

Google ADS to system reklamowy firmy Google, który umożliwia wyświetlanie reklamy tekstowej i produktowej w wyszukiwarce, reklamy graficzne (bannerowe) w sieci reklamowej Google Display Network jak i reklamy wideo w portalu YouTube. Jeśli chcesz, aby Twój biznes działał na najwyższych obrotach, a klienci kupowali Twoje produkty, pozwól Nam zająć się Twoją kampanią reklamową, a sukces pzyjdzie do Ciebie szybciej, niż może Ci się wydawać!
Nasz specjalista Google ADS skonfiguruje reklamę Twojego biznesu w taki sposób, aby wyświetlała się ona użytkownikom z określanej przez Ciebie grupy odbiorców. Odpowiednie dobranie fraz kluczowych (czyli zapytań, jakie wpisują użytkownicy w wyszukiwarce), wpływa na pozyskiwanie wartościowego ruchu na stronie, ponieważ reklama tekstowa Google ADS przyciąga wówczas na stronę tylko tego użytkownika, który jest zainteresowany Twoimi produktami lub usługami. Kampania tekstowa Google ADS to obecnie jedna z najszybszych form marketingu internetowego w wyszukiwarkach. Po uruchomieniu reklamy Google ADS przez naszego specjalistę Twoja strona internetowa wyświetli się na pierwszych pozycjach już w ciągu 24 godzin!
Kampania lokalna Google ADS pozwala na powiązanie reklam online z Twoją firmą, która działa stacjonarnie. Swoje sklepy stacjonarne możesz promować w wynikach wyszukiwarki Google, w mapach Google, na YouTube i na innych stronach internetowych. Aby uzyskać dostęp do kampanii lokalnych, musisz mieć na swoim koncie włączoną opcje rozszerzenia lokalizacji lub też rozszerzenie powiązanej lokalizacji. Kolejna opcja, to powiązanie profilu Twojej firmy z Google ADS. Kampanie lokalne pozwalają na promowanie Twojego sklepu lub usługi tam, gdzie poszukują jej klienci, którzy realnie mogą odwiedzić Twoją firmę stacjonarną. Kampanii lokalnej nie można ustawić na każdym koncie, musi ono spełniać określone wymagania. Z tego właśnie powodu nie da się jej uruchomić na nowym koncie, musisz w tym celu wykorzystać konto Google ADS, na którym wcześniej były już prowadzone inne kampanie dla danego miejsca. Dlaczego się tak dzieje? Pierwszym warunkiem, który musisz spełnić, aby utworzyć na Google ADS kampanię lokalną, to powiązanie konta Google ADS z Google Moja Firma. Na koncie tym należy mieć co najmniej 90 % zweryfikowanych wizytówek, czyli lokalizacji potwierdzanych kodem wysyłanym pocztą przez Google pod wskazany do weryfikacji adres. Kampanii lokalnej nie można także utworzyć dla jednej lokalizacji, Google wymaga bowiem posiadania kilku rzeczywistych punktów usługowych czy też sklepów. Kolejnym wymogiem jest skonfigurowanie na koncie konwersji, która polega na wizycie w siedzibie firmy – sklepie, restauracji itp.). Musisz przy tym pamiętać, że taka możliwość nie jest dostępna dla wszystkich reklamodawców. Nasi konsultanci poprowadzą wszelkie działania w taki sposób, aby Twoja firma zyskała wszystko to, czego potrzebujesz, wystarczy, że skontaktujesz się z nami.
Opisz nam swój biznes, a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i przygotuje rekomendowane działania.
