Double Digital

GOOGLE ADS (ADWORDS)

Kampanie Google Ads Bochnia

Google ADS to system umożliwiający płatną reklamę w Google, nie tylko w wynikach wyszukiwania, ale także w sieci wyszukiwania Google – czyli na stronach odwiedzanych przez użytkowników. Istotą płatnych kampanii Google jest płatność za kliknięcie, koszty ponosisz dopiero wówczas, gdy użytkownik kliknie w Twoją reklamę. Samo jej wyświetlanie jest darmowe. Google udostępnia kilka możliwości płatnej reklamy, które obejmują: reklamę w wynikach wyszukiwania, reklamę produktową w wynikach wyszukiwania, reklamę w sieci reklamowej Google, remarketing dynamiczny i w wyszukiwarce, reklamy na platformie YouTube oraz na Gmailu i reklamę w aplikacjach. Reklama może wyświetlać się w formacie tekstowym, graficznym i video, a nawet dynamicznym, w postaci grafiki lub treści i obrazu. Dzięki wielu typom reklam system reklamowy Google ADS stanowi rozbudowaną formę reklamy zarówno dla firm, jak i sklepów internetowych.

Formularz kontaktowy

Odbierz darmową konsultację

Naszą skuteczność potwierdzają klienci

Ponad 50 pozytywnych opinii

Stwórz z nami zespół marzeń dla Twojego projektu i zyskaj pewność, że współpracujesz z elitą specjalistów w branży marketingu cyfrowego. Gwarantujemy dostęp do ekspertów posiadających nawet 10 lat doświadczenia, którzy są gotowi wykorzystać swoją wiedzę i umiejętności, aby zapewnić Ci przewagę na rynku. Niech nasza wiedza stanie się Twoim sukcesem!

Minimum 5 lat

doświadczenia Eksperta PPC

Minimum 7 lat

doświadczenia Eksperta SEO

Kampania Google Ads Bochnia

Kampania Adwords

Pamiętaj, że nieumiejętnie przeprowadzona kampania marketingowa może być bardzo uciążliwa dla jej odbiorców, a w zasadzie kojarzona ze SPAMEM, co niekorzystnie wpływa na Twój wizerunek w internecie. Dlatego tak ważne jest, abyś wiedział, jak prawidłowo korzystać z tego rozwiązania. Wtedy skutecznie zwiększysz chęci odbiorców i przypomnisz im o sobie w nienachalny sposób.

Kampania lokalna Google Ads

Kampania lokalna Google ADS pozwala promować Twój sklep i Twoją usługę wszędzie tam, gdzie klient jej poszukuje i realnie może trafić do miejsca, w którym znajduje się Twój sklep. Ten rodzaj kampanii działa na zasadzie połączenia Google ADS i Google “Moja firma”. Reklamy lokalnej kampanii wyświetlają się nie tylko w Google, ale też w Mapach Google i na stronach takich jak np. YouTube. Aby utworzyć kampanie Google ADS lokalnie, musisz spełniać kilka warunków. Po pierwsze powinieneś posiadać konto Google ADS, które powiązane jest z kontem Google “Moja Firma’. Poza tym na koncie takim musisz mieć 90% zweryfikowanych wizytówek. Kampanii lokalnej nie można utworzyć także dla jednej lokalizacji, powinieneś posiadać ich co najmniej kilka. Co równie istotne, ważne jest także to, by posiadać odpowiednią liczbę kliknięć i wyświetleń Twojej strony www. Na tej podstawie Google szacuje, jaka część interakcji klienta z Twoją reklamą zakończyła się wizytą w Twoim sklepie internetowym. Jeśli temat wydaje Ci się zbyt trudny, nasi wykwalifikowani konsultanci rozwieją wszystkie Twoje wątpliwości!

