

Nasi wyszkoleni w Google ADS konsultanci przeprowadzą kampanię Twojej reklamy na najwyższym poziomie, abyś już wkrótce mógł cieszyć się doskonałą sprzedażą swoich produktów!
Google ADS to system umożliwiający płatną reklamę w Google, nie tylko w wynikach wyszukiwania, ale także w sieci wyszukiwania Google – czyli na stronach odwiedzanych przez użytkowników. Istotą płatnych kampanii Google jest płatność za kliknięcie, koszty ponosisz dopiero wówczas, gdy użytkownik kliknie w Twoją reklamę. Samo jej wyświetlanie jest darmowe. Google udostępnia kilka możliwości płatnej reklamy, które obejmują: reklamę w wynikach wyszukiwania, reklamę produktową w wynikach wyszukiwania, reklamę w sieci reklamowej Google, remarketing dynamiczny i w wyszukiwarce, reklamy na platformie YouTube oraz na Gmailu i reklamę w aplikacjach. Reklama może wyświetlać się w formacie tekstowym, graficznym i video, a nawet dynamicznym, w postaci grafiki lub treści i obrazu. Dzięki wielu typom reklam system reklamowy Google ADS stanowi rozbudowaną formę reklamy zarówno dla firm, jak i sklepów internetowych.
Kompleksowe podejście do promocji, korzystanie z różnych metod, narzędzi i kanałów komunikacji pozwoli nam sprawdzić, co daje najlepsze efekty w kwestii reklamowania Twojej firmy. Nie ma jednej uniwersalnej metody na osiągnięcie sukcesu. Nie jest wcale powiedziane, że sposoby, które sprawdzają się w przypadku jednej firmy, będą równie skuteczne w kwestii Twojej firmy. Dlatego tak ważna jest analiza, którą przeprowadzimy.Dzięki niej wiemy doskonale, jak przyciągnąć do Ciebie klientów, abyś mógł zyskać jak największy ruch na swojej stronie www.
Opisz nam swój biznes, a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i przygotuje rekomendowane działania.
Google umożliwia realizację kampanii remarketingowej i bez wątpienia jest to jedna z najpopularniejszy platform, którą wykorzystuje się właśnie w tym celu. Poza tym Google wyróżnia się dużą skutecznością i możliwością dotarcia do sporej grupy potencjalnych klientów Twoich produktów. Wszystkie reklamy wyświetlane są w wyszukiwarce Google i na stronach partnerskich takich jak np. YouTube czy też na innych, znanych portalach. Dzięki temu, że możemy podłączyć na Twojej witrynie Google Analytics oraz Google ADS, to możemy też stale badać zachowania odbiorców Twoich produktów, a także tworzyć i udoskonalać listy remarketingowe.
Możemy reklamować dowolną liczbę Twoich usług czy grup produktów, tworząc wiele różnych kampanii inteligentnych z innymi budżetami. Do każdej z nich możemy podać odmienne grupy tematyczne słów kluczowych. Wystarczy, że nawiążesz z nami współpracę, a zrobimy wszystko, by Twoje produkty znalazły swoich właścicieli.
Korzyści jakie niesie ze sobą kampania produktowa Google ADS są ogromne. Po pierwsze płacisz za efekt. Opłata pobierana jest przez Google dopiero za kliknięcie w Twoją reklamę, a nie za jej wyświetlanie. Poza tym metoda ta jest bardzo efektywna. Klient widzi Twój produkt wraz z jego ceną i zdjęciem już przed kliknięciem w reklamę i wejściem do sklepu na Twojej stronie www. Poza tym reklama taka to oszczędność czasu dla kupującego. Twój klient od razu po kliknięciu zostaje przekierowany na stronę interesującego go produktu. Nie musi przechodzić przez wiele kategorii, by móc znaleźć to, co go interesuje.
