ROAS ponad 1000% w branży automatów z zabawkami
Strona internetowa od początku wykazywała potencjał, jednak przez dłuższy czas mierzyła się ze stagnacją i trudno było jej przebić pewien pułap widoczności. Klient inwestuje w różne rozwiązania marketingowe, które wspierają proces pozycjonowania oraz podnoszą rozpoznawalność firmy, ale to dzięki pozycjonowaniu strony udało się w rok zwiększyć widoczność strony w TOP 3 o prawie 100%, w TOP 10 o 215%, a w TOP 50 o 123%. Pokazujemy, jakie działania podjęliśmy, aby przełamać barierę widoczności w branży doradztwa zawodowego.
50 fraz w TOP 3
262 fraz w TOP 10
1298 fraz w TOP 50
Eksperci z minimum 7-letnim doświadczeniem
Dedykowany opiekun i konsultacje online
Strategia SEO do każdej umowy
Optymalizacja konwersji
1-miesięczny okres wypowiedzenia
Spersonalizowane raporty pod Twoje potrzeby
Skupienie się na celach biznesowych, nie tylko pozycjach
Google Analytics 4 wdrażamy w cenie
W pierwszej kolejności sprawdziliśmy, jak obecnie wygląda branża oraz jak wygląda stan pozycjonowania u konkurencji. Na podstawie pierwszych analiz zostały dobrane frazy kluczowe oraz przygotowany plan contentowy, który obejmował rozbudowę stron usługowych oraz firmowego bloga.
Kolejnym krokiem było przygotowanie planu działania (strategii SEO), która obejmowała proces optymalizacji strony internetowej oraz jakie działania są konieczne w sferze rozbudowy profili linkowego.
W pierwszym miesiącu wprowadzono także pierwsze zmiany optymalizacyjne, które były wstępem do dalszych działań.
Zidentyfikowane problemy:
Zyskaj więcej za mniej i ciesz się pełną przejrzystością
Strategia Link Buildingu obejmowała dywersyfikację profilu linkowego oraz publikację w miejscach, które są tematycznie powiązane ze stroną klienta.
W liczbach prezentuje się to następująco:
Na żadnym etapie prowadzenia strategii Link Buildingowej nie zaobserwowano negatywnego wpływu na stan domeny w Ahrefs. Domain Rating utrzymywał się na stabilnym poziomie powyżej 44 punktów.
Kluczowym elementem przyjętej strategii SEO była rozbudowa strony o nowe treści optymalizacyjne.
W tym celu przygotowano:
W całym procesie tworzenia treści uczesticzył klient, który weryfikował merytoryczność tworzonych treści, aby uniknąć błędów, szczególnie jeśli chodzi o zagadnienia prawne. Przez cały rok przygotowano łącznie około 610 000 znaków treści optymalizacyjnych, co daje około 50 000 znaków treści miesięcznie.
Najważniejsze zmiany, jakie wprowadzono na stronie od momentu rozpoczęcia współpracy:
Oczywiście to nie wszystkie działania, które zostały wykonane, ale w ocenie Specjalisty SEO miały one kluczowe przełożenie na osiągnięte wyniki. Przez cały czas klient był informowany o postępach oraz otrzymywał pełen wykaz podjętych działań. Zdarzało się także, że klient otrzymywał podsumowanie w cyklach tygodniowych lub dwutygodniowych.
Początek współpracy
Po 12 miesiącach współpracy
% Wzrost o około
Początek współpracy
Po 12 miesiącach współpracy
% Wzrost o około
Początek współpracy
Po 12 miesiącach współpracy
% Wzrost o około
Chociaż dane tutaj przedstawione odnoszą się do 12 miesięcy współpracy (od 01/03/2023 do 31/03/2024), to warto nadmienić, że strona w dalszym ciągu notuje wzrosty widoczności. W dniu tworzenia powyższej historii sukcesu strona w TOP 50 notuje widoczność na poziomie około 1800 fraz kluczowych. Działania jakie były podejmowane przez ostatni rok oraz jakie są realizowane do dnia dzisiejszego wskazują, że dobrze rozpoznano sytuację domeny, a optymalizacja przyniosła zamierzone efekty pozycjonowania.
Powyższa historia sukcesu pokazuje także, jak ważna jest współpraca Specjalisty SEO oraz klienta nad pozycjonowaniem strony, aby dostarczyć potencjalnym klientom jak najlepiej dopasowane treści.
Standardowa oferta SEO na rynku
• Konkurencja często skupia się tylko na podstawowych strategiach
• Ich podejście do SEO jest ograniczone i nie uwzględnia najnowszych trendów
• Brak elastyczności w dostosowywaniu się do zmieniających się algorytmów wyszukiwarek
Oferta Premium SEO na rynku
• Niektóre agencje idą krok dalej, ale wciąż nie czerpią pełnych korzyści z SEO
• Mogą znać zaawansowane taktyki, ale nie mają odpowiedniego narzędzia ani wiedzy, aby je skutecznie wdrażać
• Często brakuje im szybkości reagowania na zmieniające się warunki rynku
Nasza oferta
• Szybkość Działania: Monitorujemy rynek i algorytmy, reagując natychmiast na zmiany, by być zawsze krok przed konkurencją
• Know-How: Posiadamy praktyczne doświadczenie w SEO dla wielu branż i udokumentowane sukcesy
• Pełne Wykorzystanie Potencjału: Nasza strategia SEO nie tylko podnosi widoczność, ale też zwiększa konwersję i ROI
Formularz kontaktowy