Formularz kontaktowy
Naszą skuteczność potwierdzają klienci
Minimum 6 lat
doświadczenia Eksperta PPC
Minimum 8 lat
doświadczenia Eksperta SEO
Jeśli chcesz, by Twoja marka była bardziej rozpoznawalna na lokalnym rynku, a reklama trafiała do faktycznej grupy docelowej, pojawianie się w wynikach wyszukiwania jest jednym, z szybszych i prostszych sposobów na osiągnięcie takich celów. Chcesz docierać do potencjalnych klientów z rejonu Gorzowa Wielkopolskiego? Zrób to z wykorzystaniem kampanii Google Ads.
Pozycjonowanie lokalne jest szczególnie istotne dla firm świadczących usługi. Ale i reklamy produktowe mają ogromne znaczenie, jeśli zależy Ci, aby sprzedawać stacjonarnie coraz to nowym osobom lub wprowadzić swój sklep internetowy na nową drogę – możliwość zamawiania online i odbioru osobistego w siedzibie firmy. Co wpłynie także na poprawienie pozycji firmy w lokalnych wynikach wyszukiwania.
Odbierz dodatkowe 1200 zł wydając tą samą kwotę w ciągu 60 dni od startu kampanii.
Odbierz dodatkowe 2500 zł wydając na reklamę 3500 zł w ciągu 60 dni od startu kampanii.
Odbierz aż 3500 zł wydając na reklamę 7200 zł w ciągu 60 dni od startu kampanii
Twój przekaz reklamowy nie powinien być jednorazową akcją. Aby skutecznie trafiać do świadomości klientów, musisz utrwalić informacje o Twoim biznesie w ich pamięci. Dlatego jednym z celów, które nam towarzyszą przy projektowaniu i prowadzeniu kampanii Google Adwords jest przypominanie, czyli remarketing. Dowiesz się również, jakie efekty przynosi reklama mobilna gorzów wielkopolski.
Kampanię Google Ads przygotowujemy tak, by nowe osoby dostawały informację o ofercie Twojej marki w różnych miejscach, różnych formach i na różnych etapach procesu wyszukiwania. Samo pojawienie się w wynikach wyszukiwania Google to jeszcze nie jest pełen sukces. Trzeba uwagę odbiorcy przyciągnąć i utrzymać.
Również w wyszukiwarce Google możesz prezentować swoje produkty z wykorzystaniem obrazu, który z pewnością przyciąga wzrok, szczególnie w gąszczu tekstu. Ta prosta forma reklamy produktowej, składająca się ze zdjęcia, nazwy i aktualnej ceny, to jedna z najskuteczniejszych form reklamy. Jeśli sprzedajesz produkty, Twoje kampanie Google Adwords zdecydowanie powinny ją obejmować.
Gdy twoje treści w postaci linków lub zdjęć trafią już do sieci reklamowej Google i będą ustawione tak, by trafiały bezpośrednio do Twojej grupy docelowej, warto na bieżąco monitorować i być może ulepszać przekaz reklamowy. Ponadto reklamy będą miały wpływ na pozycjonowanie stron internetowych. Dzięki Google Ads Ty również możesz dowiedzieć się czegoś o ludziach, którzy stają się Twoimi klientami.
Stosujesz pozycjonowanie stron www, ale chcesz spróbować, jak będą w Twojej branży działały rozwiązania Google Adwords? To doskonały pomysł. Jeśli szukasz specjalistów, nasza agencja SEM zadba o to, aby każda Twoja kampania Google Ads była znakomicie przygotowana i możliwie najbardziej skuteczna. Na naszej stronie www znajduje się formularz. Skontaktuj się z nami i sprawdź, co oferujemy!
Jeśli zastanawiasz się, czy kampanie Adwords generują duże koszty, od razu możemy uspokoić: nawet jeśli dysponujesz niewielkim budżetem, możesz mieć pewność, że będzie on pracował na sukces Twoich miejsc w sieci – sklepu lub strony internetowej. Zapłacisz za rzeczywiste interakcje użytkowników z Twoimi treściami w sieci reklamowej Google. To bardzo ekonomiczna i ciesząca się uznaniem opcja pay for click lub cost per click.
Co gwarantuje Ci naszą skuteczność?
Eksperci z minimum 5-letnim doświadczeniem
Dedykowany opiekun i konsultacje online
Oficjalny Partner Google 2024
1-miesięczny okres wypowiedzenia
Raporty przygotowane indywidualnie
Google Analytics 4 wdrażamy w cenie
Bez względu na to, jaką posiadasz firmową stronę internetową – prostą, informacyjną, czy bogatą, z opcją sprzedaży produktów, możesz wesprzeć ją działaniami opartymi o Google Adwords. Im więcej ruchu skierujesz na tę stronę z wykorzystaniem reklam Google, tym więcej osób odwiedzi ją, a więc dowie się o firmie i pozna ofertę. Część z nich z pewnością zostanie i będzie regularnie wracać. Dzięki czemu wpłynie to na pozycjonowanie stron internetowych.
