Double Digital

Wzrost ilości fraz TOP 10 o 215% w branży doradztwa zawodowego

Strona internetowa od początku wykazywała potencjał, jednak przez dłuższy czas mierzyła się ze stagnacją i trudno było jej przebić pewien pułap widoczności. Klient inwestuje w różne rozwiązania marketingowe, które wspierają proces pozycjonowania oraz podnoszą rozpoznawalność firmy, ale to dzięki pozycjonowaniu strony udało się w rok zwiększyć widoczność strony w TOP 3 o prawie 100%, w TOP 10 o 215%, a w TOP 50 o 123%. Pokazujemy, jakie działania podjęliśmy, aby przełamać barierę widoczności w branży doradztwa zawodowego.

Dlaczego historia nie ma danych klienta, tylko branży? Chcemy ujawnić pełne dane z kampanii, co byłoby niemożliwe przy podaniu szczegółów firmy.

Co osiągnęliśmy?

50 fraz w TOP 3

262 fraz w TOP 10

zakupy google ikona

1298 fraz w TOP 50

Dlaczego jesteśmy skuteczni?

1

Eksperci z minimum 7-letnim doświadczeniem

2

Dedykowany opiekun i konsultacje online

3

Strategia SEO do każdej umowy

4

Optymalizacja konwersji

5

1-miesięczny okres wypowiedzenia

6

Spersonalizowane raporty pod Twoje potrzeby

7

Skupienie się na celach biznesowych, nie tylko pozycjach

8

Google Analytics 4 wdrażamy w cenie

Rozpoczęcie działań na stronie

Początki współpracy

  • Analiza branży oraz konkurencji
  • Audyt SEO (techniczny)
  • Analiza fraz kluczowych – dobór słów kluczowych
  • Analiza contentu na stronie
  • Analiza profilu linkowego
  • Przygotowanie Content Planu
  • Przygotowanie strategii Link Buildingowej
  • Optymalizacja SEO
  • Optymalizacja treści

W pierwszej kolejności sprawdziliśmy, jak obecnie wygląda branża oraz jak wygląda stan pozycjonowania u konkurencji. Na podstawie pierwszych analiz zostały dobrane frazy kluczowe oraz przygotowany plan contentowy, który obejmował rozbudowę stron usługowych oraz firmowego bloga.

Kolejnym krokiem było przygotowanie planu działania (strategii SEO), która obejmowała proces optymalizacji strony internetowej oraz jakie działania są konieczne w sferze rozbudowy profili linkowego.

W pierwszym miesiącu wprowadzono także pierwsze zmiany optymalizacyjne, które były wstępem do dalszych działań.

Zidentyfikowane problemy:

  • problemy z przekierowaniami wewnętrznymi,
  • błędy 404 w linkowaniu wewnętrznycm,
  • nadmiarowe nagłówki H1,
  • puste nagłówki H2 – H6,
  • braki w meta danych – brak tytułów oraz opisów,
  • niezaktualizowana mapa witryny – zawierała strony, które nie istniały, a nie były przekierowane,
  • brak fraz kluczowych w treściach,
  • problemy z szybkością ładowania strony – niski wynik PageSpeed,
  • brak rozbudowanych treści na stronie.

Zyskaj więcej za mniej i ciesz się pełną przejrzystością

W Double Digital wiemy, jak ważne jest dla Ciebie dotarcie do klientów w internecie. Dlatego jesteśmy tutaj - jako agencja specjalizująca się w pozycjonowaniu stron oraz sklepów proponujemy dodatkowe korzyści na start!

Skupiamy się na Twoich celach biznesowych

Strategia pozycjonowania strony dla każdej umowy

1-miesięczny okres wypowiedzenia, bo wiemy jak działa SEO

Wykonane działania

Link Building

Strategia Link Buildingu obejmowała dywersyfikację profilu linkowego oraz publikację w miejscach, które są tematycznie powiązane ze stroną klienta.

W liczbach prezentuje się to następująco:

  • Artykuły sponsorowane – 66 publikacji
  • Wizytówki NAP – 25 publikacji
  • Katalog firmowy – 40 publikacji
  • Marketing szeptany – 10 publikacji
  • Inne pozyskane linki – 80 publikacji

Na żadnym etapie prowadzenia strategii Link Buildingowej nie zaobserwowano negatywnego wpływu na stan domeny w Ahrefs. Domain Rating utrzymywał się na stabilnym poziomie powyżej 44 punktów.

Content SEO

Kluczowym elementem przyjętej strategii SEO była rozbudowa strony o nowe treści optymalizacyjne.

