

Kampania Google ADS to nic innego jak system reklamowy firmy Google, który umożliwi Ci wyświetlanie reklamy tekstowej i produktowej w wyszukiwarce, reklamy graficznej – bannerowej – w sieci reklamowej Google Display Network jak i reklamy wideo w portalu YouTube! Z Nami zyskasz o wiele więcej, niż jesteś sobie w stanie wyobrazić!
Z Google Adwords spotykamy się w trakcie codziennego surfowania po internecie. Wyświetlamy się na powierzchni reklamowych stron internetowych, wyświetlamy się też z banerami kierującymi do naszej witryny. Bannery takie przybierają różne formy, mogą być tekstowe, graficzne czy też jako dynamiczne bannery elastyczne, które dopasowują się do danej powierzchni reklamowej bez konieczności przygotowywania kreacji w różnych rozmiarach. Wyświetlają się one na stronach sieci partnerów reklamowych Google, która to obejmuje małe i wielkie portale o wszelakiej tematyce. Dzięki temu docieramy do użytkowników, którzy należą do różnych grup wiekowych, mają inne cele i zainteresowania. Google ADS to także reklama na YouTube. Co miesiąc na te stronę internetową wchodzi ok. 16 milionów Polaków, co czyni ją doskonałym miejscem pod względem reklamowym.
Kiedy chcesz stworzyć kampanię lokalną, wystarczy określenie lokalizacji Twoich sklepów, które chcesz promować. Aby to zrobić, musisz powiązać konto Google ADS z kontem usługi Profil Firmy czy też wybrać “powiązane lokalizacje”. Kampanie lokalne to proste rozwiązanie, które pomoże Ci osiągnąć pomoc w promocji sklepów stacjonarnych. Aby tego dokonać, musisz podać lokalizację swoich sklepów, określić budżet swojej kampanii, którą mamy dla Ciebie wykonać i dodać zasoby reklamowe. Dzięki tym danym, opracowana przez Google technologia systemów uczących się, automatycznie zoptymalizuje miejsca docelowe, stawki i kombinacje zasobów. Działania te mają na celu zmaksymalizowanie ilości wizyt w Twoim sklepie stacjonarnym jak i promowanie ich lokalizacji w sieciach Google.
Opisz nam swój biznes, a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i przygotuje rekomendowane działania.
Kampania remarketing’owa to kierowanie reklam graficznych lub tekstowych do klientów, którzy odwiedzili już kiedyś Twoją stronę internetową. Daje to możliwość wykorzystania informacji o kliencie i kierowaniu do niego spersonalizowanych reklam Twojej firmy za każdym razem, kiedy będzie on przeglądał internet. Takie wyświetlane reklamy działają w sposób motywujący dla potencjalnych klientów, kusząc ich do powrotu na Twoją stronę internetową. Dzieje się tak poprzez wyświetlanie im produktu, który niedawno oglądali, ale z jakiegoś powodu nie zdecydowali się na jego zakup.
Kampania inteligentna Google ADS to proste rozwiązanie, które pozwala zarządzać zmiennymi reklam w sieci reklamowej. Jest to także często najłatwiejszy sposób na zwiększenie bazy klientów i uzyskiwanie nowych kontaktów dla Twojego sklepu. Kampania inteligentna w sieci reklamowej pozwala na wyświetlanie niemal każdego formatu reklam w sieci reklamowej Google, a tym samym dociera do odbiorców na wszystkich etapach ich ścieżki do dokonania zakupu Twoich produktów – zarówno po wykazaniu zainteresowania nimi jak i tuż przed ich zakupem. Kampanie inteligentne wykorzystują trzech rozwiązań w zakresie optymalizacji kierowania reklam, ustalania stawek i tworzenia reklam w sieci reklamowej. Są nimi:
