Rozpoczynając promocję swojej strony internetowej w internecie, zastanawiasz się na pewno na jakim kanale się skupić i na który przeznaczyć większy budżet. Niejednokrotnie wahasz się między powierzeniem pozycjonowania swojej strony agencji interaktywnej, a zleceniem przeprowadzenia kampanii Pay Per Click. Pamiętaj o tym, że dobrze zaplanowana kampania marketingowa w internecie powinna zakładać wzajemne uzupełnianie się obu kanałów promocji w celu pozyskania wartościowego ruchu na Twojej stronie.
Formularz kontaktowy
Naszą skuteczność potwierdzają klienci
Minimum 5 lat
doświadczenia Eksperta PPC
Minimum 7 lat
doświadczenia Eksperta SEO
Pamiętaj, że nieumiejętnie przeprowadzona kampania marketingowa może być bardzo uciążliwa dla jej odbiorców, a w zasadzie kojarzona ze SPAMEM, co niekorzystnie wpływa na Twój wizerunek w internecie. Dlatego tak ważne jest, abyś wiedział, jak prawidłowo korzystać z tego rozwiązania. Wtedy skutecznie zwiększysz chęci odbiorców i przypomnisz im o sobie w nienachalny sposób.Kampania Adwords działa na zasadzie kilku kroków, które za Ciebie wykonamy, abyś odniósł wymarzony sukces:
– Użytkownik odwiedza Twoją stronę internetową i podejmuje na niej działania, nie ważne jakie one są.
– Przy pomocy plików cookie, a także określonych działań, które potencjalny klient wykonał lub tego nie zrobił, zostaje on umieszczony w konkretnym segmencie użytkowników Twojej strony.
– Jeżeli odbiorca wyłączył witrynę z jakiegoś powodu i nie zrobił u Ciebie zakupów, to wkrótce zaczyna widzieć konkretną reklamę Twoich produktów. Dotyczy to jedynie tych kanałów lub platform, z którymi współpracujesz i prowadzisz tam kampanię marketingową.
Kampanie lokalne pozwalają na promowanie Twojego sklepu lub usługi tam, gdzie poszukują jej klienci, którzy realnie mogą odwiedzić Twoją firmę stacjonarną. Kampanii lokalnej nie można ustawić na każdym koncie, musi ono spełniać określone wymagania. Z tego właśnie powodu nie da się jej uruchomić na nowym koncie, musisz w tym celu wykorzystać konto Google ADS, na którym wcześniej były już prowadzone inne kampanie dla danego miejsca. Dlaczego się tak dzieje? Pierwszym warunkiem, który musisz spełnić, aby utworzyć na Google ADS kampanię lokalną, to powiązanie konta Google ADS z Google Moja Firma. Na koncie tym należy mieć co najmniej 90 % zweryfikowanych wizytówek, czyli lokalizacji potwierdzanych kodem wysyłanym pocztą przez Google pod wskazany do weryfikacji adres.
Kampania remarketingowa to zaawansowana opcja reklamy w sieci reklamowej Google. Polega ona na wyświetlaniu reklam tym użytkownikom, którzy odwiedzili stronę internetową Twojego sklepu. Jeśli użytkownik wejdzie na Twoją stronę www, Google zapamiętuje klienta, a następnie gdy użytkownik odwiedzi stronę sieci partnerskiej np. na YouTube, Google wyświetla my reklamy Twojej firmy w ramach kampanii remarketingowej.
Kampania inteligentna to jeden z typów kampanii Google ADS, który to wyróżnia się sposobem optymalizacji. W przypadku tradycyjnych kampanii każde działanie, od wyboru słów kluczowych, przez kierowanie czy utworzenie kampanii, możesz utworzyć samodzielnie. Natomiast w kampaniach inteligentnych część działań jest zautomatyzowana dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji oraz machine learning. Algorytmy automatycznie dostosowują pewne elementy kampanii w taki sposób, by osiągnąć wyznaczone cele i jak najlepsze efekty.
