Planujesz działania marketingowe na swojej stronie i zastanawiasz się jak działa reklama Google? Koniecznie określ swoje cele, a także sprawdź, jaki budżet możesz na to poświęcić. Sięgnij również po pomoc agencji oferującej profesjonalne podejście. Prowadzenie kampanii to nasza pasja. Zapraszamy na niezobowiązującą wycenę.
Formularz kontaktowy
Naszą skuteczność potwierdzają klienci
Minimum 5 lat
doświadczenia Eksperta PPC
Minimum 7 lat
doświadczenia Eksperta SEO
Mnóstwo osób zastanawia się, co wybrać. Czy pozycjonowanie strony, a może jednak kampanię Pay Per Click, nazywaną inaczej Cost Per Click? Najlepszym wyjściem będzie połączenie tych dwóch metod, ponieważ dadzą one najkorzystniejsze efekty, dzięki którym wybijesz się na tle konkurencji.
Jeśli prowadzisz nieduży biznes i masz z tego korzyści, jednak chcesz pozyskać więcej nowych klientów, koniecznie postaw na kampanie Google lokalną. Pozwoli ona Ci wypromować sklep czy usługę tam, gdzie faktycznie ją oferujesz i gdzie potrzebują jej klienci.
Kampania remarketingowa to klucz dla tych biznesów, które chcą dotrzeć do potencjalnych klientów już raz odwiedzających ich stronę. Reklama ta sprawi, że powrócą na nią i wykonają działania, których wcześniej nie dokończyli.
Inteligentna kampania Google Ads to fantastyczna opcja dla tych, którzy chcą powierzyć swój biznes częściowo sztucznej inteligencji. Wpływa ona na skuteczniejsze ustalenie stawek za kliknięcie czy na dopasowanie reklamy tekstowe do klienta. Z pewnością trafisz do grupy docelowej.
Chcesz wypromować swój produkt? Nic trudnego! Postaw na kampanie produktowe z Google Ads oraz naszą agencją dostosowaną do indywidualnych potrzeb.
Zależy Ci na Twojej ofercie produktowej? Koniecznie zadbaj o to, aby ją regularnie optymalizować. Tylko w ten sposób będzie dobra, a przy okazji będzie odpowiadać na bieżące potrzeby Twojego klienta.
SEM to inaczej Search Engine Marketing. Jest to ciekawy segment internetowego marketingu, którego zadaniem jest osiągnięcie dla Twojej firmy najlepszej widoczności.
Kampania PPC skupia się na reklamie, której zadaniem jest skuszenie potencjalnego klienta do kliknięcia w link i wejścia na stronę. W tym przypadku płaci się jedynie za efekt, czyli właśnie za to, że użytkownik przejdzie na Twoją witrynę.
Odbierz dodatkowe 1200 zł wydając tą samą kwotę w ciągu 60 dni od startu kampanii.
Odbierz dodatkowe 2500 zł wydając na reklamę 3500 zł w ciągu 60 dni od startu kampanii.
Odbierz aż 3500 zł wydając na reklamę 7200 zł w ciągu 60 dni od startu kampanii
Co gwarantuje Ci naszą skuteczność?
Eksperci z minimum 5-letnim doświadczeniem
Dedykowany opiekun i konsultacje online
Oficjalny Partner Google 2024
1-miesięczny okres wypowiedzenia
Raporty przygotowane indywidualnie
Google Analytics 4 wdrażamy w cenie
Niezależnie od tego, czy jesteś małym biznesem, czy dużym, czy działasz od zawsze na Google Ads, czy nie – wdrożymy cały proces bazując na tym, co masz i co chcesz osiągnąć. Z naszą agencją nie ma rzeczy niemożliwych.
Jeśli zależy Ci na dobrych efektach kampanii reklamowych, trzeba pamiętać o regularnym jej optymalizowaniu. Musi bowiem odpowiadać na obecne potrzeby rynku, jak i klientów.
Nasza agencja nie tylko zajmie się samymi reklamami, ale również kontem, na którym bazuje Twoja firma. Warto wiedzieć, że prawidłowa struktura konta również ma wpływ na łatwiejsze zarządzanie reklamami, słowami kluczowymi oraz produktami. Co więcej – wpływa na efekty samej reklamy.
Jakie korzyści daje Ci współpraca z naszymi ekspertami Google Ads?
