Planując działania marketingowe wokół swojej strony internetowej, musisz zadbać o racjonalny w stosunku do budżetu i celu biznesowego, dobór odpowiednich kanałów promocji. I tu z pomocą przychodzi bezkonkurencyjny jeśli chodzi o zasięg, a także o ilość dostępnych formatów reklamowych, system reklamowy Google Adwords.
Formularz kontaktowy
Naszą skuteczność potwierdzają klienci
Minimum 5 lat
doświadczenia Eksperta PPC
Minimum 7 lat
doświadczenia Eksperta SEO
Odbierz dodatkowe 1200 zł wydając tą samą kwotę w ciągu 60 dni od startu kampanii.
Odbierz dodatkowe 2500 zł wydając na reklamę 3500 zł w ciągu 60 dni od startu kampanii.
Odbierz aż 3500 zł wydając na reklamę 7200 zł w ciągu 60 dni od startu kampanii
Wiele osób waha się pomiędzy powierzeniem pozycjonowania swojej strony internetowej agencji interaktywnej, a zleceniem poprowadzenia kampanii Pay Per Click. Wiadomo, że dobrze zaplanowana kampania e-marketingowa powinna wzajemnie uzupełniać oba kanały promocji, nie mniej jednak pozycjonowanie w wynikach organicznych jest procesem długim i oczekiwane rezultaty nie przychodzą szybko. Sytuacja wygląda inaczej, kiedy zdecydujesz się na system reklamowy Adwords. Efekty takich działań możesz zobaczyć dosłownie z dnia na dzień! Jako agencja SEM zajmiemy się Twoją kampanią kompleksowo!
Na czym polega kampania lokalna Google ADS? Pozwala ona promować sklep lub usługę wszędzie tam, gdzie klienci jej poszukują i realnie mogą trafić do dango miejsca. Ten rodzaj kampanii reklamowej działa w połączeniu Google ADS i Google “Moja firma”, dlatego też reklamy kampanii lokalnej wyświetlają się nie tylko w Google, ale też w Mapach Google i na stronach partnerów Google w YouTube.
Jeśli chcesz rozpocząć kampanię lokalną Google ADS, musisz spełnić odpowiednie wymagania, nie można ustawić jej na każdym koncie – przede wszystkim jest to działanie niemożliwe na nowym koncie. Pierwszym warunkiem, by na koncie utworzyć kampanię Google ADS jest powiązanie konta Google ADS z Google “Moja Firma”, na którym to trzeba mieć 90% zweryfikowanych wizytówek. Co to oznacza? Mianowicie to, że trzeba posiadać 90 % lokalizacji potwierdzonych kodem wysyłanym pocztą Google pod wskazany do weryfikacji adres. Co istotne, kampanii lokalnej nie można utworzyć także dla jednej lokalizacji. Google wymaga bowiem posiadania kilku rzeczywistych punktów usługowych czy sklepów. Kolejne wymagania związane z kampanią lokalną Google ADS, to odpowiednia liczba wyświetleń i kliknięć. To właśnie na ich podstawie Google szacuje, jaka część interakcji klienta z reklamą zakończyła się wizytą w Twoim sklepie stacjonarnym.
Remarketing to bardzo efektywna i popularna kampania Google ADS, która zapewnia dotarcie do wielu potencjalnych klientów. To, co w niej kluczowe, to fakt, że odbiorcy kampanii remarketingowej już wcześniej odwiedzili Twoją stronę internetową, ale nie podjęli żadnej decyzji w związku z zakupami i wyłączyli witrynę. Dzięki kampanii remarketingowej, w ciągu kilku dni po takim działaniu, a nawet tygodni, użytkownik będzie widział wiele reklam związanych z produktem, który oglądał na Twojej stronie, które to będą przypominały mu o Twoim istnieniu. W obecnych czasach klienci bardzo cenią sobie reklamy dopasowane do ich potrzeb i oczekiwań. Dlatego też, według różnych źródeł, remarketing jest uznawany za jedną z najskuteczniejszych taktyk w poprawie skuteczności reklam. Dotyczy to głównie wyszukiwarki Google i mediów społecznościowych takich jak YouTube czy Facebook. Poza tym remarketing w realny sposób zwiększa ilość odwiedzin Twojej strony internetowej, czasami nawet o kilkaset procent.
