Double Digital

GOOGLE ADS (ADWORDS)

Kampanie Google Ads Ostrołęka


Planując działania marketingowe wokół swojej strony internetowej, musisz zadbać o racjonalny w stosunku do budżetu i celu biznesowego, dobór odpowiednich kanałów promocji. I tu z pomocą przychodzi bezkonkurencyjny jeśli chodzi o zasięg, a także o ilość dostępnych formatów reklamowych, system reklamowy Google Adwords.

reklama produktowa

Formularz kontaktowy

Odbierz darmową konsultację

Naszą skuteczność potwierdzają klienci

Ponad 50 pozytywnych opinii

Stwórz z nami zespół marzeń dla Twojego projektu i zyskaj pewność, że współpracujesz z elitą specjalistów w branży marketingu cyfrowego. Gwarantujemy dostęp do ekspertów posiadających nawet 10 lat doświadczenia, którzy są gotowi wykorzystać swoją wiedzę i umiejętności, aby zapewnić Ci przewagę na rynku. Niech nasza wiedza stanie się Twoim sukcesem!

Minimum 5 lat

doświadczenia Eksperta PPC

Minimum 7 lat

doświadczenia Eksperta SEO

Kampania Google Ads Ostrołęka

Kampania Adwords

Wiele osób waha się pomiędzy powierzeniem pozycjonowania swojej strony internetowej agencji interaktywnej, a zleceniem poprowadzenia kampanii Pay Per Click. Wiadomo, że dobrze zaplanowana kampania e-marketingowa powinna wzajemnie uzupełniać oba kanały promocji, nie mniej jednak pozycjonowanie w wynikach organicznych jest procesem długim i oczekiwane rezultaty nie przychodzą szybko. Sytuacja wygląda inaczej, kiedy zdecydujesz się na system reklamowy Adwords. Efekty takich działań możesz zobaczyć dosłownie z dnia na dzień!Jako agencja SEM zajmiemy się Twoją kampanią kompleksowo!

Pamiętaj, że nieumiejętnie przeprowadzona kampania marketingowa może być bardzo uciążliwa dla jej odbiorców, a w zasadzie kojarzona ze SPAMEM, co niekorzystnie wpływa na Twój wizerunek w internecie. Dlatego tak ważne jest, abyś wiedział, jak prawidłowo korzystać z tego rozwiązania. Wtedy skutecznie zwiększysz chęci odbiorców i przypomnisz im o sobie w nienahalny sposób.Kampania Adwords działa na zasadzie kilku kroków, które za Ciebie wykonamy, abyś odniósł wymarzony sukces:

– Użytkownik odwiedza Twoją stronę internetową i podejmuje na niej działania, nie ważne jakie one są.

– Przy pomocy plików cookie, a także określonych działań, które potencjalny klient wykonał lub tego nie zrobił, zostaje on umieszczony w konkretnym segmencie użytkowników Twojej strony.

– Jeżeli odbiorca wyłączył witrynę z jakiegoś powodu i nie zrobił u Ciebie zakupów, to wkrótce zaczyna widzieć konkretną reklamę Twoich produktów. Dotyczy to jedynie tych kanałów lub platform, z którymi współpracujesz i prowadzisz tam kampanię marketingową.