Google Shopping różni się od standardowych reklam tekstowych możliwością zaprezentowania aktualnej ceny bez potrzeby aktualizowania jej, a w dodatku uwagę potencjalnych klientów przykuwa zdjęcie produktu. W reklamie produktowej płacisz za sam efekt. Opłata pobierana przez Google jest dopiero wtedy, kiedy potencjalny klient kliknie w reklamę, a nie za jej samo wyświetlanie. Google nie obciąży Cię żądnym kosztem, jeżeli nie nastąpi interakcja użytkownika z Twoją reklamą, a co za tym idzie – ze stroną Twojego internetowego sklepu.
W przypadku kampanii produktowej w Google ADS będzie to wzrost sprzedaży, dlatego też właśnie na tym wskaźniku skupiamy się najbardziej. Pozwól nam zająć się optymalizacją Twojej kampanii produktowej Google ADS, a już niebawem zaczniesz cieszyć się doskonałymi wynikami sprzedaży!
Kampania SEM to bardzo ważny element pozyskiwania klientów. To właśnie dzięki niej Twoje produkty wyświetlają się na wszystkie możliwe frazy używane przez potencjalnych klientów. To właśnie oni przychodzą do Ciebie, nie musisz ich w żaden sposób atakować, ani zachęcać do przyjścia na Twoją stronę www.
1. Szybkie rezultaty – jeśli pozwolisz nam odpowiednio zaprojektować swoją kampanię PPC, będziesz w stanie w krótkim czasie zobaczyć pierwsze, ważne dla Ciebie efekty. W pierwszej kolejności zacznie ona generować większy ruch na Twojej stronie internetowej, a z czasem wpłynie ona także na wzrost sprzedaży Twoich produktów.
2. Płacisz za efekt – zawsze płacisz tylko za realny efekt, czyli za kliknięcie i przeniesienie użytkownika na Twoją stronę www, a nie za wyświetlanie samej reklamy.
3. Możliwość analizy – dzięki różnym narzędziom możesz od samego początku śledzić efekty kampanii.
4. Kontrola wydatków – to Ty ustalasz, ile jesteś w stanie zapłacić za kliknięcie czy też możesz podać nam maksymalną kwotę, jaką chcesz wydać za wyświetlanie Twojej reklamy.
5. Elastyczna reklama – w dowolnej chwili masz możliwość zmieniania fraz kluczowych, grupy docelowej swoich klientów czy też budżetu.
Odbierz dodatkowe 1200 zł wydając tą samą kwotę w ciągu 60 dni od startu kampanii.
Odbierz dodatkowe 2500 zł wydając na reklamę 3500 zł w ciągu 60 dni od startu kampanii.
Odbierz aż 3500 zł wydając na reklamę 7200 zł w ciągu 60 dni od startu kampanii
Eksperci z minimum 5-letnim doświadczeniem
Dedykowany opiekun i konsultacje online
Oficjalny Partner Google 2024
1-miesięczny okres wypowiedzenia
Raporty przygotowane indywidualnie
Google Analytics 4 wdrażamy w cenie
Porozmawiaj z nami o tym, co chcesz osiągnąć, a my przygotujemy odpowiedni zestaw typów kampanii, narzędzi oraz materiałów pomocy, by spełnić wszystkie Twoje oczekiwania.
Jeśli zastanawiasz się, jaki cel wybrać, podpopowiemy Ci, w jaki sposób rozwiązać nurtujące Cię pytania i znajdziemy najlepszy typ kampanii dopasowany do Twojej reklamy i produktów, jakie posiadasz!
Double Digital w liczbach
pozytywnych opinii
rynków eksportowych
doświadczenia
zarządzanego budżetu
Reklamy w Google AdWords są głównie reklamami CPC, czyli płacisz w nich za każde kliknięcie w reklamę przez odbiorcę. Koszt takiego kliknięcia jest ustalany na podstawie licytacji reklam. Firmy zainteresowane reklamą na konkretne słowo kluczowe, licytują pomiędzy sobą, deklarując maksymalną stawkę CPC.
