Double Digital

GOOGLE ADS (ADWORDS)

Kampanie Google Ads Zakopane

Nasi wyszkoleni w Google ADS konsultanci przeprowadzą kampanię Twojej reklamy na najwyższym poziomie, abyś już wkrótce mógł cieszyć się doskonałą sprzedażą swoich produktów!

reklama produktowa

Formularz kontaktowy

Odbierz darmową konsultację

Naszą skuteczność potwierdzają klienci

Ponad 50 pozytywnych opinii

Stwórz z nami zespół marzeń dla Twojego projektu i zyskaj pewność, że współpracujesz z elitą specjalistów w branży marketingu cyfrowego. Gwarantujemy dostęp do ekspertów posiadających nawet 10 lat doświadczenia, którzy są gotowi wykorzystać swoją wiedzę i umiejętności, aby zapewnić Ci przewagę na rynku. Niech nasza wiedza stanie się Twoim sukcesem!

Minimum 5 lat

doświadczenia Eksperta PPC

Minimum 7 lat

doświadczenia Eksperta SEO

Odbierz 3500 zł dodatkowego budżetu na start!

Wybierz wariant dla swojej firmy. Oferta ograniczona czasowo!
1200

Odbierz dodatkowe 1200 zł wydając tą samą kwotę w ciągu 60 dni od startu kampanii.

2500

Odbierz dodatkowe 2500 zł wydając na reklamę 3500 zł w ciągu 60 dni od startu kampanii.

3500

Odbierz aż 3500 zł wydając na reklamę 7200 zł w ciągu 60 dni od startu kampanii

Kampania Google Ads Zakopane

Kampania Adwords

Google ADS to system umożliwiający płatną reklamę w Google, nie tylko w wynikach wyszukiwania, ale także w sieci wyszukiwania Google – czyli na stronach odwiedzanych przez użytkowników. Istotą płatnych kampanii Google jest płatność za kliknięcie, koszty ponosisz dopiero wówczas, gdy użytkownik kliknie w Twoją reklamę. Samo jej wyświetlanie jest darmowe. Google udostępnia kilka możliwości płatnej reklamy, które obejmują: reklamę w wynikach wyszukiwania, reklamę produktową w wynikach wyszukiwania, reklamę w sieci reklamowej Google, remarketing dynamiczny i w wyszukiwarce, reklamy na platformie YouTube oraz na Gmailu i reklamę w aplikacjach. Reklama może wyświetlać się w formacie tekstowym, graficznym i video, a nawet dynamicznym, w postaci grafiki lub treści i obrazu. Dzięki wielu typom reklam system reklamowy Google ADS stanowi rozbudowaną formę reklamy zarówno dla firm, jak i sklepów internetowych.

Kampania lokalna Google Ads

Kompleksowe podejście do promocji, korzystanie z różnych metod, narzędzi i kanałów komunikacji pozwoli nam sprawdzić, co daje najlepsze efekty w kwestii reklamowania Twojej firmy. Nie ma jednej uniwersalnej metody na osiągnięcie sukcesu. Nie jest wcale powiedziane, że sposoby, które sprawdzają się w przypadku jednej firmy, będą równie skuteczne w kwestii Twojej firmy. Dlatego tak ważna jest analiza, którą przeprowadzimy.Dzięki niej wiemy doskonale, jak przyciągnąć do Ciebie klientów, abyś mógł zyskać jak największy ruch na swojej stronie www.

Kampania remarketingowa Google Ads

Google umożliwia realizację kampanii remarketingowej i bez wątpienia jest to jedna z najpopularniejszy platform, którą wykorzystuje się właśnie w tym celu. Poza tym Google wyróżnia się dużą skutecznością i możliwością dotarcia do sporej grupy potencjalnych klientów Twoich produktów. Wszystkie reklamy wyświetlane są w wyszukiwarce Google i na stronach partnerskich takich jak np. YouTube czy też na innych, znanych portalach. Dzięki temu, że możemy podłączyć na Twojej witrynie Google Analytics oraz Google ADS, to możemy też stale badać zachowania odbiorców Twoich produktów, a także tworzyć i udoskonalać listy remarketingowe.

Kampania inteligentna Google Ads

Możemy reklamować dowolną liczbę Twoich usług czy grup produktów, tworząc wiele różnych kampanii inteligentnych z innymi budżetami. Do każdej z nich możemy podać odmienne grupy tematyczne słów kluczowych. Wystarczy, że nawiążesz z nami współpracę, a zrobimy wszystko, by Twoje produkty znalazły swoich właścicieli.