Kampania remarketingowa Google Ads

Kampania remarketingowa to zaawansowana opcja reklamy w sieci reklamowej Google. Polega ona na wyświetlaniu reklam tym użytkownikom, którzy odwiedzili stronę internetową Twojego sklepu. Jeśli użytkownik wejdzie na Twoją stronę www, Google zapamiętuje klienta, a następnie gdy użytkownik odwiedzi stronę sieci partnerskiej np. na YouTube, Google wyświetla my reklamy Twojej firmy w ramach kampanii remarketingowej.

Kampania inteligentna Google Ads

Smart Display Campaigns – inaczej inteligentne kampanie reklamowe Google ADS, to intuicyjne i łatwe ustalanie stawek, dopasowanie reklam pod klienta i pozyskiwanie nowych odbiorców. Inteligentna kampania wykorzystuje działanie sztucznej inteligencji, stawia bardzo mocno na automatyzację przez zbierane przez Google dane. To w ostateczności pozwala algorytmom na zarządzanie złożonymi zmiennymi reklam w sieci reklamowej. Kampanie SDC pozwalają tym samym na wyświetlanie reklam w praktycznie każdym, możliwym formacie.Kampania inteligentna Google ADS wykorzystuje do swojego sprawnego działania trzy metody:1. Automatyczne kierowanie reklam – dzięki systemom uczącym się, kampanie wyświetlają reklamy w najkorzystniejszych miejscach docelowych dla reklamodawcy. Kampanie inteligentne w sieci reklamowej łączą dwie metody kierowania, a są nimi: automatyczny remarketing kierowany do użytkowników, którzy odwiedzili już witrynę i automatyczne kierowanie, które sprawdza się znakomicie w pozyskiwaniu nowych klientów. Kiedy reklamodawca używa pliku danych, kampanie SDC mogą korzystać z tzw. dynamicznego pozyskiwania nowych klientów. Dopasowują tym samym zasoby z feed’u do użytkowników, którzy najprawdopodobniej dokonają konwersji.2.Automatyczne określanie stawek – inteligentne kampanie reklamowe używają CPA, Maksymalizacji liczby konwersji i Docelowego ROAS. Stawki optymalizowane są w momencie każdej aukcji, na podstawie prawdopodobieństwa dokonania konwersji. Optymalizacja kampanii rozpoczyna się po wyjściu z fazy tzw. uczenia się, która trwa mniej więcej 2 tygodnie albo do chwili uzyskania ok. 50 konwersji.3. Automatyczne tworzenie reklam – kiedy do systemu zostaną dostarczone odpowiednie zasoby – nagłówki, teksty reklam, obrazy, logo – reklamy tworzone są automatycznie i dopasowują się do większości przestrzeni reklamowych.

Kampania produktowa Google Ads

Kampania produktowa Google ADS to typ kampanii, który możesz z powodzeniem włączyć w systemie reklamowym Google ADS. System ten umożliwia wyświetlanie reklam produktów wraz z ich zdjęciami, aktualną ceną i tytułem jaki posiadają na Twojej stronie internetowej. Jest to doskonały sposób na przedstawienie oferty Twojego sklepu w sposób wizualny w wyszukiwarce Google. Korzyści jakie niesie ze sobą kampania produktowa Google ADS są ogromne. Po pierwsze płacisz za efekt. Opłata pobierana jest przez Google dopiero za kliknięcie w Twoją reklamę, a nie za jej wyświetlanie. Poza tym metoda ta jest bardzo efektywna. Klient widzi Twój produkt wraz z jego ceną i zdjęciem już przed kliknięciem w reklamę i wejściem do sklepu na Twojej stronie www. Poza tym reklama taka to oszczędność czasu dla kupującego. Twój klient od razu po kliknięciu zostaje przekierowany na stronę interesującego go produktu. Nie musi przechodzić przez wiele kategorii, by móc znaleźć to, co go interesuje.