Jakie korzyści daje Ci współpraca z naszymi ekspertami Google Ads?
Zespół i komunikacja
✔ Certyfikowany mistrz Google Ads z min. 5-letnim doświadczeniem na pokładzie
✔ Zawsze pod ręką – mailowo, telefonicznie lub na wideospotkaniu
✔ Holistyczne wsparcie w każdym aspekcie marketingu cyfrowego
✔ Cały zespół specjalistów gotowy, by wspierać Twój sukces
Transparentność i personalizacja
✔ Działania prowadzone na Twoim koncie Google Ads
✔ ✔ Comiesięczne podsumowania skuteczności, plany rozwoju i wnioski od naszego eksperta
✔ ✔ Spersonalizowany raport dostępny 24/7, stale aktualizowany, abyś zawsze był na bieżąco
Przewagi technologiczne
✔ Nieograniczona liczba kampanii, grup reklam oraz słów kluczowych – pełna skalowalność działań reklamowych
✔ Zaawansowana konfiguracja Google Analytics 4 i Google Tag Manager – kompleksowe śledzenie i analiza danych
✔ Implementacja opinii konsumenckich i produktowych – zwiększ wiarygodność i konwersje w Twoim sklepie
✔ Analiza zachowań użytkowników dzięki mapom ciepła i nagraniom sesji – precyzyjny wgląd w interakcje na stronie
Nasz specjalista Google Ads skonfiguruje reklamę Twojego biznesu tak, aby wyświetlała się ona użytkownikom z określonej przez Nas wspólnie grupy odbiorców (czyli potencjalnych klientów). Odpowiednie dobranie fraz kluczowych (czyli zapytań, jakie wpisują użytkownicy w wyszukiwarce) wpływa na pozyskiwanie wartościowego ruchu na stronie, gdyż reklama tekstowa Google Ads przyciąga wówczas na stronę tylko użytkownika zainteresowanego Twoimi produktami lub usługami.
Google Ads zapewnia możliwość tworzenia reklam tekstowych, graficznych jak i reklam na urządzenia mobilne. Nasza firma skoncentruje się na tworzeniu reklam tekstowych i na tym, jak je zaplanować, skonfigurować i napisać. Jeśli dopiero zaczynasz korzystać z reklam Google w Google Ads, zacznij od podstaw. Jeśli reklamujesz się już w programie Google Ads i chcesz zoptymalizować reklamy tekstowe za pomocą najlepszych specjalistów, wypełnij formularz kontaktowy i rozpocznij swoją kampanię razem z nami.
Jakie są rodzaje reklamy w sieci reklamowej Google Ads?
1. Google Ads Search, czyli tekstowe reklamy w wyszukiwarce Google.
2. Google Display Network, czyli reklama bannerowa umożliwiająca wyświetlanie reklamy graficznej na stronach www i w aplikacjach.
3. Google Shopping, czyli kampanie produktowe Google pozwalające na prezentowanie wybranych lub wszystkich produktów z Twojego sklepu bezpośrednio w wyszukiwarce Google.
PPC to obok pozycjonowania stron internetowych główny sposób pozyskiwania ruchu z Google. Co to jest PPC, kiedy sięgnąć po ten rodzaj reklamy i jak przeprowadzać kampanie? Na te i na wiele innych pytań odpowie nasz pracownik, wystarczy, że wypełnisz formularz kontaktowy na naszej stronie, a my odpowiemy w jak najszybszym czasie i pomożemy Ci uzyskać najlepsze wyniki sprzedaży, jakie kiedykolwiek udało Ci się osiągnąć!
Jako marketer wiesz zapewne, jaka jest specyfika branży, w której działasz. Zapewne dysponujesz też informacjami o swoim kliencie.
Dopiero po zebraniu i przeanalizowaniu wszystkich informacji możesz się zabrać do przygotowywania kampanii reklamowej w Google ADS. Potrzebujemy informacji, by stworzyć kampanię idealną dla Ciebie i Twojego biznesu.