Kampania produktowa Google Ads

Korzyści jakie niesie ze sobą kampania produktowa Google ADS są ogromne. Po pierwsze płacisz za efekt. Opłata pobierana jest przez Google dopiero za kliknięcie w Twoją reklamę, a nie za jej wyświetlanie. Poza tym metoda ta jest bardzo efektywna. Klient widzi Twój produkt wraz z jego ceną i zdjęciem już przed kliknięciem w reklamę i wejściem do sklepu na Twojej stronie www. Poza tym reklama taka to oszczędność czasu dla kupującego. Twój klient od razu po kliknięciu zostaje przekierowany na stronę interesującego go produktu. Nie musi przechodzić przez wiele kategorii, by móc znaleźć to, co go interesuje.

Optymalizacja kampanii produktowej

Dzięki określaniu stawek CPC możemy dostosowywać maksymalne stawki CPC za Ciebie. Jeśli okaże się, że niektóre słowa kluczowe są bardziej opłacalne, możemy ustalić dla nich bardziej konkurencyjne stawki. Nie rozumiesz tego procesu i potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z naszym konsultantem, a odpowie na wszystkie pytania, które Cię nurtują i zajmie się Twoją kampanią reklamową z największą uwagą i profesjonalizmem!

Kampania SEM

Kampania SEM to nic innego, jak kampania marketingowa w wyszukiwarce Google. Dzięki reklamie w formie linków sponsorowanych i reklam produktowych możesz dotrzeć do swoich potencjalnych klientów. Twoja reklama będzie wyświetlana w wynikach wyszukiwania, ale także na stronach i w aplikacjach klientów.

Kampania PPC

PPC to skrót od PAy Per Click – inaczej mówiąc – opłata za kliknięcie. Za każdym razem, kiedy ktoś kliknie w reklamę PPC, reklamodawca, czyli Ty, zostanie obciążony określonym kosztem za tego typu działanie. W kampanii PPC płacisz nie za samo wyświetlenie Twojej reklamy, a za kliknięcie na nią.

1

Eksperci z minimum 5-letnim doświadczeniem

2

Dedykowany opiekun i konsultacje online

3

Oficjalny Partner Google 2024

4

1-miesięczny okres wypowiedzenia

5

Raporty przygotowane indywidualnie

6

Google Analytics 4 wdrażamy w cenie

Kampanie Google Ads Zakopane

Ten system pozwala na emisję reklam tekstowych, graficznych i video. Rozpoczynając promocję naszej witryny w internecie zastanawiamy się, na jakim kanale się skupić i na który z nich przeznaczyć większy budżet. Wiele osób waha się także między powierzeniem pozycjonowania strony agencji w wynikach organicznych, a zleceniem poprowadzenia kampanii pay per click.

Prowadzenie kampanii Adwords

Prowadzisz biznes lokalny lub ogólnopolski? Bądź tam, gdzie Twoi potencjalni klienci i pomóż im do siebie trafić! Przekonaj się, co świadczy o sile reklamy i dlaczego warto powierzyć prowadzenie kampanii specjalistom Google Ads. Służymy pomocą i doświadczeniem!

Optymalizacja kampanii Google Ads

Zależnie od efektów kampanii, celem optymalizacji może być między innymi wzrost ilości kliknięć, obniżenie kosztu kliknięcia czy poprawa wskaźnika ROAS dla wszystkich lub wybranych produktów. Określenie celu jest kluczem przy wyborze taktyki optymalizacyjnej. Drugim ważnym czynnikiem jest natomiast struktura konta.

Obsługa Google Ads

Dedykowane narzędzia, a także szeroka wiedza w obszarze marketingu, UI, UX oraz analityki ma wpływ nie tylko na lepsze efekty kampanii Ads, ale również na niższe koszty konwersji i wyższą stopę zwrotu kosztów reklam Google. Z nami koszty kampanii Google Ads masz pod pełną kontrolą!

Double Digital w liczbach

4.8⋆

ocena w Google

25+

rynków eksportowych

10 lat

doświadczenia

10 mln

zarządzanego budżetu

Odtwórz wideo

Wycena Google Ads

Stawka dla kampanii zależy od słowa kluczowego i od listy odbiorców – generalnie od wybranego targetu. Wielkość stawki determinuje nie tylko konkurencja, ale także jakość konfiguracji reklamy. Na przykładzie kampanii tekstowej: Google Ads bierze pod uwagę wynik jakości słowa kluczowego, ranking reklamy oraz stawkę. Na wynik jakości słowa kluczowego składają się:– trafność reklamy – tym wskaźnikiem system reklamowy Google Ads determinuje dopasowanie reklamy do odbiorcy; – przewidywany CTR – czynnik wynikający z przewidywań algorytmu w związku z potencjalną wysokością współczynnika kliknięć; – jakość strony docelowej.

