Double Digital

GOOGLE ADS (ADWORDS)

Kampanie Google Ads Nowy Targ

Google ADS to system umożliwiający płatną reklamę w Google, nie tylko w wynikach wyszukiwania, ale także w sieci wyszukiwania Google – czyli na stronach odwiedzanych przez użytkowników. Istotą płatnych kampanii Google jest płatność za kliknięcie, koszty ponosisz dopiero wówczas, gdy użytkownik kliknie w Twoją reklamę. Samo jej wyświetlanie jest darmowe. Google udostępnia kilka możliwości płatnej reklamy, które obejmują: reklamę w wynikach wyszukiwania, reklamę produktową w wynikach wyszukiwania, reklamę w sieci reklamowej Google, remarketing dynamiczny i w wyszukiwarce, reklamy na platformie YouTube oraz na Gmailu i reklamę w aplikacjach. Reklama może wyświetlać się w formacie tekstowym, graficznym i video, a nawet dynamicznym, w postaci grafiki lub treści i obrazu. Dzięki wielu typom reklam system reklamowy Google ADS stanowi rozbudowaną formę reklamy zarówno dla firm, jak i sklepów internetowych.

reklama produktowa

Formularz kontaktowy

Odbierz darmową konsultację

Naszą skuteczność potwierdzają klienci

Ponad 50 pozytywnych opinii

Stwórz z nami zespół marzeń dla Twojego projektu i zyskaj pewność, że współpracujesz z elitą specjalistów w branży marketingu cyfrowego. Gwarantujemy dostęp do ekspertów posiadających nawet 10 lat doświadczenia, którzy są gotowi wykorzystać swoją wiedzę i umiejętności, aby zapewnić Ci przewagę na rynku. Niech nasza wiedza stanie się Twoim sukcesem!

Minimum 5 lat

doświadczenia Eksperta PPC

Minimum 7 lat

doświadczenia Eksperta SEO

Kampania Google Ads Nowy Targ

Kampania Adwords

Wiele osób waha się pomiędzy powierzeniem pozycjonowania swojej strony internetowej agencji interaktywnej, a zleceniem poprowadzenia kampanii pay per click. Wiadomo, że dobrze zaplanowana kampania e-marketingowa powinna wzajemnie uzupełniać oba kanały promocji, nie mniej jednak pozycjonowanie w wynikach organicznych jest procesem długim i oczekiwane rezultaty nie przychodzą szybko. Sytuacja wygląda inaczej, kiedy zdecydujesz się na system reklamowy Adwords. Efekty takich działań możesz zobaczyć dosłownie z dnia na dzień!Jako agencja SEM zajmiemy się Twoją kampanią kompleksowo i w sposób profesjonalny!

Kampania lokalna Google Ads

Pierwszym warunkiem, by na koncie utworzyć kampanię Google ADS jest powiązanie konta Google ADS z Google “Moja Firma”, na którym to trzeba mieć 90% zweryfikowanych wizytówek. Co to oznacza? Mianowicie to, że trzeba posiadać 90 % lokalizacji potwierdzonych kodem wysyłanym pocztą Google pod wskazany do weryfikacji adres. Co istotne, kampanii lokalnej . Kampanii nie można utworzyć także dla jednej lokalizacji. Google wymaga posiadania kilku rzeczywistych punktów usługowych czy sklepów. Kolejne wymagania związane z kampanią lokalną Google ADS, to odpowiednia liczba wyświetleń i kliknięć. To właśnie na ich podstawie Google szacuje, jaka część interakcji klienta z reklamą zakończyła się wizytą w Twoim sklepie stacjonarnym.