Inteligentne kampanie w sieci reklamowej, inaczej nazywane Smart Display Campaigns, to forma reklamy, przy tworzeniu której nie spędzimy wiele czasu. Sam proces jest intuicyjny i łatwy. Kampania inteligentna wykorzystuje bowiem sztuczną inteligencję do skuteczniejszego ustalania stawek, lepszego dopasowania reklam pod klienta i pozyskiwania nowych odbiorców. Na jakiej zasadzie działa w takim razie kampania inteligentna? Stawia ona bardzo mocno na automatyzację poprzez wykorzystanie zbieranych przez Google danych. Pozwala to algorytmom na zarządzanie złożonymi zmiennymi reklam w sieci reklamowej. Kampanie SDC umożliwiają tym samym wyświetlanie reklam praktycznie we wszystkich formatach. Dzięki temu za ich pomocą możesz dotrzeć do odbiorców na każdym etapie procesu zakupowego. Takie inteligentne kampanie do swojego działania wykorzystują trzy metody:
– automatyczne kierowanie reklam
– automatyczne określanie stawek
– automatyczne tworzenie reklam
Korzystając z Google ADS możesz również przedstawić swoją ofertę prowadząc kampanię produktową. Reklama tego typu składa się ze zdjęcia produktu, jego ceny, nazwy i kieruje ona klienta bezpośrednio na podstronę Twojego sklepu internetowego. Dzięki takim działaniom, klient uzyska podstawowe informacje na temat interesującego go produktu, bez konieczności wchodzenia bezpośrednio na Twoją stronę. Tego typu reklamy pojawiają się po prawej stronie, na górze wyników wyszukiwania i w zakładce “Google Zakupy”. Kampania produktowa Google ADS sprawia, że Twoja oferta staje się doskonale widoczna dla potencjalnych klientów, a to bardzo zwiększa szanse na to, że użytkownik przejdzie właśnie na Twoją stronę internetową, a nie na stronę konkurencji.
Jeśli zależy Ci na tym, aby Toja kampania produktowa osiągała dobre wyniki, musi być ona odpowiednio przygotowana i regularnie optymalizowana. Na czym powinieneś się skupić, chcąc skutecznie zoptymalizować kampanię produktową?
1. Feed produktowy – na jego podstawie tworzona jest reklama, którą zobaczy Twój potencjalny klient. To od jego zawartości zależy też, czy użytkownik zobaczy Twoją reklamę,czy też nie.
2. Docelowy ROAS czy maksymalizacja wartości konwersji? – tu ważne jest, by dobrać stawki w odpowiedni sposób i tak, by były one zgodne z naszym celem.
3.Odpowiedni model atrybucji – zmiana modelu atrybucji ma ogromne znaczenie w funkcjonowaniu całej kampanii. Model atrybucji określa, które kliknięcia uznawane będą za źródła konwersji.
4. Cele mikro i import danych witryny – tu określamy, do których klientów warto wrócić z reklamą naszych produktów, a którym lepiej nie wyświetlać już swoich reklam.
5.Elastyczna reklama Twojej firmy – polega na dopasowaniu reklamy pod klienta, informowaniu go o aktualnych promocjach czy wyprzedażach.
Kampania SEM, inaczej Search Engine Marketing, to segment marketingu internetowego związany z wyszukiwaniami internetowymi. Obejmuje on różne działania, a celem ich jest osiągnięcie jak najlepszej widoczności Twojej strony internetowej w wynikach wyszukiwania. Kampanie SEM to konkurencyjna forma promocji dla każdej firmy, ponieważ są one mierzalne, elastyczne finansowo, a co najważniejsze – bardzo skuteczne. Kampania SEM składa się z dwóch głównych elementów, a są nimi: SEO – pozycjonowanie strony i PPC – płatne kliknięcia w link, który prowadzi do danego serwisu. Do głównych korzyści, jakie niesie ze sobą SEM, należą:
– targetowanie – kampanie SEM, które są nastawione na określone frazy i słowa kluczowe, które to klient wpisuje w wyszukiwarkę Google,
– wysoka skuteczność – działania SEM cechują się korzystniejszą relacją uzyskanych wyników do poniesionych kosztów, niż ma to miejsce w przypadku tradycyjnych działań marketingowych,
– szybkie korzyści – SEM pozwala osiągnąć poważne wyniki i korzyści zarówno w relatywnie krótkim czasie, jak i w dłuższym okresie. Z tej przyczyny możliwe jest sterowanie poziomem intensywności działań promocyjnych, aby osiągnąć najwyższą efektywność,
– przyjemny odbiór reklamy – reklama SEM nie narzuca się odbiorcom, co wpływa na jej przyjazny odbiór.
