Double Digital

GOOGLE ADS (ADWORDS)

Kampanie Google Ads Pruszków


Kampania Google ADS to nic innego jak system reklamowy firmy Google, który umożliwi Ci wyświetlanie reklamy tekstowej i produktowej w wyszukiwarce, reklamy graficznej – bannerowej – w sieci reklamowej Google Display Network jak i reklamy wideo w portalu YouTube! Z Nami zyskasz o wiele więcej, niż jesteś sobie w stanie wyobrazić!

reklama produktowa

Formularz kontaktowy

Odbierz darmową konsultację

Naszą skuteczność potwierdzają klienci

Ponad 50 pozytywnych opinii

Stwórz z nami zespół marzeń dla Twojego projektu i zyskaj pewność, że współpracujesz z elitą specjalistów w branży marketingu cyfrowego. Gwarantujemy dostęp do ekspertów posiadających nawet 10 lat doświadczenia, którzy są gotowi wykorzystać swoją wiedzę i umiejętności, aby zapewnić Ci przewagę na rynku. Niech nasza wiedza stanie się Twoim sukcesem!

Minimum 5 lat

doświadczenia Eksperta PPC

Minimum 7 lat

doświadczenia Eksperta SEO

Kampania Google Ads Pruszków

Kampania Adwords

Z Google Adwords spotykamy się w trakcie codziennego surfowania po internecie. Wyświetlamy się na powierzchni reklamowych stron internetowych, wyświetlamy się też z banerami kierującymi do naszej witryny. Bannery takie przybierają różne formy, mogą być tekstowe, graficzne czy też jako dynamiczne bannery elastyczne, które dopasowują się do danej powierzchni reklamowej bez konieczności przygotowywania kreacji w różnych rozmiarach. Wyświetlają się one na stronach sieci partnerów reklamowych Google, która to obejmuje małe i wielkie portale o wszelakiej tematyce. Dzięki temu docieramy do użytkowników, którzy należą do różnych grup wiekowych, mają inne cele i zainteresowania. Google ADS to także reklama na YouTube. Co miesiąc na te stronę internetową wchodzi ok. 16 milionów Polaków, co czyni ją doskonałym miejscem pod względem reklamowym.

Kampania lokalna Google Ads

Kiedy chcesz stworzyć kampanię lokalną, wystarczy określenie lokalizacji Twoich sklepów, które chcesz promować. Aby to zrobić, musisz powiązać konto Google ADS z kontem usługi Profil Firmy czy też wybrać “powiązane lokalizacje”. Kampanie lokalne to proste rozwiązanie, które pomoże Ci osiągnąć pomoc w promocji sklepów stacjonarnych. Aby tego dokonać, musisz podać lokalizację swoich sklepów, określić budżet swojej kampanii, którą mamy dla Ciebie wykonać i dodać zasoby reklamowe. Dzięki tym danym, opracowana przez Google technologia systemów uczących się, automatycznie zoptymalizuje miejsca docelowe, stawki i kombinacje zasobów. Działania te mają na celu zmaksymalizowanie ilości wizyt w Twoim sklepie stacjonarnym jak i promowanie ich lokalizacji w sieciach Google.

Kampania remarketingowa Google Ads

Kampania remarketing’owa to kierowanie reklam graficznych lub tekstowych do klientów, którzy odwiedzili już kiedyś Twoją stronę internetową. Daje to możliwość wykorzystania informacji o kliencie i kierowaniu do niego spersonalizowanych reklam Twojej firmy za każdym razem, kiedy będzie on przeglądał internet. Takie wyświetlane reklamy działają w sposób motywujący dla potencjalnych klientów, kusząc ich do powrotu na Twoją stronę internetową. Dzieje się tak poprzez wyświetlanie im produktu, który niedawno oglądali, ale z jakiegoś powodu nie zdecydowali się na jego zakup.