Gdy reklamy Twojej firmy zbiorą odpowiednie ilości informacji, możemy rozpocząć przeglądanie danych konkurencji, takie jak np. test porównawczy CPC, test porównawczy CTR, udział w wyświetleniach i udział w kliknięciach, a także korzystać z narzędzi takich jak symulator stawek. Dzięki tego typu działaniom ocenimy swoją skuteczność, dostosujemy strategię określania stawek i uzyskamy informacje, które pozwolą nam podejmować trafne decyzje związane ze skutecznością kampanii. Kampania produktowa spełnia funkcję witryny sklepowej i zapewnia bezpośredni kontakt z kupującymi, którzy są dziś nieustannie w sieci. Dbamy o to, by były one jak najlepsze i najbardziej aktualne, a konsumenci odwdzięczą się swoją uwagą i będą robić u Ciebie zakupy. Mierzymy i optymalizujemy swoje wyniki! Niech kupujący sami powiedzą Nam, co jest dla nich najbardziej przydatne i zachęcające.
SEM to tak zwany marketing w wyszukiwarkach. Jest to ogół działań promocyjnych, które mają podnieść pozycję danego serwisu w wynikach wyszukiwania przy użyciu odpowiednio dobranych fraz lub słów kluczowych, wpisywanych przez użytkowników podczas poszukiwania informacji w wyszukiwarkach internetowych. W ramach marketingu w wyszukiwarkach, można korzystać między innymi z kampanii linków sponsorowanych, pozycjonowania lub optymalizacji stron www. Ruch SEM ma tak wielkie znaczenie z jednego powodu – jest on ukierunkowany na użytkowników wyszukiwarek internetowych. Użytkownicy internetu podczas poszukiwania informacji w sieci, wpisują zazwyczaj pytania w pole wyszukiwania. Kiedy taka osoba postanowi odwiedzić stronę z listy wyszukiwania albo kliknie na baner reklamowy, powstaje wtedy większa możliwość konwersji. To oznacza, że wzrasta znaczenie wyświetlanych stron i reklam, co z kolei sprawia, że ruch, który powstał w wyniku zastosowania metod SEM jest bardziej wartościowy, niż ten, który jest generowany przez inne źródła.
Na pewno nie raz zetknąłeś się z kampaniami PPC – najpewniej w postaci linków sponsorowanych na początku wyników Google i nie tylko. Wbrew pozorom nie wymagają one ogromnego budżetu, a odpowiednio zastosowane mogą przynieść dużo wartościowego ruchu na stronie Twojego sklepu internetowego. PPC, czyli Pay Per Click. Płatność w reklamie PPC pobierana jest dopiero po kliknięciu jej – płaci się więc za efekt, a nie za same wyświetlania. Dobrze znanym przykładem PPC jest Google ADS, czyli kampania linków sponsorowanych, wyświetlanych przed wynikami organicznymi i po nich, w miejscu, gdzie wybiera się kolejne strony wyników Google. Podobny system reklamowy jest obecny także w popularnych platformach social media, takich jak np. Facebook, Linkedin czy Reddit.
Indywidualnie dopasowany specjalista
Dedykowany raport miesięczny Google Data Studio
Kompleksowe wsparcie w marketingu
Konsultacje i wsparcie dodatkowych działań marketingowych
Dynamiczny rozwój działań marketingowych
Raport w czasie rzeczywistym Google Data Studio
Błyskawiczne rezultaty
Zwiększaj sprzedaż
Certyfikowany specjalista
Więcej zapytań
Efektywny kanał reklamowy
Remarketing SEM
Opisz nam swój biznes, a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i przygotuje rekomendowane działania.
Wzrost sprzedaży
Poprawiona Widoczność
W przypadku linków sponsorowanych nie ma żadnego sztywnego cennika, sam możesz decydować o kwocie, którą chcesz przeznaczyć na linki sponsorowane. Pamiętaj, że w systemie AdWords, w przypadku reklam tekstowych w wyszukiwarce Google (linków sponsorowanych), płacisz za kliknięcie Twojej reklamy. Samo wyświetlanie reklamy nie pociąga ze sobą żadnych kosztów. Koszt takiego kliknięcia jest bardzo zróżnicowany i może wynieść od 1 grosza do kilkunastu złotych. Czy to znaczy, że na linki sponsorowane wydasz fortunę? Nie, ponieważ istnieje kilka bardzo precyzyjnych mechanizmów kontroli, o których wiemy doskonale i zastosujemy je w Twojej kampanii reklamowej, abyś nie stracił, tylko zyskał!