To, co najważniejsze w działaniach remarketingowych, to utrzymanie marki i Twoich produktów w świadomości klientów, ale też zachęcenie ich do powrotu na Twoją stronę. Zastanawiasz się,czy remarketing faktycznie działa w ten sposób na Twoich potencjalnych klientów? W większości przypadków właśnie tak jest, przede wszystkim ze względu na panujące trendy. W obecnych czasach klienci cenią sobie przede wszystkim indywidualnie dopasowane pod nich i ich potrzeby reklamy. Dlatego według różnych źródeł remarketing jest uznawany za jedną z najskuteczniejszych metod, które wpływają na poprawienie skuteczności reklam Twojej firmy. Szczególnie dotyczy to wyszukiwarki Google i mediów społecznościowych takich jak Facebook czy YouTube. Badania rynku pokazują możliwości kampanii remarketingowych na stronach internetowych – dzięki nim wiemy, że takie działania znacznie zwiększają klikalność i wyświetlanie reklam w porównaniu do klasycznych banerów. Oprócz tego remarketing w realny sposób zwiększa liczbę odwiedzin na stronie internetowej sklepu. Czasami jest to nawet kilkaset procent! Sporym atutem retargetowania jest również procent osób, które po czasie powracają do zakupowych koszyków. Pod wpływem tej formy marketingu, 26% odbiorców wchodzi na Twoją witrynę i dokonuje konwersji. Dla porównania – bez retargetowania wyniki te wynoszą zaledwie 8%. Te dane w jednoznaczny sposób pokazują, jak wiele możliwości dają kampanie remarketingowe i jak ważne są dla Ciebie i Twojego biznesu.

Kampania lokalna Google Ads

Kampania lokalna Google ADS to sposób na pokazanie Twojej firmy w danej miejscowości. Dzieje się tak przez wykorzystanie metod, które pozwolą zbudować rozpoznawalność wśród lokalnej społeczności i pomogą w prosty sposób odnaleźć Twoją firmę stacjonarną. Oczywiście w tych bardziej niszowych i specjalistycznych branżach ta rozpoznawalność nie musi być wcale wysoka. Dobra strategia marketingowa powinna być proporcjonalna do rynku, nie warto wydawać pieniędzy na nieefektywne formaty, które nie docierają do naszej grupy potencjalnych klientów, lub też docierają zbyt daleko. Lokalna reklama Google ADS rozliczana jest na podstawie jednego kliknięcia. Jej największym atutem jest umiejscowienie jej i szybkość jej wdrożenia. Warto także wypróbować rozszerzenia kampanii w postaci rozszerzenia lokalizacji i reklamy w mapach Google oraz rozszerzenia połączeń na frazy brand’owe – czyli na nazwę Twojej firmy.

Kampania remarketingowa Google Ads

Chcesz szybko zaistnieć w internecie i bez problemu sprzedawać swoje produkty czy usługi? Z kampanią marketingową Google ADS jest to możliwe! Google ADS to doskonały system reklamowy, który został stworzony po to, by trafić ze swoimi treściami do konkretnych grup użytkowników. Główne zalety kampanii marketingowej Google ADS, to: efektywność, skuteczność, płatność za kliknięcia (a nie za wyświetlanie strony), dostosowywanie parametrów wyświetlania pod odbiorców reklamy, mierzalność konwersji, łatwość dopasowywania kosztów do budżetu. Decydując się na Google ADS masz możliwość wyboru kilku typów reklamy swojej działalności. W zależności od tego, kto będzie odbiorcą Twoich reklam, zdecyduj się na konkretne miejsca i formy reklamy, a my wykonamy resztę działań za Ciebie! Możesz zdecydować się na wyświetlanie reklam w: płatnych wynikach wyszukiwania, na YouTube, w Google zakupy, na stronach partnerskich Google, przez pocztę elektroniczną Google czy też w aplikacjach instalowanych przez użytkowników.

Kampania inteligentna Google Ads

Kampania inteligentna to jeden ze skutecznych sposobów na pozyskanie nowych klientów i dotarcie do nich na różnych etapach ścieżki zakupowej. Chociaż uchodzą one za idealną formę reklamy dla zapracowanych właścicieli firm, to jednak do osiągnięcia efektów wymagają pracy specjalisty SEM. Kampania inteligentna to jeden z typów kampanii Google ADS, który to wyróżnia się sposobem optymalizacji. W przypadku tradycyjnych kampanii każde działanie, od wyboru słów kluczowych, przez kierowanie czy utworzenie kampanii, możesz utworzyć samodzielnie. Natomiast w kampaniach inteligentnych część działań jest zautomatyzowana dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji oraz machine learning. Algorytmy automatycznie dostosowują pewne elementy kampanii w taki sposób, by osiągnąć wyznaczone cele i jak najlepsze efekty. Automatyzacja w kampaniach inteligentnych dotyczy doboru samej strategii oraz przede wszystkim:

