Double Digital

GOOGLE ADS (ADWORDS)

Kampanie Google Ads Żyrardów

Google ADS to system reklamowy firmy Google, który umożliwia wyświetlanie reklamy tekstowej i produktowej w wyszukiwarce, reklamy graficzne (bannerowe) w sieci reklamowej Google Display Network jak i reklamy wideo w portalu YouTube. Jeśli chcesz, aby Twój biznes działał na najwyższych obrotach, a klienci kupowali Twoje produkty, pozwól Nam zająć się Twoją kampanią reklamową, a sukces pzyjdzie do Ciebie szybciej, niż może Ci się wydawać!

reklama produktowa

Formularz kontaktowy

Odbierz darmową konsultację

Naszą skuteczność potwierdzają klienci

Ponad 50 pozytywnych opinii

Stwórz z nami zespół marzeń dla Twojego projektu i zyskaj pewność, że współpracujesz z elitą specjalistów w branży marketingu cyfrowego. Gwarantujemy dostęp do ekspertów posiadających nawet 10 lat doświadczenia, którzy są gotowi wykorzystać swoją wiedzę i umiejętności, aby zapewnić Ci przewagę na rynku. Niech nasza wiedza stanie się Twoim sukcesem!

Minimum 5 lat

doświadczenia Eksperta PPC

Minimum 7 lat

doświadczenia Eksperta SEO

Odbierz 3500 zł dodatkowego budżetu na start!

Wybierz wariant dla swojej firmy. Oferta ograniczona czasowo!
1200

Odbierz dodatkowe 1200 zł wydając tą samą kwotę w ciągu 60 dni od startu kampanii.

2500

Odbierz dodatkowe 2500 zł wydając na reklamę 3500 zł w ciągu 60 dni od startu kampanii.

3500

Odbierz aż 3500 zł wydając na reklamę 7200 zł w ciągu 60 dni od startu kampanii

Kampania Google Ads Żyrardów

Kampania Adwords

Nasz specjalista Google ADS skonfiguruje reklamę Twojego biznesu w taki sposób, aby wyświetlała się ona użytkownikom z określanej przez Ciebie grupy odbiorców. Odpowiednie dobranie fraz kluczowych (czyli zapytań, jakie wpisują użytkownicy w wyszukiwarce), wpływa na pozyskiwanie wartościowego ruchu na stronie, ponieważ reklama tekstowa Google ADS przyciąga wówczas na stronę tylko tego użytkownika, który jest zainteresowany Twoimi produktami lub usługami. Kampania tekstowa Google ADS to obecnie jedna z najszybszych form marketingu internetowego w wyszukiwarkach. Po uruchomieniu reklamy Google ADS przez naszego specjalistę Twoja strona internetowa wyświetli się na pierwszych pozycjach już w ciągu 24 godzin!

Kampania lokalna Google Ads

Kampania lokalna Google ADS pozwala na powiązanie reklam online z Twoją firmą, która działa stacjonarnie. Swoje sklepy stacjonarne możesz promować w wynikach wyszukiwarki Google, w mapach Google, na YouTube i na innych stronach internetowych. Aby uzyskać dostęp do kampanii lokalnych, musisz mieć na swoim koncie włączoną opcje rozszerzenia lokalizacji lub też rozszerzenie powiązanej lokalizacji. Kolejna opcja, to powiązanie profilu Twojej firmy z Google ADS. Kampanie lokalne pozwalają na promowanie Twojego sklepu lub usługi tam, gdzie poszukują jej klienci, którzy realnie mogą odwiedzić Twoją firmę stacjonarną. Kampanii lokalnej nie można ustawić na każdym koncie, musi ono spełniać określone wymagania. Z tego właśnie powodu nie da się jej uruchomić na nowym koncie, musisz w tym celu wykorzystać konto Google ADS, na którym wcześniej były już prowadzone inne kampanie dla danego miejsca. Dlaczego się tak dzieje? Pierwszym warunkiem, który musisz spełnić, aby utworzyć na Google ADS kampanię lokalną, to powiązanie konta Google ADS z Google Moja Firma. Na koncie tym należy mieć co najmniej 90 % zweryfikowanych wizytówek, czyli lokalizacji potwierdzanych kodem wysyłanym pocztą przez Google pod wskazany do weryfikacji adres. Kampanii lokalnej nie można także utworzyć dla jednej lokalizacji, Google wymaga bowiem posiadania kilku rzeczywistych punktów usługowych czy też sklepów. Kolejnym wymogiem jest skonfigurowanie na koncie konwersji, która polega na wizycie w siedzibie firmy – sklepie, restauracji itp.). Musisz przy tym pamiętać, że taka możliwość nie jest dostępna dla wszystkich reklamodawców. Nasi konsultanci poprowadzą wszelkie działania w taki sposób, aby Twoja firma zyskała wszystko to, czego potrzebujesz, wystarczy, że skontaktujesz się z nami.