PPC, inaczej mówiąc “Pay Per Click” to dosłownie tłumacząc – płatność za kliknięcie. Kiedy zdecydujesz się na taki rodzaj promocji, płacisz za reklamę Google ADS, kiedy to potencjalny klient kliknie i zostanie przekierowany na Twoją witrynę www. Kampania PPC wyróżnia się elastycznością finansową, pozwala to m.in. na określenie maksymalnej stawki, którą jesteś w stanie zapłacić za kliknięcie lub też ustawienie miesięcznego czy dziennego budżetu reklamowego, po którego przekroczeniu kampania Google ADS zostaje wstrzymana do momentu uruchomienia kolejnej puli środków. Te działania pozwalają na całkowitą kontrolę budżetu reklamowego. Oddelegowany do Twojej kampanii nasz specjalista Google ADS zajmie się każdym szczegółem kampanii.
Eksperci z minimum 5-letnim doświadczeniem
Dedykowany opiekun i konsultacje online
Oficjalny Partner Google 2024
1-miesięczny okres wypowiedzenia
Raporty przygotowane indywidualnie
Google Analytics 4 wdrażamy w cenie
Wspieramy zarówno klientów aktualnie korzystających z Google Ads jak i firmy, które jeszcze nie miały przyjemności przekonać się o tym, jak skuteczną formą reklamy może być dobrze skrojona kampania linków sponsorowanych. Zapraszamy do współpracy!
Zależnie od efektów kampanii, celem optymalizacji może być między innymi wzrost ilości kliknięć, obniżenie kosztu kliknięcia czy poprawa wskaźnika ROAS dla wszystkich lub wybranych produktów. Określenie celu jest kluczem przy wyborze taktyki optymalizacyjnej. Drugim ważnym czynnikiem jest natomiast struktura konta.
Prawidłowa struktura konta ma wpływ nie tylko na łatwiejsze zarządzanie słowami kluczowymi, reklamami czy produktami, ale wpływa również na efektywność prowadzonych działań. Pomimo bezbłędności konfiguracji, działania oparte na jednej kampanii, często również z tylko jedną grupą reklam obejmującą wszystkie produkty, (a w przypadku kampanii z reklamami tekstowymi – wszystkie słowa kluczowe), nie przyniosą oczekiwanych efektów. Brak prawidłowej struktury, to jeden z najczęściej spotykanych błędów na kontach prowadzonych przez osoby zajmujące się kampaniami amatorsko. Dlatego tak ważne jest to, aby Twoją kampanią zajął się specjalista!
Double Digital w liczbach
pozytywnych opinii
rynków eksportowych
doświadczenia
zarządzanego budżetu
Co powienieneś zrobić, aby oszacować koszta kampanii Google ADS?
-ustaw limit budżetu
-określ budżet na reklamy i nie wydawaj więcej, niż wynosi Twój limit miesięczny.
-zachowaj elastyczność.
-nie musisz podpisywać długoterminowej umowy. Dostosuj budżet reklamowy lub wstrzymaj reklamy w dowolnej chwili.
-płać za wyniki
-płać tylko wtedy, gdy użytkownicy podejmą działania, np. klikną reklamę, by odwiedzić Twoją witrynę lub zadzwonić do Twojej firmy.
Jakie korzyści daje Ci współpraca z naszymi ekspertami Google Ads?