-ustalania stawek
-kierowania reklam
-sposobu tworzenia reklamy

Kampania produktowa Google Ads

Kampania produktowa to najlepsza forma reklamy dla posiadaczy sklepów internetowych. To tworzone automatycznie, graficzne reklamy produktu wyświetlanego w wynikach wyszukiwania Google. W sieci możemy spotkać różne nazwy takiej kampanii: PLA Google, Google Shopping czy Zakupy Google. Format takiej reklamy jest bardzo prosty, a potencjalnemu klientowi wyświetla się cena, nazwa produktu i sprzedawcy oraz zdjęcie produktu. Reklama produktowa wykorzystuje dane z pliku produktowego, zwanego popularnie feed’em. Jeśli chcesz, aby Twoja firma prosperowała na największych obrotach i marzysz o dużej sprzedaży swoich produktów czy usług, skontaktuj się z nami, a całość działań poprowadzimy za Ciebie.

Optymalizacja kampanii produktowej

Jeśli zależy Ci na tym, aby Toja kampania produktowa osiągała dobre wyniki, musi być ona odpowiednio przygotowana i regularnie optymalizowana. Na czym powinieneś się skupić, chcąc skutecznie zoptymalizować kampanię produktową?

1. Feed produktowy – na jego podstawie tworzona jest reklama, którą zobaczy Twój potencjalny klient. To od jego zawartości zależy też, czy użytkownik zobaczy Twoją reklamę,czy też nie.
2. Docelowy ROAS czy maksymalizacja wartości konwersji? – tu ważne jest, by dobrać stawki w odpowiedni sposób i tak, by były one zgodne z naszym celem
3.Odpowiedni model atrybucji – zmiana modelu atrybucji ma ogromne znaczenie w funkcjonowaniu całej kampanii. Model atrybucji określa, które kliknięcia uznawane będą za źródła konwersji.
4. Cele mikro i import danych witryny – tu określamy, do których klientów warto wrócić z reklamą naszych produktów, a którym lepiej nie wyświetlać już swoich reklam.
5.Elastyczna reklama Twojej firmy – polega na dopasowaniu reklamy pod klienta, informowaniu go o aktualnych promocjach czy wyprzedażach.

Kampania SEM

SEM to tak zwany marketing w wyszukiwarkach. Jest to ogół działań promocyjnych, które mają podnieść pozycję danego serwisu w wynikach wyszukiwania przy użyciu odpowiednio dobranych fraz lub słów kluczowych, wpisywanych przez użytkowników podczas poszukiwania informacji w wyszukiwarkach internetowych. W ramach marketingu w wyszukiwarkach, można korzystać między innymi z kampanii linków sponsorowanych, pozycjonowania lub optymalizacji stron www. Ruch SEM ma tak wielkie znaczenie z jednego powodu – jest on ukierunkowany na użytkowników wyszukiwarek internetowych. Użytkownicy internetu podczas poszukiwania informacji w sieci, wpisują zazwyczaj pytania w pole wyszukiwania. Kiedy taka osoba postanowi odwiedzić stronę z listy wyszukiwania albo kliknie na baner reklamowy, powstaje wtedy większa możliwość konwersji. To oznacza, że wzrasta znaczenie wyświetlanych stron i reklam, co z kolei sprawia, że ruch, który powstał w wyniku zastosowania metod SEM jest bardziej wartościowy, niż ten, który jest generowany przez inne źródła.