Kampania remarketingowa Google Ads

Niezdecydowani klienci często wymagają delikatnych sugestii i regularnego przypominania, aby w końcu skorzystali z Twojej oferty. Do tego właśnie celu należy wykorzystać kampanię remarketingową. Dzięki niej w skuteczny sposób dotrzemy do osób, które są choćby odrobinę zainteresowane daną kategorią Twoich produktów czy też konkretnym asortymentem Twojego sklepu. Kampania remarketingowa Google ADS po prostu zachęci potencjalnych klientów do kupna Twoich produktów. Nieumiejętnie przeprowadzona kampania marketingowa może być bardzo uciążliwa dla odbiorców,a wręcz kojarzona ze SPAMEM, co niekorzystnie wpływa na wizrunek Twojej marki i witryny sklepu. Dlatego też tak ważne jest to, abyś wiedział, że prawidłowo przeprowadzona kampania remarketingowa Google ADS może pomóc Ci zyskać nowych klientów w bardzo szybkim tempie! Jeśli nie wiesz, jak działa remarketing, objaśniamy to w kilku prostych punktach:

1. Użytkownik odwiedza Twoją stronę internetową i podejmuje na niej jakieś działania
2. Przy pomocy plików cookie, a także określonych działań, które potencjalny klient wykonał lub też tego nie robił, zostaje umieszczony w konkretnym segmencie użytkowników
3. Jeśli odbiorca wyłączył witrynę, to wkrótce zaczyna widzieć konkretną reklamę.

Kampania inteligentna Google Ads

Przy tworzeniu kampanii inteligentnych podajemy grupy tematyczne słów kluczowych, związane z ofertą Twojej firmy. Na podstawie podanych grup, Google samodzielnie generuje frazy kluczowe, a następnie kieruje reklamę do osób wyszukujących określone produkty z Twojej oferty. Takie reklamy mogą wyświetlać się nad wynikami wyszukiwania w przeglądarkach lub pod nimi.

Możemy reklamować dowolną liczbę Twoich usług czy grup produktów, tworząc wiele różnych kampanii inteligentnych z innymi budżetami. Do każdej z nich możemy podać odmienne grupy tematyczne słów kluczowych. Wystarczy, że nawiążesz z nami współpracę, a zrobimy wszystko, by Twoje produkty znalazły swoich właścicieli.

Kampania produktowa Google Ads

Kampania produktowa to najlepsza forma reklamy dla posiadaczy sklepów internetowych. To tworzone automatycznie, graficzne reklamy produktu wyświetlanego w wynikach wyszukiwania Google. W sieci możemy spotkać różne nazwy takiej kampanii: PLA Google, Google Shopping czy Zakupy Google. Format takiej reklamy jest bardzo prosty, a potencjalnemu klientowi wyświetla się cena, nazwa produktu i sprzedawcy oraz zdjęcie produktu. Reklama produktowa wykorzystuje dane z pliku produktowego, zwanego popularnie feed’em. Jeśli chcesz, aby Twoja firma prosperowała na największych obrotach i marzysz o dużej sprzedaży swoich produktów czy usług, skontaktuj się z nami, a całość działań poprowadzimy za Ciebie.

Optymalizacja kampanii produktowej

Regularna optymalizacja Twojej kampanii produktowej to bardzo ważne działanie, które prowadzi do osiągania sukcesów i dobrych wyników całej kampanii reklamowej. W tym celu należy skupić się na kwestiach takich jak Feed produktowy, na którego podstawie tworzona jest reklama, na odpowiednim doborze stawek, zgodnie z Twoim celem, na zmianie modelu atrybucji, dopasowaniu reklamy pod klienta i informowaniu go o aktualnych promocjach czy wyprzedażach. To wszystko wpływa na jakość Twoich usług. Jeśli potrzebujesz pomocy w kwestii optymalizacji kampanii produktowej, zajmiemy się tym za Ciebie, wystarczy, że zgłosisz się do Nas w celu uzyskania pomocy!