Reklama Google koszt

To pytanie nie ma jednej odpowiedzi. System reklamowy Google Ads ma wiele modeli rozliczeń i wszystkie są jednostkowe – za wyświetlenie, kliknięcie i tym podobne. Koszt kampanii będzie zatem na tyle wysoki, jak wysokie będą stawki za kliknięcia czy za tysiąc wyświetleń reklamy.

Google Ads cennik

Google Ads to jedno z najbardziej popularnych narzędzi reklamowych, które działają w systemie aukcyjnym czasu rzeczywistego. Oznacza to, że płatność za naszą kampanię będzie miała miejsce w tym momencie, w którym reklama jest wyświetlana. Jest to jeden z najszybszych sposobów na zakup reklamy online. Z tego artykułu dowiesz się, czym jest Google Ads, jakie są jego wady i zalety, ile to kosztuje i jak samodzielnie ustawić kampanię.

Jakie korzyści daje Ci współpraca z naszymi ekspertami Google Ads?

Zespół i komunikacja


✔ Certyfikowany ekspert Google Ads z minimum 5-letnim doświadczeniem

✔ Bieżący kontakt mailowy, telefoniczny lub wideo spotkanie

✔ Wsparcie innych obszarów marketingu digital w Twojej firmie

✔ Wsparcie całego zespołu ekspertów

Transparentność i personalizacja

✔ Działania prowadzone na Twoim koncie Google Ads

✔ Miesięczne podsumowanie skuteczności eksperta Google Ads wraz z planem rozwoju i wnioskami

✔ Spersonalizowany raport dostępny i aktualizowany 24/7

Przewagi technologiczne


✔ Nielimitowane ilości kampanii, grup reklam słów kluczowych

✔ Konfiguracja Google Analytics 4 oraz Google Tag Manager

✔ Konfiguracja opinii konsumenckich - dla sklepów

✔ Konfiguracja opinii o produkcie - dla sklepów

✔ Mapy ciepła i nagrania sesji użytkowników na stronie

Zapytaj o swój indywidualny pakiet obsługi. Dopasujemy zakres współpracy do Twoich potrzeb!

Reklama Google Ads Zakopane

Nasz specjalista Google Ads skonfiguruje reklamę Twojego biznesu tak, aby wyświetlała się ona użytkownikom z określonej przez Nas wspólnie grupy odbiorców (czyli potencjalnych klientów).

Reklamy Adwords

1. Google Ads Search, czyli tekstowe reklamy w wyszukiwarce Google.
2. Google Display Network, czyli reklama bannerowa umożliwiająca wyświetlanie reklamy graficznej na stronach www i w aplikacjach.
3. Google Shopping, czyli kampanie produktowe Google pozwalające na prezentowanie wybranych lub wszystkich produktów z Twojego sklepu bezpośrednio w wyszukiwarce Google.
 

Reklamy PPC

PPC to obok pozycjonowania stron internetowych główny sposób pozyskiwania ruchu z Google. Co to jest PPC, kiedy sięgnąć po ten rodzaj reklamy i jak przeprowadzać kampanie? Na te i na wiele innych pytań odpowie nasz pracownik, wystarczy, że wypełnisz formularz kontaktowy na naszej stronie, a my odpowiemy w jak najszybszym czasie i pomożemy Ci uzyskać najlepsze wyniki sprzedaży, jakie kiedykolwiek udało Ci się osiągnąć!

 

Google Ads B2B

Aby reklama była skuteczna, musi być prowadzona w odpowiedni sposób. Na pewno Google Ads dla branży B2B nie jest zadaniem łatwym, aczkolwiek też nie jest działaniem niemożliwym do wykonania. Wymaga dużych nakładów pracy, ale jeśli jest prowadzona w odpowiedni sposób, daje bardzo dobre efekty końcowe. Na co powinno się zwracać uwagę, kiedy myślimy o tego typu kampanii reklamowej? Na pewno kluczowe jest analizowanie raportów wyszukiwanych haseł. Słowa kluczowe mają tutaj zasadnicze znaczenie i na nich właśnie należy się najbardziej skupić, aby można było uzyskać jak najlepsze efekty swojej pracy. Należy jednak pamiętać, że nie zawsze oczekiwane wyniki będziemy widzieć w stosunkowo szybkim czasie. Najważniejsze jednak to jest , aby nie przerywać reklamy w Google i potraktować ją jako działanie długofalowe.