Kampania PPC

PPC, inaczej mówiąc “Pay Per Click” to dosłownie tłumacząc – płatność za kliknięcie. Kiedy zdecydujesz się na taki rodzaj promocji, płacisz za reklamę Google ADS, kiedy to potencjalny klient kliknie i zostanie przekierowany na Twoją witrynę www. Kampania PPC wyróżnia się elastycznością finansową, pozwala to m.in. na określenie maksymalnej stawki, którą jesteś w stanie zapłacić za kliknięcie lub też ustawienie miesięcznego czy dziennego budżetu reklamowego, po którego przekroczeniu kampania Google ADS zostaje wstrzymana do momentu uruchomienia kolejnej puli środków. Te działania pozwalają na całkowitą kontrolę budżetu reklamowego. Oddelegowany do Twojej kampanii nasz specjalista Google ADS zajmie się każdym szczegółem kampanii.

Odbierz 3500 zł dodatkowego budżetu na start!

Wybierz wariant dla swojej firmy. Oferta ograniczona czasowo!
1200

Odbierz dodatkowe 1200 zł wydając tą samą kwotę w ciągu 60 dni od startu kampanii.

2500

Odbierz dodatkowe 2500 zł wydając na reklamę 3500 zł w ciągu 60 dni od startu kampanii.

3500

Odbierz aż 3500 zł wydając na reklamę 7200 zł w ciągu 60 dni od startu kampanii

1

Eksperci z minimum 5-letnim doświadczeniem

2

Dedykowany opiekun i konsultacje online

3

Oficjalny Partner Google 2024

4

1-miesięczny okres wypowiedzenia

5

Raporty przygotowane indywidualnie

6

Google Analytics 4 wdrażamy w cenie

Kampanie Google Ads Ostrołęka

Chcesz zaistnieć w sieci i dać się poznać przyszłym klientom? Internetowe kampanie reklamowe są skuteczne, ponieważ gwarantują wyższą konwersję. To właśnie dlatego Twoja firma zarobi więcej i szybciej. Pokażesz swój produkt osobom, które wyszukiwały hasła związane z Twoją działalnością, tym samym zwiększysz swoją szansę na sprzedaż i zdobędziesz większy zysk! Zainteresowani użytkownicy, którzy przy porannej kawie przeglądają popularne witryny lub oglądają filmy na Youtube, zobaczą Twoją reklamę,a to już pierwszy krok, by zachęcić ich do kupna Twoich produktów.

Prowadzenie kampanii Adwords

Platforma Adwords posiada kilkanaście możliwości różnych konfiguracji reklamy abyś mógł docierać do obecnych i przyszłych klientów. To, ile kosztuje reklama w internecie jest sumą, jaką płacisz za kliknięcia w reklamy przez osoby zainteresowane Twoją ofertą Google Ads. Jeśli zastanawiasz się, ile kosztuje reklama w internecie i czy będzie dużym wydatkiem dla Twojego biznesu, nie martw się na zapas. W Google Ads możesz płacić wyłącznie za reklamy, które trafiły do osób faktycznie zainteresowanych Twoją ofertą, a dzięki rozliczeniu za efekt (np. kliknięcie w reklamę), nie płacisz za wyświetlenia reklam, tylko za samo kliknięcie w nią. Pamiętaj, że samo wyświetlenie reklamy to dodatkowo budowanie promocji Twojej marki.

Optymalizacja kampanii Google Ads

Mówiąc o optymalizacji, nie powinniśmy myśleć o jednorazowym działaniu, a o ciągłym procesie optymalizowania jej. Zachowania konsumentów, specyfika popytu, działania konkurencji – to wszystko jest w ciągłym ruchu, a my powinniśmy na bieżąco dostosowywać swoją kampanię reklamową do bieżącej sytuacji. Nie oznacza to, żeby codziennie modyfikować nasze Google Ads, ale nieporozumieniem będzie stworzenie kampanii AdWords z nadzieją, że zapomnimy o niej na długie miesiące, a klientów będzie coraz więcej. Aby kampania reklamowa Twojej firmy przynosiła najlepszej jakości efekty, musimy ją nieustannie optymalizować, co potrafimy doskonale dzięki naszemu doświadczeniu i posiadanej wiedzy!

