

Każda firma z pewnością pochyla się nad działaniami marketingowymi. Warto to jednak robić dobrze, aby nie wyrzucać pieniędzy w błoto. Decydując się na kampanie Google Ads, koniecznością jest zadbanie w sposób racjonalny o budżet, jak i dokładny cel. Jeśli te dwa aspekty nie zostaną pominięte, a do tego wynajmiesz dobrą agencję marketingową, z pewnością otrzymasz fantastyczne wyniki. Prowadzenie kampanii Google Ads powierz nam, a szybko Twoja firma znajdzie się w wynikach wyszukiwania Google. Stworzymy dla Ciebie najlepsze reklamy Google.
Jesteś właścicielem firmy, który nie lubi powierzać działań swojej firmy komuś innemu? Czasem jest to jednak niezbędne. Warto powierzyć dobrej agencji prowadzenie kampanii Google Adwords Pay Per Click, jak i pozycjonowania stron.
W sytuacji, kiedy prowadzisz jedynie lokalny sklep albo niewielka firmę z usługami, warto pokusić się o kampanie Google Ads lokalnie. Pozwala ona na promowanie Twojej firmy tam, gdzie z pewnością znajdą się chętni klienci.
Opisz nam swój biznes, a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i przygotuje rekomendowane działania.
Remarketing jest jedną z lepszych kampanii, jaką można zastosować dla Twojej firmy. Dlaczego? Dociera do osób, które już wcześniej miały do czynienia z Twoją stroną czy sklepem, jednak z jakiegoś powodu niczego nie kupiły. Reklama ta będzie im przypominać o istnieniu Twojej firmy, aż w końcu na coś się skuszą.
Inteligentna kampania Google do odpowiedniego działania wykorzystuje sztuczną inteligencję. To ona ustala stawki, pozyskuje nowych odbiorców czy dopasowuje lepiej reklamę pod użytkownika.
W sytuacji, kiedy Twój klient ma wejść na Twoją stronę po zdjęciu i opisie produktu, warto wykorzystać do tego kampanie produktowe bazującą na Google Ads.
Kampania produktowa nie powinna być zaniedbana. Trzeba ją odpowiednio przygotować, jak i regularnie optymalizować. By tego dokonać, trzeba skupić się na feedzie produktowym, docelowym ROASie, odpowiednim modelu dystrybucji, celach mikro oraz imporcie danych witryny, jak i elastycznej reklamie Twojej firmy.
Bardzo ciekawym rozwiązaniem jest kampania SEM, czyli Search Engine Marketing. Działania, które obejmuje, mają na celu osiągnięcie najlepszej widoczności dla Twojej strony internetowej.
Kolejnym typem kampanii są działania PPC, czyli inaczej mówiąc Pay Per Click. W tym wypadku płacisz jedynie za tę reklamę, a dokładnie za kliknięcie, jeśli klient wejdzie na stronę Twojego sklepu.
Indywidualnie dopasowany specjalista
Dedykowany raport miesięczny Google Data Studio
Kompleksowe wsparcie w marketingu
Konsultacje i wsparcie dodatkowych działań marketingowych
Dynamiczny rozwój działań marketingowych
Raport w czasie rzeczywistym Google Data Studio
Błyskawiczne rezultaty
Zwiększaj sprzedaż
Certyfikowany specjalista
Więcej zapytań
Efektywny kanał reklamowy
Remarketing SEM
Opisz nam swój biznes, a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i przygotuje rekomendowane działania.
Wzrost sprzedaży
Poprawiona Widoczność
Zastanawiasz się, czy możesz skorzystać z naszych usług? Oczywiście – wspieramy zarówno klientów nieustannie korzystających z Google Ads, ale też tych, którzy nie mieli czasu czy chęci, by przekonać się, jak działa ten typ kampanii reklamowych. Jako agencja oferujemy Ci reklamy tekstowe, reklamy wideo, czy reklamy graficzne.
Ogromną zaletą kampanii Adwords jest fakt, że wszystkie należą do typu reklam Pay Per Click. Jako szef firmy, nie płacisz za reklamę, która nie działa. Dopiero kiedy potencjalny klient wejdzie na Twoją stronę internetową, pobierana jest od Ciebie płatność.
Chcesz oszacować koszt kampanii? Koniecznie weź pod uwagę limit budżetu, elastyczność, brak długoterminowej umowy. Płać jedynie za wyniki, a jeśli ustalisz budżet miesięczny – nie wydawaj nigdy więcej.
tyle potrzebujemy na uzyskanie rentowności
Współczynnik sukcesu
Przedłużanych umów
zrealizowanych projektów
Jeśli potrzebujesz doskonałej reklamy, zajmie się nią nasz specjalista, który odpowiednio ją skonfiguruje pod Twój biznes. Będzie się ona wyświetlać użytkownikom potencjalnie zainteresowanym Twoją ofertą.
Występują trzy rodzaje reklamy Google Ads. Należą do nich:
Reklamy Google Ads PPC to model kampanii, w której płaci się jedynie za realne kliknięcia, które przenoszą na stronę Twojego sklepu.
Jako agencja marketingowa jesteśmy w stanie przygotować dla Ciebie odpowiednie kampanie Google Ads dopiero w momencie, kiedy uzyskamy informacje o Twoim biznesie, jak i o Twoim kliencie.
Google oferuje wiele ciekawych usług, a jedną z nich jest Ads Firma. Pozwala ona bez większego problemu stworzyć wizytówki, których celem jest pomoc w znalezieniu informacji o firmie przez zainteresowane osoby.
Reklama SEM realizowana jest głównie poprzez Pay Per Click. Sprawia to, że opłaty są znacznie niższe, ponieważ płaci się za kliknięcie.
Shopping Ads to inaczej reklama produktowa, która dostarcza informacji o konkretnym produkcie Twojemu klientowi.
Punktem wyjścia każdej kampanii powinien być audyt Google Ads. Obsługujemy klientów jedynie na tej podstawie, ponieważ wtedy wiemy, co wymaga poprawy, a co można zostawić.
Jeśli chcesz, aby Twoja firma miała znacznie lepsze wyniki kampanii, koniecznością jest przeprowadzenie audytu.
Żaden przedsiębiorca nie chce, aby pieniądze wydawane były bezcelowo. Dlatego też Audyt Ads jest tak ważny – by znaleźć oraz poprawić miejsca, w których pieniądze wydawane są na marne.
Jeśli nie wiesz, gdzie szukać potencjalnych klientów, odpowiedź jest bardzo prosta – w Google. Linki sponsorowane to znaczne ułatwienie, ponieważ dzięki specjalnym słowom kluczowym można połączyć je z klientami.
Prowadzone przez nas kampanie Google Ads dają świetne wyniki oraz sporo możliwości. Koniecznie sięgnij po linki sponsorowane Google Adwords.
Linki sponsorowane – co Ci mogą zagwarantować? Przede wszystkim precyzyjne określenie grupy docelowe, atrakcyjne formaty reklamowe oraz płatność jedynie za interakcję!
Opisz nam swój biznes, a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i przygotuje rekomendowane działania.