Do kosztów kampanii, oprócz samego budżetu reklamowego przeznaczanego na reklamę, należy wliczyć również wynagrodzenie agencji. W przypadku Google Ads może być ono rozliczane jako stała opłata miesięczna lub procent od budżetu reklamowego. Częstym modelem, który wydaje się też być najbardziej popularny, jest cennik mieszany, czyli niższa stała opłata i procent od budżetu reklamowego, którym zarządza agencja zajmująca się kampanią reklamową.
tyle potrzebujemy na uzyskanie rentowności
Współczynnik sukcesu
Przedłużanych umów
zrealizowanych projektów
Nasz specjalista Google Ads skonfiguruje reklamę Twojego biznesu tak, aby wyświetlała się ona użytkownikom z określonej przez Nas wspólnie grupy odbiorców (czyli potencjalnych klientów). Odpowiednie dobranie fraz kluczowych (czyli zapytań, jakie wpisują użytkownicy w wyszukiwarce) wpływa na pozyskiwanie wartościowego ruchu na stronie, gdyż reklama tekstowa Google Ads przyciąga wówczas na stronę tylko użytkownika zainteresowanego Twoimi produktami lub usługami.
PPC, inaczej mówiąc “Pay Per Click” to dosłownie tłumacząc – płatność za kliknięcie. Kiedy zdecydujesz się na taki rodzaj promocji, płacisz za reklamę Google ADS, kiedy to potencjalny klient kliknie i zostanie przekierowany na Twoją witrynę www. Kampania PPC wyróżnia się elastycznością finansową, pozwala to m.in. na określenie maksymalnej stawki, którą jesteś w stanie zapłacić za kliknięcie lub też ustawienie miesięcznego czy dziennego budżetu reklamowego, po którego przekroczeniu kampania Google ADS zostaje wstrzymana do momentu uruchomienia kolejnej puli środków. Te działania pozwalają na całkowitą kontrolę budżetu reklamowego. Oddelegowany do Twojej kampanii nasz specjalista Google ADS zajmie się każdym szczegółem kampanii.
Aby reklama była skuteczna, musi być prowadzona w odpowiedni sposób. Na pewno Google Ads dla branży B2B nie jest zadaniem łatwym, aczkolwiek też nie jest działaniem niemożliwym do wykonania. Wymaga dużych nakładów pracy, ale jeśli jest prowadzona w odpowiedni sposób, daje bardzo dobre efekty końcowe. Na co powinno się zwracać uwagę, kiedy myślimy o tego typu kampanii reklamowej? Na pewno kluczowe jest analizowanie raportów wyszukiwanych haseł. Słowa kluczowe mają tutaj zasadnicze znaczenie i na nich właśnie należy się najbardziej skupić, aby można było uzyskać jak najlepsze efekty swojej pracy. Należy jednak pamiętać, że nie zawsze oczekiwane wyniki będziemy widzieć w stosunkowo szybkim czasie. Najważniejsze jednak tojest , aby nie przerywać reklamy w Google i potraktować ją jako działanie długofalowe. Nasza praca nad Twoją reklamą Google ADS to ogrom działań, statystyk, porównań i analiz, które są Nam niezbędne, by móc wypracować konkretne działania zmierzające do tego, by Twoja firma była znana jak największej ilośći potencjalnych klientów.
Google Ads ułatwia pisanie skutecznych tekstów reklamy i dołączanie do niej obrazów. Dzięki dostępnym formatom reklam pomożemy Ci ustalić, jak najlepiej utworzyć reklamę na podstawie Twoich celów reklamowych i marketingowych. W Google Ads to Ty decydujesz, ile wydajesz.
SEM (z ang. Search Engine Marketing) – marketing w wyszukiwarkach – to obszar działań związanych z promocją danego serwisu w wynikach wyszukiwania. Wyniki wyszukiwania obejmują wyniki organiczne jak i wyniki płatne. Celem prowadzonych kampanii SEM jest zwiększenie widoczności strony internetowej w wyszukiwarce. Działania w ramach SEM mogą opierać się na optymalizacji stron www, pozycjonowania, kampanii linków sponsorowanych czy kampanii płatnej Google Ads.