Obsługa Google Ads

Reklama internetowa jest niezbędna, aby zachować konkurencyjność i zbudować pozycję swojej firmy w świadomości konsumentów. Kampanie reklamowe z wykorzystaniem Google Ads mogą przynosić oczekiwane rezultaty w postaci zwiększonych zysków i rosnącej popularności. Wszystko zależy od Twojego podejścia i zaangażowania. Istnieją subtelne różnice pomiędzy niedochodowymi kampaniami oraz takimi, które realnie wpływają na wyniki sprzedaży. Najczęściej poszukiwane rozwiązanie kryje się w odpowiedniej optymalizacji prowadzonych działań, o czym wiemy doskonale, a zatem powierzając nam swoją firmę i pieczę nad jej promocją, zyskujesz na start pewność, że trafiła ona w najlepsze ręce.

Double Digital w liczbach

4.8⋆

ocena w Google

25+

rynków eksportowych

10 lat

doświadczenia

10 mln

zarządzanego budżetu

Odtwórz wideo

Wycena Google Ads

W zależności od celu biznesowego kampanii reklamowej, branży, w której działasz, a także jej konkurencyjności, na reklamę Google Ads warto przeznaczyć od ok. 1.000 do 3.000 zł w pierwszym miesiącu trwania całej kampanii. Taki budżet pozwoli przeprowadzić kampanię testową, z której można wysnuć wiarygodne wnioski, a następnie skutecznie zoptymalizować jej ustawienia w wyszukiwarce Google oraz w sieci partnerskiej Google.

Reklama Google koszt

Jest wiele czynników, które wpływają na wysokość budżetu reklamowego Google Ads, a co za tym idzie – na koszty reklamy w Google. Jakie?

-jednostkowa cena promowanego produktu lub usługi (zazwyczaj im droższy jest produkt, tym wyższy budżet),

-konkurencja na obsługiwanym przez nas rynku (im większa konkurencja, tym wyższy budżet),
-czas procesu zakupowego (np. dla branży samochodów osobowych od momentu podjęcia decyzji o potrzebnie kupna samochodu do faktycznego dokonania zakupu mija średnio ok. 6 miesięcy),
-rodzaj produktu lub usługi – czy jest to drobiazg kupowany w minutę, czy produkt, do nabycia którego potrzebne jest fachowe doradztwo,
-branża: B2B czy B2C (B2C bywa droższe),
-profil klienta (wyższa wrażliwość grupy docelowej na cenę produktu sprawia, że kampania powinna być intensywniejsza),
-moment rozwoju biznesu (im mniej znana firma, tym wyższy budżet).

Google Ads cennik

Do kosztów kampanii, oprócz samego budżetu reklamowego przeznaczanego na reklamę, należy wliczyć również wynagrodzenie agencji. W przypadku Google Ads może być ono rozliczane jako stała opłata miesięczna lub procent od budżetu reklamowego. Częstym modelem, który wydaje się też być najbardziej popularny, jest cennik mieszany, czyli niższa stała opłata i procent od budżetu reklamowego, którym zarządza agencja zajmująca się kampanią reklamową.

Jakie korzyści daje Ci współpraca z naszymi ekspertami Google Ads?

Zespół i komunikacja


✔ Certyfikowany ekspert Google Ads z minimum 5-letnim doświadczeniem

✔ Bieżący kontakt mailowy, telefoniczny lub wideo spotkanie

✔ Wsparcie innych obszarów marketingu digital w Twojej firmie

✔ Wsparcie całego zespołu ekspertów

Transparentność i personalizacja

✔ Działania prowadzone na Twoim koncie Google Ads

✔ Miesięczne podsumowanie skuteczności eksperta Google Ads wraz z planem rozwoju i wnioskami

✔ Spersonalizowany raport dostępny i aktualizowany 24/7

Przewagi technologiczne


✔ Nielimitowane ilości kampanii, grup reklam słów kluczowych

✔ Konfiguracja Google Analytics 4 oraz Google Tag Manager

✔ Konfiguracja opinii konsumenckich - dla sklepów

✔ Konfiguracja opinii o produkcie - dla sklepów

✔ Mapy ciepła i nagrania sesji użytkowników na stronie

Zapytaj o swój indywidualny pakiet obsługi. Dopasujemy zakres współpracy do Twoich potrzeb!