W tym celu przygotowano:

  • plan obejmujący rozbudowę stron ofertowych,
  • stworzenie planu wpisów blogowych,
  • tworzenie wysokiej jakości treści na artykuły sponsorowane.

W całym procesie tworzenia treści uczesticzył klient, który weryfikował merytoryczność tworzonych treści, aby uniknąć błędów, szczególnie jeśli chodzi o zagadnienia prawne. Przez cały rok przygotowano łącznie około 610 000 znaków treści optymalizacyjnych, co daje około 50 000 znaków treści miesięcznie.

Optymalizacja SEO

Najważniejsze zmiany, jakie wprowadzono na stronie od momentu rozpoczęcia współpracy:

  • Wykonanie nowych przekierowań 301 oraz poprawa błędnych przekierowań,
  • Usunięcie błędów 404 w linkowaniu wewnętrznym,
  • Zastosowanie tagu rel=”nofollow” dla linków wychodzących ze strony,
  • Optymalizacja mapy witryny,
  • Usunięcie z linkowania stron, które wskazują NoIndex,
  • Usunięcie nadmiarowych nagłówków H1,
  • Usunięcie pustych nagłówków H2 – H6,
  • Usunięcie duplikatów w meta danych – tytuł oraz opis,
  • Dodanie brakujących meta danych,
  • Ujednolicenie sufixu w tytule,
  • Poprawiono szybkość ładowania strony,
  • Dodano linkowanie wewnętrzne z wpisów blogowych,
  • Utworzono globalne meta dane dla podstron, które nie są kluczowe w pozycjonowaniu strony.

Oczywiście to nie wszystkie działania, które zostały wykonane, ale w ocenie Specjalisty SEO miały one kluczowe przełożenie na osiągnięte wyniki. Przez cały czas klient był informowany o postępach oraz otrzymywał pełen wykaz podjętych działań. Zdarzało się także, że klient otrzymywał podsumowanie w cyklach tygodniowych lub dwutygodniowych.

Osiągnięte efekty

Widoczność w TOP 3

26 fraz

Początek współpracy

50 fraz

Po 12 miesiącach współpracy

92%

% Wzrost o około

Widoczność w TOP 10

83 fraz

Początek współpracy

262 fraz

Po 12 miesiącach współpracy

215%

% Wzrost o około

Widoczność w TOP 50

582 fraz

Początek współpracy

1298 fraz

Po 12 miesiącach współpracy

123%

% Wzrost o około

Podsumowanie

Chociaż dane tutaj przedstawione odnoszą się do 12 miesięcy współpracy (od 01/03/2023 do 31/03/2024), to warto nadmienić, że strona w dalszym ciągu notuje wzrosty widoczności. W dniu tworzenia powyższej historii sukcesu strona w TOP 50 notuje widoczność na poziomie około 1800 fraz kluczowych. Działania jakie były podejmowane przez ostatni rok oraz jakie są realizowane do dnia dzisiejszego wskazują, że dobrze rozpoznano sytuację domeny, a optymalizacja przyniosła zamierzone efekty pozycjonowania.

Powyższa historia sukcesu pokazuje także, jak ważna jest współpraca Specjalisty SEO oraz klienta nad pozycjonowaniem strony, aby dostarczyć potencjalnym klientom jak najlepiej dopasowane treści.

Uzyskany efekt
12 miesięcy
Platformy
Pozycjonowanie
Branża
Doradztwo zawodowe

Korzyści z SEO

Dlaczego nasze SEO ma wyniki? Szybkość działania + KNOW-HOW.
60%

Standardowa oferta SEO na rynku

• Konkurencja często skupia się tylko na podstawowych strategiach

• Ich podejście do SEO jest ograniczone i nie uwzględnia najnowszych trendów

• Brak elastyczności w dostosowywaniu się do zmieniających się algorytmów wyszukiwarek

70%

Oferta Premium SEO na rynku

Niektóre agencje idą krok dalej, ale wciąż nie czerpią pełnych korzyści z SEO

Mogą znać zaawansowane taktyki, ale nie mają odpowiedniego narzędzia ani wiedzy, aby je skutecznie wdrażać

Często brakuje im szybkości reagowania na zmieniające się warunki rynku

90% ↑

Nasza oferta

Szybkość Działania: Monitorujemy rynek i algorytmy, reagując natychmiast na zmiany, by być zawsze krok przed konkurencją

Know-How: Posiadamy praktyczne doświadczenie w SEO dla wielu branż i udokumentowane sukcesy

Pełne Wykorzystanie Potencjału: Nasza strategia SEO nie tylko podnosi widoczność, ale też zwiększa konwersję i ROI

Formularz kontaktowy

Odbierz darmową konsultację
5/5 - (11 opinie)