Każda firma z pewnością pochyla się nad działaniami marketingowymi. Warto to jednak robić dobrze, aby nie wyrzucać pieniędzy w błoto. Decydując się na kampanie Google Ads, koniecznością jest zadbanie w sposób racjonalny o budżet, jak i dokładny cel. Jeśli te dwa aspekty nie zostaną pominięte, a do tego wynajmiesz dobrą agencję marketingową, z pewnością otrzymasz fantastyczne wyniki. Prowadzenie kampanii Google Ads powierz nam, a szybko Twoja firma znajdzie się w wynikach wyszukiwania Google. Stworzymy dla Ciebie najlepsze reklamy Google.
Formularz kontaktowy
Naszą skuteczność potwierdzają klienci
Minimum 5 lat
doświadczenia Eksperta PPC
Minimum 7 lat
doświadczenia Eksperta SEO
Odbierz dodatkowe 1200 zł wydając tą samą kwotę w ciągu 60 dni od startu kampanii.
Odbierz dodatkowe 2500 zł wydając na reklamę 3500 zł w ciągu 60 dni od startu kampanii.
Odbierz aż 3500 zł wydając na reklamę 7200 zł w ciągu 60 dni od startu kampanii
Jesteś właścicielem firmy, który nie lubi powierzać działań swojej firmy komuś innemu? Czasem jest to jednak niezbędne. Warto powierzyć dobrej agencji prowadzenie kampanii Google Adwords Pay Per Click, jak i pozycjonowania stron.
W sytuacji, kiedy prowadzisz jedynie lokalny sklep albo niewielka firmę z usługami, warto pokusić się o kampanie Google Ads lokalnie. Pozwala ona na promowanie Twojej firmy tam, gdzie z pewnością znajdą się chętni klienci.
Remarketing jest jedną z lepszych kampanii, jaką można zastosować dla Twojej firmy. Dlaczego? Dociera do osób, które już wcześniej miały do czynienia z Twoją stroną czy sklepem, jednak z jakiegoś powodu niczego nie kupiły. Reklama ta będzie im przypominać o istnieniu Twojej firmy, aż w końcu na coś się skuszą.
Inteligentna kampania Google do odpowiedniego działania wykorzystuje sztuczną inteligencję. To ona ustala stawki, pozyskuje nowych odbiorców czy dopasowuje lepiej reklamę pod użytkownika.
W sytuacji, kiedy Twój klient ma wejść na Twoją stronę po zdjęciu i opisie produktu, warto wykorzystać do tego kampanie produktowe bazującą na Google Ads.
Kampania produktowa nie powinna być zaniedbana. Trzeba ją odpowiednio przygotować, jak i regularnie optymalizować. By tego dokonać, trzeba skupić się na feedzie produktowym, docelowym ROASie, odpowiednim modelu dystrybucji, celach mikro oraz imporcie danych witryny, jak i elastycznej reklamie Twojej firmy.
Bardzo ciekawym rozwiązaniem jest kampania SEM, czyli Search Engine Marketing. Działania, które obejmuje, mają na celu osiągnięcie najlepszej widoczności dla Twojej strony internetowej.
Kolejnym typem kampanii są działania PPC, czyli inaczej mówiąc Pay Per Click. W tym wypadku płacisz jedynie za tę reklamę, a dokładnie za kliknięcie, jeśli klient wejdzie na stronę Twojego sklepu.
Eksperci z minimum 5-letnim doświadczeniem
Dedykowany opiekun i konsultacje online
Oficjalny Partner Google 2024
1-miesięczny okres wypowiedzenia
Raporty przygotowane indywidualnie
Google Analytics 4 wdrażamy w cenie
Zastanawiasz się, czy możesz skorzystać z naszych usług? Oczywiście – wspieramy zarówno klientów nieustannie korzystających z Google Ads, ale też tych, którzy nie mieli czasu czy chęci, by przekonać się, jak działa ten typ kampanii reklamowych. Jako agencja oferujemy Ci reklamy tekstowe, reklamy wideo, czy reklamy graficzne.
Ogromną zaletą kampanii Adwords jest fakt, że wszystkie należą do typu reklam Pay Per Click. Jako szef firmy, nie płacisz za reklamę, która nie działa. Dopiero kiedy potencjalny klient wejdzie na Twoją stronę internetową, pobierana jest od Ciebie płatność.
Od czasu do czasu kampania Google Ads wymaga optymalizacji. Poprawiane jest to, co działa gorzej od reszty, np. wskaźnik ROAS, liczba kliknięć czy kwota za jedno kliknięcie.