Kampania SEM

SEM to tak zwany marketing w wyszukiwarkach. Jest to ogół działań promocyjnych, które mają podnieść pozycję danego serwisu w wynikach wyszukiwania przy użyciu odpowiednio dobranych fraz lub słów kluczowych, wpisywanych przez użytkowników podczas poszukiwania informacji w wyszukiwarkach internetowych. W ramach marketingu w wyszukiwarkach, można korzystać między innymi z kampanii linków sponsorowanych, pozycjonowania lub optymalizacji stron www. Ruch SEM ma tak wielkie znaczenie z jednego powodu – jest on ukierunkowany na użytkowników wyszukiwarek internetowych. Użytkownicy internetu podczas poszukiwania informacji w sieci, wpisują zazwyczaj pytania w pole wyszukiwania. Kiedy taka osoba postanowi odwiedzić stronę z listy wyszukiwania albo kliknie na baner reklamowy, powstaje wtedy większa możliwość konwersji. To oznacza, że wzrasta znaczenie wyświetlanych stron i reklam, co z kolei sprawia, że ruch, który powstał w wyniku zastosowania metod SEM jest bardziej wartościowy, niż ten, który jest generowany przez inne źródła.

Kampania PPC

1. Szybkie rezultaty – jeśli pozwolisz nam odpowiednio zaprojektować swoją kampanię PPC, będziesz w stanie w krótkim czasie zobaczyć pierwsze, ważne dla Ciebie efekty. W pierwszej kolejności zacznie ona generować większy ruch na Twojej stronie internetowej, a z czasem wpłynie ona także na wzrost sprzedaży Twoich produktów.

2. Płacisz za efekt – zawsze płacisz tylko za realny efekt, czyli za kliknięcie i przeniesienie użytkownika na Twoją stronę www, a nie za wyświetlanie samej reklamy.

3. Możliwość analizy – dzięki różnym narzędziom możesz od samego początku śledzić efekty kampanii.

4. Kontrola wydatków – to Ty ustalasz, ile jesteś w stanie zapłacić za kliknięcie czy też możesz podać nam maksymalną kwotę, jaką chcesz wydać za wyświetlanie Twojej reklamy.

5. Elastyczna reklama – w dowolnej chwili masz możliwość zmieniania fraz kluczowych, grupy docelowej swoich klientów czy też budżetu.

Odbierz 3500 zł dodatkowego budżetu na start!

Wybierz wariant dla swojej firmy. Oferta ograniczona czasowo!
1200

Odbierz dodatkowe 1200 zł wydając tą samą kwotę w ciągu 60 dni od startu kampanii.

2500

Odbierz dodatkowe 2500 zł wydając na reklamę 3500 zł w ciągu 60 dni od startu kampanii.

3500

Odbierz aż 3500 zł wydając na reklamę 7200 zł w ciągu 60 dni od startu kampanii

Co gwarantuje Ci naszą skuteczność?

1

Eksperci z minimum 5-letnim doświadczeniem

2

Dedykowany opiekun i konsultacje online

3

Oficjalny Partner Google 2024

4

1-miesięczny okres wypowiedzenia

5

Raporty przygotowane indywidualnie

6

Google Analytics 4 wdrażamy w cenie

Kampanie Google Ads Nowy Targ

Wiele osób waha się pomiędzy powierzeniem pozycjonownia swojej strony internetowej agencji interaktywnej, a zleceniem poprowadzenia kampanii pay per click. Wiadomo, że dobrze zaplanowana kampania e-marketingowa powinna wzajemnie uzupełniać oba kanały promocji, nie mniej jednak pozycjonowanie w wynikach organicznych jest procesem długim i oczekiwane rezultaty nie przychodzą szybko. Sytuacja wygląda inaczej, kiedy zdecydujesz się na system reklamowy Adwords. Efekty takich działań możesz zobaczyć dosłownie z dnia na dzień!Jako agencja SEM zajmiemy się Twoją kampanią kompleksowo!