Kampania inteligentna Google Ads

Kampania inteligentna Google ADS to proste rozwiązanie, które pozwala zarządzać zmiennymi reklam w sieci reklamowej. Jest to także często najłatwiejszy sposób na zwiększenie bazy klientów i uzyskiwanie nowych kontaktów dla Twojego sklepu. Kampania inteligentna w sieci reklamowej pozwala na wyświetlanie niemal każdego formatu reklam w sieci reklamowej Google, a tym samym dociera do odbiorców na wszystkich etapach ich ścieżki do dokonania zakupu Twoich produktów – zarówno po wykazaniu zainteresowania nimi jak i tuż przed ich zakupem. Kampanie inteligentne wykorzystują trzech rozwiązań w zakresie optymalizacji kierowania reklam, ustalania stawek i tworzenia reklam w sieci reklamowej. Są nimi:

1. Automatyczne określenie stawek.

2. Automatyczne kierowanie.

3. Automatyczne tworzenie reklam.

Kampania produktowa Google Ads

Kampania produktowa Google ADS to typ kampanii, który możesz z powodzeniem włączyć w systemie reklamowym Google ADS. System ten umożliwia wyświetlanie reklam produktów wraz z ich zdjęciami, aktualną ceną i tytułem jaki posiadają na Twojej stronie internetowej. Jest to doskonały sposób na przedstawienie oferty Twojego sklepu w sposób wizualny w wyszukiwarce Google. Korzyści jakie niesie ze sobą kampania produktowa Google ADS są ogromne. Po pierwsze płacisz za efekt. Opłata pobierana jest przez Google dopiero za kliknięcie w Twoją reklamę, a nie za jej wyświetlanie. Poza tym metoda ta jest bardzo efektywna. Klient widzi Twój produkt wraz z jego ceną i zdjęciem już przed kliknięciem w reklamę i wejściem do sklepu na Twojej stronie www. Poza tym reklama taka to oszczędność czasu dla kupującego. Twój klient od razu po kliknięciu zostaje przekierowany na stronę interesującego go produktu. Nie musi przechodzić przez wiele kategorii, by móc znaleźć to, co go interesuje.

Optymalizacja kampanii produktowej

Jeśli zastanawiasz się, jak zwiększyć zyski, to wiedz, że dobrze zoptymalizowana kampania produktowa pozwoli utrzymać Ci odpowiedni poziom marży i zmniejszyć koszty prowadzenia sklepu internetowego. Poza tym klient szybciej znajdzie produkt, który odpowiada jego indywidualnym potrzebom, a Ty wydasz mniej na marketing sklepu internetowego. Jeśli zależy Ci na najlepszej i najszybszej optymalizacji swojej kampanii produktowej, skontaktuj się z Nami, a my zajmiemy się reklamą Twojego sklepu i jej optymalizacją na nawyższym poziomie!

Kampania SEM

Kampania SEM to nic innego, jak kampania marketingowa w wyszukiwarce Google. Dzięki reklamie w formie linków sponsorowanych i reklam produktowych możesz dotrzeć do swoich potencjalnych klientów. Twoja reklama będzie wyświetlana w wynikach wyszukiwania, ale także na stronach i w aplikacjach klientów. Kampania SEM realizuje się najczęściej w formie kampanii PPC, co sprawia, że opłata za reklamę pobierana jest dopiero w momencie, kiedy potencjalny ochotnik na nią kliknie. To pozwoli Ci zoptymalizować ilość ponoszonych kosztów!

Kampania PPC

PPC to skrót od Pay Per Click – inaczej mówiąc – opłata za kliknięcie. Za każdym razem, kiedy ktoś kliknie w reklamę PPC, reklamodawca, czyli Ty, zostanie obciążony określonym kosztem za tego typu działanie. W kampanii PPC płacisz nie za samo wyświetlenie Twojej reklamy, a za kliknięcie na nią. Sam koszt takiego kliknięcia przez potencjalnego kupca zależy od konkurencyjności branży, popularności wybranych słów kluczowych czy też od jakości strony, którą posiadasz. Nasi konsultanci, którzy doskonale znają się na kampanii PPC wykonają wszelkie potrzebne działania, by Twój sklep zyskał na sławie, co przyczyni się do osiągnięcia przez Ciebie biznesowego sukcesu!

Odbierz 3500 zł dodatkowego budżetu na start!

Wybierz wariant dla swojej firmy. Oferta ograniczona czasowo!
1200

Odbierz dodatkowe 1200 zł wydając tą samą kwotę w ciągu 60 dni od startu kampanii.

2500

Odbierz dodatkowe 2500 zł wydając na reklamę 3500 zł w ciągu 60 dni od startu kampanii.