Reklama produktowa Google ADS to forma reklamy AdWords, która daje szereg możliwości na skuteczną promocję Twojego sklepu internetowego. Jest jednak jeden warunek – reklama taka musi być odpowiednio skonfigurowana. Dlatego tez oferujemy nie tylko opracowanie kampanii produktowej, dostosowanej do potrzeb i specyfiki Twojego sklepu, ale wykonujemy także cykliczną analizę prowadzonej przez nas kampanii oraz stały dostęp do jej raportów. Zapewniamy optymalny podział budżetów i działamy kompleksowo z gwarancją najwyższej jakości usług, stosując przy tym jasne zasady rozliczeń.
Audyt Google Ads przeprowadzony przez specjalistę pozwoli ocenić, czy kampania jest prawidłowo prowadzona i wyeliminować ewentualne błędy. Decydując się na audyt Google Ads zyskasz odpowiednio zoptymalizowaną kampanię, która przyniesie oczekiwane efekty w postaci wzrostu liczby odbiorców i większych przychodów. Dzięki kilku prostym krokom dowiesz się, czy Twoja kampania i konto Google Ads są tak skuteczne, jak mogą być!
Audyt kampanii Google Ads to analiza kampanii obejmująca sprawdzenie struktury kampanii, ustawień kampanii, słów kluczowych (ilości, jakości i podziału słów na grupy), reklam, rozszerzeń reklam i ustawień konwersji. Audyt poprzedzony jest rozmową ze specjalistą Google ADS na temat celów kampanii reklamowej oraz założeń, jakie jej dotyczą.
Bez względu na rozmiar działań promujących, audyt konta reklamowego jest niezbędny do tego, by wykorzystać wszystkie jego możliwości. Niezależnie od tego, czy kampania reklamowa w Google prowadzona jest na własną rękę, czy zlecona zewnętrznej firmie, audyt pomoże ocenić celowość środków wydawanych na promocję. Weryfikacja wdrażanych rozwiązań ma szczególne znaczenie w przypadku niekorzystnej korelacji wydatków z efektami wizerunkowymi i biznesowymi. To właśnie odpowiednia optymalizacja zapewnia efektywne zarządzanie kosztami, jakie poniesiesz z tytułu reklamy Twojej firmy w internecie. Klienci decydujący się na naszą pomoc, mogą być pewni, że zidentyfikujemy problem i wprowadzimy odpowiednie działania optymalizacyjne.
Linki sponsorowane (płatne linki) – są to płatne reklamy umieszczane w wyszukiwarce Google. Pojawiają się one nad dziesięcioma naturalnymi wynikami. Co ważne dla internautów, płatne linki Google Ads są odpowiednio oznaczone. Przy korzystaniu z tej formy promocji reklamodawca ponosi koszty, tylko jeśli nastąpi kliknięcie w odnośnik CPC. Za samo wyświetlanie reklamy nie są pobierane żadne opłaty.
W przypadku linków sponsorowanych Google, koszty reklamy są bardzo przejrzyste. Dla typowych kampanii, Google Ads nalicza opłaty tylko za interakcję z Twoją reklamą. Może to być:
1. Kliknięcie
2. Obejrzenie reklamy wideo
3. Wyświetlenie reklamy graficznej
Dzięki temu możesz mieć pewność, że płacisz tylko za pożądane przez Ciebie działanie podejmowane przez użytkownika.
Cena kampanii Google Ads jest w pełni elastyczna i zależy tylko od Ciebie! Określ swoje cele, a my zaproponujemy pełną gamę niezobowiązujących, jednorazowych pakietów reklamowych Google Ads, a także możliwość długotrwałej i cyklicznej współpracy na podstawie zawartej przez Ciebie umowy.
Opisz nam swój biznes, a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i przygotuje rekomendowane działania.