Optymalizacja kampanii produktowej

Jeśli zależy Ci na tym, aby Toja kampania produktowa osiągała dobre wyniki, musi być ona odpowiednio przygotowana i regularnie optymalizowana. Na czym powinieneś się skupić, chcąc skutecznie zoptymalizować kampanię produktową? Przede wszystkim na feed’zie produktowym.To na jego podstawie tworzona jest reklama, którą zobaczy Twój potencjalny klient i od jego zawartości zależy też, czy użytkownik zobaczy Twoją reklamę,czy też nie.

Kampania SEM

Kampania SEM to nic innego, jak kampania marketingowa w wyszukiwarce Google. Dzięki reklamie w formie linków sponsorowanych i reklam produktowych możesz dotrzeć do swoich potencjalnych klientów. Twoja reklama będzie wyświetlana w wynikach wyszukiwania, ale także na stronach i w aplikacjach klientów. Kampania SEM realizuje się najczęściej w formie kampanii PPC, co sprawia, że opłata za reklamę pobierana jest dopiero w momencie, kiedy potencjalny ochotnik na nią kliknie. To pozwoli Ci zoptymalizować ilość ponoszonych kosztów!

Kampania PPC

Pay Per Click czyli kampania PPC, to w dosłownym tłumaczeniu “płatność za kliknięcie”. Decydując się na tego typu promocje, płacisz za reklamę Google ADS, kiedy to klient kliknie w reklamę i zostanie przekierowany na stronę internetową Twojego sklepu. Kampania PPC wyróżnia się finansową elastycznością. Dzięki tego typu działaniom możesz uzyskać całkowitą kontrolę nad budżetem reklamowym. A jeśli potrzebujesz pomocy w prowadzeniu kampanii reklamowej, oddelegowany do Twojej kampanii specjalista z naszej ekipy zajmie się każdym szczegółem kampanii Google ADS.

Co gwarantuje Ci naszą skuteczność?

1

Eksperci z minimum 5-letnim doświadczeniem

2

Dedykowany opiekun i konsultacje online

3

Oficjalny Partner Google 2024

4

1-miesięczny okres wypowiedzenia

5

Raporty przygotowane indywidualnie

6

Google Analytics 4 wdrażamy w cenie

Kampanie Google Ads Bochnia

Wiele osób waha się pomiędzy powierzeniem pozycjonowania swojej strony internetowej agencji interaktywnej, a zleceniem poprowadzenia kampanii pay per click. Wiadomo, że dobrze zaplanowana kampania e-marketingowa powinna wzajemnie uzupełniać oba kanały promocji, nie mniej jednak pozycjonowanie w wynikach organicznych jest procesem długim i oczekiwane rezultaty nie przychodzą szybko. Sytuacja wygląda inaczej, kiedy zdecydujesz się na system reklamowy Adwords. Efekty takich działań możesz zobaczyć dosłownie z dnia na dzień!Jako agencja SEM zajmiemy się Twoją kampanią kompleksowo!

Pamiętaj, że nieumiejętnie przeprowadzona kampania marketingowa może być bardzo uciążliwa dla jej odbiorców, a w zasadzie kojarzona ze SPAMEM, co niekorzystnie wpływa na Twój wizerunek w internecie. Dlatego tak ważne jest, abyś wiedział, jak prawidłowo korzystać z tego rozwiązania. Wtedy skutecznie zwiększysz chęci odbiorców i przypomnisz im o sobie w nienachalny sposób.

Prowadzenie kampanii Adwords

Platforma Adwords posiada kilkanaście możliwości różnych konfiguracji reklamy abyś mógł docierać do obecnych i przyszłych klientów. To, ile kosztuje reklama w internecie jest sumą, jaką płacisz za kliknięcia w reklamy przez osoby zainteresowane Twoją ofertą. Jeśli zastanawiasz się, ile kosztuje reklama w internecie i czy będzie dużym wydatkiem dla Twojego biznesu, nie martw się na zapas. W Google Ads możesz płacić wyłącznie za reklamy, które trafiły do osób faktycznie zainteresowanych Twoją ofertą, a dzięki rozliczeniu za efekt (np. kliknięcie w reklamę), nie płacisz za wyświetlenia reklam, tylko za samo kliknięcie w nią. Pamiętaj, że samo wyświetlenie reklamy to dodatkowo budowanie promocji Twojej marki.