Reklama Google Ads Ostrołęka

W Google Ads masz pełną kontrolę nad budżetem reklamowym. Ustawiasz jego miesięczny limit, którego nigdy nie przekroczysz. W dowolnym momencie możesz go też wstrzymać lub dostosować swoje wydatki do aktualnej sytuacji, w której się znajdujesz. Google jest wszędzie tam, gdzie ludzie szukają informacji. Twoja reklama może pojawiać się w Google w chwili, gdy użytkownik szuka produktów lub usług podobnych do tych, które sprzedajesz.

Reklamy Adwords

Google Ads to system umożliwiający tworzenie reklam w wielu miejscach w sieci (SEM). Zapewniamy, że większość reklam, z którymi się zetknąłeś, stworzono właśnie za pomocą Google ADS.

Dzięki Google Ads dotrzesz do klientów:

-szukających określonych produktów, usług czy przeróżnych informacji w wyszukiwarce Google,
-odwiedzających przeróżne strony internetowe (jak np. Onet czy Interia),
-oglądających filmy na YouTube,
-korzystających z aplikacji mobilnych, czy Gmaila.

Zdecydowana większość typów reklam w systemie jest rozliczana w modelu PPC (Pay per Click). Oznacza to, że płacisz za nie tylko wtedy, gdy ktoś w nie kliknie. Stawki są ustalane na zasadzie licytacji i różnią się w zależności od branży, sezonu czy produktu, jaki sprzedajesz. Korzystne warunki rozliczeń nie są jednak jedyną zaletą Google ADS. To ceniony kanał, głównie ze względu na bardzo szerokie możliwości w zakresie personalizacji, a także natychmiastowe efekty, które za sobą niesie.

 

Reklamy PPC

PPC to model reklamy internetowej, który umożliwia marketerom umieszczanie reklam na wybranej platformie i płacenie za nie tylko i wyłącznie wtedy, gdy użytkownik kliknie jedną z nich. Skrót PPC pochodzi od pay per click. W tego typu reklamach rzeczywiste wyświetlenia nie grają dużej roli, ponieważ firmy są obciążane tylko, jeśli użytkownik faktycznie kliknie w ich banner lub link. Celem reklamy PPC jest doprowadzenie osoby, która na nią trafi, do kliknięcia w nią, a następnie złożenia zamówienia lub wykonania danej akcji na Twojej stronie internetowej.

 

Google Ads B2B

Aby reklama była skuteczna, musi być prowadzona w odpowiedni sposób. Na pewno Google Ads dla branży B2B nie jest zadaniem łatwym, aczkolwiek też nie jest działaniem niemożliwym do wykonania. Wymaga dużych nakładów pracy, ale jeśli jest prowadzona w odpowiedni sposób, daje bardzo dobre efekty końcowe. Na co powinno się zwracać uwagę, kiedy myślimy o tego typu kampanii reklamowej? Na pewno kluczowe jest analizowanie raportów wyszukiwanych haseł. Słowa kluczowe mają tutaj zasadnicze znaczenie i na nich właśnie należy się najbardziej skupić, aby można było uzyskać jak najlepsze efekty swojej pracy. Należy jednak pamiętać, że nie zawsze oczekiwane wyniki będziemy widzieć w stosunkowo szybkim czasie. Najważniejsze jednak jest , aby nie przerywać reklamy w Google i potraktować ją jako działanie długofalowe. Nasza praca nad Twoją reklamą Google ADS to ogrom działań, statystyk, porównań i analiz, które są Nam niezbędne, by móc wypracować konkretne działania zmierzające do tego, by Twoja firma była znana jak największej ilości potencjalnych klientów.