1. Automatyczne określenie stawek.
2. Automatyczne kierowanie.
3. Automatyczne tworzenie reklam.
Kampania produktowa Google ADS to typ kampanii, który możesz z powodzeniem włączyć w systemie reklamowym Google ADS. System ten umożliwia wyświetlanie reklam produktów wraz z ich zdjęciami, aktualną ceną i tytułem jaki posiadają na Twojej stronie internetowej. Jest to doskonały sposób na przedstawienie oferty Twojego sklepu w sposób wizualny w wyszukiwarce Google. Korzyści jakie niesie ze sobą kampania produktowa Google ADS są ogromne. Po pierwsze płacisz za efekt. Opłata pobierana jest przez Google dopiero za kliknięcie w Twoją reklamę, a nie za jej wyświetlanie. Poza tym metoda ta jest bardzo efektywna. Klient widzi Twój produkt wraz z jego ceną i zdjęciem już przed kliknięciem w reklamę i wejściem do sklepu na Twojej stronie www. Poza tym reklama taka to oszczędność czasu dla kupującego. Twój klient od razu po kliknięciu zostaje przekierowany na stronę interesującego go produktu. Nie musi przechodzić przez wiele kategorii, by móc znaleźć to, co go interesuje.
Jeśli zastanawiasz się, jak zwiększyć zyski, to wiedz, że dobrze zoptymalizowana kampania produktowa pozwoli utrzymać Ci odpowiedni poziom marży i zmniejszyć koszty prowadzenia sklepu internetowego. Poza tym klient szybciej znajdzie produkt, który odpowiada jego indywidualnym potrzebom, a Ty wydasz mniej na marketing sklepu internetowego. Jeśli zależy Ci na najlepszej i najszybszej optymalizacji swojej kampanii produktowej, skontaktuj się z Nami, a my zajmiemy się reklamą Twojego sklepu i jej optymalizacją na nawyższym poziomie!
Kampania SEM to nic innego, jak kampania marketingowa w wyszukiwarce Google. Dzięki reklamie w formie linków sponsorowanych i reklam produktowych możesz dotrzeć do swoich potencjalnych klientów. Twoja reklama będzie wyświetlana w wynikach wyszukiwania, ale także na stronach i w aplikacjach klientów. Kampania SEM realizuje się najczęściej w formie kampanii PPC, co sprawia, że opłata za reklamę pobierana jest dopiero w momencie, kiedy potencjalny ochotnik na nią kliknie. To pozwoli Ci zoptymalizować ilość ponoszonych kosztów!
PPC to skrót od Pay Per Click – inaczej mówiąc – opłata za kliknięcie. Za każdym razem, kiedy ktoś kliknie w reklamę PPC, reklamodawca, czyli Ty, zostanie obciążony określonym kosztem za tego typu działanie. W kampanii PPC płacisz nie za samo wyświetlenie Twojej reklamy, a za kliknięcie na nią. Sam koszt takiego kliknięcia przez potencjalnego kupca zależy od konkurencyjności branży, popularności wybranych słów kluczowych czy też od jakości strony, którą posiadasz. Nasi konsultanci, którzy doskonale znają się na kampanii PPC wykonają wszelkie potrzebne działania, by Twój sklep zyskał na sławie, co przyczyni się do osiągnięcia przez Ciebie biznesowego sukcesu!
Indywidualnie dopasowany specjalista
Dedykowany raport miesięczny Google Data Studio
Kompleksowe wsparcie w marketingu
Konsultacje i wsparcie dodatkowych działań marketingowych
Dynamiczny rozwój działań marketingowych
Raport w czasie rzeczywistym Google Data Studio
Błyskawiczne rezultaty
Zwiększaj sprzedaż
Certyfikowany specjalista
Więcej zapytań
Efektywny kanał reklamowy
Remarketing SEM
Opisz nam swój biznes, a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i przygotuje rekomendowane działania.