Pamiętaj, że nieumiejętnie przeprowadzona kampania marketingowa może być bardzo uciążliwa dla jej odbiorców, a w zasadzie kojarzona ze SPAMEM, co niekorzystnie wpływa na Twój wizerunek w internecie. Dlatego tak ważne jest, abyś wiedział, jak prawidłowo korzystać z tego rozwiązania. Wtedy skutecznie zwiększysz chęci odbiorców i przypomnisz im o sobie w nienachalny sposób.Kampania Adwords działa na zasadzie kilku kroków, które za Ciebie wykonamy, abyś odniósł wymarzony sukces:

– Użytkownik odwiedza Twoją stronę internetową i podejmuje na niej działania, nie ważne jakie one są.

Prowadzenie kampanii Adwords

Internet oferuje wiele sposobów pozyskiwania klientów. Żaden z nich nie przynosi efektów tak szybko i nie stwarza tak wielu zaawansowanych możliwości personalizacji reklam, jak Google Ads. Prowadzisz biznes lokalny lub ogólnopolski? Bądź tam, gdzie Twoi potencjalni klienci i pomóż im do siebie trafić! Przekonaj się, co świadczy o sile reklamy i dlaczego warto powierzyć prowadzenie kampanii specjalistom Google Ads. Służymy pomocą i doświadczeniem!

Optymalizacja kampanii Google Ads

Mówiąc o optymalizacji, nie powinniśmy myśleć o jednorazowym działaniu, a o ciągłym procesie optymalizowania jej. Zachowania konsumentów, specyfika popytu, działania konkurencji – to wszystko jest w ciągłym ruchu, a my powinniśmy na bieżąco dostosowywać swoją kampanię reklamową do bierzącej sytuacji. Nie oznacza to, żeby codziennie modyfikować nasze Google Ads, ale nieporozumieniem będzie stworzenie kampanii AdWords z nadzieją, że zapomnimy o niej na długie miesiące, a klientów będzie coraz więcej. Aby kampania reklamowa Twojej firmy przynosiła najlepszej jakości efekty, musimy ją nieustannie optymalizować, co potrafimy doskonale dzięki naszemu doświadczeniu i posiadanej wiedzy!Zależnie od efektów kampanii, celem optymalizacji może być między innymi wzrost ilości kliknięć, obniżenie kosztu kliknięcia czy poprawa wskaźnika ROAS dla wszystkich lub wybranych produktów. Określenie celu jest kluczem przy wyborze taktyki optymalizacyjnej. Drugim ważnym czynnikiem jest natomiast struktura konta.

Obsługa Google Ads

Powierz swój budżet reklamowy wiarygodnemu Partnerowi, jakim jesteśmy! To, co nas wyróżnia, to przede wszystkim doświadczenie, zaangażowanie, stałe dążenie do najwyższej efektywności Twojej kampanii. Sprawdź jak możemy rozwinąć Twój biznes!

Jakie korzyści daje Ci współpraca z naszymi ekspertami Google Ads?

Zespół i komunikacja


✔ Certyfikowany ekspert Google Ads z minimum 5-letnim doświadczeniem

✔ Bieżący kontakt mailowy, telefoniczny lub wideo spotkanie

✔ Wsparcie innych obszarów marketingu digital w Twojej firmie

✔ Wsparcie całego zespołu ekspertów

Transparentność i personalizacja

✔ Działania prowadzone na Twoim koncie Google Ads

✔ Miesięczne podsumowanie skuteczności eksperta Google Ads wraz z planem rozwoju i wnioskami

✔ Spersonalizowany raport dostępny i aktualizowany 24/7

Przewagi technologiczne


✔ Nielimitowane ilości kampanii, grup reklam słów kluczowych

✔ Konfiguracja Google Analytics 4 oraz Google Tag Manager

✔ Konfiguracja opinii konsumenckich - dla sklepów

✔ Konfiguracja opinii o produkcie - dla sklepów

✔ Mapy ciepła i nagrania sesji użytkowników na stronie

Zapytaj o swój indywidualny pakiet obsługi. Dopasujemy zakres współpracy do Twoich potrzeb!