Kampania remarketingowa Google Ads

Niezdecydowani klienci często wymagają delikatnych sugestii i regularnego przypominania, aby w końcu skorzystali z Twojej oferty Google Ads. Do tego właśnie celu należy wykorzystać kampanię remarketingową. Dzięki niej w skuteczny sposób dotrzemy do osób, które są choćby odrobinę zainteresowane daną kategorią Twoich produktów czy też konkretnym asortymentem Twojego sklepu. Kampania remarketingowa Google ADS po prostu zachęci potencjalnych klientów do kupna Twoich produktów. Nieumiejętnie przeprowadzona kampania marketingowa może być bardzo uciążliwa dla odbiorców,a wręcz kojarzona ze SPAMEM, co niekorzystnie wpływa na wiezrunek Twojej marki i witryny sklepu. Dlatego też tak ważne jest to, abyś wiedział, że prawidłowo przeprowadzona kampania remarketingowa Google ADS może pomóc Ci zyskać nowych klientów w bardzo szybkim tempie! Jeśli nie wiesz, jak działa remarketing, objaśniamy to w kilku prostych punktach:1. Użytkownik odwiedza Twoją stronę internetową i podejmuje na niej jakieś działania 2. Przy pomocy plików cookie, a także określonych działań, które potencjalny klient wykonał lub też tego nie robił, zostaje umieszczony w konkretnym segmencie użytkowników 3. Jeśli odbiorca wyłączył witrynę, to wkrótce zaczyna widzieć konkretną reklamę.

Kampania inteligentna Google Ads

Kampania inteligentna Google ADS to proste rozwiązanie, które stawia bardzo mocno na automatyzację poprzez wykorzystanie zbieranych przez Google danych. Pozwala to algorytmom na zarządzanie złożonymi zmiennymi reklam w sieci reklamowej. Kampania SDC umożliwia wyświetlanie reklam praktycznie we wszystkich możliwych formatach. Dzięki temu za ich pomocą reklamodawcy mogą docierać do odbiorców na każdym etapie procesu zakupowego. Inteligentne kampanie w sieci reklamowej do działania wykorzystują 3 metody:1. Automatyczne kierowanie reklam. 2. Automatyczne tworzenie reklam. 3. Automatyczne określanie stawek.

Kampania produktowa Google Ads

Kampania produktowa to najlepsza forma reklamy dla posiadaczy sklepów internetowych. To tworzone automatycznie, graficzne reklamy produktu wyświetlanego w wynikach wyszukiwania Google. W sieci możemy spotkać różne nazwy takiej kampanii: PLA Google, Google Shopping czy Zakupy Google. Format takiej reklamy jest bardzo prosty, a potencjalnemu klientowi wyświetla się cena, nazwa produktu i sprzedawcy oraz zdjęcie produktu. Reklama produktowa wykorzystuje dane z pliku produktowego, zwanego popularnie feedem. Jeśli chcesz, aby Twoja firma prosperowała na największych obrotach i marzysz o dużej sprzedaży swoich produktów czy usług, skontaktuj się z nami, a całość działań poprowadzimy za Ciebie.