3500

Odbierz aż 3500 zł wydając na reklamę 7200 zł w ciągu 60 dni od startu kampanii

1

Eksperci z minimum 5-letnim doświadczeniem

2

Dedykowany opiekun i konsultacje online

3

Oficjalny Partner Google 2024

4

1-miesięczny okres wypowiedzenia

5

Raporty przygotowane indywidualnie

6

Google Analytics 4 wdrażamy w cenie

Kampanie Google Ads Pruszków

Google Ads (kiedyś Google Adwords), to system reklamowy firmy Google, umożliwiający wyświetlanie reklamy tekstowej i produktowej w wyszukiwarce, jak i reklamy graficzne (banerowe) w sieci reklamowej Google Display Network oraz reklamy wideo w portalu YouTube. Jeśli chcesz rozwinąć swoją kampanię reklamową w Pruszkowie, napisz do nas, a zajmiemy się tym za Ciebie, profesjonalnie i skutecznie rozwijając Twoją Google ADS!

Prowadzenie kampanii Adwords

Internet oferuje wiele sposobów pozyskiwania klientów. Żaden z nich nie przynosi efektów tak szybko i nie stwarza tak wielu zaawansowanych możliwości personalizacji reklam, jak Google Ads. Prowadzisz biznes lokalny lub ogólnopolski? Bądź tam, gdzie Twoi potencjalni klienci i pomóż im do siebie trafić! Przekonaj się, co świadczy o sile reklamy i dlaczego warto powierzyć prowadzenie kampanii specjalistom Google Ads. Służymy pomocą i doświadczeniem!

Optymalizacja kampanii Google Ads

Optymalizację reklamy w każdym dowolnym narzędziu reklamowym powinieneś zacząć od jednej czynności – określenia, na poprawie jakiego wyniku Ci zależy. W przypadku kampanii produktowej w Google Ads będzie to wzrost sprzedaży, więc to na tym wskaźniku powinieneś się skupić. Odłóż na bok CTR, kliknięcia, czy wyświetlenia. Twoim kluczowym KPI jest liczba zakupów.

Obsługa Google Ads

Przeanalizujemy Twoją branżę oraz zapoznamy się z Twoją ofertą, następnie przygotujemy strategię kampanii Google Ads.Skonfigurujemy zaawansowaną analitykę skuteczności i zachowań użytkowników na Twojej stronie, co umożliwi optymalizować kampanię Google i zapewni jej najwyższą skuteczność. Z precyzją dotrzemy do Twojej grupy docelowej, maksymalizując zyski. Prowadzenie kampanii Google Ads powierz specjalistom z wieloletnim doświadczeniem! Dedykowane narzędzia, a także szeroka wiedza w obszarze marketingu, UI, UX oraz analityki ma wpływ nie tylko na lepsze efekty kampanii Ads, ale również na niższe koszty konwersji i wyższą stopę zwrotu kosztów reklam Google. Z nami koszty kampanii Google Ads masz pod pełną kontrolą!

Double Digital w liczbach

4.8⋆

ocena w Google

25+

rynków eksportowych

10 lat

doświadczenia

10 mln

zarządzanego budżetu

Odtwórz wideo

Wycena Google Ads

Google Ads to jedno z najbardziej popularnych narzędzi reklamowych, które działają w systemie aukcyjnym czasu rzeczywistego. Oznacza to, że płatność za naszą kampanię będzie miała miejsce w tym momencie, w którym reklama jest wyświetlana. Jest to jeden z najszybszych sposobów na zakup reklamy online. Z tego artykułu dowiesz się, czym jest Google Ads, jakie są jego wady i zalety, ile to kosztuje i jak samodzielnie ustawić kampanię.

Reklama Google koszt

To pytanie nie ma jednej odpowiedzi. System reklamowy Google Ads ma wiele modeli rozliczeń i wszystkie są jednostkowe – za wyświetlenie, kliknięcie i tym podobne. Koszt kampanii będzie zatem na tyle wysoki, jak wysokie będą stawki za kliknięcia czy za tysiąc wyświetleń reklamy.

Google Ads cennik

Stawka dla kampanii zależy od słowa kluczowego i od listy odbiorców – generalnie od wybranego targetu. Wielkość stawki determinuje nie tylko konkurencja, ale także jakość konfiguracji reklamy. Na przykładzie kampanii tekstowej: Google Ads bierze pod uwagę wynik jakości słowa kluczowego, ranking reklamy oraz stawkę. Na wynik jakości słowa kluczowego składają się:

– trafność reklamy – tym wskaźnikiem system reklamowy Google Ads determinuje dopasowanie reklamy do odbiorcy.
– przewidywany CTR – czynnik wynikający z przewidywań algorytmu w związku z potencjalną wysokością współczynnika kliknięć.
– jakość strony docelowej.