Wycena Google Ads

Na koszty związane z obsługą Google Ads składają się dwa elementy. Pierwszym z nich jest budżet przeznaczony na kliknięcia, który wpłacany jest na dedykowane konto Google. Drugim elementem ceny jest prowizja agencji za prowadzenie kampanii (% od wydanego budżetu). Wysokość budżetu, jaki należy przeznaczyć na kampanię, zależy od popularności wybranych słów kluczowych oraz ich konkurencyjności. Im wyższa konkurencyjność, tym wyższy jest koszt kliknięcia w reklamę i wyższy budżet trzeba przeznaczyć na sprowadzenie zakładanej ilości użytkowników na stronę.

Reklama Google koszt

Jest wiele czynników, które wpływają na wysokość budżetu reklamowego Google Ads, a co za tym idzie – na koszty reklamy w Google. Jakie?

-jednostkowa cena promowanego produktu lub usługi (zazwyczaj im droższy jest produkt, tym wyższy budżet),

-konkurencja na obsługiwanym przez nas rynku (im większa konkurencja, tym wyższy budżet),
-czas procesu zakupowego (np. dla branży samochodów osobowych od momentu podjęcia decyzji o potrzebnie kupna samochodu do faktycznego dokonania zakupu mija średnio ok. 6 miesięcy),
-rodzaj produktu lub usługi – czy jest to drobiazg kupowany w minutę, czy produkt, do nabycia którego potrzebne jest fachowe doradztwo,
-branża: B2B czy B2C (B2C bywa droższe),
-profil klienta (wyższa wrażliwość grupy docelowej na cenę produktu sprawia, że kampania powinna być intensywniejsza),
-moment rozwoju biznesu (im mniej znana firma, tym wyższy budżet).

Google Ads cennik

Ile kosztuje reklamowej Google ADS? Oto składniki kosztorysu:

1. Budżet – czyli to, ile zapłacisz za pojedynczą reklamę – jej wyświetlenie lub kliknięcie,

2. Obsługa – w tę pozycję wlicza się koszt przygotowania kampanii, obsługa, analizy itp.

Już na samym początku można zauważyć, że podstawowy koszt reklam Google Ads, czyli opłata za ich wyświetlenia lub kliknięcia, został zwiększony o koszt obsługi. Pojawia się tu oczywista chęć, aby z niej zrezygnować, a tym samym zmniejszyć wydatki na reklamę. Niestety, taki błąd popełnia wiele osób chcących za wszelką cenę „optymalizować” koszta. Efektem tych działań jest tak zwane “przepalanie budżetu”. Pieniądze na reklamę zostały wydane, ona się wyświetliła, ale efektu brak. Dlaczego? Ponieważ gdzieś po drodze zostały popełnione mniejsze lub większe błędy. Są one wynikiem braku doświadczenia i wiedzy, a także nieznajomości wszystkich możliwości konfiguracyjnych Google Ads. Dlatego w trosce o swój budżet, jak również efektywność całej kampanii, najlepiej powierzyć swój biznes osobom, które profesjonalnie zajmą się Twoją kampanią Google ADS.

Reklama Google Ads Nowy Targ

Jakie są rodzaje reklamy w sieci reklamowej Google Ads?

1.Google Ads Search, czyli tekstowe reklamy w wyszukiwarce Google.
2. Google Display Network, czyli reklama bannerowa umożliwiająca wyświetlanie reklamy graficznej na stronach WWW i w aplikacjach.
3. Google Shopping, czyli kampanie produktowe Google pozwalające na prezentowanie wybranych lub wszystkich produktów z Twojego sklepu bezpośrednio w wyszukiwarce Google.

Reklamy Adwords

Google Ads to system umożliwiający tworzenie reklam w wielu miejscach w sieci (SEM). Zapewniamy, że większość reklam, z którymi się zetknąłeś, stworzono właśnie za pomocą Google ADS.

Dzięki Google Ads dotrzesz do klientów:

-szukających określonych produktów, usług czy przeróżnych informacji w wyszukiwarce Google,
-odwiedzających przeróżne strony internetowe (jak np. Onet czy Interia),
-oglądających filmy na YouTube,
-korzystających z aplikacji mobilnych, czy Gmaila.