Optymalizacja kampanii produktowej

Gdy reklamy Twojej firmy zbiorą odpowiednie ilości informacji, możemy rozpocząć przeglądanie danych konkurencji, takie jak np. test porównawczy CPC, test porównawczy CTR, udział w wyświetleniach i udział w kliknięciach, a także korzystać z narzędzi takich jak symulator stawek. Dzięki tego typu działaniom ocenimy swoją skuteczność, dostosujemy strategię określania stawek i uzyskamy informacje, które pozwolą nam podejmować trafne decyzje związane ze skutecznością kampanii. Kampania produktowa spełnia funkcję witryny sklepowej i zapewnia bezpośredni kontakt z kupującymi, którzy są dziś nieustannie w sieci. Dbamy o to, by były one jak najlepsze i najbardziej aktualne, a konsumenci odwdzięczą się swoją uwagą i będą robić u Ciebie zakupy. Mierzymy i optymalizujemy swoje wyniki! Niech kupujący sami powiedzą Nam, co jest dla nich najbardziej przydatne i zachęcające.

Kampania SEM

SEM to tak zwany marketing w wyszukiwarkach. Jest to ogół działań promocyjnych, które mają podnieść pozycję danego serwisu w wynikach wyszukiwania przy użyciu odpowiednio dobranych fraz lub słów kluczowych, wpisywanych przez użytkowników podczas poszukiwania informacji w wyszukiwarkach internetowych. W ramach marketingu w wyszukiwarkach, można korzystać między innymi z kampanii linków sponsorowanych, pozycjonowania lub optymalizacji stron www. Ruch SEM ma tak wielkie znaczenie z jednego powodu – jest on ukierunkowany na użytkowników wyszukiwarek internetowych. Użytkownicy internetu podczas poszukiwania informacji w sieci, wpisują zazwyczaj pytania w pole wyszukiwania. Kiedy taka osoba postanowi odwiedzić stronę z listy wyszukiwania albo kliknie na baner reklamowy, powstaje wtedy większa możliwość konwersji. To oznacza, że wzrasta znaczenie wyświetlanych stron i reklam, co z kolei sprawia, że ruch, który powstał w wyniku zastosowania metod SEM jest bardziej wartościowy, niż ten, który jest generowany przez inne źródła.

Kampania PPC

Na pewno nie raz zetknąłeś się z kampaniami PPC – najpewniej w postaci linków sponsorowanych na początku wyników Google i nie tylko. Wbrew pozorom nie wymagają one ogromnego budżetu, a odpowiednio zastosowane mogą przynieść dużo wartościowego ruchu na stronie Twojego sklepu internetowego. PPC, czyli Pay Per Click. Płatność w reklamie PPC pobierana jest dopiero po kliknięciu jej – płaci się więc za efekt, a nie za same wyświetlania. Dobrze znanym przykładem PPC jest Google ADS, czyli kampania linków sponsorowanych, wyświetlanych przed wynikami organicznymi i po nich, w miejscu, gdzie wybiera się kolejne strony wyników Google. Podobny system reklamowy jest obecny także w popularnych platformach social media, takich jak np. Facebook, Linkedin czy Reddit.

1

Eksperci z minimum 5-letnim doświadczeniem

2

Dedykowany opiekun i konsultacje online

3

Oficjalny Partner Google 2024

4

1-miesięczny okres wypowiedzenia

5

Raporty przygotowane indywidualnie

6

Google Analytics 4 wdrażamy w cenie

Kampanie Google Ads Żyrardów

W przypadku linków sponsorowanych nie ma żadnego sztywnego cennika, sam możesz decydować o kwocie, którą chcesz przeznaczyć na linki sponsorowane. Pamiętaj, że w systemie AdWords, w przypadku reklam tekstowych w wyszukiwarce Google (linków sponsorowanych), płacisz za kliknięcie Twojej reklamy. Samo wyświetlanie reklamy nie pociąga ze sobą żadnych kosztów. Koszt takiego kliknięcia jest bardzo zróżnicowany i może wynieść od 1 grosza do kilkunastu złotych. Czy to znaczy, że na linki sponsorowane wydasz fortunę? Nie, ponieważ istnieje kilka bardzo precyzyjnych mechanizmów kontroli, o których wiemy doskonale i zastosujemy je w Twojej kampanii reklamowej, abyś nie stracił, tylko zyskał!

Prowadzenie kampanii Adwords

Kampanie Google ADwords należą do gałęzi marketingu internetowego typu PPC – Pay Per Click. Polega to na pobieraniu płatności za każde kliknięcie w reklamę, a nie wyświetlenie jej. To opłacalny system, ponieważ korzystający z Google Ads płacisz za realne zainteresowanie woją firmą, a nie za samo wyświetlanie się reklamy.

