujemy Twój biznes, tak by już na początku naszej współpracy, osiągnąć jak najlepsze wyniki prowadzonych kampanii. Weryfikujemy dotychczas podejmowane działania, analizujemy konkurencję w Twojej branży i określamy potencjał branży Google Ads (AdWords).
Niewątpliwie kampanie AdWords są bardzo skutecznym kanałem i bardzo szybko można zobaczyć pierwsze efekty: zwiększenia sprzedaży, przychodu, ilości leadów. Ten kanał reklamowy jest gwarancją dotarcia do użytkowników w momencie, w którym szukają Twoich produktów lub usług.
Rozpocznij kampanię w Google Ads, a my zwiększymy Twoje przychody i dostarczymy więcej klientów.Od samego początku naszej współpracy zostaje przydzielony do Ciebie certyfikowany specjalista, który w pełni prowadzi Twoje kampanie AdWords. Masz możliwość skontaktowania się z nim telefonicznie lub drogą mailową. Opiekun Twojego konta zadba również o przygotowywanie na Twoje potrzeby raportów z prowadzonych działań.
Pomożemy Ci postawić pierwsze kroki w marketingu online. Pokażemy różnice, jakie są między ruchem organicznym i płatnym. Utworzymy Twoje pierwsze konto Google Ads i skonfigurujemy Google Analytics i przekażemy Ci wszystkie niezbędne informacje, jak korzystać z narzędzi marketingu internetowego i wyciągać wnioski i skutecznie realizować strategie Twojego biznesu. Jeżeli nie masz jeszcze ustalonych celów, pomożemy Ci i dostosujemy do nich optymalny budżet.
Zanim rozpoczniemy współpracę chcemy poznać Twój biznes i konkurencję. Dostosujemy nasze działania do Twojej strategii marketingowej. Zweryfikujemy, jakie elementy należy poprawić na Twojej stronie, a jakie już dziś skutecznie wpłyną na efekty prowadzonych kampanii w Google Ads.
Przedstawimy Ci jakie działania podejmuje Twoja konkurencja i przedstawimy skuteczny plan prowadzenia kampanii, tak by znacznie zwiększyć swoją przewagę. Chcemy również zweryfikować, jakie działania reklamowe prowadziłeś do tej pory i ocenić ich efekty. Sprawdzimy twoje konto Google Ads (AdWords) oraz Google Analytics, by prześledzić dotychczasowy ruch na Twojej stronie i przygotować odpowiednią strukturę uwzględniając: trafne i konwertujące słowa kluczowe, teksty reklamowe.
Google Ads nie oferuje szablonów strategii, dlatego mimo automatyzacji, którą już dziś możemy uruchomić na Twoim koncie ważny jest czynnik ludzki, który jak widać w przypadku każdej firmy, wpływa na sukces.
Nasza droga, to poszukiwanie nowych rozwiązań i wdrażanie nowych narzędzi do zwiększania efektywności wyników kampanii Google Ads (AdWords). Wszystko po to, by spełniać oczekiwania naszych klientów.
Już wiesz, na czym polegają kampanie lokalne. Zaufaj naszemu doświadczeniu i już dziś rozpocznij realizację swoich celów biznesowych z Double Digital – zdecyduj się na kampanię lokalną Google z nami!
Opisz nam swój biznes, a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i przygotuje rekomendowane działania.