Zespół i komunikacja
✔ Certyfikowany mistrz Google Ads z min. 5-letnim doświadczeniem na pokładzie
✔ Zawsze pod ręką – mailowo, telefonicznie lub na wideospotkaniu
✔ Holistyczne wsparcie w każdym aspekcie marketingu cyfrowego
✔ Cały zespół specjalistów gotowy, by wspierać Twój sukces
Transparentność i personalizacja
✔ Działania prowadzone na Twoim koncie Google Ads
✔ ✔ Comiesięczne podsumowania skuteczności, plany rozwoju i wnioski od naszego eksperta
✔ ✔ Spersonalizowany raport dostępny 24/7, stale aktualizowany, abyś zawsze był na bieżąco
Przewagi technologiczne
✔ Nieograniczona liczba kampanii, grup reklam oraz słów kluczowych – pełna skalowalność działań reklamowych
✔ Zaawansowana konfiguracja Google Analytics 4 i Google Tag Manager – kompleksowe śledzenie i analiza danych
✔ Implementacja opinii konsumenckich i produktowych – zwiększ wiarygodność i konwersje w Twoim sklepie
✔ Analiza zachowań użytkowników dzięki mapom ciepła i nagraniom sesji – precyzyjny wgląd w interakcje na stronie
Nasz specjalista Google Ads skonfiguruje reklamę Twojego biznesu tak, aby wyświetlała się ona użytkownikom z określonej przez Nas wspólnie grupy odbiorców (czyli potencjalnych klientów). Odpowiednie dobranie fraz kluczowych (czyli zapytań, jakie wpisują użytkownicy w wyszukiwarce) wpływa na pozyskiwanie wartościowego ruchu na stronie, gdyż reklama tekstowa Google Ads przyciąga wówczas na stronę tylko użytkownika zainteresowanego Twoimi produktami lub usługami.
Jakie są rodzaje reklamy w sieci reklamowej Google Ads?
1. Google Ads Search, czyli tekstowe reklamy w wyszukiwarce Google.
2. Google Display Network, czyli reklama banerowa umożliwiająca wyświetlanie reklamy graficznej na stronach www i w aplikacjach.
3. Google Shopping, czyli kampanie produktowe Google pozwalające na prezentowanie wybranych lub wszystkich produktów z Twojego sklepu bezpośrednio w wyszukiwarce Google.
Model reklamy, w którym firma płaci tylko za przejście przez odnośnik (np. link) na promowaną stronę nazywa się reklamą PPC. Reklama PPC to skrót od angielskiej nazwy Pay Per Click. Nazywana jest także CPC od Cost Per Click, czyli ceny za kliknięcie.
Jako marketer wiesz zapewne, jaka jest specyfika branży, w której działasz. Zapewne dysponujesz też informacjami o swoim kliencie.
Dopiero po zebraniu i przeanalizowaniu wszystkich informacji możesz się zabrać do przygotowywania kampanii reklamowej w Google ADS. Potrzebujemy informacji, by stworzyć kampanię idealną dla Ciebie i Twojego biznesu.
To usługa, która pozwala tworzyć bezpłatne wizytówki firmy i zarządzać nimi w Mapach Google, umożliwiając internautom znalezienie informacji o firmie podczas wyszukiwania lokalnego. Za pomocą Profilu Firmy możesz utworzyć i zweryfikować swoją lokalną firmę w Google, aby informacje o niej pojawiały się w Mapach Google. Możesz też dodawać informacje o firmie, które będą widoczne w Google.pl, Mapach Google i Google Earth, kiedy użytkownik wyszuka nazwę lub kategorię Twojej firmy. Lokalizacje swojej firmy możesz wyświetlać w reklamach za pomocą rozszerzeń lokalizacji. W rozszerzeniach lokalizacji wyświetlana jest nazwa firmy, adres i numer telefonu, dzięki czemu klienci mogą łatwiej docierać do lokalnych firm. Jeśli nie masz strony internetowej, możesz zweryfikować swoją firmę w Profilu Firmy i reklamować się, korzystając z kampanii inteligentnych w Google Ads. Jest to nasza usługa reklamowa, które nie wymaga codziennego zarządzania.
Czy SEM to Google Ads? SEM (Search Engine Marketing) to kampanie marketingowe realizowane w wyszukiwarce Google. Kampanie SEM (Google Ads) realizowane są najczęściej w formie kampanii PPC (Pay Per Click), co sprawia, że opłata za reklamę pobierana jest dopiero w momencie, w którym ktoś w nią kliknie.
