Wypromuj swoją stronę internetową lub sklep internetowy w Lublinie i okolicy, wykorzystując pozycjonowanie lokalne w ramach kampanii Google Ads (dawniej Adwords). Twoje treści pojawią się nie tylko w wynikach wyszukiwania, ale również w witrynach partnerskich. To bardzo efektywny sposób trafiania do grupy docelowej.
Formularz kontaktowy
Naszą skuteczność potwierdzają klienci
Minimum 5 lat
doświadczenia Eksperta PPC
Minimum 7 lat
doświadczenia Eksperta SEO
Jeśli potrzebujesz pomocy w zakresie marketingu internetowego, zachęcamy do kontaktu przez prosty formularz u dołu strony. Możesz zadać dowolne pytanie o Google Ads. Zaczniemy od prostej analizy i darmowej wyceny, dzięki czemu sprawdzimy, jaki budżet reklamowy będzie dobrym punktem wyjścia, aby Twoja marka docierała do większego grona odbiorców.
Reklamy Google to również znakomity sposób, aby promować Twoją stronę www lub punkt stacjonarny lokalnie – w mieście lub regionie. Szczególnie zadowoleni z tego typu kampanii w sieci wyszukiwania są właściciele firm świadczących usługi. Użytkownicy często korzystają z wyszukiwarki, szukając serwisu w konkretnej miejscowości.
Kampanie reklamowe powinny wspierać Twój biznes nie jednorazowo, ale opierać się na tym, by informacje o ofercie docierały do użytkownika kilku- lub wielokrotnie. W wynikach wyszukiwania Google, aplikacjach mobilnych, portalu YouTube – system reklamowy umożliwi przypominanie o marce w różnych miejscach i różnym czasie.
Google Adwords to również coraz większe możliwości optymalizacji kampanii również w czasie jej trwania. Treści i formy reklamy mogą ulegać trendom, dopasowywać się do użytkowników, tego jak, gdzie i w które reklamy klikają chętniej. To dobra wiadomość przede wszystkim dla tych, którzy swoje kampanie Google Ads opierają na niewielkich budżetach.
Zaledwie w kilka lat kampanie Google stały się kluczowe w promocji produktów – i to na wielu poziomach. Dzięki temu, jak różnorodne treści możesz wybierać do swojej kampanii produktowej, promujesz nie tylko same przedmioty, ale również zwiększasz świadomość marki. Poznaj Google Merchant Center, Zakupy Google. Sprawdź, jak podbija liczbę wyświetleń reklama graficzna.
Pojęcia optymalizacji i remarketingu zyskuje w marketingu internetowym coraz większe znaczenie. Nie wystarczy, że użytkownik raz zobaczy Twoje logo czy przejdzie na Twoją stronę lub pozna nazwę sklepu. Warto przypominać mu o ofercie i sprawić, by utożsamiał ją ze swoimi potrzebami. A wszystko to w miejscach i formach, które sam wybiera – na stronach i w serwisach, które na co dzień odwiedza.
Działania organiczne to świetna praktyka, ale zapewniamy, że dzięki kampanii Google Ads marketing Twojej firmy wskoczy na wyższy poziom. Prowadzimy skuteczne kampanie reklamowe i na co dzień udowadniamy, że reklamy Google Ads wspierają przedsiębiorców w różnych branżach. Również na niewielkim, lokalnym rynku, takim jak Lublin i najbliższe okolice.
Jeszcze jedna dobra wiadomość jest taka, że możesz wybierać takie reklamy, w których rozliczeniem jest płatność tylko za faktyczne interakcje użytkowników z Twoimi treściami. Kampanie PPC, czyli pay per click, płatność za kliknięcie to opcja idealna przy niewielkim budżecie i wówczas, gdy dopiero testujesz kampanie Google, konkretne słowa kluczowe.
Odbierz dodatkowe 1200 zł wydając tą samą kwotę w ciągu 60 dni od startu kampanii.
Odbierz dodatkowe 2500 zł wydając na reklamę 3500 zł w ciągu 60 dni od startu kampanii.
Odbierz aż 3500 zł wydając na reklamę 7200 zł w ciągu 60 dni od startu kampanii
Co gwarantuje Ci naszą skuteczność?