Dzięki określaniu stawek CPC możemy dostosowywać maksymalne stawki CPC za Ciebie. Jeśli okaże się, że niektóre słowa kluczowe są bardziej opłacalne, możemy ustalić dla nich bardziej konkurencyjne stawki. Nie rozumiesz tego procesu i potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z naszym konsultantem, a odpowie na wszystkie pytania, które Cię nurtują i zajmie się Twoją kampanią reklamową z największą uwagą i profesjonalizmem!
Kampania SEM to nic innego, jak kampania marketingowa w wyszukiwarce Google. Dzięki reklamie w formie linków sponsorowanych i reklam produktowych możesz dotrzeć do swoich potencjalnych klientów. Twoja reklama będzie wyświetlana w wynikach wyszukiwania, ale także na stronach i w aplikacjach klientów.
PPC to skrót od PAy Per Click – inaczej mówiąc – opłata za kliknięcie. Za każdym razem, kiedy ktoś kliknie w reklamę PPC, reklamodawca, czyli Ty, zostanie obciążony określonym kosztem za tego typu działanie. W kampanii PPC płacisz nie za samo wyświetlenie Twojej reklamy, a za kliknięcie na nią.
Indywidualnie dopasowany specjalista
Dedykowany raport miesięczny Google Data Studio
Kompleksowe wsparcie w marketingu
Konsultacje i wsparcie dodatkowych działań marketingowych
Dynamiczny rozwój działań marketingowych
Raport w czasie rzeczywistym Google Data Studio
Błyskawiczne rezultaty
Zwiększaj sprzedaż
Certyfikowany specjalista
Więcej zapytań
Efektywny kanał reklamowy
Remarketing SEM
Opisz nam swój biznes, a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i przygotuje rekomendowane działania.
Wzrost sprzedaży
Poprawiona Widoczność
Ten system pozwala na emisję reklam tekstowych, graficznych i video. Rozpoczynając promocję naszej witryny w internecie zastanawiamy się, na jakim kanale się skupić i na który z nich przeznaczyć większy budżet. Wiele osób waha się także między powierzeniem pozycjonowania strony agencji w wynikach organicznych, a zleceniem poprowadzenia kampanii pay per click.
tyle potrzebujemy na uzyskanie rentowności
Współczynnik sukcesu
Przedłużanych umów
zrealizowanych projektów
Nasz specjalista Google Ads skonfiguruje reklamę Twojego biznesu tak, aby wyświetlała się ona użytkownikom z określonej przez Nas wspólnie grupy odbiorców (czyli potencjalnych klientów).
PPC to obok pozycjonowania stron internetowych główny sposób pozyskiwania ruchu z Google. Co to jest PPC, kiedy sięgnąć po ten rodzaj reklamy i jak przeprowadzać kampanie? Na te i na wiele innych pytań odpowie nasz pracownik, wystarczy, że wypełnisz formularz kontaktowy na naszej stronie, a my odpowiemy w jak najszybszym czasie i pomożemy Ci uzyskać najlepsze wyniki sprzedaży, jakie kiedykolwiek udało Ci się osiągnąć!
Aby reklama była skuteczna, musi być prowadzona w odpowiedni sposób. Na pewno Google Ads dla branży B2B nie jest zadaniem łatwym, aczkolwiek też nie jest działaniem niemożliwym do wykonania. Wymaga dużych nakładów pracy, ale jeśli jest prowadzona w odpowiedni sposób, daje bardzo dobre efekty końcowe. Na co powinno się zwracać uwagę, kiedy myślimy o tego typu kampanii reklamowej? Na pewno kluczowe jest analizowanie raportów wyszukiwanych haseł. Słowa kluczowe mają tutaj zasadnicze znaczenie i na nich właśnie należy się najbardziej skupić, aby można było uzyskać jak najlepsze efekty swojej pracy. Należy jednak pamiętać, że nie zawsze oczekiwane wyniki będziemy widzieć w stosunkowo szybkim czasie. Najważniejsze jednak to jest , aby nie przerywać reklamy w Google i potraktować ją jako działanie długofalowe.