Zdecydowana większość typów reklam w systemie jest rozliczana w modelu PPC (Pay per Click). Oznacza to, że płacisz za nie tylko wtedy, gdy ktoś w nie kliknie. Stawki są ustalane na zasadzie licytacji i różnią się w zależności od branży, sezonu czy produktu, jaki sprzedajesz. Korzystne warunki rozliczeń nie są jednak jedyną zaletą Google ADS. To ceniony kanał, głównie ze względu na bardzo szerokie możliwości w zakresie personalizacji, a także natychmiastowe efekty, które za sobą niesie.

Reklamy PPC

PPC, inaczej mówiąc “Pay Per Click” to dosłownie tłumacząc – płatność za kliknięcie. Kiedy zdecydujesz się na taki rodzaj promocji, płacisz za reklamę Google ADS, kiedy to potencjalny klient kliknie i zostanie przekierowany na Twoją witrynę www. Kampania PPC wyróżnia się elastycznością finansową, pozwala to m.in. na określenie maksymalnej stawki, którą jesteś w stanie zapłacić za kliknięcie lub też ustawienie miesięcznego czy dziennego budżetu reklamowego, po którego przekroczeniu kampania Google ADS zostaje wstrzymana do momentu uruchomienia kolejnej puli środków. Te działania pozwalają na całkowitą kontrolę budżetu reklamowego. Oddelegowany do Twojej kampanii nasz specjalista Google ADS zajmie się każdym szczegółem kampanii.

Google Ads B2B

Aby reklama była skuteczna, musi być prowadzona w odpowiedni sposób. Na pewno Google Ads dla branży B2B nie jest zadaniem łatwym, aczkolwiek też nie jest działaniem niemożliwym do wykonania. Wymaga dużych nakładów pracy, ale jeśli jest prowadzona w odpowiedni sposób, daje bardzo dobre efekty końcowe. Na co powinno się zwracać uwagę, kiedy myślimy o tego typu kampanii reklamowej? Na pewno kluczowe jest analizowanie raportów wyszukiwanych haseł. Słowa kluczowe mają tutaj zasadnicze znaczenie i na nich właśnie należy się najbardziej skupić, aby można było uzyskać jak najlepsze efekty swojej pracy. Należy jednak pamiętać, że nie zawsze oczekiwane wyniki będziemy widzieć w stosunkowo szybkim czasie. Najważniejsze jednak to jest , aby nie przerywać reklamy w Google i potraktować ją jako działanie długofalowe. Nasza praca nad Twoją reklamą Google ADS to ogrom działań, statystyk, porównań i analiz, które są Nam niezbędne, by móc wypracować konkretne działania zmierzające do tego, by Twoja firma była znana jak największej ilości potencjalnych klientów.

Google Ads firma

Google Ads ułatwia pisanie skutecznych tekstów reklamy i dołączanie do niej obrazów. Dzięki dostępnym formatom reklam pomożemy Ci ustalić, jak najlepiej utworzyć reklamę na podstawie Twoich celów reklamowych i marketingowych. W Google Ads to Ty decydujesz, ile wydajesz.

Reklama SEM

SEM to akronim od angielskiego wyrażenia Search Engine Marketing, które oznacza marketing w wyszukiwarkach internetowych. Innymi słowy, jest to ogół działań marketingowych mający wpłynąć na pozycję strony w wyszukiwarkach internetowych, a co za tym idzie, możliwie największą liczbę wejść na stronę w wyniku kliknięcia w link z poziomu wyszukiwarki. Na pozycję można wpływać w tzw. organicznych wynikach wyszukiwania (bezpłatnych) oraz płatnych wynikach wyszukiwania. SEM możemy podzielić na dwa główne obszary:

SEO (Search Engine Optimization), czyli optymalizacja stron pod kątem wyszukiwarek, w skrócie często nazywana pozycjonowaniem stron (w wyszukiwarkach);
Reklamy PPC (Pay Per Click), czyli np. płatne kampanie reklamowe Google Ads (dawniej Google AdWords).