Zespół i komunikacja
✔ Certyfikowany mistrz Google Ads z min. 5-letnim doświadczeniem na pokładzie
✔ Zawsze pod ręką – mailowo, telefonicznie lub na wideospotkaniu
✔ Holistyczne wsparcie w każdym aspekcie marketingu cyfrowego
✔ Cały zespół specjalistów gotowy, by wspierać Twój sukces
Transparentność i personalizacja
✔ Działania prowadzone na Twoim koncie Google Ads
✔ ✔ Comiesięczne podsumowania skuteczności, plany rozwoju i wnioski od naszego eksperta
✔ ✔ Spersonalizowany raport dostępny 24/7, stale aktualizowany, abyś zawsze był na bieżąco
Przewagi technologiczne
✔ Nieograniczona liczba kampanii, grup reklam oraz słów kluczowych – pełna skalowalność działań reklamowych
✔ Zaawansowana konfiguracja Google Analytics 4 i Google Tag Manager – kompleksowe śledzenie i analiza danych
✔ Implementacja opinii konsumenckich i produktowych – zwiększ wiarygodność i konwersje w Twoim sklepie
✔ Analiza zachowań użytkowników dzięki mapom ciepła i nagraniom sesji – precyzyjny wgląd w interakcje na stronie
Jeśli chcesz płacić tylko wtedy, kiedy masz efekty i możesz się nimi cieszyć, koniecznie zdecyduj się na reklamę PPC. Podczas wdrażania Google Ads ustaw sobie miesięczny budżet i za nic go nie przekraczaj.
W naszej agencji pracuje wielu wykwalifikowanych specjalistów znających się na swoich zadaniach. Dzięki nim możesz stworzyć doskonałe kampanie bogate w odpowiednie słowa kluczowe.
Zastanawiasz się, jakie masz opcje jeśli chodzi o reklamy Adwords? Najczęściej używane są: Google Ads Search, Google Shopping oraz Google Display Network.
Jednym z ciekawszych modeli reklamy jest PPC. Dlaczego? W tym przypadku płacisz jedynie za kliknięcie potencjalnego klienta w odnośnik prowadzący do Twojego sklepu internetowego czy strony z usługami.
W kampanii marketingowej ważna jest specyfika branży, w której działasz. Nie każda reklama powinna wyglądać tak samo. Jest to wręcz niewskazane.
Zastanawiasz się, jaki wybór będzie najlepszy dla Twojej firmy? Postaw na Google Ads Firma. Możesz dzięki temu stworzyć wspaniałe wizytówki firmowe i umieścić je na Mapach Google. Dzięki temu potencjalni klienci szybciej znajdą Twoją lokalizację.
SEM to specjalistyczne kampanie, które realizowane są w wyszukiwarce Google. Łączone jest to z modelem reklamy PPC, dzięki czemu płacisz jedynie za faktyczne kliknięcie użytkownika.
Istotnym komponentem marketingu jest reklama produktowa. Jest to nic innego, jak Shopping Ads. Dostarcza ona użytkownikowi istotnych informacji o produkcie.
Podnieś efektywność bez dodatkowych kosztów
Skontaktuj się z nami żeby dowiedzieć się więcej!
Każda dobrze opracowana kampania powinna rozpoczynać się od audytu. Jest to bardzo istotne, ponieważ sugeruje on prawidłowe rozwiązania oraz działania, które trzeba podjąć.
W przypadku audytu kampanii, wdrożenie brakujących działań na pewno przełoży się na znacznie lepsze efekty. Tańsze kliknięcia oraz znacznie lepsze dopasowanie reklamy to to, czego oczekują nasi klienci.
Audyt bada efektywność reklamy oraz pokazuje miejsca, w których pieniądze wydawane są zupełnie bezcelowe.
Zobacz wszystkie typy kampanii Google Ads
Największa ilość klientów znajduje się tam, gdzie sami z siebie byśmy ich nie szukali. Jednak wyszukiwarka Google to prawdziwe bogactwo fantastycznych klientów, którzy na pewno niejednokrotnie skorzystają z reklamy.
Sponsorowane linki to doskonała opcja dla wszystkich branż. Możesz w ten sposób zaprezentować produkty, a przy okazji zrealizować wiele celów biznesowych.
Co zyskasz dzięki linkom sponsorowanym? Bardziej precyzyjne określenie grupy docelowej, odnotowanie każdego zdarzenia, płacenie wyłącznie za linki oraz tekstowe, graficzne i filmowe wersje reklam. Prosperujemy na terenie całego kraju.
Formularz kontaktowy