Za pomocą Profilu Firmy możesz utworzyć i zweryfikować swoją lokalną firmę w Google, aby informacje o niej pojawiały się w Mapach Google. Możesz też dodawać informacje o firmie, które będą widoczne w Google.pl, Mapach Google i Google Earth, kiedy użytkownik wyszuka nazwę lub kategorię Twojej firmy. Lokalizacje swojej firmy możesz wyświetlać w reklamach za pomocą rozszerzeń lokalizacji.
SEM to nic innego, jak marketing w wyszukiwarkach internetowych. Jest to ogół działań promocyjnych, które mają podnieść pozycję Twojej witryny w wynikach wyszukiwania – zarówno naturalnych, jak i płatnych – przy użyciu odpowiednio dobranych fraz lub słów kluczowych, wpisywanych przez użytkowników internetowych podczas poszukiwania informacji w wyszukiwarkach.
Reklamy produktowe występują w formacie tekstowo – graficznym, który zawiera zdjęcie produktu, jego nazwę i cenę oraz link do sklepu internetowego. Reklamy produktowe mogą prezentować jeden produkt lub – jeśli są wyposażone w funkcję prezentacji – kilka produktów powiązanych (opcja dostępna tylko w niektórych krajach).
Audyt Google Ads jest przeznaczony dla wszystkich reklamodawców, którzy znają już zalety systemu reklamowego Google Ads i chcą przyspieszyć lub polepszyć swoje działania reklamowe. Dzieje się tak z uwagi na ciągły wzrost skomplikowania tej platformy i mnożenia się możliwości szczegółowego targetowania na wybranych odbiorców. Google nieustannie rozwija to środowisko również o nowe formaty reklamowe.
Audyt kampanii to pierwszy krok do poprawy jej wyników. Wdrożenie przekłada się na tańsze kliknięcia, lepsze dopasowanie reklam oraz optymalizację konwersji. Optymalizacja konta na podstawie audytu pozwala wzmocnić te segmenty, w których kampania najlepiej konwertuje i ograniczyć obszary generujące zbyt drogie konwersje.
– znajdziesz obszary, które wymagają optymalizacji,
– znajdziesz obszary do rozwoju,
– dowiesz się, czy kampania jest dopasowana do oczekiwań i potrzeb Twoich użytkowników,
– usprawnisz proces zarządzania kampaniami Google Ads,
– sprawdzisz, czy kampania Google Ads realizuje Twoje cele biznesowe i robi to prawidłowo,
– uzyskasz informacje o użytkownikach, które mogą Ci pomóc w targetowaniu i optymalizacji kampanii.
Wyniki wyszukiwania możemy podzielić na organiczne (naturalne) i nieorganiczne (płatne, które są wynikiem kampanii linków sponsorowanych). Wyniki organiczne mają postać bezpłatnych linków do stron internetowych. Działają tutaj roboty wyszukiwarek, których zadaniem jest dostarczenie listy stron internetowych najbardziej odpowiadających zapytaniu danego internauty.
Cena kampanii Google Ads jest w pełni elastyczna i zależy tylko od Ciebie! Określ swoje cele, a my zaproponujemy pełną gamę niezobowiązujących, jednorazowych pakietów reklamowych Google Ads, a także możliwość długotrwałej i cyklicznej współpracy na podstawie zawartej przez Ciebie umowy.
Co składa się na budżet kampanii Google Ads?
– środki na kliknięcia,
– prowadzenie kampanii,
– opieka certyfikowanego specjalisty ds. Google Ads,
– utworzenie grup i treści reklam,
– konfiguracja kampanii,
– instalacja Google Analytics,
– bieżące monitorowanie i optymalizacja kampanii,
– szczegółowy raport po przeprowadzonej kampanii.
Skorzystaj także z 12 porad optymalizacji Google Ads.
Opisz nam swój biznes, a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i przygotuje rekomendowane działania.