Eksperci z minimum 5-letnim doświadczeniem
Dedykowany opiekun i konsultacje online
Oficjalny Partner Google 2024
1-miesięczny okres wypowiedzenia
Raporty przygotowane indywidualnie
Google Analytics 4 wdrażamy w cenie
Prowadzimy kampanie Google Ads dla małych i dużych firm, nastawione na różne rynki. Poszczególne przedsiębiorstwa mają różne potrzeby i dlatego nasze działania cechuje indywidualne podejście i skupienie się na tych aspektach Twojej oferty, które pomogą wykreować najbardziej atrakcyjne reklamy tekstowe lub reklamy produktowe, które pomogą trafiać do Twoich potencjalnych klientów.
Kampania Google Adwords, nawet dobrze przygotowana, działa jeszcze skuteczniej, gdy jest monitorowana. Jej regularne doglądanie wspiera efektywność i daje sporo możliwości obserwowania trendów. To przydaje się bardzo w planowaniu kolejnych akcji reklamowych. Możesz zlecić nam kampanię Google Ads, a my zajmiemy się nią kompleksowo.
Jakie korzyści daje Ci współpraca z naszymi ekspertami Google Ads?
Zespół i komunikacja
✔ Certyfikowany mistrz Google Ads z min. 5-letnim doświadczeniem na pokładzie
✔ Zawsze pod ręką – mailowo, telefonicznie lub na wideospotkaniu
✔ Holistyczne wsparcie w każdym aspekcie marketingu cyfrowego
✔ Cały zespół specjalistów gotowy, by wspierać Twój sukces
Transparentność i personalizacja
✔ Działania prowadzone na Twoim koncie Google Ads
✔ ✔ Comiesięczne podsumowania skuteczności, plany rozwoju i wnioski od naszego eksperta
✔ ✔ Spersonalizowany raport dostępny 24/7, stale aktualizowany, abyś zawsze był na bieżąco
Przewagi technologiczne
✔ Nieograniczona liczba kampanii, grup reklam oraz słów kluczowych – pełna skalowalność działań reklamowych
✔ Zaawansowana konfiguracja Google Analytics 4 i Google Tag Manager – kompleksowe śledzenie i analiza danych
✔ Implementacja opinii konsumenckich i produktowych – zwiększ wiarygodność i konwersje w Twoim sklepie
✔ Analiza zachowań użytkowników dzięki mapom ciepła i nagraniom sesji – precyzyjny wgląd w interakcje na stronie
Kampanie Google Ads Lublin, województwo lubelskie, cała Polska – od Ciebie zależy, jaki rynek obejmiemy działaniami marketingowymi. Wykorzystaj nasze wieloletnie doświadczenie, napisz, jakie są oczekiwane efekty i ile możesz przeznaczyć na marketing. Chętnie pomożemy i poprowadzimy Twoje kampanie Google Ads!
Reklama w Google to świetny sposób, jeśli chcesz dotrzeć do lokalnych odbiorców. Ale też aby zwiększyć rozpoznawalność marki. Możesz wybierać poszczególne cele lub zlecić profesjonalnej agencji taki system działań, który będzie wspierał Twój biznes na kilku polach, a Tobie umożliwi budowanie strategii i spokojną obsługę klienta.
Kampania Google Ads (dawniej Adwords) to cały wachlarz możliwości. Nie musisz na własną rękę zdobywać informacji o tym, co działa najlepiej, jakie są trendy w marketingu, co sprawdzi się w Twojej branż i jak lepiej promować produkty, a co będzie bardziej efektywne w przypadku usług. Jesteśmy po to, by wszystko to zrobić za Ciebie.
Możesz mieć pełną kontrolę nad tym, ile płacisz za swoje reklamy. Pomożemy Ci wybrać najkorzystniejsze opcje i oszczędzać wszędzie tam, gdzie to możliwe. Możesz ponosić koszty tylko i wyłącznie tych wyświetleń, które zakończą się kliknięciem w treść reklamy i przeniosą użytkownika na Twoją stronę lub na kartę produktu w sklepie.