Google Ads ułatwia pisanie skutecznych tekstów reklamy i dołączanie do niej obrazów. Dzięki dostępnym formatom reklam pomożemy Ci ustalić, jak najlepiej utworzyć reklamę na podstawie Twoich celów reklamowych i marketingowych. W Google Ads to Ty decydujesz, ile wydajesz.
Wśród najważniejszych zalet Search Engine Marketing wymienia się efektywność, miły odbiór reklamy przez określone grupy, szybkie profity, targetowanie itp. Dzięki reklamie SEM działania takie charakteryzują się korzystniejszą relacją efektów w stosunku do ich kosztów.
Reklama produktowa Google ADS to forma reklamy AdWords, która daje szereg możliwości na skuteczną promocję Twojego sklepu internetowego. Jest jednak jeden warunek – reklama taka musi być odpowiednio skonfigurowana. Dlatego tez oferujemy nie tylko opracowanie kampanii produktowej, dostosowanej do potrzeb i specyfiki Twojego sklepu, ale wykonujemy także cykliczną analizę prowadzonej przez nas kampanii oraz stały dostęp do jej raportów. Zapewniamy optymalny podział budżetów i działamy kompleksowo z gwarancją najwyższej jakości usług, stosując przy tym jasne zasady rozliczeń.
Jesteśmy
Partnerem Google 2024
Wyślij zapytanie i wynieś swoje kampanie Google Ads na nowy poziom skuteczności – z najlepszymi ekspertami w Polsce!
Audyt Google Ads przeprowadzony przez specjalistę pozwoli ocenić, czy kampania jest prawidłowo prowadzona i wyeliminować ewentualne błędy. Decydując się na audyt Google Ads zyskasz odpowiednio zoptymalizowaną kampanię, która przyniesie oczekiwane efekty w postaci wzrostu liczby odbiorców i większych przychodów. Dzięki kilku prostym krokom dowiesz się, czy Twoja kampania i konto Google Ads są tak skuteczne, jak mogą być!
Audyt kampanii Google Ads to analiza kampanii obejmująca sprawdzenie struktury kampanii, ustawień kampanii, słów kluczowych (ilości, jakości i podziału słów na grupy), reklam, rozszerzeń reklam i ustawień konwersji. Audyt poprzedzony jest rozmową ze specjalistą Google ADS na temat celów kampanii reklamowej oraz założeń, jakie jej dotyczą.
Audyt Google Ads przeprowadzony przez specjalistę pozwoli ocenić, czy kampania jest prawidłowo prowadzona i wyeliminować ewentualne błędy. Decydując się na audyt Google Ads zyskasz odpowiednio zoptymalizowaną kampanię, która przyniesie oczekiwane efekty w postaci wzrostu liczby odbiorców i większych przychodów. Dzięki kilku prostym krokom dowiesz się, czy Twoja kampania i konto Google Ads są tak skuteczne, jak mogą być!
Linki sponsorowane (płatne linki) – są to płatne reklamy umieszczane w wyszukiwarce Google. Pojawiają się one nad dziesięcioma naturalnymi wynikami. Co ważne dla internautów, płatne linki Google Ads są odpowiednio oznaczone. Przy korzystaniu z tej formy promocji reklamodawca ponosi koszty, tylko jeśli nastąpi kliknięcie w odnośnik CPC. Za samo wyświetlanie reklamy nie są pobierane żadne opłaty.
W przypadku linków sponsorowanych Google, koszty reklamy są bardzo przejrzyste. Dla typowych kampanii, Google Ads nalicza opłaty tylko za interakcję z Twoją reklamą. Może to być:
1. Kliknięcie
2. Obejrzenie reklamy wideo
3. Wyświetlenie reklamy graficznej
Cena kampanii Google Ads jest w pełni elastyczna i zależy tylko od Ciebie! Określ swoje cele, a my zaproponujemy pełną gamę niezobowiązujących, jednorazowych pakietów reklamowych Google Ads, a także możliwość długotrwałej i cyklicznej współpracy na podstawie zawartej przez Ciebie umowy.
Formularz kontaktowy