Optymalizacja kampanii Google Ads

Kiedy już zaczniemy przygotowywać Twoją pierwszą, a może i kolejną kampanię, musisz pamiętać o kilku bardzo istotnych czynnikach, które będą miały ogromny wpływ na działanie Twojej kampanii. Dobranie odpowiednich ustawień oraz regularna optymalizacja mogą bowiem przynieść o wiele lepsze efekty, niż gdyby te kroki pominąć.

Obsługa Google Ads

Prawidłowa struktura konta ma wpływ nie tylko na łatwiejsze zarządzanie słowami kluczowymi, reklamami czy produktami, ale wpływa również na efektywność prowadzonych działań. Pomimo bezbłędności konfiguracji, działania oparte na jednej kampanii, często również z tylko jedną grupą reklam obejmującą wszystkie produkty, (a w przypadku kampanii z reklamami tekstowymi – wszystkie słowa kluczowe), nie przyniosą oczekiwanych efektów. Brak prawidłowej struktury, to jeden z najczęściej spotykanych błędów na kontach prowadzonych przez osoby zajmujące się kampaniami amatorsko. Dlatego tak ważne jest to, aby Twoją kampanią zajął się specjalista!

Odbierz 3500 zł dodatkowego budżetu na start!

Wybierz wariant dla swojej firmy. Oferta ograniczona czasowo!
1200

Odbierz dodatkowe 1200 zł wydając tą samą kwotę w ciągu 60 dni od startu kampanii.

2500

Odbierz dodatkowe 2500 zł wydając na reklamę 3500 zł w ciągu 60 dni od startu kampanii.

3500

Odbierz aż 3500 zł wydając na reklamę 7200 zł w ciągu 60 dni od startu kampanii

Jakie korzyści daje Ci współpraca z naszymi ekspertami Google Ads?

Zespół i komunikacja


✔ Certyfikowany ekspert Google Ads z minimum 5-letnim doświadczeniem

✔ Bieżący kontakt mailowy, telefoniczny lub wideo spotkanie

✔ Wsparcie innych obszarów marketingu digital w Twojej firmie

✔ Wsparcie całego zespołu ekspertów

Transparentność i personalizacja

✔ Działania prowadzone na Twoim koncie Google Ads

✔ Miesięczne podsumowanie skuteczności eksperta Google Ads wraz z planem rozwoju i wnioskami

✔ Spersonalizowany raport dostępny i aktualizowany 24/7

Przewagi technologiczne


✔ Nielimitowane ilości kampanii, grup reklam słów kluczowych

✔ Konfiguracja Google Analytics 4 oraz Google Tag Manager

✔ Konfiguracja opinii konsumenckich - dla sklepów

✔ Konfiguracja opinii o produkcie - dla sklepów

✔ Mapy ciepła i nagrania sesji użytkowników na stronie

Zapytaj o swój indywidualny pakiet obsługi. Dopasujemy zakres współpracy do Twoich potrzeb!

Wycena Google Ads

Jest wiele czynników, które wpływają na wysokość budżetu reklamowego Google Ads, a co za tym idzie – na koszty reklamy w Google. Jakie?-jednostkowa cena promowanego produktu lub usługi (zazwyczaj im droższy jest produkt, tym wyższy budżet), -konkurencja na obsługiwanym przez nas rynku (im większa konkurencja, tym wyższy budżet), -czas procesu zakupowego (np. dla branży samochodów osobowych od momentu podjęcia decyzji o potrzebnie kupna samochodu do faktycznego dokonania zakupu mija średnio ok. 6 miesięcy), -rodzaj produktu lub usługi – czy jest to drobiazg kupowany w minutę, czy produkt, do nabycia którego potrzebne jest fachowe doradztwo, -branża: B2B czy B2C (B2C bywa droższe), -profil klienta (wyższa wrażliwość grupy docelowej na cenę produktu sprawia, że kampania powinna być intensywniejsza), -moment rozwoju biznesu (im mniej znana firma, tym wyższy budżet).