W zależności od profilu działalności i aktualnych potrzeb, możesz w ramach kampanii zdobywać klientów indywidualnych, wspierać cele detaliczne swojej marki lub trafiać do innych przedsiębiorców – w Lublinie i okolicy lub dalej. Nawiązuj nowe kontakty biznesowe dzięki pomysłowo przygotowanym działaniom reklamowym.
Sprzedaż jest tylko jedną z opcji, możesz po prostu promować swoją obecność w okolicy. Warto od tego zacząć, gdy dopiero wchodzisz na lokalny rynek i chcesz, by Twoje logo, hasło lub oferta na dobre zadomowiły się w zbiorowej świadomości. Gdy ludzie zaczną utożsamiać je z konkretnym miejscem, o wiele łatwiej zbudują skojarzenia ze swoimi potrzebami.
Płatna promocja to duże możliwości również przy niewielkich nakładach. Nie musisz mieć budżetu jak wielka korporacja. Tym bardziej, jeśli Twoja marka ma zaistnieć w świadomości lokalnej społeczności. Działaj w zgodzie ze sobą, trafiaj bezbłędnie do tych, którzy mieszkają i pracują niedaleko, a w wyszukiwarce szukają ofert podobnych do Twojej.
Chcesz wiedzieć, czym różni się działanie oparte na wyświetlaniu linków sponsorowanych od innych form reklamy? Jak statystycznie sprawdzi się taki format dla firmy z Twojej branży? Zadaj pytania w formularzu i poznaj możliwości, jakie daje Ci w działaniach marketingowych ogromna sieć reklamowa: Google Ads Adwords.
Podnieś efektywność bez dodatkowych kosztów
Skontaktuj się z nami żeby dowiedzieć się więcej!
Audyt, czyli kompleksowe sprawdzenie widoczności Twojej firmy i dotychczasowych działań reklamowych w sieci to naprawdę wartościowy ruch. Zleć profesjonalny audyt i buduj swój przyszły marketing w oparciu o sprawdzone rozwiązania i wiedzę na temat swoich klientów, ich potrzeb i zwyczajów. Skontaktuj się z nami i rozpocznij kampanie, która przyniesie najlepsze efekty.
Twoja kampania Google Ads nie działa tak, jak powinna? Nie wiesz, co warto dołączyć do linków sponsorowanych, aby zwiększyć skuteczność działań i lepiej trafiać do użytkowników z okolicy? Jako agencja rozwiązujemy przeróżne problemy tego typu. Zapytaj o audyt i spraw, że Twoja reklama Google Adwords zacznie przynosić wymierne efekty.
Reklama w Google to działania kreatywne, ale też techniczne aspekty, między innymi ustawienia konta Adwords. Jeśli chcesz mieć pewność, że wszystko skonfigurowane jest tak, jak powinno, zapytaj w formularzu o tę usługę i zleć specjalistom sprawdzenie konfiguracji jeszcze przed rozpoczęciem ważnej akcji reklamowej.
Zobacz wszystkie typy kampanii Google Ads
Relatywnie szybkie efekty przy nawet bardzo ograniczonym budżecie – to najczęstsza opinia o tym typie reklam w sieci Google. Trafiasz ze swoimi wynikami dokładnie do tych osób, które szukają ofert produktowych lub usług podobnych do tego, co robi Twoja firma. I to w momencie, gdy faktycznie tego potrzebują. Najlepsze rozwiązanie!
Polecamy sponsorowane linki, szczególnie jeśli prowadzisz działalność usługową na terenie Lublina lub na przykład chcesz promować lokalnie swoje produkty – świeżą żywność, przedmioty unikatowe z opcją szybkiego odbioru osobistego. Dowiedz się, ile kosztuje ta uznawana za tanią i jednocześnie skuteczną opcja reklamy, wysyłając pytanie w formularzu.
Twoja reklama może trafiać bezpośrednio do osób, które szukają w wyszukiwarce bardzo konkretnych, specyficznych usług lub produktów. Kampanie oparte na sponsorowanych linkach sprawdzają się nawet dla bardzo mocno określonej grupy docelowej. Prowadzisz sklep stacjonarny i masz w Internecie tylko skromną stronę. Tyle wystarczy, by poinformować o Twojej ofercie klientów i to z niewielkim budżetem.
Formularz kontaktowy