

Twoja strona internetowa na pewno wymaga strategii i specjalnej kampanii Google Ads. Warto postawić na naszą agencję, w której działamy na najlepszym systemie reklamowym, czyli właśnie na Google Ads.
Zamiast wahać się pomiędzy tradycyjnym pozycjonowaniem strony internetowej, a kampanią Google Ads PPC, czyli Pay Per Click, koniecznie zdecyduj się na połączenie tych działań. Dadzą one razem znacznie lepsze efekty, aniżeli osobno.
Lokalna kampania Google Ads jest bardzo ważna, jeśli prowadzisz nieduży, ale dobrze prosperujący biznes i chcesz, aby inni się o tym dowiedzieli. Warto posłać taką informację w Internet, aby zyskać nowych klientów. Warto też połączyć konto Google Ads z Moja Firma, ponieważ wtedy jest możliwość tworzenia wizytówek.
Opisz nam swój biznes, a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i przygotuje rekomendowane działania.
Dla wielu osób remarketing jest jedną ze skuteczniejszych i bardziej efektywnych typów reklamy Google. Kluczowym jest tutaj fakt, że odbiorcy reklamy już kiedyś odwiedzili Twoją stronę, jednak nic na niej nie kupili. Remarketing ma na celu skusić ich do powrotu.
Obecnie dużo rzeczy dzieje się przy użyciu sztucznej inteligencji, czyli Smart Dispaly Campaigns. Kampania taka może pochwalić się skuteczniejszym pozyskiwaniem nowych klientów czy pomniejszaniem stawek za kliknięcia.
Każdy Twój produkt zasługuje na swoją reklamę. Możesz wykorzystać kampanie produktowe Google Ads, decydując się na umieszczenie w reklamie zdjęcia produktu, krótkiego opisu, danych oraz ceny.
Kampania produktowa wymaga regularnej optymalizacji, aby dawała znacznie lepsze efekty. Warto o tym pomyśleć i zoptymalizować feed produktowy czy docelowy ROAS.
SEM to znany skrót, który pochodzi od Search Engine Marketing. Jest to jeden z typów marketingu internetowego, który ściśle współdziała z wyszukiwarkami. Najwięcej potencjalnych klientów znajdziesz w wyszukiwarce Google.
Kampania tego typu to Pay Per Click, czyli opłata za reklamę dopiero w momencie, kiedy potencjalny klient skusi się na wejście do Twojego sklepu internetowego.
Indywidualnie dopasowany specjalista
Dedykowany raport miesięczny Google Data Studio
Kompleksowe wsparcie w marketingu
Konsultacje i wsparcie dodatkowych działań marketingowych
Dynamiczny rozwój działań marketingowych
Raport w czasie rzeczywistym Google Data Studio
Błyskawiczne rezultaty
Zwiększaj sprzedaż
Certyfikowany specjalista
Więcej zapytań
Efektywny kanał reklamowy
Remarketing SEM
Opisz nam swój biznes, a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i przygotuje rekomendowane działania.
Wzrost sprzedaży
Poprawiona Widoczność
Jesteśmy agencją, która wspiera zarówno małe, jak i duże firmy, niezależnie od ich położenia. Jeśli masz firmę w Kwidzynie, koniecznie zgłoś się do naszych specjalistów.
Kampanie Google Adwords zazwyczaj należą do gałęzi PPC. Oznacza to, że płatność od Ciebie pobierana jest dopiero w momencie, kiedy klient wejdzie w link. Prowadzenie kampanii Google Ads możesz powierzyć naszej agencji. Szybko pojawisz się w wynikach wyszukiwania Google.
Decydując się na naszą współpracę oraz na wydanie pieniędzy na reklamę, koniecznie ustal sobie budżet wcześniej i się go trzymaj. Dodatkowo, decyduj się na reklamę, w której płacisz jedynie za wyniki, czyli PPC.
tyle potrzebujemy na uzyskanie rentowności
Współczynnik sukcesu
Przedłużanych umów
zrealizowanych projektów
Nasza współpraca z pewnością pozwoli na osiągnięcie doskonałych wyników, jednak wpierw naszym zadaniem jest poznanie specyfiki Twojej branży, a następnie dostosowanie reklamy tekstowe czy reklamy graficzne tak, aby przynosiła najwięcej korzyści.
Ciekawą opcją jest Google Moja Firma. Pozwala na utworzenie wizytówki oraz na zarządzanie nimi w Mapach Google. Profil Firma to również klucz do zweryfikowania lokalnej firmy Google. Warto mieć to na uwadze.
SEM to fantastyczny rodzaj reklamy, który bazuje głównie na wyszukiwarkach internetowych – dokładnie na jednej, czyli Google. Całość oparta jest na metodzie PPC.
Shopping Ads Google to sposób na dostarczenie użytkownikowi informacji na temat konkretnego produktu. Najczęściej występuje ona w formacie tekstowo-graficznym.
Audyt jest niezbędnym zadaniem każdej agencji reklamowej. Od niego powinno się rozpoczynać współpracę, ponieważ jest on niczym badanie, co w danym organizmie (stronie internetowej) działa poprawnie, a co wymaga ulepszenia.
Audyt kampanii Google Ads pozwala na odnalezienie elementów, w których pieniądze są wydawane źle lub niepotrzebnie. Nasze działania są krokiem do tego, by to naprawić.
Audyt Ads to nic innego, jak badanie efektywności reklamy. Jeśli gdzieś pieniądze wydawane są bezcelowo, można je zaoszczędzić lub wydać gdzieś indziej.
Najszersza baza klientów to wyszukiwarka Google. Tam powinno się ich szukać. Pomóc w tym mogą linki sponsorowane Google.
W przypadku Google Ads istnieją różne formaty oraz sposoby reklamy. Linki sponsorowane pozwalają dotrzeć do naprawdę szerokiego grona potencjalnych klientów.
Zastanawiasz się, co Ci da linkowanie? Przede wszystkim możesz precyzyjnie określić grupę odbiorców oraz masz szeroki wachlarz opcji do wykorzystania. Pomóc Ci w tym może nasza agencja marketingowa.
Opisz nam swój biznes, a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i przygotuje rekomendowane działania.