Reklama Google koszt

Do kosztów kampanii, oprócz samego budżetu reklamowego przeznaczanego na reklamę, należy wliczyć również wynagrodzenie agencji. W przypadku Google Ads może być ono rozliczane jako stała opłata miesięczna lub procent od budżetu reklamowego. Częstym modelem, który wydaje się też być najbardziej popularny, jest cennik mieszany, czyli niższa stała opłata i procent od budżetu reklamowego, którym zarządza agencja zajmująca się kampanią reklamową.

Google Ads cennik

W zależności od celu biznesowego kampanii reklamowej, branży, w której działasz, a także jej konkurencyjności, na reklamę Google Ads warto przeznaczyć od ok. 1.000 do 3.000 zł w pierwszym miesiącu trwania całej kampanii. Taki budżet pozwoli przeprowadzić kampanię testową, z której można wysnuć wiarygodne wnioski, a następnie skutecznie zoptymalizować jej ustawienia w wyszukiwarce Google oraz w sieci partnerskiej Google.

Podnieś efektywność bez dodatkowych kosztów

Dowiedz się więcej o naszych usługach:

Skontaktuj się z nami żeby dowiedzieć się więcej!

rynkach zagranicznych

Reklama Google Ads Bochnia

Nasz specjalista Google Ads skonfiguruje reklamę Twojego biznesu tak, aby wyświetlała się ona użytkownikom z określonej przez Nas wspólnie grupy odbiorców (czyli potencjalnych klientów). Odpowiednie dobranie fraz kluczowych (czyli zapytań, jakie wpisują użytkownicy w wyszukiwarce) wpływa na pozyskiwanie wartościowego ruchu na stronie, gdyż reklama tekstowa Google Ads przyciąga wówczas na stronę tylko użytkownika zainteresowanego Twoimi produktami lub usługami.

Reklamy Adwords

W samej wyszukiwarce możemy natomiast wyświetlać się nie tylko z reklamą tekstową, najbardziej popularną ze wszystkich dostępnych formatów, ale również z reklamami produktowymi, na których widnieją grafiki z towarem dostępnym w naszym sklepie. Całość, w zdecydowanej większości przypadków, tworzy się w oparciu o plik produktowy, który można wygenerować z systemu CMS lub przygotować ręcznie.

Reklamy PPC

PPC, inaczej mówiąc “Pay Per Click” to dosłownie tłumacząc – płatność za kliknięcie. Kiedy zdecydujesz się na taki rodzaj promocji, płacisz za reklamę Google ADS, kiedy to potencjalny klient kliknie i zostanie przekierowany na Twoją witrynę www. Kampania PPC wyróżnia się elastycznością finansową, pozwala to m.in. na określenie maksymalnej stawki, którą jesteś w stanie zapłacić za kliknięcie lub też ustawienie miesięcznego czy dziennego budżetu reklamowego, po którego przekroczeniu kampania Google ADS zostaje wstrzymana do momentu uruchomienia kolejnej puli środków. Te działania pozwalają na całkowitą kontrolę budżetu reklamowego. Oddelegowany do Twojej kampanii nasz specjalista Google ADS zajmie się każdym szczegółem kampanii.