Staramy się obsłużyć naszych klientów należycie, dlatego zwracamy ogromną uwagę na to, jak obsługiwane jest Google Ads. Struktura konta powinna być prawidłowa, ponieważ ma duży wpływ na zarządzanie reklamami, słowami kluczowymi, produktami i wieloma innymi aspektami.
Double Digital w liczbach
pozytywnych opinii
rynków eksportowych
doświadczenia
zarządzanego budżetu
Chcesz oszacować koszt kampanii? Koniecznie weź pod uwagę limit budżetu, elastyczność, brak długoterminowej umowy. Płać jedynie za wyniki, a jeśli ustalisz budżet miesięczny – nie wydawaj nigdy więcej.
Jakie korzyści daje Ci współpraca z naszymi ekspertami Google Ads?
Zespół i komunikacja
✔ Certyfikowany mistrz Google Ads z min. 5-letnim doświadczeniem na pokładzie
✔ Zawsze pod ręką – mailowo, telefonicznie lub na wideospotkaniu
✔ Holistyczne wsparcie w każdym aspekcie marketingu cyfrowego
✔ Cały zespół specjalistów gotowy, by wspierać Twój sukces
Transparentność i personalizacja
✔ Działania prowadzone na Twoim koncie Google Ads
✔ ✔ Comiesięczne podsumowania skuteczności, plany rozwoju i wnioski od naszego eksperta
✔ ✔ Spersonalizowany raport dostępny 24/7, stale aktualizowany, abyś zawsze był na bieżąco
Przewagi technologiczne
✔ Nieograniczona liczba kampanii, grup reklam oraz słów kluczowych – pełna skalowalność działań reklamowych
✔ Zaawansowana konfiguracja Google Analytics 4 i Google Tag Manager – kompleksowe śledzenie i analiza danych
✔ Implementacja opinii konsumenckich i produktowych – zwiększ wiarygodność i konwersje w Twoim sklepie
✔ Analiza zachowań użytkowników dzięki mapom ciepła i nagraniom sesji – precyzyjny wgląd w interakcje na stronie
Jeśli potrzebujesz doskonałej reklamy, zajmie się nią nasz specjalista, który odpowiednio ją skonfiguruje pod Twój biznes. Będzie się ona wyświetlać użytkownikom potencjalnie zainteresowanym Twoją ofertą.
Występują trzy rodzaje reklamy Google Ads. Należą do nich:
Reklamy Google Ads PPC to model kampanii, w której płaci się jedynie za realne kliknięcia, które przenoszą na stronę Twojego sklepu.
Jako agencja marketingowa jesteśmy w stanie przygotować dla Ciebie odpowiednie kampanie Google Ads dopiero w momencie, kiedy uzyskamy informacje o Twoim biznesie, jak i o Twoim kliencie.
Google oferuje wiele ciekawych usług, a jedną z nich jest Ads Firma. Pozwala ona bez większego problemu stworzyć wizytówki, których celem jest pomoc w znalezieniu informacji o firmie przez zainteresowane osoby.
Reklama SEM realizowana jest głównie poprzez Pay Per Click. Sprawia to, że opłaty są znacznie niższe, ponieważ płaci się za kliknięcie.
Shopping Ads to inaczej reklama produktowa, która dostarcza informacji o konkretnym produkcie Twojemu klientowi.
Jesteśmy
Partnerem Google 2024
Wyślij zapytanie i wynieś swoje kampanie Google Ads na nowy poziom skuteczności – z najlepszymi ekspertami w Polsce!
Punktem wyjścia każdej kampanii powinien być audyt Google Ads. Obsługujemy klientów jedynie na tej podstawie, ponieważ wtedy wiemy, co wymaga poprawy, a co można zostawić.
Jeśli chcesz, aby Twoja firma miała znacznie lepsze wyniki kampanii, koniecznością jest przeprowadzenie audytu.
Żaden przedsiębiorca nie chce, aby pieniądze wydawane były bezcelowo. Dlatego też Audyt Ads jest tak ważny – by znaleźć oraz poprawić miejsca, w których pieniądze wydawane są na marne.
Jeśli nie wiesz, gdzie szukać potencjalnych klientów, odpowiedź jest bardzo prosta – w Google. Linki sponsorowane to znaczne ułatwienie, ponieważ dzięki specjalnym słowom kluczowym można połączyć je z klientami.
Prowadzone przez nas kampanie Google Ads dają świetne wyniki oraz sporo możliwości. Koniecznie sięgnij po linki sponsorowane Google Adwords.
Linki sponsorowane – co Ci mogą zagwarantować? Przede wszystkim precyzyjne określenie grupy docelowe, atrakcyjne formaty reklamowe oraz płatność jedynie za interakcję!
Formularz kontaktowy