Wzrost sprzedaży
Poprawiona Widoczność
Google Ads (kiedyś Google Adwords), to system reklamowy firmy Google, umożliwiający wyświetlanie reklamy tekstowej i produktowej w wyszukiwarce, jak i reklamy graficzne (banerowe) w sieci reklamowej Google Display Network oraz reklamy wideo w portalu YouTube. Jeśli chcesz rozwinąć swoją kampanię reklamową w Pruszkowie, napisz do nas, a zajmiemy się tym za Ciebie, profesjonalnie i skutecznie rozwijając Twoją Google ADS!
Stawka dla kampanii zależy od słowa kluczowego i od listy odbiorców – generalnie od wybranego targetu. Wielkość stawki determinuje nie tylko konkurencja, ale także jakość konfiguracji reklamy. Na przykładzie kampanii tekstowej: Google Ads bierze pod uwagę wynik jakości słowa kluczowego, ranking reklamy oraz stawkę. Na wynik jakości słowa kluczowego składają się:
– trafność reklamy – tym wskaźnikiem system reklamowy Google Ads determinuje dopasowanie reklamy do odbiorcy.
– przewidywany CTR – czynnik wynikający z przewidywań algorytmu w związku z potencjalną wysokością współczynnika kliknięć.
– jakość strony docelowej.
tyle potrzebujemy na uzyskanie rentowności
Współczynnik sukcesu
Przedłużanych umów
zrealizowanych projektów
Google Ads to narzędzie od Google, jednak nie jest ono powiązane wyłącznie z reklamami w wyszukiwarce (choć nazwa może sugerować coś innego). Dzięki wielości dostępnych sieci reklamowych, możemy wyświetlać się zarówno na witrynach partnerskich (np. tworząc kampanię bannerową w sieci reklamowej), jak i na Youtube (łącznie z bannerami, reklamami produktowymi i grafikami).
Płatność w reklamie PPC pobierana jest dopiero po jej kliknięciu – płaci się więc za efekt, a nie za same wyświetlenia. Stąd też jej nazwa – PPC jako skrót od Pay Per Click lub CPC, czyli Cost Per Click. Dobrze znanym przykładem reklamy PPC jest Google Ads, czyli w kampaniach linków sponsorowanych, wyświetlanych przed wynikami organicznymi i po nich, w miejscu, gdzie wybiera się kolejne strony wyników Google. Podobny system reklamowy jest obecny także w popularnych platformach social media, takich jak Facebook, Twitter, LinkedIn czy Reddit. Oprócz strony wyników Google, reklamy PPC wyświetlają się także na stronach partnerów Google jako reklamy display – w postaci grafik z boku lub w innych miejscach ekranu. Reklama graficzna może być skutecznym wsparciem dla tradycyjnej reklamy w sieci wyszukiwania.
Współpraca na poziomie firm czy marek jest dużo bardziej wymagająca niż w przypadku sektora B2C (Business to Client), czyli sprzedawców pozyskujących indywidualnego klienta. Trzeba włożyć więcej wysiłku oraz czasu na zbudowanie relacji, ale dzięki temu zazwyczaj jest ona trwalsza. Sam proces podjęcia współpracy jest dłuższy i dużo bardziej wymagający niż w przypadku B2C, ponieważ angażuje więcej osób. Dlatego też kierując swoją ofertę do sektora B2B trzeba mieć na uwadze, że z reguły zależy im nie tylko na oszczędności pieniędzy, ale również na sprawnym przejściu całego procesu.
Działania Google Ads dla B2B rozpoczynamy od kampanii w sieci wyszukiwania, działającej w oparciu o słowa kluczowe. Dobrą praktyką jest utworzenie osobnych grup reklam na każdy poziom lejka. Dodajemy frazy nie tylko w dopasowaniu ścisłym, ale również przybliżonym i do wyrażenia, uwzględniając, o ile jest to możliwe, liczbę mnogą i pojedynczą.