Reklama produktowa Google

Jako doświadczona firma, działamy w sposób rzetelny i profesjonalny, ceniąc sobie indywidualne podejście do każdego naszego klienta. Wyróżnia nas to, że lubimy wyzwania i szukamy innowacyjnych rozwiązań, które zwiększają skuteczność naszych działań reklamowych. Prowadzenie kampanii produktowych to nasza specjalność. Bazując na posiadanym doświadczeniu i wiedzy, oferujemy kampanie produktowe w Google, które są skrojone na miarę potrzeb Twojego sklepu internetowego. Reklamy takie będą skutecznie realizować wyznaczone cele marketingowe.

Reklama produktowa Google ADS to forma reklamy AdWords, która daje szereg możliwości na skuteczną promocję Twojego sklepu internetowego. Jest jednak jeden warunek – reklama taka musi być odpowiednio skonfigurowana. Dlatego tez oferujemy nie tylko opracowanie kampanii produktowej, dostosowanej do potrzeb i specyfiki Twojego sklepu, ale wykonujemy także cykliczną analizę prowadzonej przez nas kampanii oraz stały dostęp do jej raportów. Zapewniamy optymalny podział budżetów i działamy kompleksowo z gwarancją najwyższej jakości usług, stosując przy tym jasne zasady rozliczeń.

Podnieś efektywność bez dodatkowych kosztów

Dowiedz się więcej o naszych usługach:

Skontaktuj się z nami żeby dowiedzieć się więcej!

rynkach zagranicznych

Audyt Google Ads

Audyt konta reklamowego jest częścią usługi, w ramach której realizujemy kampanię promocyjną w sieci wyszukiwania i sieci reklamowej Google. Przeprowadzamy kompleksowe badanie weryfikujące poprawność funkcjonowania konta Google Ads, co pozwala nam m.in. tworzyć skuteczne reklamy, analizować wyniki kampanii i poprawnie zliczać konwersje. A to wszystko po to, abyś osiągał jak najlepsze wyniki sprzedaży.

Audyt Google Ads przeprowadzony przez naszego specjalistę pozwoli mu ocenić, czy kampania jest prawidłowo prowadzona i wyeliminować ewentualne błędy. Decydując się na audyt Google Ads zyskasz odpowiednio zoptymalizowaną kampanię reklamową swojego sklepu, która przyniesie oczekiwane efekty w postaci wzrostu liczby Twoich odbiorców jak i tym samym większych przychodów. Dzięki kilku prostym krokom dowiesz się, czy Twoja kampania i konto Google Ads są tak skuteczne, jak mogą być!

 

audyt google ads

Audyt kampanii Adwords

Co to jest audyt Google Ads? Jest to proces weryfikacji konta Google Ads oraz prowadzonych kampanii reklamowych pod kątem ich efektywności, a także pod względem występowania w nich ewentualnych błędów. Na podstawie audytu Google Ads dowiesz się, czy Twoja kampania reklamowa jest w pełni skuteczna, co możesz zrobić lepiej i czy nie popełniasz błędów, które skutkują spadkiem jakości Twojej reklamy oraz mniejszą liczbą konwersji. Poznaj działania, które wchodzą w zakres audytu Google Ads i stwórz najlepszą możliwą kampanię dzięki naszej profesjonalnej pomocy.

Audyt konta Adwords

Co to jest audyt Google Ads? Jest to proces weryfikacji konta Google Ads oraz prowadzonych kampanii reklamowych pod kątem ich efektywności, a także pod względem występowania w nich ewentualnych błędów. Na podstawie audytu Google Ads dowiesz się, czy Twoja kampania reklamowa jest w pełni skuteczna, co możesz zrobić lepiej i czy nie popełniasz błędów, które skutkują spadkiem jakości Twojej reklamy oraz mniejszą liczbą konwersji. Poznaj działania, które wchodzą w zakres audytu Google Ads i stwórz najlepszą możliwą kampanię dzięki naszej profesjonalnej pomocy.