Jakie korzyści daje Ci współpraca z naszymi ekspertami Google Ads?

Zespół i komunikacja


✔ Certyfikowany ekspert Google Ads z minimum 5-letnim doświadczeniem

✔ Bieżący kontakt mailowy, telefoniczny lub wideo spotkanie

✔ Wsparcie innych obszarów marketingu digital w Twojej firmie

✔ Wsparcie całego zespołu ekspertów

Transparentność i personalizacja

✔ Działania prowadzone na Twoim koncie Google Ads

✔ Miesięczne podsumowanie skuteczności eksperta Google Ads wraz z planem rozwoju i wnioskami

✔ Spersonalizowany raport dostępny i aktualizowany 24/7

Przewagi technologiczne


✔ Nielimitowane ilości kampanii, grup reklam słów kluczowych

✔ Konfiguracja Google Analytics 4 oraz Google Tag Manager

✔ Konfiguracja opinii konsumenckich - dla sklepów

✔ Konfiguracja opinii o produkcie - dla sklepów

✔ Mapy ciepła i nagrania sesji użytkowników na stronie

Zapytaj o swój indywidualny pakiet obsługi. Dopasujemy zakres współpracy do Twoich potrzeb!

Reklama Google Ads Pruszków

Google Ads to narzędzie od Google, jednak nie jest ono powiązane wyłącznie z reklamami w wyszukiwarce (choć nazwa może sugerować coś innego). Dzięki wielości dostępnych sieci reklamowych, możemy wyświetlać się zarówno na witrynach partnerskich (np. tworząc kampanię bannerową w sieci reklamowej), jak i na Youtube (łącznie z bannerami, reklamami produktowymi i grafikami).

Reklamy Adwords

W samej wyszukiwarce możemy natomiast wyświetlać się nie tylko z reklamą tekstową, najbardziej popularną ze wszystkich dostępnych formatów, ale również z reklamami produktowymi, na których widnieją grafiki z towarem dostępnym w naszym sklepie. Całość, w zdecydowanej większości przypadków, tworzy się w oparciu o plik produktowy, który można wygenerować z systemu CMS lub przygotować ręcznie.
 

Reklamy PPC

Płatność w reklamie PPC pobierana jest dopiero po jej kliknięciu – płaci się więc za efekt, a nie za same wyświetlenia. Stąd też jej nazwa – PPC jako skrót od Pay Per Click lub CPC, czyli Cost Per Click. Dobrze znanym przykładem reklamy PPC jest Google Ads, czyli w kampaniach linków sponsorowanych, wyświetlanych przed wynikami organicznymi i po nich, w miejscu, gdzie wybiera się kolejne strony wyników Google. Podobny system reklamowy jest obecny także w popularnych platformach social media, takich jak Facebook, Twitter, LinkedIn czy Reddit. Oprócz strony wyników Google, reklamy PPC wyświetlają się także na stronach partnerów Google jako reklamy display – w postaci grafik z boku lub w innych miejscach ekranu. Reklama graficzna może być skutecznym wsparciem dla tradycyjnej reklamy w sieci wyszukiwania.

 

Google Ads B2B

Współpraca na poziomie firm czy marek jest dużo bardziej wymagająca niż w przypadku sektora B2C (Business to Client), czyli sprzedawców pozyskujących indywidualnego klienta. Trzeba włożyć więcej wysiłku oraz czasu na zbudowanie relacji, ale dzięki temu zazwyczaj jest ona trwalsza. Sam proces podjęcia współpracy jest dłuższy i dużo bardziej wymagający niż w przypadku B2C, ponieważ angażuje więcej osób. Dlatego też kierując swoją ofertę do sektora B2B trzeba mieć na uwadze, że z reguły zależy im nie tylko na oszczędności pieniędzy, ale również na sprawnym przejściu całego procesu.

Google Ads firma

Działania Google Ads dla B2B rozpoczynamy od kampanii w sieci wyszukiwania, działającej w oparciu o słowa kluczowe. Dobrą praktyką jest utworzenie osobnych grup reklam na każdy poziom lejka. Dodajemy frazy nie tylko w dopasowaniu ścisłym, ale również przybliżonym i do wyrażenia, uwzględniając, o ile jest to możliwe, liczbę mnogą i pojedynczą.