Optymalizacja kampanii Google Ads

Zależnie od efektów kampanii, celem optymalizacji może być między innymi wzrost ilości kliknięć, obniżenie kosztu kliknięcia czy poprawa wskaźnika ROAS dla wszystkich lub wybranych produktów. Określenie celu jest kluczem przy wyborze taktyki optymalizacyjnej. Drugim ważnym czynnikiem jest natomiast struktura konta.

Obsługa Google Ads

Przeanalizujemy Twoją branżę oraz zapoznamy się z Twoją ofertą, następnie przygotujemy strategię kampanii Google Ads.Skonfigurujemy zaawansowaną analitykę skuteczności i zachowań użytkowników na Twojej stronie, co umożliwi optymalizować kampanię Google i zapewni jej najwyższą skuteczność. Z precyzją dotrzemy do Twojej grupy docelowej, maksymalizując zyski. Prowadzenie kampanii Google Ads powierz specjalistom z wieloletnim doświadczeniem! Dedykowane narzędzia, a także szeroka wiedza w obszarze marketingu, UI, UX oraz analityki ma wpływ nie tylko na lepsze efekty kampanii Ads, ale również na niższe koszty konwersji i wyższą stopę zwrotu kosztów reklam Google. Z nami koszty kampanii Google Ads masz pod pełną kontrolą!

Double Digital w liczbach

4.8⋆

ocena w Google

25+

rynków eksportowych

10 lat

doświadczenia

10 mln

zarządzanego budżetu

Odtwórz wideo

Wycena Google Ads

Na koszty związane z obsługą Google Ads składają się dwa elementy. Pierwszym z nich jest budżet przeznaczony na kliknięcia, który wpłacany jest na dedykowane konto Google. Drugim elementem ceny jest prowizja agencji za prowadzenie kampanii (% od wydanego budżetu). Wysokość budżetu, jaki należy przeznaczyć na kampanię, zależy od popularności wybranych słów kluczowych oraz ich konkurencyjności. Im wyższa konkurencyjność, tym wyższy jest koszt kliknięcia w reklamę i wyższy budżet trzeba przeznaczyć na sprowadzenie zakładanej ilości użytkowników na stronę.

Reklama Google koszt

Prowizja naszej agencji zależy od stopnia skomplikowania kampanii i wysokości budżetu reklamowego, jakim zarządzamy. Niezależnie od wysokości budżetu reklamowego warto zadbać o to, aby był on wydawany jak najbardziej efektywnie. Powierzenie kampanii doświadczonej agencji SEM jaką jesteśmy pozwoli Ci na osiągnięcie wysokiego zwrotu z inwestycji.

Google Ads cennik

Do kosztów kampanii, oprócz samego budżetu reklamowego przeznaczanego na reklamę, należy wliczyć również wynagrodzenie agencji. W przypadku Google Ads może być ono rozliczane jako stała opłata miesięczna lub procent od budżetu reklamowego. Częstym modelem, który wydaje się też być najbardziej popularny, jest cennik mieszany, czyli niższa stała opłata i procent od budżetu reklamowego, którym zarządza agencja zajmująca się kampanią reklamową.

Jakie korzyści daje Ci współpraca z naszymi ekspertami Google Ads?

Zespół i komunikacja


✔ Certyfikowany ekspert Google Ads z minimum 5-letnim doświadczeniem

✔ Bieżący kontakt mailowy, telefoniczny lub wideo spotkanie

✔ Wsparcie innych obszarów marketingu digital w Twojej firmie

✔ Wsparcie całego zespołu ekspertów

Transparentność i personalizacja

✔ Działania prowadzone na Twoim koncie Google Ads

✔ Miesięczne podsumowanie skuteczności eksperta Google Ads wraz z planem rozwoju i wnioskami

✔ Spersonalizowany raport dostępny i aktualizowany 24/7

Przewagi technologiczne


✔ Nielimitowane ilości kampanii, grup reklam słów kluczowych

✔ Konfiguracja Google Analytics 4 oraz Google Tag Manager

✔ Konfiguracja opinii konsumenckich - dla sklepów

✔ Konfiguracja opinii o produkcie - dla sklepów

✔ Mapy ciepła i nagrania sesji użytkowników na stronie

Zapytaj o swój indywidualny pakiet obsługi. Dopasujemy zakres współpracy do Twoich potrzeb!

