

Planujesz działania marketingowe na swojej stronie i zastanawiasz się jak działa reklama Google? Koniecznie określ swoje cele, a także sprawdź, jaki budżet możesz na to poświęcić. Sięgnij również po pomoc agencji oferującej profesjonalne podejście. Prowadzenie kampanii to nasza pasja. Zapraszamy na niezobowiązującą wycenę.
Mnóstwo osób zastanawia się, co wybrać. Czy pozycjonowanie strony, a może jednak kampanię Pay Per Click, nazywaną inaczej Cost Per Click? Najlepszym wyjściem będzie połączenie tych dwóch metod, ponieważ dadzą one najkorzystniejsze efekty, dzięki którym wybijesz się na tle konkurencji.
Jeśli prowadzisz nieduży biznes i masz z tego korzyści, jednak chcesz pozyskać więcej nowych klientów, koniecznie postaw na kampanie Google lokalną. Pozwoli ona Ci wypromować sklep czy usługę tam, gdzie faktycznie ją oferujesz i gdzie potrzebują jej klienci.
Opisz nam swój biznes, a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i przygotuje rekomendowane działania.
Kampania remarketingowa to klucz dla tych biznesów, które chcą dotrzeć do potencjalnych klientów już raz odwiedzających ich stronę. Reklama ta sprawi, że powrócą na nią i wykonają działania, których wcześniej nie dokończyli.
Inteligentna kampania Google Ads to fantastyczna opcja dla tych, którzy chcą powierzyć swój biznes częściowo sztucznej inteligencji. Wpływa ona na skuteczniejsze ustalenie stawek za kliknięcie czy na dopasowanie reklamy tekstowe do klienta. Z pewnością trafisz do grupy docelowej.
Chcesz wypromować swój produkt? Nic trudnego! Postaw na kampanie produktowe z Google Ads oraz naszą agencją dostosowaną do indywidualnych potrzeb.
Zależy Ci na Twojej ofercie produktowej? Koniecznie zadbaj o to, aby ją regularnie optymalizować. Tylko w ten sposób będzie dobra, a przy okazji będzie odpowiadać na bieżące potrzeby Twojego klienta.
SEM to inaczej Search Engine Marketing. Jest to ciekawy segment internetowego marketingu, którego zadaniem jest osiągnięcie dla Twojej firmy najlepszej widoczności.
Kampania PPC skupia się na reklamie, której zadaniem jest skuszenie potencjalnego klienta do kliknięcia w link i wejścia na stronę. W tym przypadku płaci się jedynie za efekt, czyli właśnie za to, że użytkownik przejdzie na Twoją witrynę.
Indywidualnie dopasowany specjalista
Dedykowany raport miesięczny Google Data Studio
Kompleksowe wsparcie w marketingu
Konsultacje i wsparcie dodatkowych działań marketingowych
Dynamiczny rozwój działań marketingowych
Raport w czasie rzeczywistym Google Data Studio
Błyskawiczne rezultaty
Zwiększaj sprzedaż
Certyfikowany specjalista
Więcej zapytań
Efektywny kanał reklamowy
Remarketing SEM
Opisz nam swój biznes, a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i przygotuje rekomendowane działania.
Wzrost sprzedaży
Poprawiona Widoczność
Niezależnie od tego, czy jesteś małym biznesem, czy dużym, czy działasz od zawsze na Google Ads, czy nie – wdrożymy cały proces bazując na tym, co masz i co chcesz osiągnąć. Z naszą agencją nie ma rzeczy niemożliwych.
Jeśli chcesz płacić tylko wtedy, kiedy masz efekty i możesz się nimi cieszyć, koniecznie zdecyduj się na reklamę PPC. Podczas wdrażania Google Ads ustaw sobie miesięczny budżet i za nic go nie przekraczaj.
tyle potrzebujemy na uzyskanie rentowności
Współczynnik sukcesu
Przedłużanych umów
zrealizowanych projektów
W naszej agencji pracuje wielu wykwalifikowanych specjalistów znających się na swoich zadaniach. Dzięki nim możesz stworzyć doskonałe kampanie bogate w odpowiednie słowa kluczowe.
Zastanawiasz się, jakie masz opcje jeśli chodzi o reklamy Adwords? Najczęściej używane są: Google Ads Search, Google Shopping oraz Google Display Network.
Jednym z ciekawszych modeli reklamy jest PPC. Dlaczego? W tym przypadku płacisz jedynie za kliknięcie potencjalnego klienta w odnośnik prowadzący do Twojego sklepu internetowego czy strony z usługami.
W kampanii marketingowej ważna jest specyfika branży, w której działasz. Nie każda reklama powinna wyglądać tak samo. Jest to wręcz niewskazane.
Zastanawiasz się, jaki wybór będzie najlepszy dla Twojej firmy? Postaw na Google Ads Firma. Możesz dzięki temu stworzyć wspaniałe wizytówki firmowe i umieścić je na Mapach Google. Dzięki temu potencjalni klienci szybciej znajdą Twoją lokalizację.
SEM to specjalistyczne kampanie, które realizowane są w wyszukiwarce Google. Łączone jest to z modelem reklamy PPC, dzięki czemu płacisz jedynie za faktyczne kliknięcie użytkownika.
Istotnym komponentem marketingu jest reklama produktowa. Jest to nic innego, jak Shopping Ads. Dostarcza ona użytkownikowi istotnych informacji o produkcie.
Każda dobrze opracowana kampania powinna rozpoczynać się od audytu. Jest to bardzo istotne, ponieważ sugeruje on prawidłowe rozwiązania oraz działania, które trzeba podjąć.
W przypadku audytu kampanii, wdrożenie brakujących działań na pewno przełoży się na znacznie lepsze efekty. Tańsze kliknięcia oraz znacznie lepsze dopasowanie reklamy to to, czego oczekują nasi klienci.
Audyt bada efektywność reklamy oraz pokazuje miejsca, w których pieniądze wydawane są zupełnie bezcelowe.
Największa ilość klientów znajduje się tam, gdzie sami z siebie byśmy ich nie szukali. Jednak wyszukiwarka Google to prawdziwe bogactwo fantastycznych klientów, którzy na pewno niejednokrotnie skorzystają z reklamy.
Sponsorowane linki to doskonała opcja dla wszystkich branż. Możesz w ten sposób zaprezentować produkty, a przy okazji zrealizować wiele celów biznesowych.
Co zyskasz dzięki linkom sponsorowanym? Bardziej precyzyjne określenie grupy docelowej, odnotowanie każdego zdarzenia, płacenie wyłącznie za linki oraz tekstowe, graficzne i filmowe wersje reklam. Prosperujemy na terenie całego kraju.
Opisz nam swój biznes, a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i przygotuje rekomendowane działania.