Audyt Google Ads przynosi szereg korzyści i może pozytywnie wpłynąć na Twoją kampanię Google ADS. Dzięki niemu:

– znajdziesz obszary, które wymagają optymalizacji,
– znajdziesz obszary do rozwoju,
– dowiesz się, czy kampania jest dopasowana do oczekiwań i potrzeb Twoich użytkowników,
– usprawnisz proces zarządzania kampaniami Google Ads,
– sprawdzisz, czy kampania Google Ads realizuje Twoje cele biznesowe i robi to prawidłowo,
– uzyskasz informacje o użytkownikach, które mogą Ci pomóc w targetowaniu i optymalizacji kampanii.

Zobacz wszystkie typy kampanii Google Ads

Zwiększaj widoczność i zasięg za pomocą kampanii w sieci wyszukiwania

Buduj świadomość marki przez kampanie w sieci reklamowej

Reklamuj produkty przez kampanie zakupowe w Google Shopping

Angażuj użytkowników za pomocą kampanii video na YouTube

Generowanie popytu Demand Generation

Generuj popyt, edukując i angażując potencjalnych klientów

Maksymalizuj wyniki na wszystkich platformach Google

Linki sponsorowane Google Adwords Nowy Targ

Wraz ze wzrostem popularności wyszukiwarki Google, pojawiła się potrzeba stworzenia platformy reklamowej. Aby reklamy były skuteczne, postanowiono połączyć je z wynikami wyszukiwania – w ten właśnie sposób powstały linki sponsorowane AdWords. Linki sponsorowane to specjalna usługa, która polega na zamieszczeniu na stronie wyszukiwarki wyników przez Ciebie opłaconych. Standardowo przechodząc do Google, otrzymujesz na stronie 10 wyników wyszukiwania. AdWords różni się wyeksponowaniem płatnych wyników u góry wyszukiwarki lub z prawej strony. Są one oznaczone kolorową ramką oraz słowem “Reklama”.

Linki sponsorowane cennik

Co daje Ci Google i linki sponsorowane?

1. Szeroki wachlarz opcji kierowania reklam.

2. Precyzyjne określenie grupy docelowej, do której trafi reklama.

3. Atrakcyjne formaty reklamowe.

4. Masz do dyspozycji reklamy tekstowe, graficzne, wideo – zaprezentuj swoją ofertę jak najlepiej!

5. Płatność tylko za interakcję z reklamą.

6. Google odnotowuje każde zdarzenie i do niego dopasowuje stawki.

W przypadku linków sponsorowanych Google, koszty reklamy są bardzo przejrzyste. Dla typowych kampanii, Google Ads nalicza opłaty tylko za interakcję z Twoją reklamą. Może to być:

1. Kliknięcie
2. Obejrzenie reklamy wideo
3. Wyświetlenie reklamy graficznej

Linki sponsorowane Google cennik

Cena kampanii Google Ads jest w pełni elastyczna i zależy tylko od Ciebie! Określ swoje cele, a my zaproponujemy pełną gamę niezobowiązujących, jednorazowych pakietów reklamowych Google Ads, a także możliwość długotrwałej i cyklicznej współpracy na podstawie zawartej przez Ciebie umowy.

Oczywiście pobieramy określone opłaty za prowadzenie kampanii linków sponsorowanych. Każdy Klient otrzymuje indywidualnego opiekuna konta, z którym może na bieżąco kontaktować się w sprawie prowadzenia kampanii. Stosujemy różne metody rozliczeń, które dopasowane do różnych potrzeb reklamodawców. Cena prowadzenia kampanii AdWords zależy od wysokości budżetu, celów i rodzaju prowadzonych kampanii. Aby uzyskać szczegółowy kosztorys, skontaktuj się z nami, wypełniając formulaż kontaktowy.

Formularz kontaktowy

Odbierz darmową konsultację
5/5 - (4 opinie)