Reklama SEM

SEM (z ang. Search Engine Marketing) – marketing w wyszukiwarkach – to obszar działań związanych z promocją danego serwisu w wynikach wyszukiwania. Wyniki wyszukiwania obejmują wyniki organiczne jak i wyniki płatne. Celem prowadzonych kampanii SEM jest zwiększenie widoczności strony internetowej w wyszukiwarce. Działania w ramach SEM mogą opierać się na optymalizacji stron www, pozycjonowania, kampanii linków sponsorowanych czy kampanii płatnej Google Ads.

Reklama produktowa Google

Reklama produktowa ma formę graficzną. Zawiera zdjęcie produktu, tytuł, cenę, informację o dostępności i nazwę sklepu. Reklama wyświetla się na podstawie informacji o produktach przekazanych do konta Google Merchant Center.

Audyt Google Ads

Audyt kampanii Google Ads to analiza kampanii obejmująca sprawdzenie struktury kampanii, ustawień kampanii, słów kluczowych (ilości, jakości i podziału słów na grupy), reklam, rozszerzeń reklam i ustawień konwersji. Audyt poprzedzony jest rozmową ze specjalistą Google ADS na temat celów kampanii reklamowej oraz założeń, jakie jej dotyczą.

Audyt kampanii Adwords

Audyt Google Ads przeprowadzony przez specjalistę pozwoli ocenić, czy kampania jest prawidłowo prowadzona i wyeliminować ewentualne błędy. Decydując się na audyt Google Ads zyskasz odpowiednio zoptymalizowaną kampanię, która przyniesie oczekiwane efekty w postaci wzrostu liczby odbiorców i większych przychodów. Dzięki kilku prostym krokom dowiesz się, czy Twoja kampania i konto Google Ads są tak skuteczne, jak mogą być!

Audyt konta Adwords

Co to jest audyt Google Ads? To proces weryfikacji konta Google Ads oraz prowadzonych kampanii reklamowych pod kątem ich i efektywności, a także pod względem występowania ewentualnych błędów. Na podstawie audytu Google Ads dowiesz się, czy Twoja kampania reklamowa jest w pełni skuteczna, co możesz zrobić lepiej i czy nie popełniasz błędów, które skutkują spadkiem jakości reklamy oraz mniejszą liczbą konwersji. Poznaj działania, które wchodzą w zakres audytu Google Ads i stwórz najlepszą możliwą kampanię dzięki współpracy z nami.

audyt google ads

Linki sponsorowane Google Adwords Pruszków

Wyniki wyszukiwania możemy podzielić na organiczne (naturalne) i nieorganiczne (płatne, które są wynikiem kampanii linków sponsorowanych). Wyniki organiczne mają postać bezpłatnych linków do stron internetowych. Działają tutaj roboty wyszukiwarek, których zadaniem jest dostarczenie listy stron internetowych najbardziej odpowiadających zapytaniu danego internauty. Dokonując wyboru, kierują się one między innymi jakością danych witryn czy ich popularnością w sieci. Aby zająć jak najwyższą pozycję na organicznej liście wyszukiwania, należy zoptymalizować stronę zgodnie z zaleceniami zespołu Google.

Linki sponsorowane cennik

Koszt kampanii AdWords to suma kwot, które płacisz Google za kliknięcia w reklamy oraz wynagrodzenia agencji za prace związane z opracowaniem kampanii i jej bieżącym zarządzaniem. Trudno z góry powiedzieć, ile kosztuje kampania AdWords, ponieważ w Google Ads cena zależy od Ciebie. To właśnie my pomagamy określić optymalną wartość budżetu. Zalecana przez naszych specjalistów początkowa wartość będzie zależała od Twoich celów biznesowych.

Linki sponsorowane Google cennik

Oczywiście pobieramy określone opłaty za prowadzenie kampanii linków sponsorowanych. Każdy Klient otrzymuje indywidualnego opiekuna konta, z którym może na bieżąco kontaktować się w sprawie prowadzenia kampanii. Stosujemy różne metody rozliczeń, które dopasowane do różnych potrzeb reklamodawców. Cena prowadzenia kampanii AdWords zależy od wysokości budżetu, celów i rodzaju prowadzonych kampanii. Aby uzyskać szczegółowy kosztorys, skontaktuj się z nami, wypełniając formularz kontaktowy.

Formularz kontaktowy

Odbierz darmową konsultację
5/5 - (4 opinie)