Google Ads firma

Podczas tworzenia kampanii wybieramy wspólny cel odpowiadający temu, co Twoja firma chce osiągnąć. Jeśli chcesz, aby po wyświetleniu reklamy użytkownicy odwiedzili Twoją stronę www, możesz wybrać cel „Ruch w witrynie”. Po wybraniu tego celu, w czasie konfiguracji kampanii, zobaczysz zalecane funkcje i ustawienia, które mogą pomóc Ci w generowaniu wizyt na Twojej stronie. Oczywiście to my zajmiemy się całym tym procesem, jeśli tylko zdecydujesz się na współpracę z nami.

Reklama SEM

Co znaczy reklama SEM?

SEM to nic innego, jak marketing w wyszukiwarkach internetowych. Jest to ogół działań promocyjnych, które mają podnieść pozycję Twojej witryny w wynikach wyszukiwania – zarówno naturalnych, jak i płatnych – przy użyciu odpowiednio dobranych fraz lub słów kluczowych, wpisywanych przez użytkowników internetowych podczas poszukiwania informacji w wyszukiwarkach.

Reklama produktowa Google

Jako doświadczona firma, działamy w sposób rzetelny i profesjonalny, ceniąc sobie indywidualne podejście do każdego naszego klienta. Wyróżnia nas to, że lubimy wyzwania i szukamy innowacyjnych rozwiązań, które zwiększają skuteczność naszych działań reklamowych. Prowadzenie kampanii produktowych to nasza specjalność. Bazując na posiadanym doświadczeniu i wiedzy, oferujemy kampanie produktowe w Google, które są skrojone na miarę potrzeb Twojego sklepu internetowego. Reklamy takie będą skutecznie realizować wyznaczone cele marketingowe.

Reklama produktowa Google ADS to forma reklamy AdWords, która daje szereg możliwości na skuteczną promocję Twojego sklepu internetowego. Jest jednak jeden warunek – reklama taka musi być odpowiednio skonfigurowana. Dlatego tez oferujemy nie tylko opracowanie kampanii produktowej, dostosowanej do potrzeb i specyfiki Twojego sklepu, ale wykonujemy także cykliczną analizę prowadzonej przez nas kampanii oraz stały dostęp do jej raportów. Zapewniamy optymalny podział budżetów i działamy kompleksowo z gwarancją najwyższej jakości usług, stosując przy tym jasne zasady rozliczeń.

Audyt Google Ads

Audyt konta reklamowego jest częścią usługi, w ramach której realizujemy kampanię promocyjną w sieci wyszukiwania i sieci reklamowej Google. Przeprowadzamy kompleksowe badanie weryfikujące poprawność funkcjonowania konta Google Ads, co pozwala nam m.in. tworzyć skuteczne reklamy, analizować wyniki kampanii i poprawnie zliczać konwersje. A to wszystko po to, abyś osiągał jak najlepsze wyniki sprzedaży.

Audyt kampanii Adwords

Za reklamą internetową kryje się wiele działań, które wymagają szczególnej formy nadzoru. Audyt Google Ads jest całościową weryfikacją konta, niezbędną do przeprowadzenia efektywnej kampanii reklamowej. Badanie poprawności wdrożonych rozwiązań w ramach konta obejmuje m.in.: konfigurację narzędzi, analizę struktury kampanii wraz z jej nazewnictwem oraz trafność słów kluczowych. Reklamy są przez nas sprawdzone pod kątem poprawności językowej, wskaźników CTR, wyników jakości oraz implementacji rozszerzeń i dodatkowych elementów wpływających na wzrost jej atrakcyjności. Wynikiem audytu jest analiza z zaleceniami zmian, których wprowadzenie przeniesie zauważane efekty w postaci większego ruchu na Twojej stronie www.

audyt google ads

Audyt konta Adwords

Bez względu na rozmiar działań promujących, audyt konta reklamowego jest niezbędny do tego, by wykorzystać wszystkie jego możliwości. Niezależnie od tego, czy kampania reklamowa w Google prowadzona jest na własną rękę, czy zlecona zewnętrznej firmie, audyt pomoże ocenić celowość środków wydawanych na promocję. Weryfikacja wdrażanych rozwiązań ma szczególne znaczenie w przypadku niekorzystnej korelacji wydatków z efektami wizerunkowymi i biznesowymi. To właśnie odpowiednia optymalizacja zapewnia efektywne zarządzanie kosztami, jakie poniesiesz z tytułu reklamy Twojej firmy w internecie. Klienci decydujący się na naszą pomoc, mogą być pewni, że zidentyfikujemy problem i wprowadzimy odpowiednie działania optymalizacyjne.