Google Ads B2B

Aby reklama była skuteczna, musi być prowadzona w odpowiedni sposób. Na pewno Google Ads dla branży B2B nie jest zadaniem łatwym, aczkolwiek też nie jest działaniem niemożliwym do wykonania. Wymaga dużych nakładów pracy, ale jeśli jest prowadzona w odpowiedni sposób, daje bardzo dobre efekty końcowe. Na co powinno się zwracać uwagę, kiedy myślimy o tego typu kampanii reklamowej? Na pewno kluczowe jest analizowanie raportów wyszukiwanych haseł. Słowa kluczowe mają tutaj zasadnicze znaczenie i na nich właśnie należy się najbardziej skupić, aby można było uzyskać jak najlepsze efekty swojej pracy. Należy jednak pamiętać, że nie zawsze oczekiwane wyniki będziemy widzieć w stosunkowo szybkim czasie. Najważniejsze jednak to jest , aby nie przerywać reklamy w Google i potraktować ją jako działanie długofalowe. Nasza praca nad Twoją reklamą Google ADS to ogrom działań, statystyk, porównań i analiz, które są Nam niezbędne, by móc wypracować konkretne działania zmierzające do tego, by Twoja firma była znana jak największej ilości potencjalnych klientów.

Google Ads firma

Google Ads ułatwia pisanie skutecznych tekstów reklamy i dołączanie do niej obrazów. Dzięki dostępnym formatom reklam pomożemy Ci ustalić, jak najlepiej utworzyć reklamę na podstawie Twoich celów reklamowych i marketingowych. W Google Ads to Ty decydujesz, ile wydajesz.

Reklama SEM

SEM (z ang. Search Engine Marketing) – marketing w wyszukiwarkach – to obszar działań związanych z promocją danego serwisu w wynikach wyszukiwania. Wyniki wyszukiwania obejmują wyniki organiczne jak i wyniki płatne. Celem prowadzonych kampanii SEM jest zwiększenie widoczności strony internetowej w wyszukiwarce. Działania w ramach SEM mogą opierać się na optymalizacji stron www, pozycjonowania, kampanii linków sponsorowanych czy kampanii płatnej Google Ads.

Reklama produktowa Google

Reklama produktowa Google ADS to forma reklamy AdWords, która daje szereg możliwości na skuteczną promocję Twojego sklepu internetowego. Jest jednak jeden warunek – reklama taka musi być odpowiednio skonfigurowana. Dlatego tez oferujemy nie tylko opracowanie kampanii produktowej, dostosowanej do potrzeb i specyfiki Twojego sklepu, ale wykonujemy także cykliczną analizę prowadzonej przez nas kampanii oraz stały dostęp do jej raportów. Zapewniamy optymalny podział budżetów i działamy kompleksowo z gwarancją najwyższej jakości usług, stosując przy tym jasne zasady rozliczeń.

Zobacz wszystkie typy kampanii Google Ads

Zwiększaj widoczność i zasięg za pomocą kampanii w sieci wyszukiwania

Buduj świadomość marki przez kampanie w sieci reklamowej

Reklamuj produkty przez kampanie zakupowe w Google Shopping

Angażuj użytkowników za pomocą kampanii video na YouTube

Generowanie popytu Demand Generation

Generuj popyt, edukując i angażując potencjalnych klientów

Maksymalizuj wyniki na wszystkich platformach Google

Audyt Google Ads

Audyt Google Ads przeprowadzony przez specjalistę pozwoli ocenić, czy kampania jest prawidłowo prowadzona i wyeliminować ewentualne błędy. Decydując się na audyt Google Ads zyskasz odpowiednio zoptymalizowaną kampanię, która przyniesie oczekiwane efekty w postaci wzrostu liczby odbiorców i większych przychodów. Dzięki kilku prostym krokom dowiesz się, czy Twoja kampania i konto Google Ads są tak skuteczne, jak mogą być!

Audyt kampanii Adwords

Audyt kampanii to pierwszy krok do poprawy jej wyników. Wdrożenie przekłada się na tańsze kliknięcia, lepsze dopasowanie reklam oraz optymalizację konwersji. Optymalizacja konta na podstawie audytu pozwala wzmocnić te segmenty, w których kampania najlepiej konwertuje i ograniczyć obszary generujące zbyt drogie konwersje.