SEM (z ang. Search Engine Marketing) – marketing w wyszukiwarkach – to obszar działań związanych z promocją danego serwisu w wynikach wyszukiwania. Wyniki wyszukiwania obejmują wyniki organiczne jak i wyniki płatne. Celem prowadzonych kampanii SEM jest zwiększenie widoczności strony internetowej w wyszukiwarce. Działania w ramach SEM mogą opierać się na optymalizacji stron www, pozycjonowania, kampanii linków sponsorowanych czy kampanii płatnej Google Ads.
Reklama produktowa ma formę graficzną. Zawiera zdjęcie produktu, tytuł, cenę, informację o dostępności i nazwę sklepu. Reklama wyświetla się na podstawie informacji o produktach przekazanych do konta Google Merchant Center.
Audyt kampanii Google Ads to analiza kampanii obejmująca sprawdzenie struktury kampanii, ustawień kampanii, słów kluczowych (ilości, jakości i podziału słów na grupy), reklam, rozszerzeń reklam i ustawień konwersji. Audyt poprzedzony jest rozmową ze specjalistą Google ADS na temat celów kampanii reklamowej oraz założeń, jakie jej dotyczą.
Audyt Google Ads przeprowadzony przez specjalistę pozwoli ocenić, czy kampania jest prawidłowo prowadzona i wyeliminować ewentualne błędy. Decydując się na audyt Google Ads zyskasz odpowiednio zoptymalizowaną kampanię, która przyniesie oczekiwane efekty w postaci wzrostu liczby odbiorców i większych przychodów. Dzięki kilku prostym krokom dowiesz się, czy Twoja kampania i konto Google Ads są tak skuteczne, jak mogą być!
Co to jest audyt Google Ads? To proces weryfikacji konta Google Ads oraz prowadzonych kampanii reklamowych pod kątem ich i efektywności, a także pod względem występowania ewentualnych błędów. Na podstawie audytu Google Ads dowiesz się, czy Twoja kampania reklamowa jest w pełni skuteczna, co możesz zrobić lepiej i czy nie popełniasz błędów, które skutkują spadkiem jakości reklamy oraz mniejszą liczbą konwersji. Poznaj działania, które wchodzą w zakres audytu Google Ads i stwórz najlepszą możliwą kampanię dzięki współpracy z nami.
Wyniki wyszukiwania możemy podzielić na organiczne (naturalne) i nieorganiczne (płatne, które są wynikiem kampanii linków sponsorowanych). Wyniki organiczne mają postać bezpłatnych linków do stron internetowych. Działają tutaj roboty wyszukiwarek, których zadaniem jest dostarczenie listy stron internetowych najbardziej odpowiadających zapytaniu danego internauty. Dokonując wyboru, kierują się one między innymi jakością danych witryn czy ich popularnością w sieci. Aby zająć jak najwyższą pozycję na organicznej liście wyszukiwania, należy zoptymalizować stronę zgodnie z zaleceniami zespołu Google.
Koszt kampanii AdWords to suma kwot, które płacisz Google za kliknięcia w reklamy oraz wynagrodzenia agencji za prace związane z opracowaniem kampanii i jej bieżącym zarządzaniem. Trudno z góry powiedzieć, ile kosztuje kampania AdWords, ponieważ w Google Ads cena zależy od Ciebie. To właśnie my pomagamy określić optymalną wartość budżetu. Zalecana przez naszych specjalistów początkowa wartość będzie zależała od Twoich celów biznesowych.
Oczywiście pobieramy określone opłaty za prowadzenie kampanii linków sponsorowanych. Każdy Klient otrzymuje indywidualnego opiekuna konta, z którym może na bieżąco kontaktować się w sprawie prowadzenia kampanii. Stosujemy różne metody rozliczeń, które dopasowane do różnych potrzeb reklamodawców. Cena prowadzenia kampanii AdWords zależy od wysokości budżetu, celów i rodzaju prowadzonych kampanii. Aby uzyskać szczegółowy kosztorys, skontaktuj się z nami, wypełniając formularz kontaktowy.
Opisz nam swój biznes, a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i przygotuje rekomendowane działania.