Google Ads firma

Za pomocą Profilu Firmy możesz utworzyć i zweryfikować swoją lokalną firmę w Google, aby informacje o niej pojawiały się w Mapach Google. Możesz też dodawać informacje o firmie, które będą widoczne w Google.pl, Mapach Google i Google Earth, kiedy użytkownik wyszuka nazwę lub kategorię Twojej firmy. Lokalizacje swojej firmy możesz wyświetlać w reklamach za pomocą rozszerzeń lokalizacji.

Reklama SEM

SEM to nic innego, jak marketing w wyszukiwarkach internetowych. Jest to ogół działań promocyjnych, które mają podnieść pozycję Twojej witryny w wynikach wyszukiwania – zarówno naturalnych, jak i płatnych – przy użyciu odpowiednio dobranych fraz lub słów kluczowych, wpisywanych przez użytkowników internetowych podczas poszukiwania informacji w wyszukiwarkach.

Reklama produktowa Google

Reklamy produktowe występują w formacie tekstowo – graficznym, który zawiera zdjęcie produktu, jego nazwę i cenę oraz link do sklepu internetowego. Reklamy produktowe mogą prezentować jeden produkt lub – jeśli są wyposażone w funkcję prezentacji – kilka produktów powiązanych (opcja dostępna tylko w niektórych krajach).

Audyt Google Ads

Audyt Google Ads jest przeznaczony dla wszystkich reklamodawców, którzy znają już zalety systemu reklamowego Google Ads i chcą przyspieszyć lub polepszyć swoje działania reklamowe. Dzieje się tak z uwagi na ciągły wzrost skomplikowania tej platformy i mnożenia się możliwości szczegółowego targetowania na wybranych odbiorców. Google nieustannie rozwija to środowisko również o nowe formaty reklamowe.

Audyt kampanii Adwords

Audyt kampanii to pierwszy krok do poprawy jej wyników. Wdrożenie przekłada się na tańsze kliknięcia, lepsze dopasowanie reklam oraz optymalizację konwersji. Optymalizacja konta na podstawie audytu pozwala wzmocnić te segmenty, w których kampania najlepiej konwertuje i ograniczyć obszary generujące zbyt drogie konwersje.

Audyt konta Adwords

– znajdziesz obszary, które wymagają optymalizacji,
– znajdziesz obszary do rozwoju,
– dowiesz się, czy kampania jest dopasowana do oczekiwań i potrzeb Twoich użytkowników,
– usprawnisz proces zarządzania kampaniami Google Ads,
– sprawdzisz, czy kampania Google Ads realizuje Twoje cele biznesowe i robi to prawidłowo,
– uzyskasz informacje o użytkownikach, które mogą Ci pomóc w targetowaniu i optymalizacji kampanii.

Linki sponsorowane Google Adwords Zakopane

Wyniki wyszukiwania możemy podzielić na organiczne (naturalne) i nieorganiczne (płatne, które są wynikiem kampanii linków sponsorowanych). Wyniki organiczne mają postać bezpłatnych linków do stron internetowych. Działają tutaj roboty wyszukiwarek, których zadaniem jest dostarczenie listy stron internetowych najbardziej odpowiadających zapytaniu danego internauty.

Linki sponsorowane cennik

Cena kampanii Google Ads jest w pełni elastyczna i zależy tylko od Ciebie! Określ swoje cele, a my zaproponujemy pełną gamę niezobowiązujących, jednorazowych pakietów reklamowych Google Ads, a także możliwość długotrwałej i cyklicznej współpracy na podstawie zawartej przez Ciebie umowy.

Linki sponsorowane Google cennik

Co składa się na budżet kampanii Google Ads?

– środki na kliknięcia,
– prowadzenie kampanii,
– opieka certyfikowanego specjalisty ds. Google Ads,
– utworzenie grup i treści reklam,
– konfiguracja kampanii,
– instalacja Google Analytics,
– bieżące monitorowanie i optymalizacja kampanii,
– szczegółowy raport po przeprowadzonej kampanii.

Skorzystaj także z 12 porad optymalizacji Google Ads.

Formularz kontaktowy

Odbierz darmową konsultację
5/5 - (5 opinie)