Jakie korzyści daje Ci współpraca z naszymi ekspertami Google Ads?
Zespół i komunikacja
✔ Certyfikowany mistrz Google Ads z min. 5-letnim doświadczeniem na pokładzie
✔ Zawsze pod ręką – mailowo, telefonicznie lub na wideospotkaniu
✔ Holistyczne wsparcie w każdym aspekcie marketingu cyfrowego
✔ Cały zespół specjalistów gotowy, by wspierać Twój sukces
Transparentność i personalizacja
✔ Działania prowadzone na Twoim koncie Google Ads
✔ ✔ Comiesięczne podsumowania skuteczności, plany rozwoju i wnioski od naszego eksperta
✔ ✔ Spersonalizowany raport dostępny 24/7, stale aktualizowany, abyś zawsze był na bieżąco
Przewagi technologiczne
✔ Nieograniczona liczba kampanii, grup reklam oraz słów kluczowych – pełna skalowalność działań reklamowych
✔ Zaawansowana konfiguracja Google Analytics 4 i Google Tag Manager – kompleksowe śledzenie i analiza danych
✔ Implementacja opinii konsumenckich i produktowych – zwiększ wiarygodność i konwersje w Twoim sklepie
✔ Analiza zachowań użytkowników dzięki mapom ciepła i nagraniom sesji – precyzyjny wgląd w interakcje na stronie
Gorzów Wielkopolski to rynek, na którym warto zainwestować w działania związane z Google Adwords, szczególnie w sektorze usług. Inaczej niż w małej miejscowości, zainteresowane osoby prędzej trafią w wyszukiwarce na stronę internetową niż do niewielkiej firmy na drugim końcu miasta. To szansa, by zaistnieć i wykorzystać lokalne pozycjonowanie stron!
Podnieś efektywność bez dodatkowych kosztów
Skontaktuj się z nami żeby dowiedzieć się więcej!
Chcesz spożytkować Google Adwords, aby przekierować większy ruch na swoją stronę internetową? To znakomity pomysł. Co więcej, bardzo skuteczny. Co oprócz frazy Gorzów Wielkopolski i nazwy swojej usługi lub oferowanego produktu wpisać? Polecamy profesjonalny audyt, dzięki któremu dowiesz się, co działa!
Jeśli wiesz, jak działa Google Adwords, ale czujesz, ze wybrane słowa kluczowe to za mało, by reklamować się skutecznie w miejscu takim jak Gorzów Wielkopolski, nasi eksperci przeanalizują ustawienia Twoich reklam i pomogą tak zoptymalizować kampanię, by przynosiła lepsze efekty – teraz i w przyszłości.
Techniczne aspekty są równie ważne jak sama strategia i rodzaje działań wybrane do kampanii Google Adwords. Nie pozwól, by nieprecyzyjne ustawienia sprawiły, że Twój budżet na reklamę będzie źle wykorzystywany. Zleć nam audyt swojego konta reklamowego i działaj na solidnych podstawach, bez nieprzyjemnych niespodzianek.
Zobacz wszystkie typy kampanii Google Ads
Kampanie Google Ads to naprawdę ogromny wachlarz możliwości. Ale bez względu na upływ czasu i nowe rozwiązania, jedną z opcji cieszących się ogromnym uznaniem są sponsorowane linki, usytuowane na samej górze strony, nad organicznymi wynikami wyszukiwania. Trudno je przeoczyć. No i są odpowiedzią na bezpośrednie zapytanie osoby zainteresowanej.
Tworzenie stron internetowych, działania SEO – i co dalej? Warto całą tę ciężką prace wesprzeć choćby najprostszą kampanią, skracając drogę odbiorców do Twojej strony. Chcesz poznać ofertę cenową i wdrożyć pierwsze proste kampanie Adwords? Odbierz darmową wycenę i zdecyduj, czy sponsorowane linki w wynikach szukania są tym, co zaplanujesz w następnej kolejności.
Dla różnych branż w tej samej sieci reklamowej skuteczniejsze będą różne rozwiązania. Warto działania Google Ads zaplanować w oparciu nie tylko o dostępny budżet, ale również fachową wiedzę. Wypełniając formularz kontaktowy, zrobisz pierwszy krok, aby dowiedzieć się, jakiego budżetu potrzebujesz i co oferujemy Twojej firmie w zakresie Google Adwords.
Warto zapoznać się także z pozycjonowaniem stron internetowych, jakie oferuje nasza agencja.
Formularz kontaktowy