Audyt konta Adwords

Bez względu na rozmiar działań promujących, audyt konta reklamowego jest niezbędny do tego, by wykorzystać wszystkie jego możliwości. Niezależnie od tego, czy kampania reklamowa w Google prowadzona jest na własną rękę, czy zlecona zewnętrznej firmie, audyt pomoże ocenić celowość środków wydawanych na promocję. Weryfikacja wdrażanych rozwiązań ma szczególne znaczenie w przypadku niekorzystnej korelacji wydatków z efektami wizerunkowymi i biznesowymi. To właśnie odpowiednia optymalizacja zapewnia efektywne zarządzanie kosztami, jakie poniesiesz z tytułu reklamy Twojej firmy w internecie. Klienci decydujący się na naszą pomoc, mogą być pewni, że zidentyfikujemy problem i wprowadzimy odpowiednie działania optymalizacyjne.
audyt google ads

Linki sponsorowane Google Adwords Bochnia

Klientów warto szukać tam, gdzie jest ich sporo. Kiedy jeszcze w miejscu tym szukają oni tego, co chce się im zaoferować, to warto tam być. Takim miejscem jest wyszukiwarka Google. Linki sponsorowane Google AdWords pozwolą na połączenie Twojego biznesu z klientami. Przy prowadzeniu działalności gospodarczej reklama jest nieodzowna. Decydują się na nią także osoby, które na różne sposoby zarabiają na swojej stronie internetowej. Reklamowanie się w wyszukiwarce traktowane jest priorytetowo, ponieważ może zapewnić duży ruch na stronie. Łatwo jest także sprawić, by napływ zainteresowanych osób był wartościowy dla strony. Dla promowania wybiera się zwykle wyszukiwarkę Google, ponieważ na polskim rynku w zasadzie nie ma ona konkurentów. Sukces firmy czy planów o zarabianiu na stronie będzie zależał od skuteczności reklamy. Dlatego właśnie warto dowiedzieć się, czym są linki sponsorowane Google AdWords. Są one bowiem świetnym narzędziem reklamowym zarówno dla istniejących, jak i nowych firm. Korzyści są tak atrakcyjne, że dla wielu osób oraz firm jest to pierwszy sposób reklamowania się w sieci.Co daje Ci Google i linki sponsorowane?1. Szeroki wachlarz opcji kierowania reklam.2. Precyzyjne określenie grupy docelowej, do której trafi reklama.3. Atrakcyjne formaty reklamowe.4. Masz do dyspozycji reklamy tekstowe, graficzne, wideo – zaprezentuj swoją ofertę jak najlepiej!5. Płatność tylko za interakcję z reklamą.6. Google odnotowuje każde zdarzenie i do niego dopasowuje stawki.

Linki sponsorowane cennik

Cena kampanii Google Ads jest w pełni elastyczna i zależy tylko od Ciebie! Określ swoje cele, a my zaproponujemy pełną gamę niezobowiązujących, jednorazowych pakietów reklamowych Google Ads, a także możliwość długotrwałej i cyklicznej współpracy na podstawie zawartej przez Ciebie umowy.

Linki sponsorowane Google cennik

Linki sponsorowane (płatne linki) – są to płatne reklamy umieszczane w wyszukiwarce Google. Pojawiają się one nad dziesięcioma naturalnymi wynikami. Co ważne dla internautów, płatne linki Google Ads są odpowiednio oznaczone. Przy korzystaniu z tej formy promocji reklamodawca ponosi koszty, tylko jeśli nastąpi kliknięcie w odnośnik CPC. Za samo wyświetlanie reklamy nie są pobierane żadne opłaty.

Formularz kontaktowy

Odbierz darmową konsultację
5/5 - (4 opinie)