Reklama Google Ads Żyrardów

Nasz specjalista Google Ads skonfiguruje reklamę Twojego biznesu tak, aby wyświetlała się ona użytkownikom z określonej przez Nas wspólnie grupy odbiorców (czyli potencjalnych klientów). Odpowiednie dobranie fraz kluczowych (czyli zapytań, jakie wpisują użytkownicy w wyszukiwarce) wpływa na pozyskiwanie wartościowego ruchu na stronie, gdyż reklama tekstowa Google Ads przyciąga wówczas na stronę tylko użytkownika zainteresowanego Twoimi produktami lub usługami.

Reklamy Adwords

W samej wyszukiwarce możemy natomiast wyświetlać się nie tylko z reklamą tekstową, najbardziej popularną ze wszystkich dostępnych formatów, ale również z reklamami produktowymi, na których widnieją grafiki z towarem dostępnym w naszym sklepie. Całość, w zdecydowanej większości przypadków, tworzy się w oparciu o plik produktowy, który można wygenerować z systemu CMS lub przygotować ręcznie.
 

Reklamy PPC

PPC, inaczej mówiąc “Pay Per Click” to dosłownie tłumacząc – płatność za kliknięcie. Kiedy zdecydujesz się na taki rodzaj promocji, płacisz za reklamę Google ADS, kiedy to potencjalny klient kliknie i zostanie przekierowany na Twoją witrynę www. Kampania PPC wyróżnia się elastycznością finansową, pozwala to m.in. na określenie maksymalnej stawki, którą jesteś w stanie zapłacić za kliknięcie lub też ustawienie miesięcznego czy dziennego budżetu reklamowego, po którego przekroczeniu kampania Google ADS zostaje wstrzymana do momentu uruchomienia kolejnej puli środków. Te działania pozwalają na całkowitą kontrolę budżetu reklamowego. Oddelegowany do Twojej kampanii nasz specjalista Google ADS zajmie się każdym szczegółem kampanii.

 

Google Ads B2B

Aby reklama była skuteczna, musi być prowadzona w odpowiedni sposób. Na pewno Google Ads dla branży B2B nie jest zadaniem łatwym, aczkolwiek też nie jest działaniem niemożliwym do wykonania. Wymaga dużych nakładów pracy, ale jeśli jest prowadzona w odpowiedni sposób, daje bardzo dobre efekty końcowe. Na co powinno się zwracać uwagę, kiedy myślimy o tego typu kampanii reklamowej? Na pewno kluczowe jest analizowanie raportów wyszukiwanych haseł. Słowa kluczowe mają tutaj zasadnicze znaczenie i na nich właśnie należy się najbardziej skupić, aby można było uzyskać jak najlepsze efekty swojej pracy. Należy jednak pamiętać, że nie zawsze oczekiwane wyniki będziemy widzieć w stosunkowo szybkim czasie. Najważniejsze jednak tojest , aby nie przerywać reklamy w Google i potraktować ją jako działanie długofalowe. Nasza praca nad Twoją reklamą Google ADS to ogrom działań, statystyk, porównań i analiz, które są Nam niezbędne, by móc wypracować konkretne działania zmierzające do tego, by Twoja firma była znana jak największej ilośći potencjalnych klientów.

Google Ads firma

Google Ads ułatwia pisanie skutecznych tekstów reklamy i dołączanie do niej obrazów. Dzięki dostępnym formatom reklam pomożemy Ci ustalić, jak najlepiej utworzyć reklamę na podstawie Twoich celów reklamowych i marketingowych. W Google Ads to Ty decydujesz, ile wydajesz.

Reklama SEM

SEM (z ang. Search Engine Marketing) – marketing w wyszukiwarkach – to obszar działań związanych z promocją danego serwisu w wynikach wyszukiwania. Wyniki wyszukiwania obejmują wyniki organiczne jak i wyniki płatne. Celem prowadzonych kampanii SEM jest zwiększenie widoczności strony internetowej w wyszukiwarce. Działania w ramach SEM mogą opierać się na optymalizacji stron www, pozycjonowania, kampanii linków sponsorowanych czy kampanii płatnej Google Ads.