Reklamy produktowe (Shopping ads) to reklamy, które dostarczają użytkownikowi szczegółowych informacji o określonych produktach. Shopping ads są stosowane głównie w e-commerce. Reklamy produktowe występują w formacie tekstowo – graficznym, który zawiera zdjęcie produktu, jego nazwę i cenę oraz link do sklepu internetowego. Reklamy produktowe mogą prezentować jeden produkt lub – jeśli są wyposażone w funkcję prezentacji – kilka produktów powiązanych (opcja dostępna tylko w niektórych krajach).
Jesteśmy
Partnerem Google 2024
Wyślij zapytanie i wynieś swoje kampanie Google Ads na nowy poziom skuteczności – z najlepszymi ekspertami w Polsce!
Każdy punkt w audycie Ads wskazuje błąd lub sugeruje poprawę istniejącego rozwiązania. Nasze zalecenia są wypadkową doświadczeń zgromadzonych przez DevaGroup w trakcie obsługi setek kampanii naszych Klientów i dobrych praktyk sugerowanych przez Google. Nasze audyty Ads zawierają badanie efektywności i skuteczności reklamy oraz informacje o nowościach wartych przetestowania.
Audyt kampanii to pierwszy krok do poprawy jej wyników. Wdrożenie przekłada się na tańsze kliknięcia, lepsze dopasowanie reklam oraz optymalizację konwersji. Optymalizacja konta na podstawie audytu pozwala wzmocnić te segmenty, w których kampania najlepiej konwertuje i ograniczyć obszary generujące zbyt drogie konwersje.
Audyt Ads pozwala znaleźć i poprawić miejsca, w których Twój budżet jest wydawany bezcelowo lub z minimalnym efektem. W audycie badamy efektywność reklamy, a zaoszczędzone pieniądze możesz przeznaczyć na inne kampanie. Stosowanie najnowszych rozwiązań oferowanych przez Google pozwala podnieść jakość kampanii i umożliwia używanie sztucznej inteligencji z lepszym skutkiem.
Klientów warto szukać tam, gdzie jest ich sporo. Kiedy jeszcze w miejscu tym szukają oni tego, co chce się im zaoferować, to warto tam być. Takim miejscem jest wyszukiwarka Google. Linki sponsorowane Google AdWords pozwolą na połączenie Twojego biznesu z klientami. Przy prowadzeniu działalności gospodarczej reklama jest nieodzowna. Decydują się na nią także osoby, które na różne sposoby zarabiają na swojej stronie internetowej. Reklamowanie się w wyszukiwarce traktowane jest priorytetowo, ponieważ może zapewnić duży ruch na stronie. Łatwo jest także sprawić, by napływ zainteresowanych osób był wartościowy dla strony. Dla promowania wybiera się zwykle wyszukiwarkę Google, ponieważ na polskim rynku w zasadzie nie ma ona konkurentów. Sukces firmy czy planów o zarabianiu na stronie będzie zależał od skuteczności reklamy. Dlatego właśnie warto dowiedzieć się, czym są linki sponsorowane Google AdWords. Są one bowiem świetnym narzędziem reklamowym zarówno dla istniejących, jak i nowych firm. Korzyści są tak atrakcyjne, że dla wielu osób oraz firm jest to pierwszy sposób reklamowania się w sieci.
Kampanie reklamowe Google Ads dają wiele możliwości promocyjnych. Masz do dyspozycji różne formaty i umiejscowienia, które pozwolą dotrzeć do osób zainteresowanych tym, co oferujesz.
1. Zaprezentuj produkty lub usługi osobom, które szukają tego, co oferujesz.
2. Realizuj cele biznesowe w założonym budżecie.
3. Dokładnie wiesz, które kampanie przynoszą najlepsze efekty.
Co daje Ci Google i linki sponsorowane?
1. Szeroki wachlarz opcji kierowania reklam.
2. Precyzyjne określenie grupy docelowej, do której trafi reklama.
3. Atrakcyjne formaty reklamowe.
4. Masz do dyspozycji reklamy tekstowe, graficzne, wideo – zaprezentuj swoją ofertę jak najlepiej!
5. Płatność tylko za interakcję z reklamą.
6. Google odnotowuje każde zdarzenie i do niego dopasowuje stawki.
Formularz kontaktowy