Linki sponsorowane Google Adwords Ostrołęka

Linki sponsorowane (płatne linki) – są to płatne reklamy umieszczane w wyszukiwarce Google. Pojawiają się one nad dziesięcioma naturalnymi wynikami. Co ważne dla internautów, płatne linki Google Ads są odpowiednio oznaczone. Przy korzystaniu z tej formy promocji reklamodawca ponosi koszty, tylko jeśli nastąpi kliknięcie w odnośnik CPC. Za samo wyświetlanie reklamy nie są pobierane żadne opłaty.

Linki sponsorowane cennik

Trudno z góry powiedzieć, ile kosztuje kampania AdWords, ponieważ w Google Ads cena zależy od Ciebie. Pomagamy Ci określić optymalną wartość budżetu. Zalecana przez naszych specjalistów początkowa wartość będzie zależała od Twoich celów biznesowych. Wpływ na nią będzie też miała konkurencja, przewidywane koszty kliknięcia lub koszty konwersji czy też dany sezon.Jeśli masz już zaplanowany budżet na reklamę w Google, przygotujemy propozycję kampanii, która będzie optymalna w tym budżecie.

Linki sponsorowane Google cennik

Na jakiej zasadzie działąją linki sponsorowane?

– Przy pomocy plików cookie, a także określonych działań, które potencjalny klient wykonał lub tego nie zrobił, zostają one umieszczone w konkretnym segmencie użytkowników Twojej strony.

– Jeżeli odbiorca wyłączył witrynę z jakiegoś powodu i nie zrobił u Ciebie zakupów, to wkrótce zaczyna widzieć konkretną reklamę Twoich produktów. Dotyczy to jedynie tych kanałów lub platform, z którymi współpracujesz i prowadzisz tam kampanię marketingową.

To, co najważniejsze w działaniach remarketingowych, to utrzymanie marki i Twoich produktów w świadomości klientów. To również zachęcenie ich do powrotu na Twoją stronę. Zastanawiasz się,czy remarketing faktycznie działa w ten sposób na Twoich potencjalnych klientów? W większości przypadków właśnie tak jest, przede wszystkim ze względu na panujące trendy. W obecnych czasach klienci cenią sobie przede wszystkim indywidualnie dopasowane reklamy, które spełniają ich potrzeby. Dlatego według różnych źródeł, remarketing uznawany jest za jedną z najskuteczniejszych metod, które wpływają na poprawienie skuteczności reklamy Twojej firmy. Dotyczy to głównie wyszukiwarki Google i mediów społecznościowych, np. Facebooka czy YouTube. Badania rynku pokazują możliwości kampanii remarketingowych na stronach internetowych. To dzięki nim wiemy, że takie działania znacznie zwiększają klikalność i wyświetlanie reklam w porównaniu do klasycznych banerów. Oprócz tego, remarketing w realny sposób zwiększa liczbę odwiedzin na stronie internetowej Twojego sklepu. Sporym atutem retargetowania jest również procent osób, które po czasie powracają do zakupowych koszyków. Pod wpływem tej formy marketingu, ok. 26% odbiorców wchodzi na Twoją witrynę i dokonuje konwersji. Dla porównania – bez retargetowania, wyniki te wynoszą zaledwie ok. 8%. Te dane w jednoznaczny sposób pokazują, jak wiele możliwości dają kampanie remarketingowe i jak ważne są dla Ciebie i Twojego biznesu.


Sprawdź również jak skonfigurować kampanię Facebook Ads – krok po kroku.

Formularz kontaktowy

Odbierz darmową konsultację
5/5 - (4 opinie)