Reklama produktowa Google

Reklama produktowa Google ADS to forma reklamy AdWords, która daje szereg możliwości na skuteczną promocję Twojego sklepu internetowego. Jest jednak jeden warunek – reklama taka musi być odpowiednio skonfigurowana. Dlatego tez oferujemy nie tylko opracowanie kampanii produktowej, dostosowanej do potrzeb i specyfiki Twojego sklepu, ale wykonujemy także cykliczną analizę prowadzonej przez nas kampanii oraz stały dostęp do jej raportów. Zapewniamy optymalny podział budżetów i działamy kompleksowo z gwarancją najwyższej jakości usług, stosując przy tym jasne zasady rozliczeń.

Audyt Google Ads

Audyt Google Ads przeprowadzony przez specjalistę pozwoli ocenić, czy kampania jest prawidłowo prowadzona i wyeliminować ewentualne błędy. Decydując się na audyt Google Ads zyskasz odpowiednio zoptymalizowaną kampanię, która przyniesie oczekiwane efekty w postaci wzrostu liczby odbiorców i większych przychodów. Dzięki kilku prostym krokom dowiesz się, czy Twoja kampania i konto Google Ads są tak skuteczne, jak mogą być!

Audyt kampanii Adwords

Audyt kampanii Google Ads to analiza kampanii obejmująca sprawdzenie struktury kampanii, ustawień kampanii, słów kluczowych (ilości, jakości i podziału słów na grupy), reklam, rozszerzeń reklam i ustawień konwersji. Audyt poprzedzony jest rozmową ze specjalistą Google ADS na temat celów kampanii reklamowej oraz założeń, jakie jej dotyczą.

audyt google ads

Audyt konta Adwords

Bez względu na rozmiar działań promujących, audyt konta reklamowego jest niezbędny do tego, by wykorzystać wszystkie jego możliwości. Niezależnie od tego, czy kampania reklamowa w Google prowadzona jest na własną rękę, czy zlecona zewnętrznej firmie, audyt pomoże ocenić celowość środków wydawanych na promocję. Weryfikacja wdrażanych rozwiązań ma szczególne znaczenie w przypadku niekorzystnej korelacji wydatków z efektami wizerunkowymi i biznesowymi. To właśnie odpowiednia optymalizacja zapewnia efektywne zarządzanie kosztami, jakie poniesiesz z tytułu reklamy Twojej firmy w internecie. Klienci decydujący się na naszą pomoc, mogą być pewni, że zidentyfikujemy problem i wprowadzimy odpowiednie działania optymalizacyjne.

Linki sponsorowane Google Adwords Żyrardów

Linki sponsorowane (płatne linki) – są to płatne reklamy umieszczane w wyszukiwarce Google. Pojawiają się one nad dziesięcioma naturalnymi wynikami. Co ważne dla internautów, płatne linki Google Ads są odpowiednio oznaczone. Przy korzystaniu z tej formy promocji reklamodawca ponosi koszty, tylko jeśli nastąpi kliknięcie w odnośnik CPC. Za samo wyświetlanie reklamy nie są pobierane żadne opłaty.

Linki sponsorowane cennik

W przypadku linków sponsorowanych Google, koszty reklamy są bardzo przejrzyste. Dla typowych kampanii, Google Ads nalicza opłaty tylko za interakcję z Twoją reklamą. Może to być:

1. Kliknięcie
2. Obejrzenie reklamy wideo
3. Wyświetlenie reklamy graficznej

Dzięki temu możesz mieć pewność, że płacisz tylko za pożądane przez Ciebie działanie podejmowane przez użytkownika.

Linki sponsorowane Google cennik

Cena kampanii Google Ads jest w pełni elastyczna i zależy tylko od Ciebie! Określ swoje cele, a my zaproponujemy pełną gamę niezobowiązujących, jednorazowych pakietów reklamowych Google Ads, a także możliwość długotrwałej i cyklicznej współpracy na podstawie zawartej przez Ciebie umowy.

Formularz kontaktowy

Odbierz darmową konsultację
5/5 - (5 opinie)